abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2008 @ 22:59:08 #281
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59937678
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef latislos het volgende:
maar goed, je zus is 35, geen relatie, en je denkt dat ze zwanger is...
kan het ook niet zijn dat je ouders zoveel jaar getrouwd zijn binnenkort en dat ze iets wil regelen?
Dude! She got married last year!

En ze heeft haar spiraaltje laten weghalen twee maanden geleden.
Confidence through competence
  zondag 6 juli 2008 @ 22:59:35 #282
55709 Stereotomy
pi_59937692
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind ook niet dat mijn ouders fouten gemaakt hebben. Maar ik heb het haske moeilijk gehad en uit een gezond schuldgevoel gaven ze zichzelf de schuld. En dat kan het ook moeilijk maken om te praten.
Ja, ik mag ook wel eens een ir. diploma gaan halen nu. Laatste jaren heb ik echt stom gedaan met mijn studie.
pi_59937743
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

*kusjekroelknuf*

Heb je het naar je zin gehad gister, meisje?
ook al behoorde ik tot een van de nuchteren
pi_59937745
Steer, dat is jouw zaak. Of je wel of niet slaagt, dat doe je niet voor je ouders toch. Je doet het voor jezelf.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 6 juli 2008 @ 23:03:29 #285
55709 Stereotomy
pi_59937786
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, dat is jouw zaak. Of je wel of niet slaagt, dat doe je niet voor je ouders toch. Je doet het voor jezelf.
Ja natuurlijk, maar je ouders zijn niet 20.000 km komen overvliegen om een nieuw bestaan op te bouwen en dan je zoon op het laatste nippertje het net niet zien te halen.
pi_59937802
Krakje weet dat Steer haske gestudeerd heeft.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_59937815
Steer! Je wordt oom! En waarom weet je dat soort dingen van je zus Ik heb echt geen idee wat voor anticonceptie mijn zus gebruikt (gesteld dat ze dat doet - ik hoop van wel ).

Krak, ik ken de muziek van William Byrd wel. Hoezo?

MeMo, ik vind dat je je ondertitel moet wijzigen, hoor
  zondag 6 juli 2008 @ 23:05:21 #288
55709 Stereotomy
pi_59937819
Nou, en ik weet wel zeker van niet genoeg, motivatiedip

Maar ik ga vroeg naar bed. Morgen studeren voor mondeling woensdag die ik op zich wel zie zitten.
pi_59937847
Je ouders zijn komen overvliegen omdat ze geloven dat je je best hebt gedaan. En imho heb je dat gedaan.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_59937920
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dude! She got married last year!

En ze heeft haar spiraaltje laten weghalen twee maanden geleden.
nou, dan is het toch niet erg (in de ogen van je ouders) dat ze zwanger is geworden?
pi_59937928
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Steer! Je wordt oom! En waarom weet je dat soort dingen van je zus Ik heb echt geen idee wat voor anticonceptie mijn zus gebruikt (gesteld dat ze dat doet - ik hoop van wel ).

Krak, ik ken de muziek van William Byrd wel. Hoezo?

MeMo, ik vind dat je je ondertitel moet wijzigen, hoor
waarin?
pi_59937947
Steer, je studeert je een breindinges. Enn wat je nu nog wel of niet studeert, je haalt het echt wel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_59937974
Hoe ken jij William Byrd ColdFeet?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_59937990
ik ga naar bed
  zondag 6 juli 2008 @ 23:12:49 #295
55709 Stereotomy
pi_59938001
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:09 schreef latislos het volgende:

[..]

nou, dan is het toch niet erg (in de ogen van je ouders) dat ze zwanger is geworden?
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik hypothetiseer dat ze zwanger is maar het nog niet aan mijn ouders wil gaan vertellen. Vroeger was ze altijd anti-kids en nu ze getrouwd is niet meer, maar mijn ouders zijn nogal stresskippen, en de stress slaat vaak over op mijn zus. Dus áls ze zwanger is dan zal ze het denk ik toch eerst aan mij vertellen. Net zoals destijds met het daten van die jongen van relatieplanet.nl die nu haar man is.

En krak, kijk eens naar mijn postingaantal. Ik hád al afgestudeerd kunnen zijn als ik wat meer tijd aan de studie had besteed. Dus. En nu niet meer goedbedoeld zeuren.
pi_59938013
MeMo, ik weet het zo niet. Ik hoop niet dat je erg bent geschrokken van mij en mijn grote bek?

Krak, ik ken hem omdat ie muziek heeft geschreven die nu nog steeds wordt uitgevoerd Jij dan?
pi_59938014
'naaf!

Na die schandalige vreet en zuipavond gisteren vandaag weer te veel en té lekker gegeten..

Kennis van ons werd 50 en gaf feestje. De man is hotel-eigenaar en kok dus we hebben met zeezicht in hun hotel/op het terras de hele middag genoten van de lekkerste dingen...

3 gangen:

1e gang: visbuffet met oesters, verse zalm, kreeft, allerlei tonijnsalades, haring die mijn paps had schoongemaakt en ook nog op ander buffet griekse salade met vers gebraden beenham

2e gang: rib-eye uit Ierland ( m'n tong kreeg een orgasme ), fricandeau en verder vers gebraden, kebab, kip en spareribs op de BBQ

3e gang: toetjes! Roomsoesjes, slagroomsoesjes, brownietaart, chocolademousse, aardbeienmousse, vers fruit (ananas ) en volgens mij NOG meer!!!

morgen ben ik zeker 4 kg zwaarder, ik zweer!!!!!
Ja doei.
pi_59938039
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, ik weet het zo niet. Ik hoop niet dat je erg bent geschrokken van mij en mijn grote bek?

Krak, ik ken hem omdat ie muziek heeft geschreven die nu nog steeds wordt uitgevoerd Jij dan?
nee hoor je was erg grappig
pi_59938075
mèn, wat was CF dronken wel schattig
Ja doei.
pi_59938084
Steer, je had afgestudeerd kunnen zijn, als je minder tijd had besteed aan wat anders. Dat geldt voor zoveel studenten.
Die besteden ook tijd aan theater en weet ik veel.
Studeren is niet alleen leren aan je opleiding. Het is ook haske leren van het leven enzo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')