Oordeel zelf.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef PeRi het volgende:
Ik word ook steeds benieuwder naar die ananas van Steer.. Ben ik ook te oud?.
Oe die honkbalkontjes zijn iddquote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Die Percy is
Nee, ik ken Johnny van mijn werk; we werkten beiden bij NTNT. Hij als wagenparkbeheerder, ik als sales-bitch.
We go waaaay back.
Als hij niet met zijn kleine strakke kont in Curacao zit, komt hij altijd wel even langs.
Ik ben dol op 'm
Je mannetje is saxay
oeh!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
Bekijk deze YouTube-video
Wat een romantische setting, muziek, licht, tafel helemaal klaarquote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
Het zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Heel stoer.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe die honkbalkontjes zijn idd
Heb er nog een aktiefoto bijgezet, ik pronk graag met de kinders![]()
Ik was aan het eten met een homosexuele vriend en een vriendin wier vriend 2 uur later ook op bezoek kwam. Niet echt een romatische setting.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat een romantische setting, muziek, licht, tafel helemaal klaar. Je zou echt bijna zin krijgen om met je te gaan daten hierdoor
.
Beetje van mezelf en nog minder van zijn papaquote:Op zondag 6 juli 2008 21:32 schreef SHE het volgende:
Heel stoer.
Honkballende mannen zijn zo...OER!
Van wie heeft ie dat schattige kuiltje?
nou en , toch ziet het er goed uit en een meisje zou dat wel waarderen zoquote:Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was aan het eten met een homosexuele vriend en een vriendin wiens vriend 2 uur later ook op bezoek kwam. Niet echt een romatische setting.
Fuck de bank, maar doe wel eerst je broek uit!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet naar de WC, maar het tenissen is zooo spannend!
jij had toch een kamer met bed, keuken en woonkamer in een? gewoon op de spoelbak zittenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet naar de WC, maar het tenissen is zooo spannend!
He getsiederrie. Zelfs als ik zo dronken ben als gister doe ik dat niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef latislos het volgende:
[..]
jij had toch een kamer met bed, keuken en woonkamer in een? gewoon op de spoelbak zitten
Wauzersquote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
Het zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |