Wie? Waarom mag ik niet een beetje leedvermaak hebben, stel je niet zo aan zeg.quote:
Nou, wie denk je. Sinds Sulejmani van Heerenveen naar Ajax is gegaan loop je dom te blaten. Dat mag best een gezegd worden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie? Waarom mag ik niet een beetje leedvermaak hebben, stel je niet zo aan zeg.
Wel jammer dat hij over 1,5 week niet in het ALS kan spelen nu.
Hij kraamt al wel wat langer onzin uit hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, wie denk je. Sinds Sulejmani van Heerenveen naar Ajax is gegaan loop je dom te blaten. Dat mag best een gezegd worden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, wie denk je. Sinds Sulejmani van Heerenveen naar Ajax is gegaan loop je dom te blaten. Dat mag best een gezegd worden.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef Emimich het volgende:
Oppassen dat hij niet overbelast raakt door na zijn blessure opeens wekenlang 2 maal per week te spelen.
Godverdegodver, wat zitten er toch een stel amateurs daar bij Ajax in de technische staf!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, voor het ritme is het goed maar het is riskant om ongeveer 'vanuit het niets' opeens veel wedstrijden in een korte tijd te gaan spelen.
Idd, ik begon me al zorgent e makenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef toma het volgende:
[..]
Hij kraamt al wel wat langer onzin uit hoor
Medische staf lijkt me ook niet vrijuit gaan in deze situatie eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Godverdegodver, wat zitten er toch een stel amateurs daar bij Ajax in de technische staf!
O ja hehe, typefoutje.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Medische staf lijkt me ook niet vrijuit gaan in deze situatie eigenlijk.
As usual.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Medische staf lijkt me ook niet vrijuit gaan in deze situatie eigenlijk.
Stelletje lijers die slagersquote:
En twee maanden out.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:05 schreef The_Verve het volgende:
Geen idee waarom, maar ik heb zo'n voorgevoel dat hij al voor de winterstop langdurig geblesseerd raakt.
Misschien dat Granqvist hem 18 oktober wel een schopje geeft...
Ik snap dat ook niet helemaal. Hij neemt het de spelers blijkbaar kwalijk dat ze naar Ajax zijn verkast. Maar ik geloof dat Heerenveen er toch wel een flinke zak geld voor heeft gekregen, dus wat nou precies zijn probleem is?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:51 schreef BonJovi het volgende:
wat boeit jou dat trouwens SCH Ajax boeit je veel he?
Als ze em daarvoor schorsen zijn ze echt te triest, hij scheld hem niet uit ofzo hij geeft gewoon zijn mening, volgens mij mag dat in dit landquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:35 schreef SCH het volgende:
En Huntelaar straks ook nog geschorst
Oh nee, de twee belangrijkste spitsen tegelijk geschorst vind je niet relevant? Dat is het namelijk wel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuk maar niet relevant in dit topic.
In dit land? Dat zijn van die Verdonk-achtig teksten. Maar om je antwoord te geven. Nee, dat mag niet. Hij mag niet zomaar alles zeggen over de scheidsrechter, en terecht niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze em daarvoor schorsen zijn ze echt te triest, hij scheld hem niet uit ofzo hij geeft gewoon zijn mening, volgens mij mag dat in dit land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |