abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 09:50:33 #201
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61467946
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:10 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Club gevoel toch? Want als er gewonnen wordt, dan winnen jullie toch ook? Of alleen de club, wat jou niks kan schelen.
Je weet best dat met het woord jullie, de club wordt aangewezen. Mierencupoleerder.
Als je moeilijke woorden probeert te gebruiken, doe het dan goed.
pi_61604292
quote:
Sulejmani kijkt uit naar Klassieker
Door NIK KOK

AMSTERDAM - Een beetje moe was Miralem Sulejmani (19) gisteren wel na de training. Nog steeds heeft de goedlachse Serviër voor iedereen die hem aanspreekt een knipoog klaar, maar geconfronteerd met de week die achter hem ligt en de drukke zeven dagen die hem wachten, wrijft hij nog maar een keer zijn ogen uit. Zijn week? Afgelopen zondag speelde hij in Belgrado mee met Jong Servië tegen leeftijdgenoten uit Hongarije (8-0 winst, 2 benutte strafschoppen van Sulejmani).

Drie dagen later voetbalde hij in Parijs met het grote Servië tegen het Frankrijk van Thierry Henry in het kader van de kwalificatie voor het WK 2010 (2-1 verlies). Beide keren op de vertrouwde linksbuitenplaats. ,,We spelen bij Servië vergelijkbaar als we bij Ajax doen.’’

Tijd om daar van bij te komen is er niet voor Ajax’ miljoenenaankoop. Morgen wacht de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Roda JC, waarna hij met Ajax naar zijn geliefde Belgrado terugkeert voor het UEFA Cup-duel met zijn landgenoten van FK Borac.

Zijn vaderland had zijn specifieke kwaliteiten vorige week hard nodig. Jong Servië moest van Jong Hongarije winnen om zich te plaatsen voor het EK voor spelers onder de 21 jaar. En dus werd een beroep gedaan op het grootste talent van het land, terwijl de aanvaller al lang rijp genoeg is om mee te doen met de grote jongens. ,,Als mijn land mij nodig heeft en ik ben fit dan wil ik mij daarvoor helemaal geven.’’

De wedstrijd erna tegen Frankrijk in het Stade de France was vooral leerzaam, vond hij. ,,In bepaalde gedeeltes van de wedstrijd waren wij beter dan zij. Maar als je tegen Frankrijk speelt, weet je dat je kunt verliezen.’’

Wordt er roofbouw gepleegd op Sulejmani? De Serviër begon bij Ajax met een forse conditionele achterstand, als gevolg van de operatie die hij had ondergaan aan zijn knie. De pondjes die hem op de eerste training van het seizoen aan waren te zien, leken er gisteren op de training in de Amsterdam Arena wel weer afgetraind.

Zelf is Sulejmani volledig overtuigd van zijn fitheid: ,,Ik kan een druk schema als dit aan, ik ben nu weer volledig fit.’’

Morgen dan de eerste thuiswedstrijd van het seizoen - ‘we moeten winnen voor de supporters’ - en daarna terug naar Belgrado. In de stad waar hij tot zijn zeventiende woonde, speelt hij donderdag zijn eerste Europa Cup-wedstrijd voor Ajax. En nog pikanter, het stadion van de club waarvan hij al zijn hele leven supporter is, vormt het decor. FK Borac wijkt voor het duel uit naar het stadion van Partizan Belgrado, omdat in eigen huis de benodigde faciliteiten ontbreken.

,,Ik vind het speciaal om met Ajax in Belgrado te spelen. De stad zal altijd een plek in hart hebben, ik ken het op mijn duimpje. Net als het stadion. Ik ben mijn hele leven al een Partizan-fan. Het is voor mij in ieder geval goed dat we niet in het stadion van Rode Ster Belgrado spelen. Dat ligt ernaast, maar dat is van de grote rivaal. Ik hoop dat het Partizan-stadion helemaal vol zit. Ik reken op zo’n 20.000 toeschouwers. Ze weten allemaal dat ik uit Belgrado kom maar ik hoop niet dat ze zullen fluiten.’’

Van tegenstander Borac weet Sulejmani dat ze ‘typisch Servisch’ voetballen. ,,Ze zijn defensief sterk en ze hebben een goede counter. Ik kon Van Basten niet erg helpen met het verstrekken van informatie over de club, want ik ben al een tijdje weg uit Servië. Ik volg de competitie vanuit Nederland niet op de voet. Wat ik wel weet, is dat er in mijn land uit wordt gekeken naar de wedstrijd. Volgens de kranten is Ajax nog steeds één van de grootste clubs van Europa. Borac moet de eer van het Servische voetbal hoog houden, want samen met Partizan zijn ze nog de enige club die actief is in Europa.’’

Voor uitschakeling hoeft Ajax zich geen zorgen te maken, volgens Sulejmani. ,,Het niveau van Borac? Ik schat in dat ze even sterk zijn als Heracles.’’

Marco van Basten wil niet verder kijken dan Roda JC, maar bij Sulejmani gaan de ogen pas echt twinkelen als hij praat over de wedstrijd van volgend weekeinde tegen Feyenoord. ,,Gertjan,’’ zegt Sulejmani, doelend op de trainer onder wie hij vorig jaar bij Heerenveen excelleerde. Gertjan Verbeek coacht nu de aartsrivaal. ,,Ik weet dat die wedstrijd beladen is. Vooral voor de supporters. Het is als Partizan tegen Rode Ster. Ik verheug me op deze drukke week met een mooie afsluiting.’’
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2008 @ 18:10:05 #203
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_61604317
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[/quote] sulejmani
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_61604371
Oppassen dat hij niet overbelast raakt door na zijn blessure opeens wekenlang 2 maal per week te spelen.
pi_61604485
Ik vind het juist wel lekker dat hij een beetje ritme op kan doen. En als hij er zelf van overtuigd is dat het goed gaat, dan denk ik ook niet dat er een risico ofzo wordt genomen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61604559
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vind het juist wel lekker dat hij een beetje ritme op kan doen. En als hij er zelf van overtuigd is dat het goed gaat, dan denk ik ook niet dat er een risico ofzo wordt genomen.
Inderdaad, voor het ritme is het goed maar het is riskant om ongeveer 'vanuit het niets' opeens veel wedstrijden in een korte tijd te gaan spelen.
pi_61605251
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Emimich het volgende:

[..]

Inderdaad, voor het ritme is het goed maar het is riskant om ongeveer 'vanuit het niets' opeens veel wedstrijden in een korte tijd te gaan spelen.
Ja, ik snap het ook wel. Zaak is natuurlijk om de juiste balans te vinden. Hopelijk is dit de juiste balans.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61626583
Hij speelde heel aardig vandaag.
pi_61626609
Speelde zeker heel lekker
pi_61627109
Heeeerlijk .

Veel snelheid, veel aanwezig, heel erg gedreven. Oog voor de bal, medespeler.

Gaan we veel lol aan beleven.
pi_61627694
En goede corners
pi_61627732
Blijft onze mikkie hoor.
pi_61627925
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:56 schreef SCH het volgende:
Blijft onze mikkie hoor.
Klopt, je zit toch ook gewoon tegenwoordig bij Ajax op de tribune?
pi_61628054
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt, je zit toch ook gewoon tegenwoordig bij Ajax op de tribune?
Dat was een dwaling, oh nee, een misverstand, had ik verkeerd begrepen. Ze spelen gewoon in Heerenveen dan.
pi_61628104
Terechte Man of the Match. Prima wedstrijd .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61852818
quote:
Blessure Sulejmani valt tegen

AMSTERDAM - Een forse tegenvaller voor Ajax. De blessure van Miralem Suljemani is ernstiger dan verwacht. Na onderzoek is gebleken dat de Servische aanvaller een scheur in zijn hamstring heeft. De medische staf van de Amsterdamse club verwacht dat Sulejmani zo'n acht weken aan de kant staat.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61852986
Tuurlijk, het zal eens meevallen bij blessures van Ajax. Weer een blundertje van de medische staf?
pi_61852997
Zeer slecht nieuws. Hij begon juist lekker te draaien. Ongelofelijk dat dit zo maar kan. Iedereen zag dit aankomen, behalve de mensen die er over moeten gaan .

Dario de komende weken op zijn plek!
pi_61853183
pi_61853244
Dat is inderdaad en fikse domper voor Ajax, achteraf een onverantwoord risico genomen dus. Men had toch kunnen weten dat je met hamstringblessures erg voorzichtig moet zijn.
pi_61853319
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:37 schreef Blawh het volgende:
Dat is inderdaad en fikse domper voor Ajax, achteraf een onverantwoord risico genomen dus. Men had toch kunnen weten dat je met hamstringblessures erg voorzichtig moet zijn.
Donderdag gaat hij geblesseerd naar de kant. Uit voorzorg hoor ik dan. Zaterdag op de training zit hij weer op de grond en voelt hij weer aan zijn hamstring. Iedereen zag het aankomen dat het mis zou gaan, behalve de MS .
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:41:33 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61853349
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Donderdag gaat hij geblesseerd naar de kant. Uit voorzorg hoor ik dan. Zaterdag op de training zit hij weer op de grond en voelt hij weer aan zijn hamstring. Iedereen zag het aankomen dat het mis zou gaan, behalve de MS .
Ik snap niet dat er geen persbericht is dat die enorme incompetentelingen per direct zijn ontslagen zeg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61853454
Brekebeentje
pi_61853464
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

In de warming-up was het ook al te duidelijk.
pi_61853540
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:45 schreef SCH het volgende:
Brekebeentje
Triest figuur
pi_61853851
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Triest figuur
Wie? Waarom mag ik niet een beetje leedvermaak hebben, stel je niet zo aan zeg.

Wel jammer dat hij over 1,5 week niet in het ALS kan spelen nu.
pi_61853885
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, wie denk je. Sinds Sulejmani van Heerenveen naar Ajax is gegaan loop je dom te blaten. Dat mag best een gezegd worden.
pi_61853924
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nou, wie denk je. Sinds Sulejmani van Heerenveen naar Ajax is gegaan loop je dom te blaten. Dat mag best een gezegd worden.
Hij kraamt al wel wat langer onzin uit hoor
pi_61853936
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nou dat heb je dan gedaan, grote jongen hoor
pi_61853942
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef Emimich het volgende:
Oppassen dat hij niet overbelast raakt door na zijn blessure opeens wekenlang 2 maal per week te spelen.
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Emimich het volgende:

[..]

Godverdegodver, wat zitten er toch een stel amateurs daar bij Ajax in de technische staf!
pi_61853947
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef toma het volgende:

[..]

Hij kraamt al wel wat langer onzin uit hoor
Idd, ik begon me al zorgent e maken
pi_61854006
Medische staf van Ajax !

Kunnen ze die lui niet gewoon op straat zetten
pi_61854060
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

Godverdegodver, wat zitten er toch een stel amateurs daar bij Ajax in de technische staf!
Medische staf lijkt me ook niet vrijuit gaan in deze situatie eigenlijk.
pi_61854111
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:

[..]

O ja hehe, typefoutje.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:37:20 #235
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_61854855
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:

[..]

As usual.

We hebben dan weliswaar een nieuwe MS, maar de oude heeft het werk heel goed overgedragen.
pi_61854964
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Godverdomme
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61854977
Tuurlijk ligt het voor een deel bij de medische staf, maar had hij zelf ook niet zoiets kunnen aangeven? Niemand die z'n eigen lichaam zo goed kent als hijzelf...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61855537
Je mag toch aannemen dat ze nu wel wat voorzichtiger zullen zijn, want als je dit te gehaast doet, dan zie je hem niet terug voor de kerst.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:13:05 #239
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_61855566
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Stelletje lijers die slagers
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:19:29 #240
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_61855679
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:05 schreef The_Verve het volgende:
Geen idee waarom, maar ik heb zo'n voorgevoel dat hij al voor de winterstop langdurig geblesseerd raakt.

Misschien dat Granqvist hem 18 oktober wel een schopje geeft...
En twee maanden out.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_61855993
En Huntelaar straks ook nog geschorst
pi_61856353
wat boeit jou dat trouwens SCH Ajax boeit je veel he?
AFC AJAX
pi_61856422
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:51 schreef BonJovi het volgende:
wat boeit jou dat trouwens SCH Ajax boeit je veel he?
Ik snap dat ook niet helemaal. Hij neemt het de spelers blijkbaar kwalijk dat ze naar Ajax zijn verkast. Maar ik geloof dat Heerenveen er toch wel een flinke zak geld voor heeft gekregen, dus wat nou precies zijn probleem is?
pi_61856626
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:35 schreef SCH het volgende:
Leuk maar niet relevant in dit topic.
pi_61856692
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:35 schreef SCH het volgende:
Als ze em daarvoor schorsen zijn ze echt te triest, hij scheld hem niet uit ofzo hij geeft gewoon zijn mening, volgens mij mag dat in dit land
pi_61857808
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Leuk maar niet relevant in dit topic.
Oh nee, de twee belangrijkste spitsen tegelijk geschorst vind je niet relevant? Dat is het namelijk wel.
pi_61857825
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

Als ze em daarvoor schorsen zijn ze echt te triest, hij scheld hem niet uit ofzo hij geeft gewoon zijn mening, volgens mij mag dat in dit land
In dit land? Dat zijn van die Verdonk-achtig teksten. Maar om je antwoord te geven. Nee, dat mag niet. Hij mag niet zomaar alles zeggen over de scheidsrechter, en terecht niet.
pi_61861532
Jammer voor Ajax, maar vooral ook voor Sulejmani. Hij stond al aardig te voetballen in zijn eerste wedstrijden.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61872995
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:45 schreef SCH het volgende:
Brekebeentje
Kleuter
pi_61873724
Kijk maar uit daar met die idioten... Voor je het weet lig je te rollen met die leden op straat.
Schijnt een lekker volk te zijn die gasten uit Belgrado
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61875332
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Kijk maar uit daar met die idioten... Voor je het weet lig je te rollen met die leden op straat.
Schijnt een lekker volk te zijn die gasten uit Belgrado
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Heb ik iets gemist?
  woensdag 24 september 2008 @ 13:09:19 #252
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61875419
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Mag ik deze bewaren voor als jij je weer eens verongelijkt voelt? Iemand zou eens zo'n post in een Heerenveen-topic moeten plaatsen...
pi_63285188
En zijn rentree opgefleurd met een doelpunt

pi_63285214
Wat een baas
pi_63285310
Waar mijn Sulejmani #1 topic en msn gesprek met hem toch allemaal toe hebben geleid.
pi_63285353
heerlijk, gelijk dreigend!

En scorend.
pi_63285685
Nu hopen dat hij ook voor langere tijd fit blijft.
Dan pas kunnen we veel plezier hebben van die 16 miljoen, wat ik nog steeds wel erg veel vind.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63286236
Gelijk met zijn hand op het clubembleem. Jahoor, Mikki is een ekte ajacied!
pi_63286434
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef MaxPower het volgende:
pi_63286569
Dat vond ik ook best opvallend te noemen na zijn doelpunt..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63286630

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63286765
Ach, volgend jaar het embleem van Arsenal of Galatasary. Als het maar een embleem is, he Mikky.
pi_63286832
Hij had ook een goede vrije trap in huis.
pi_63286841
Geweldige voetballer zeg.. jezus zelfs het aan nemen van een bal doet hij oogstrelend mooi. Die 16 miljoen is hij dubbel en dwars waard.
pi_63287043
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:24 schreef SCH het volgende:
Ach, volgend jaar het embleem van Arsenal of Galatasary. Als het maar een embleem is, he Mikky.
Je klinkt een beetje verbitterd
  maandag 17 november 2008 @ 13:48:00 #266
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63287288
leuk dat ie scoort meteen komt wel goed met hem bij ajax denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63287378
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Je klinkt een beetje verbitterd
Realistisch bedoel je.
pi_63287459
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:48 schreef Sethje het volgende:
leuk dat ie scoort meteen komt wel goed met hem bij ajax denk ik
Het komt zeker goed. Sulejmani is net als Suarez een speler van buitengewone klasse.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 17 november 2008 @ 13:57:08 #269
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63287553
quote:
Hij weet nog niet dat ze bij Ajax met een blood-out systeem werken. Dus eens een Ajacied, altijd een Ajacied.
pi_63288952
Miralem is een klasbak

En hij is nog maar 19 jaartjes jong.
pi_63289285
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef MaxPower het volgende:
Vond ik ook wel een beetje raar ja...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63289397
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Vond ik ook wel een beetje raar ja...
Hij heeft altijd al voor Ajax willens pelen. .. zelf bij Heerenveen maakte hij er geen geheim van.
pi_63293282
Ik vond het wel mooi.
pi_63296099
quote:

Mikky
pi_63303964
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij heeft altijd al voor Ajax willens pelen. ..
Tja, tot Arsenal hem vraagt. Dan heeft ie altijd al voor Arsenal willen spelen.
pi_63303991
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, tot Arsenal hem vraagt. Dan heeft ie altijd al voor Arsenal willen spelen.
Dat is ook niet erg.
Arsenal is namelijk ook een flinke stap omhoog.
In Nederland is voor Sulejmani Ajax het hoogst denkbare.
  maandag 17 november 2008 @ 23:13:21 #277
51286 w00h00
Digital man!
pi_63304027
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is ook niet erg.
Arsenal is namelijk ook een flinke stap omhoog.

Voor elke speler toch? Ajax is de grootste club van Nederland!
pi_63304052
quote:
Galatasary watte>?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63304064
quote:
Hij speelt dit seizoen maar een half jaartje, dus hij zal nog niet vertrekken na dit seizoen. Daarna een transfer kan best natuurlijk, als 'ie echt zo goed is. Zoveel hebben we nog niet van hem gezien natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63304203
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij speelt dit seizoen maar een half jaartje, dus hij zal nog niet vertrekken na dit seizoen. Daarna een transfer kan best natuurlijk, als 'ie echt zo goed is. Zoveel hebben we nog niet van hem gezien natuurlijk.
Maar met een dan nog 4 jarig contract mag een club wel heel diep in de buidel tasten.
pi_63304310
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef sjimz het volgende:

pi_63304351
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed onderbouwd ook weer van je.
Je komt weer lekker zuur over SCH net zoals altijd

Voor Sulejmani is Ajax gewoon nog steeds de grote naam in Nederland.
pi_63305357
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Droeftoeter, kom dan met argumenten. Ajax is toch de grootste club van Nederland?
pi_63305879
Ajax is sowiezo het hoogst haalbare voor iedere voetballer in de Eredivisie. Ik wed dat Affelay ook iedere nacht droomt om net als zijn grote vriend Aissati bij Ajax te voetballen. Helaas komt hij maar 1 dagje in het jaar in Amsterdam om dan met 4-1 vernederd te worden.
pi_63306262
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:22 schreef toma het volgende:
Ajax is sowiezo het hoogst haalbare voor iedere voetballer in de Eredivisie. Ik wed dat Affelay ook iedere nacht droomt om net als zijn grote vriend Aissati bij Ajax te voetballen. Helaas komt hij maar 1 dagje in het jaar in Amsterdam om dan met 4-1 vernederd te worden.
voor de eerste keer in 13 jaar
pi_63306418
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:49 schreef Repsak het volgende:

[..]

hap
pi_63306438
quote:

[..]

4-1 Afellay, 4-1 .....
pi_63306463
laat maar jongens, ik ben niet eens voor PSV, maar dit is zo heerlijk typisch
pi_63306480
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:05 schreef Repsak het volgende:
laat maar jongens, ik ben niet eens voor PSV, maar dit is zo heerlijk typisch
Dat je er op in gaat maakt het alleen maar leuker
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63306584
Klopt! Goed voor eenieders beeldvorming van Ajacieden en niet-Ajacieden ook!
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:44:36 #291
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63310500
Zondag knallen Mick!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:59:41 #292
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63310937
Die klapperjosti's uit Alkmaar zijn de volgende.
pi_63322948
quote:

[..]

Joh, ga er anders lekker serieus op in, kan jou het ook schelen?

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:35:52 #294
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63324883
Hattrick voor Miralem tegen AZ graag

*wordt weer wakker
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_65175698
Hopsakee, 2 goals plus een beetje vandaag.

Belangrijk aandeel .
pi_65182975
Geweldig hoe hij juicht.
pi_65185350
En hij heeft het over friends ipv teamgenoten
pi_65185445
Heerlijk ventje
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65198632
Hij kan het allemaal we;!
pi_65200190
Als Ajax Mickey-Cvita-Luis een paar seizoenen bij elkaar zou kunnen houden...

Helaas niet erg realistisch
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')