Thanks MiMu.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hand schuin in het water steken met je handpalm naar buiten, onder water je arm draaien zodat je hand zoveel mogelijk weerstand heeft en je jezelf vooruit kan 'duwen', hand weer draaien met je handpalm naar binnen en dan als eerste je elleboog uit het water omhoog laten komen en de rest van je arm er achteraan laten 'glijden', arm naar voren bewegen terwijl je je bovenlichaam een beetje meedraait, onder je arm ademhalen en weer insteken. En dat dan aan beide kanten.![]()
En natuurlijk met je voeten trappelen onder water en niet aan de oppervlakte.
Eerst langzaam proberen en je techniek verbeteren, als dat soepel gaat pas proberen om snel vooruit te komen.
Degene die heel hardquote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb je niet gezien in de samenvatting.....
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die van d'r motor bedoel je?
k moet ineens weer aan bierscheetjes denken...
Dan heb je daar in ieder geval nog enige vulling.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy uitprint op watervast papier en in zijn zwembroek stopt
oeh prosecco ... kan je prima gebruiken in aardbeienbellini'squote:Op zondag 6 juli 2008 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
TerugVindPercy
Echt johquote:Op zondag 6 juli 2008 19:11 schreef AKnynke het volgende:
Argh, ik behoefte aan heel veel heel vet eten. En dat is niet voorzien in m'n koelkast. Dan maar pasta met een restje saus uit de vriezer..
ik moest bijna lachenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je daar in ieder geval nog enige vulling.
Krakje!quote:
Jij bent echt wel leesblind.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh prosecco ... kan je prima gebruiken in aardbeienbellini's
Percy Mnotgomery, ja. De beauty queenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:14 schreef latislos het volgende:
Percy is toch ook die spierbonk van de Springbokken?
Misschien moet je het heeeeeel klein uitprinten en dan in je brilletje plakken. Tussen het zwemmen door in je zwembroek moeten graaien lijkt me namelijk niet echt makkelijk en je hebt kans dat je een zwembadverbod oploopt.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Thanks MiMu.
* Stereotomy uitprint op watervast papier en in zijn zwembroek stopt
Sebastien Chabalquote:Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken niet veel sportfiguren, maar ik heb nog steeds die franse rugbier op m'n netvlies....Wat een neanderthaler!
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:21 schreef latislos het volgende:
PeRi, we hebben toch maar de schroefvariant 'bakjes' opgehangen in de douche
bier???quote:Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken niet veel sportfiguren, maar ik heb nog steeds die franse rugbier op m'n netvlies....Wat een neanderthaler!
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:21 schreef latislos het volgende:
PeRi, we hebben toch maar de schroefvariant 'bakjes' opgehangen in de douche
lezen mutsyquote:Op zondag 6 juli 2008 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
PeRi, we hebben hier toch maar die andere doucherekjes opgehangen, met schroeven. Dus er zijn nog drie van die zuignapgevallen over. Hebben?
Hmm ik pas denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
PeRi, we hebben hier toch maar die andere doucherekjes opgehangen, met schroeven. Dus er zijn nog drie van die zuignapgevallen over. Hebben?
secondelij!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hmm ik pas denk ik. Er moet toch een manier zijn om die dingen niet weg te mikken maar toch nog te kunnen gebruiken. Als je ze nou met haakjes ofzo aan elkaar kon hangen. En dan de bovenste met een grote haak aan het kraanwerk
?
Melanzane! Met brood...quote:Op zondag 6 juli 2008 19:26 schreef latislos het volgende:
en wat wordt er allemaal gegeten door de SC-ers vanavond?
vette hap uit de snackbar, AK?
nachos met tartaar/kaas/jalepeno's/lente ui enzo uit de ovenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:26 schreef latislos het volgende:
en wat wordt er allemaal gegeten door de SC-ers vanavond?
vette hap uit de snackbar, AK?
niet persequote:Op zondag 6 juli 2008 19:26 schreef PeRi het volgende:
Krijgen jullie twee nu voor altijd de associatie 'douchebakjes' bij mij en andersom voor ogen?
O héérlijk!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nachos met tartaar/kaas/jalepeno's/lente ui enzo uit de oven![]()
Morgen weer braaf vis en zo
of op marktplaats verkopen voor ¤1.95quote:Op zondag 6 juli 2008 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
Peri, kan je ze niet met kettinkjes en van die ronde dingetjes van sleutelhangers aan elkaar maken?
Klopt, maar mn beste vriendinnetje vierde een groot feestje gister. Die kon echt niet op een andere dag en ik kon en er wilde er gewoon bij zijn. Hoe graag ik ook naar de meet wilde, dan is de keus toch snel gemaakt. Komen nog voldoende meets!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij zou toch ook naar de meet gaan?
erg lekker ja en we een het niet vaak dus als we het dan eens eten mag het ook welquote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O héérlijk!
Eten we hier ook regelmatig.
Gaat dat niet roesten? Maar die bakjes kosten maar 2 euro per stuk, dus das de moeite niet vind ikquote:Op zondag 6 juli 2008 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
Peri, kan je ze niet met kettinkjes en van die ronde dingetjes van sleutelhangers aan elkaar maken?
Had ik niet meegekregen!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klopt, maar mn beste vriendinnetje vierde een groot feestje gister. Die kon echt niet op een andere dag en ik kon en er wilde er gewoon bij zijn. Hoe graag ik ook naar de meet wilde, dan is de keus toch snel gemaakt. Komen nog voldoende meets!
Je hebt gelijk hoor, we zouden het eigenlijk moeten proberen, het is wel zonde. Alleen liggen er dus drie bij CF en eentje bij mij en wonen we niet (meer) dicht bij elkaar. En om ze dan speciaal te gaan halen/brengen, enkel om er te kijken of het gaat lukken, is ook weer zo zo, voor die ¤2 p/squote:Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
Peri, alles roest uiteindelijk, maar misschien is het wel mooi!
Damn, ik wil later ook zo'n echtgenoot.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn echtgenoot is nu chips aan het halen bij de nachtwinkel
geen nachtwinkel, gewoon de Carrefour Express om de hoekquote:Op zondag 6 juli 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
PeRi, nee hoor. Jammer dat je er niet was gisteren, ik ben nog steeds benieuwd naar je
Mijn echtgenoot is nu chips aan het halen bij de nachtwinkel
Ja das fijn hoor!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, ik wil later ook zo'n echtgenoot.
Indeed redelijk divine! Toch wel met grote korrels zeezout?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Godskolere wat is een verse toast met roomboter en zout lekker.
Niet heel grof, komen uit de maler.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef latislos het volgende:
[..]
Indeed redelijk divine! Toch wel met grote korrels zeezout?
Het is inderdaad de kleine (dure) variant in het centrum. Volgens mij zit zo'n grote hypermarche nooit in het centrum maar aan de rand.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Carrefour
Ik mis soms wel hypermalls in Nederland, maar de Express klinkt als een klein winkeltje.
we zijn een keer vanuit hier naar Maastricht gereden, maar dat was geen halfuurquote:Op zondag 6 juli 2008 19:48 schreef AKnynke het volgende:
Los: ik heb keurig pasta met tomatensaus met tonijn gegeten. Wel heeel veel, dat wel.
En nu heb ik ookzin in chips. KOm je er wat langsbrengen in Maastricht? Is maar een half uurtje rijden!
zeker! Leuk! Maar dan wil ik eerst met je winkelen in Brusselquote:Op zondag 6 juli 2008 19:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gepost geloof ik.
Volgende meet is toch bij jou CF?.
super! Volgende week ga ik echt werken. Deze week zat ik de eerste 2 dagen op een andere lokatie dan waar ik de komende paar maanden ga werken. Ik heb daar een beetje kennis gemaakt met het systeem (dat ik in Brussel dus nog niet ga gebruikenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef PeRi het volgende:
Latislos! Hoe bevalt je nieuwe baan daar?
dan was je gek geweest! Tis inderdaad 1. 15 uur volgens de routeplanner. langer dan ik dacht!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef latislos het volgende:
[..]
we zijn een keer vanuit hier naar Maastricht gereden, maar dat was geen halfuur![]()
Als het in het halfuur kon had ik het gedaan
Ik denk niet dat je er opgewonden van raaktquote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef KrnKje het volgende:
Hoe is t trouwens met die erotische foto's van je CF?
Mwouhahaquote:Op zondag 6 juli 2008 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Krnk, als ik je nog niet gay vond, vind ik het nu wel
Eigenlijk zou ik dat ook 's moeten doenWaar haal je zulke potjes?
Sexy Time!!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er opgewonden van raakt
PM!
24quote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef latislos het volgende:
[..]
super! Volgende week ga ik echt werken. Deze week zat ik de eerste 2 dagen op een andere lokatie dan waar ik de komende paar maanden ga werken. Ik heb daar een beetje kennis gemaakt met het systeem (dat ik in Brussel dus nog niet ga gebruiken)
afijn. Komende tijd dus in Brussel. Op een grote cubicle vloerwel gezellig en leuke collega's.
De telefoon staat standaard op de 24 CTU ringtone..
quote:
Deze hoeveelheid valt wel meequote:Op zondag 6 juli 2008 20:06 schreef latislos het volgende:
KrnK: dat eten ziet er goed uit. Maar gezien de hoeveelheid op het bord vindt Sonja dit toch niet zo heel erg?
Zo, moest ik even drie keer nadenken voor ik wist wat je bedoeldequote:Op zondag 6 juli 2008 20:09 schreef latislos het volgende:
[..]
die vlaggetjes mogen weer van je poesje af PeRi.
Uuhm... ik noem t maar kroepoek, maar t is gemaakt van casave... maar t zijn ook weer geen casavechips.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
Fraaie presentatie, Frank. Hoe heten die leuke knapperige gekleurde dingen ook alweer? Die je in de toko kunt kopen?
Jij bent de laatste tijd altijd moe.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:14 schreef AKnynke het volgende:
blegh, ik ben moe. helaas komt m´n zusje pas om 10uur hier om m´n kapotte laptop af te leveren, en ben ik deze laptop kwijt...
Hmmm, koolhydraten en vet....quote:Op zondag 6 juli 2008 20:15 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Uuhm... ik noem t maar kroepoek, maar t is gemaakt van casave... maar t zijn ook weer geen casavechips.
Sang Lee, op de woenselse markt heeft -tig soorten van dat spul, alle soorten en maten
dat komt doordat ik niet genoeg slaap, lieve steer..quote:Op zondag 6 juli 2008 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd altijd moe.
hou ons hier maar op de hoogte.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:18 schreef AKnynke het volgende:
Wat een ontzettende finale op wimbledon, spectaculaire punten!
Het staat nu 2-1 in sets voor Nadal, maar ze zijn bezig met een tie-break in de vierde set.
Federer heeft net de twee matchpointen van Nadal in de tiebreak weggewerkt, nu stat het 4-5 voor Nadal.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:21 schreef latislos het volgende:
[..]
hou ons hier maar op de hoogte.
wat zijn de setstanden?
Heerlijk he!quote:
Gatver, kolonisten.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, dan gaan we kolonisten
lees nu eens een beetje naar boven!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:32 schreef latislos het volgende:
ah ik zie op de wimbledon site dat federer de set heeft
Whieeeee, een soulmate! Ik haaaaaat spelletjes. Behalve monopoly, maar dat mag ik van mijn moeder niet meer spelenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gatver, kolonisten.
Kunnen we niet gewoon gaan eten en drinken ofzo?
ik heb de SlamTracker maar even aangezetquote:Op zondag 6 juli 2008 20:38 schreef AKnynke het volgende:
Oh, los: 6-4, 6-4. 6-7, 6-7.
Ja, normale paddestoelenrisotto met runderbouillon.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whieeeee, een soulmate! Ik haaaaaat spelletjes. Behalve monopoly, maar dat mag ik van mijn moeder niet meer spelen
Als jij kookt: sure. Risotto?
ongeloofelijk he! ik zit hier echt dubbel en dwars te genieten!quote:
gaan we spelletjesavond houden hierquote:Op zondag 6 juli 2008 20:40 schreef PeRi het volgende:
Ik vind spelletjes leuk. Monopoly, Kolonisten, memory of Wie is het, kom maar op. Hoe slecht ik ook altijd ben en hoe hard ik ook verlies
.
Ikquote:
we hebben een creme brulee fikker, werkt dat ook?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik wil mijn geflambeerde ananas ook wel voor jullie maken indien jullie een goede oven hebben
Het was zó grappig gister avondquote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die 's onderweg. Lein heeft overigens een nog betere
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik wil mijn geflambeerde ananas ook wel voor jullie maken indien jullie een goede oven hebben
Nee, dan is de ananas nog hard van binnenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:44 schreef latislos het volgende:
[..]
we hebben een creme brulee fikker, werkt dat ook?
ik wil ook PM''s! Volgens mij sta ik namelijk op die foto's!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
no titties for you misterquote:Op zondag 6 juli 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook PM! Ik hou van tieten!
Kom maar op daarmee.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb 1 foto. Die DE gemaakt heeft. En hij is erg '' waardig. Er staan alleen geen tieten op
Nee, t valt mee. Nadal heeft niet meer z'n geweldige phenomenale spel van vanmiddag, maar tis nog steeds erg leuk. Federer maakt soms geniale punten!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:47 schreef latislos het volgende:
zijn ze al een beetje moe op het centre court? (ik zie alleen standen)
Dank!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
dat klinkt interessantquote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
ik wacht braaf op pm's van mensen die zeggen dat ik ze naar je husband door mag sturen..quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
Maar DE, kom jij 's door met de rest van de foto's? Ik ben heel erg benieuwd
Iets met Pot en Ketelquote:
Heb je trouwens nog een keer gedouched nadat ik weg was?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh, DE, ik ben nog niet aan PM's toegekomen, ik ben net thuis, maar ik heb geen bezwaar dat mensen mijn foto's zien of toegestuurd krijgen.
okquote:Op zondag 6 juli 2008 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh, DE, ik ben nog niet aan PM's toegekomen, ik ben net thuis, maar ik heb geen bezwaar dat mensen mijn foto's zien of toegestuurd krijgen.
ik geloof nie eens dat ik echt ergens op staquote:
Maar dat is niet rondsturen!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik geloof nie eens dat ik echt ergens op staen als dat wel zo is hoef ik niet op fok nee
Volgens mij ben je nog leuker dan je normaal al bent als je dronken bent.quote:
Hebbie een honkballende zoon?quote:
Isa heeft een filmpje gezien van mij hoe ik metrosexueel een ananas flambeer met honing-vodkaquote:Op zondag 6 juli 2008 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, als je een ananas flambeert, wil DE vast wel bij je komen eten
klinkt spannendquote:Op zondag 6 juli 2008 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Isa heeft een filmpje gezien van mij hoe ik metrosexueel een ananas flambeer met honing-vodka
Dat vraagt natuurlijk om een linkje he!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Isa heeft een filmpje gezien van mij hoe ik metrosexueel een ananas flambeer met honing-vodka
Voor nachos con todos?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
Johnny Balentina kwam/komt regelmatig bij mij over de vloer. Voor..dingen
Zag er prima uitquote:Op zondag 6 juli 2008 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Deed jij het met de catcherquote:Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
Hebbie een honkballende zoon?
Oeh..die zijn het leukst
Johnny Balentina kwam/komt regelmatig bij mij over de vloer. Voor..dingen
Ja. Net als een ananas begin je hier en daar wat zachte indeukende plekjes te krijgen.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zag er prima uit
Maar helaas zal ik nooit geflambeerde ananas op een date krijgen, want Steer vindt mij te oud![]()
Zullen we een anti-spelletjesclubje oprichten?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whieeeee, een soulmate! Ik haaaaaat spelletjes.
Die Percy isquote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deed jij het met de catcher
De nr. 26 is Percy Isenia, mijn 'favo' bij het NL team.
Mijn zoon is pitcher, een lefty bij de domstad dodgers
Fotootje zien?
[ afbeelding ]
als die vent nu gewoon eens even een linkje spamt, dan kunnen we allemaal kijken!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef PeRi het volgende:
Ik word ook steeds benieuwder naar die ananas van Steer.. Ben ik ook te oud?.
Oordeel zelf.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef PeRi het volgende:
Ik word ook steeds benieuwder naar die ananas van Steer.. Ben ik ook te oud?.
Oe die honkbalkontjes zijn iddquote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Die Percy is
Nee, ik ken Johnny van mijn werk; we werkten beiden bij NTNT. Hij als wagenparkbeheerder, ik als sales-bitch.
We go waaaay back.
Als hij niet met zijn kleine strakke kont in Curacao zit, komt hij altijd wel even langs.
Ik ben dol op 'm
Je mannetje is saxay
oeh!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
Bekijk deze YouTube-video
Wat een romantische setting, muziek, licht, tafel helemaal klaarquote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
Het zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Heel stoer.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe die honkbalkontjes zijn idd
Heb er nog een aktiefoto bijgezet, ik pronk graag met de kinders![]()
Ik was aan het eten met een homosexuele vriend en een vriendin wier vriend 2 uur later ook op bezoek kwam. Niet echt een romatische setting.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat een romantische setting, muziek, licht, tafel helemaal klaar. Je zou echt bijna zin krijgen om met je te gaan daten hierdoor
.
Beetje van mezelf en nog minder van zijn papaquote:Op zondag 6 juli 2008 21:32 schreef SHE het volgende:
Heel stoer.
Honkballende mannen zijn zo...OER!
Van wie heeft ie dat schattige kuiltje?
nou en , toch ziet het er goed uit en een meisje zou dat wel waarderen zoquote:Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was aan het eten met een homosexuele vriend en een vriendin wiens vriend 2 uur later ook op bezoek kwam. Niet echt een romatische setting.
Fuck de bank, maar doe wel eerst je broek uit!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet naar de WC, maar het tenissen is zooo spannend!
jij had toch een kamer met bed, keuken en woonkamer in een? gewoon op de spoelbak zittenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet naar de WC, maar het tenissen is zooo spannend!
He getsiederrie. Zelfs als ik zo dronken ben als gister doe ik dat niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef latislos het volgende:
[..]
jij had toch een kamer met bed, keuken en woonkamer in een? gewoon op de spoelbak zitten
Wauzersquote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
Het zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Ikea heeft ook een rode bankquote:Op zondag 6 juli 2008 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Krnk, is het ook een slaapbank?
Ik wil boven een rode slaapbank... nog even sparen
Wat een grappig oortje!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Die bank, FrankHelemaal mijn smaak
![]()
SHE, hij heeft ook een speciaal vervaardigd oortje hoe hij daaraan komt is een raadsel![]()
6-6 intussen en geen enkel teken van verzwakking bij 1 van beiden.quote:
en ik moet zonodig plassen!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
6-6 intussen en geen enkel teken van verzwakking bij 1 van beiden.
Plassen kan toch snel even in de rustpauzes tussendoor. Of doe jij 5 minuten over een plasje plegen?quote:
Ik vind de rugleuning van de Klippan te laag... of mss ben ik te langquote:Op zondag 6 juli 2008 21:49 schreef PeRi het volgende:
Ikea heeft ook een rode bank
[ afbeelding ]
Klippan!!
In je broek gepiest?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:00 schreef AKnynke het volgende:
tis al gebeurd!
Ik denk dat je er best op kunt slapen, maar t is niet bedoeld als slaapbank.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Krnk, is het ook een slaapbank?
Ik wil boven een rode slaapbank... nog even sparen
Al een lasser gevonden?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:02 schreef octopussy het volgende:
hi![]()
de meet was uitermate tofen ik ben kennelijk redelijk cosmo-resistent
geen kater, maar het ontbijt ging eigenlijk maar net
Meisjes bedankt
![]()
vandaag lekker motor gereden met mijn ouders en lief. Had goftedomme wel een kapotte uitlaatwas op de aansluiting met de pijp doorgerot. Gelukkig heb ik een handige vader en vriendje
Dus toch nog lekker kunnen toeren vandaag.
Is ook zoquote:Op zondag 6 juli 2008 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind de rugleuning van de Klippan te laag... of mss ben ik te lang
Youtube is geweldigquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
Hehe, bedankt dat jullie me geintroduceerd hebben tot youtube.....
Ik zie zulke leuke muziek!
Nee, The Alan Parsons Projectquote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef latislos het volgende:
I call it "death star"...
Federers game gebroken.
hoe oud is je zus?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
* verdacht
Mijn zus wil zaterdag langskomen en ze heeft het mijn ouders niet verteld. Normaal vertelt ze dit soort dingen altijd aan mijn ouders. Ik denk dat ze zwanger is.
Los daarvan willen mijn ouders mij volgende week dinsdag opzoeken hier. Die zijn hier niet meer geweest sinds ik hier naartoe verhuisd ben.
Nou, ze komen dus apart van elkaar langs, beiden hetzelfde idee onafhankelijk van elkaar gekregen. Ook vanwege het feit dat ik al vanaf mei niet meer thuis ben geweest enzo ook, wat mijn ouders betreft.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
Dus: je zus en je ouders komen opeens langs.
Misschien hebben je ouders die ananas gezien? Ofzoiets?
Dude! She got married last year!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef latislos het volgende:
maar goed, je zus is 35, geen relatie, en je denkt dat ze zwanger is...
kan het ook niet zijn dat je ouders zoveel jaar getrouwd zijn binnenkort en dat ze iets wil regelen?
Ja, ik mag ook wel eens een ir. diploma gaan halen nu. Laatste jaren heb ik echt stom gedaan met mijn studie.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind ook niet dat mijn ouders fouten gemaakt hebben. Maar ik heb het haske moeilijk gehad en uit een gezond schuldgevoel gaven ze zichzelf de schuld. En dat kan het ook moeilijk maken om te praten.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*kusjekroelknuf*
Heb je het naar je zin gehad gister, meisje?
Ja natuurlijk, maar je ouders zijn niet 20.000 km komen overvliegen om een nieuw bestaan op te bouwen en dan je zoon op het laatste nippertje het net niet zien te halen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, dat is jouw zaak. Of je wel of niet slaagt, dat doe je niet voor je ouders toch. Je doet het voor jezelf.
nou, dan is het toch niet erg (in de ogen van je ouders) dat ze zwanger is geworden?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude! She got married last year!
En ze heeft haar spiraaltje laten weghalen twee maanden geleden.![]()
![]()
waarin?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Steer! Je wordt oom!En waarom weet je dat soort dingen van je zus
Ik heb echt geen idee wat voor anticonceptie mijn zus gebruikt (gesteld dat ze dat doet - ik hoop van wel
).
Krak, ik ken de muziek van William Byrd wel. Hoezo?
MeMo, ik vind dat je je ondertitel moet wijzigen, hoor
Volgens mij praten we langs elkaar heen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:09 schreef latislos het volgende:
[..]
nou, dan is het toch niet erg (in de ogen van je ouders) dat ze zwanger is geworden?
nee hoor je was erg grappigquote:Op zondag 6 juli 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, ik weet het zo niet. Ik hoop niet dat je erg bent geschrokken van mij en mijn grote bek?
Krak, ik ken hem omdat ie muziek heeft geschreven die nu nog steeds wordt uitgevoerdJij dan?
nu ik snap! studeer ze! herren in augustus?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen.![]()
Ik hypothetiseer dat ze zwanger is maar het nog niet aan mijn ouders wil gaan vertellen. Vroeger was ze altijd anti-kids en nu ze getrouwd is niet meer, maar mijn ouders zijn nogal stresskippen, en de stress slaat vaak over op mijn zus. Dus áls ze zwanger is dan zal ze het denk ik toch eerst aan mij vertellen. Net zoals destijds met het daten van die jongen van relatieplanet.nl die nu haar man is.
En krak, kijk eens naar mijn postingaantal. Ik hád al afgestudeerd kunnen zijn als ik wat meer tijd aan de studie had besteed. Dus. En nu niet meer goedbedoeld zeuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |