Ik deed hard mijn best om precies deze topic neer te zetten op het moment dat de andere vol kwamquote:
Die partij werd helemaal op maandag gespeeld.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:03 schreef Bruce117 het volgende:
[Op zondag 6 juli 2008 20:59 schreef Susi het volgende:
Zijn er wel eens finales gespeeld op zondag die maandag werden afgemaakt ?]
2001 Goran Ivanisevic
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef BruggiKeane het volgende:
Hup Fed.
Hij was bij de kampioenswedstrijd van Madridquote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht Rafael Nadal --> Miguel Angel Nadal --> Fan van Barcelona
Maar schijnbaar niet.
Graag nu breken en dan uitserveren Roger.quote:
Inderdaad niet. Maar de echte liefde ligt toch bij RCD Mallorca natuurlijk. Al hoopte Rafa vorig jaar in de laatste wedstrijd wel dat Mallorca zou verliezen van Real, zodat die kampioen zouden wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht Rafael Nadal --> Miguel Angel Nadal --> Fan van Barcelona
Maar schijnbaar niet.
Het gaat al even zo, al geen break meer vanaf 4-4 in de tweede set en al 1,5 set geen BP meer. Allebei niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Leatherface het volgende:
ik heb het even niet gevolgd.
Is Nadal gewoon onder de druk (en regenpauzes) bezweken? Of heeft Federer een tandje bijgeschakeld?
Het laatste.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Leatherface het volgende:
ik heb het even niet gevolgd.
Is Nadal gewoon onder de druk (en regenpauzes) bezweken? Of heeft Federer een tandje bijgeschakeld?
Zoek gewoon even een kanaal, als je dat nog niet weet nuquote:Op zondag 6 juli 2008 21:31 schreef TubewayDigital het volgende:
waar kan ik het fuckin zien
Jup ! ah, het puntje gaat toch richting Federer.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Graag nu breken en dan uitserveren Roger.
Dat ligt aan jou, je moet namelijk gewoon op de BBC kijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:33 schreef TheFrankey het volgende:
ligt het nou aan mij of zijn die commentatoren erg voor Federer? Vooral dat wijf. Bah...
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef Leatherface het volgende:
Er komt toch geen tiebreak in de vijfde set?
Nee, enige grand slam dat ze dat doen is New Yorkquote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef Leatherface het volgende:
Er komt toch geen tiebreak in de vijfde set?
Volgens mij Rome vorig jaar!!! tussen die 2quote:
Kan ookk 2006 zijnquote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef Denewar het volgende:
[..]
Volgens mij Rome vorig jaar!!! tussen die 2
2001 vond ik ook geweldig, maar Goran is dan ook m'n enige tennis'idool' geweestquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:40 schreef Jnk18 het volgende:
Komop Fedje even breaken en je hebt het geflikt
IDDquote:Op zondag 6 juli 2008 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
2001 vond ik ook geweldig, maar Goran is dan ook m'n enige tennis'idool' geweest
Veel beter dan dit is onmogelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:41 schreef Aguirre het volgende:
Dit is zo'n beetje het summum qua niveau waarop tennis gespeeld kan worden.
Jij zapt weg bij dit?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:41 schreef Denewar het volgende:
Ben blij dat ik thuis zit, kan ik af en toe wegzappen, net als met pingels.
Ja, nog een half uur ongeveer.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:44 schreef TubewayDigital het volgende:
is het nog licht genoeg
quote:
Niks aan toe te voegen!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Wimbledon Classics. Write this match down!
Beetje meer respect hequote:
liever niet zo'n spannende finale en dat Nadal gewoon in de 3e set toesloeg net voor de regen. Die spanning is me niks waard bahquote:
Ja gwen zal zich onderhand wel vervelenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Gwen Stefani's gezichts uitdrukking:![]()
Gavin Rossdale's gezichtsuitdrukking:
Inderdaad. Ze kan beter wegblijven als ze het saai vind. Gavin zit ook ver naar voren zodat hij niet hoeft te kijken naar het gezicht van zijn vrouwquote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Gwen Stefani's gezichts uitdrukking:![]()
Gavin Rossdale's gezichtsuitdrukking:
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef eriksd het volgende:
tiebreakje wordt het
dat denk ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef eriksd het volgende:
tiebreakje wordt het
Kleine kans, zeg maar ongeveer 0 %quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef eriksd het volgende:
tiebreakje wordt het
Ze zit er echt met een gezicht van "Snap niet dat hij dit nou leuk vindt".quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kan beter wegblijven als ze het saai vind. Gavin zit ook ver naar voren zodat hij niet hoeft te kijken naar het gezicht van zijn vrouw
Ik vind hem sterker serveren, wellicht om de vermoeiheid tegen te gaan!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef N.i.c.k het volgende:
Verklaar me voor gek, maar Nadal lijkt een beetje moe. Hij beweegt in elk geval minder vanuit de hoeken.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef eriksd het volgende:
tiebreakje wordt het
Terwijl het echt een super spannende pot is.. Volgende keer maar lekker thuisblijvenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zit er echt met een gezicht van "Snap niet dat hij dit nou leuk vindt".
Toffe nickname.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef Aguirre het volgende:
Het is haast onmogelijk om, zelfs als leek of niet enorm door tennis geobsedeerde sportliefhebber, niet van deze wedstrijd te kunnen genieten. Maar nee hoor, die muts van een Gwen Stefani speelt dat wel klaar en ze zit notabene op tien meter van dit epische schouwspel..
Okok, tiebreak met gamesquote:
Federer 24 en Nadal 6.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:54 schreef WeebI het volgende:
hou eens op met die aces
hoeveel staat het daar in? 100-5 voor Fed?
Meesterlijk inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef Susi het volgende:
Gavin Rossdale zit heel strategisch voor zijn vrouw
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn tenniswens voor 2008: een break nu voor Federer.
Neequote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan het nog spannender?
Ja tongquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef tong80 het volgende:
We zijn getuigen van een historische wedstrijd.
Niet alleen in Tennis maar in sport in het algemeen.
Dit is zo kip[penvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |