Het zou mij extreem verbazen als Nadal doping gebruikt. Dat past totaal niet bij hem en bij oom Toni vind ik.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef Norrage het volgende:
Ik ben misschien een eikel, maar ik denk al jaren dat Nadal keihard doping gebruikt...Maar goed, dat ontdekken ze toch niet en dan is Nadal een held die voor fenomenaal tennis zorgt! Dit is toch gewoon geweldig?
Ja, dat hoop ik ook. En mocht Federer ze beide winnen dan hoeft hij verder niets meer te bewijzen. Als Federer een van beide in de finale van Nadal wint, is het ook prima. Maar als Federer ze allebei in de finale van Nadal verliest, is dat wel heel erg voor Federer lijkt me zo.quote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Pokerking het volgende:
Ben nu al benieuwd naar Roland Garros en Wimbledon, hopelijk weer met de zelfde finale als vorig jaar
Dat lijkt me wat overdreven. Heb je Federer zien spelen in 2004-2006? Hij speelde toen echt geniaal. In 2004 verloor hij vier wedstrijden en in 2005 vijf. Zo dominant is Nadal nog niet geweest, ook nu niet.quote:Op zondag 19 april 2009 22:00 schreef tordesmonats het volgende:
met of zonder doping, nadal speelt een tennis waar ook federer nooit aan heeft kunnen tippen
Federer moet eerst maar weer eens van Nadal zien te winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:15 schreef Pokerking het volgende:
Nadal moet voorlopig nog een jaar of 4-5 presteren om de veters van Federer te mogen strikken
Je bedoelt dat Federer ook 10 jaar lang op een hoog niveau heeft gespeeld? En dat hij ook al op z'n 18de begon met prijzen aan z'n ring te rijgen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:15 schreef Pokerking het volgende:
Nadal moet voorlopig nog een jaar of 4-5 presteren om de veters van Federer te mogen strikken
Dat is toch wat tennis nu leuk maakt om te volgen. Zeker in graveltijd, want wie het toernooi gaat winnen staat van te voren al vast.quote:
Nee dus. Pas in 2003 pakte die meerdere grote titels. Hij heeft het dus 5 jaar volgehouden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Pokerking het volgende:
Nee, ongeveer vanaf zijn 20e
Vijf jaar is wel lang, maar ik vind wel dat Nadal dit en volgend jaar moet bewijzen dit niveau vast te kunnen houden. het heeft bij Nadal wel even geduurd voor hij buiten het gravel ging winnen, terwijl Federer in 2004 drie GS won. Dat is een prestatie die Nadal nog niet gehaald heeft.quote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee dus. Pas in 2003 pakte die meerdere grote titels. Hij heeft het dus 5 jaar volgehouden.
En Rafa pakt dit jaar z'n 5de titel op RG. Zou niet weten waarom Rafa dan 5 jaar langer top moet zijn om Fed z'n schoenen te mogen strikken.
Ja, de broer van Ome Toni zat aan de structurele dope bij Barca, Fuentes heeft Nadal nog net niet met naam en toenaam genoemd als een van z'n klanten, en de vrouw van Fuentes zegt dat zo'n beetje de gehele Spaanse medailleoogst op de afgelopen Spelen te danken is aan Fuentes, het zou mij ook extreem verbazen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zou mij extreem verbazen als Nadal doping gebruikt. Dat past totaal niet bij hem en bij oom Toni vind ik.
Je bent wel erg van de Federer psychologie he?quote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. En mocht Federer ze beide winnen dan hoeft hij verder niets meer te bewijzen. Als Federer een van beide in de finale van Nadal wint, is het ook prima. Maar als Federer ze allebei in de finale van Nadal verliest, is dat wel heel erg voor Federer lijkt me zo.
En ik ben benieuwd wat er straks gebeurt als Federers zoontje (wisten jullie al dat het een jongetje wordt?) wordt geboren. Zou me niet verbazen als hij dan niet met zijn hoofd bij zijn tennis heeft. Of misschien speelt hij juist de sterren van de hemel.
Van mij mag trouwens ook iemand anders dan Federer of Nadal GS'en winnen. Als het dan maar wel is omdat diegenen op een nog hoger niveau spelen dan die twee. Al heb ik het idee dat niet veel beter kan dan wat Federer en Nadal vorig jaar deden op Wimbledon of wat Nadal en Djokovic vandaag deden.
Ja, je moet wat met je vrije tijd.quote:Op maandag 20 april 2009 08:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je bent wel erg van de Federer psychologie he?
Dat komt tot nu toe dan ook vooral doordat Federer minder punten is gaan scoren, Nadal komt voorlopig nog niet aan de aantallen die Federer gedurende een jaar of 3/4 liet noteren.quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef TubewayDigital het volgende:
ik had niet verwacht dat de #2 zoveel progressie zou boeken op niet-gravel en zou uitgroeien tot de #1.
Wat is niet-gravel nou weer.quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef TubewayDigital het volgende:
ik had niet verwacht dat de #2 zoveel progressie zou boeken op niet-gravel en zou uitgroeien tot de #1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Gogo?quote:Op zondag 26 april 2009 17:58 schreef jojomen4 het volgende:
En nu dan 5x de Godo op rij gewonnen. Wat een heerser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |