Ik deed hard mijn best om precies deze topic neer te zetten op het moment dat de andere vol kwamquote:
Die partij werd helemaal op maandag gespeeld.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:03 schreef Bruce117 het volgende:
[Op zondag 6 juli 2008 20:59 schreef Susi het volgende:
Zijn er wel eens finales gespeeld op zondag die maandag werden afgemaakt ?]
2001 Goran Ivanisevic
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef BruggiKeane het volgende:
Hup Fed.
Hij was bij de kampioenswedstrijd van Madridquote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht Rafael Nadal --> Miguel Angel Nadal --> Fan van Barcelona
Maar schijnbaar niet.
Graag nu breken en dan uitserveren Roger.quote:
Inderdaad niet. Maar de echte liefde ligt toch bij RCD Mallorca natuurlijk. Al hoopte Rafa vorig jaar in de laatste wedstrijd wel dat Mallorca zou verliezen van Real, zodat die kampioen zouden wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht Rafael Nadal --> Miguel Angel Nadal --> Fan van Barcelona
Maar schijnbaar niet.
Het gaat al even zo, al geen break meer vanaf 4-4 in de tweede set en al 1,5 set geen BP meer. Allebei niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Leatherface het volgende:
ik heb het even niet gevolgd.
Is Nadal gewoon onder de druk (en regenpauzes) bezweken? Of heeft Federer een tandje bijgeschakeld?
Het laatste.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Leatherface het volgende:
ik heb het even niet gevolgd.
Is Nadal gewoon onder de druk (en regenpauzes) bezweken? Of heeft Federer een tandje bijgeschakeld?
Zoek gewoon even een kanaal, als je dat nog niet weet nuquote:Op zondag 6 juli 2008 21:31 schreef TubewayDigital het volgende:
waar kan ik het fuckin zien
Jup ! ah, het puntje gaat toch richting Federer.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Graag nu breken en dan uitserveren Roger.
Dat ligt aan jou, je moet namelijk gewoon op de BBC kijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:33 schreef TheFrankey het volgende:
ligt het nou aan mij of zijn die commentatoren erg voor Federer? Vooral dat wijf. Bah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |