Ja gwen zal zich onderhand wel vervelenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Gwen Stefani's gezichts uitdrukking:![]()
Gavin Rossdale's gezichtsuitdrukking:

Inderdaad. Ze kan beter wegblijven als ze het saai vind. Gavin zit ook ver naar voren zodat hij niet hoeft te kijken naar het gezicht van zijn vrouwquote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Gwen Stefani's gezichts uitdrukking:![]()
Gavin Rossdale's gezichtsuitdrukking:

quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef eriksd het volgende:
tiebreakje wordt het

dat denk ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef eriksd het volgende:
tiebreakje wordt het

Kleine kans, zeg maar ongeveer 0 %quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef eriksd het volgende:
tiebreakje wordt het

Ze zit er echt met een gezicht van "Snap niet dat hij dit nou leuk vindt".quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kan beter wegblijven als ze het saai vind. Gavin zit ook ver naar voren zodat hij niet hoeft te kijken naar het gezicht van zijn vrouw

Ik vind hem sterker serveren, wellicht om de vermoeiheid tegen te gaan!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef N.i.c.k het volgende:
Verklaar me voor gek, maar Nadal lijkt een beetje moe. Hij beweegt in elk geval minder vanuit de hoeken.

quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef eriksd het volgende:
tiebreakje wordt het

Terwijl het echt een super spannende pot is.. Volgende keer maar lekker thuisblijvenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zit er echt met een gezicht van "Snap niet dat hij dit nou leuk vindt".

Toffe nickname.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef Aguirre het volgende:
Het is haast onmogelijk om, zelfs als leek of niet enorm door tennis geobsedeerde sportliefhebber, niet van deze wedstrijd te kunnen genieten. Maar nee hoor, die muts van een Gwen Stefani speelt dat wel klaar en ze zit notabene op tien meter van dit epische schouwspel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |