Oordeel zelf.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef PeRi het volgende:
Ik word ook steeds benieuwder naar die ananas van Steer.. Ben ik ook te oud?.
Oe die honkbalkontjes zijn iddquote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Die Percy is
Nee, ik ken Johnny van mijn werk; we werkten beiden bij NTNT. Hij als wagenparkbeheerder, ik als sales-bitch.
We go waaaay back.
Als hij niet met zijn kleine strakke kont in Curacao zit, komt hij altijd wel even langs.
Ik ben dol op 'm
Je mannetje is saxay
oeh!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
Bekijk deze YouTube-video
Wat een romantische setting, muziek, licht, tafel helemaal klaarquote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
Het zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Heel stoer.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe die honkbalkontjes zijn idd
Heb er nog een aktiefoto bijgezet, ik pronk graag met de kinders![]()
Ik was aan het eten met een homosexuele vriend en een vriendin wier vriend 2 uur later ook op bezoek kwam. Niet echt een romatische setting.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat een romantische setting, muziek, licht, tafel helemaal klaar. Je zou echt bijna zin krijgen om met je te gaan daten hierdoor
.
Beetje van mezelf en nog minder van zijn papaquote:Op zondag 6 juli 2008 21:32 schreef SHE het volgende:
Heel stoer.
Honkballende mannen zijn zo...OER!
Van wie heeft ie dat schattige kuiltje?
nou en , toch ziet het er goed uit en een meisje zou dat wel waarderen zoquote:Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was aan het eten met een homosexuele vriend en een vriendin wiens vriend 2 uur later ook op bezoek kwam. Niet echt een romatische setting.
Fuck de bank, maar doe wel eerst je broek uit!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet naar de WC, maar het tenissen is zooo spannend!
jij had toch een kamer met bed, keuken en woonkamer in een? gewoon op de spoelbak zittenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet naar de WC, maar het tenissen is zooo spannend!
He getsiederrie. Zelfs als ik zo dronken ben als gister doe ik dat niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef latislos het volgende:
[..]
jij had toch een kamer met bed, keuken en woonkamer in een? gewoon op de spoelbak zitten
Wauzersquote:Op zondag 6 juli 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
Het zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Ikea heeft ook een rode bankquote:Op zondag 6 juli 2008 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Krnk, is het ook een slaapbank?
Ik wil boven een rode slaapbank... nog even sparen
Wat een grappig oortje!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Die bank, FrankHelemaal mijn smaak
![]()
SHE, hij heeft ook een speciaal vervaardigd oortje hoe hij daaraan komt is een raadsel![]()
6-6 intussen en geen enkel teken van verzwakking bij 1 van beiden.quote:
en ik moet zonodig plassen!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
6-6 intussen en geen enkel teken van verzwakking bij 1 van beiden.
Plassen kan toch snel even in de rustpauzes tussendoor. Of doe jij 5 minuten over een plasje plegen?quote:
Ik vind de rugleuning van de Klippan te laag... of mss ben ik te langquote:Op zondag 6 juli 2008 21:49 schreef PeRi het volgende:
Ikea heeft ook een rode bank
[ afbeelding ]
Klippan!!
In je broek gepiest?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:00 schreef AKnynke het volgende:
tis al gebeurd!
Ik denk dat je er best op kunt slapen, maar t is niet bedoeld als slaapbank.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Krnk, is het ook een slaapbank?
Ik wil boven een rode slaapbank... nog even sparen
Al een lasser gevonden?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:02 schreef octopussy het volgende:
hi![]()
de meet was uitermate tofen ik ben kennelijk redelijk cosmo-resistent
geen kater, maar het ontbijt ging eigenlijk maar net
Meisjes bedankt
![]()
vandaag lekker motor gereden met mijn ouders en lief. Had goftedomme wel een kapotte uitlaatwas op de aansluiting met de pijp doorgerot. Gelukkig heb ik een handige vader en vriendje
Dus toch nog lekker kunnen toeren vandaag.
Is ook zoquote:Op zondag 6 juli 2008 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind de rugleuning van de Klippan te laag... of mss ben ik te lang
Youtube is geweldigquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
Hehe, bedankt dat jullie me geintroduceerd hebben tot youtube.....
Ik zie zulke leuke muziek!
Nee, The Alan Parsons Projectquote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef latislos het volgende:
I call it "death star"...
Federers game gebroken.
hoe oud is je zus?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
* verdacht
Mijn zus wil zaterdag langskomen en ze heeft het mijn ouders niet verteld. Normaal vertelt ze dit soort dingen altijd aan mijn ouders. Ik denk dat ze zwanger is.
Los daarvan willen mijn ouders mij volgende week dinsdag opzoeken hier. Die zijn hier niet meer geweest sinds ik hier naartoe verhuisd ben.
Nou, ze komen dus apart van elkaar langs, beiden hetzelfde idee onafhankelijk van elkaar gekregen. Ook vanwege het feit dat ik al vanaf mei niet meer thuis ben geweest enzo ook, wat mijn ouders betreft.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
Dus: je zus en je ouders komen opeens langs.
Misschien hebben je ouders die ananas gezien? Ofzoiets?
Dude! She got married last year!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef latislos het volgende:
maar goed, je zus is 35, geen relatie, en je denkt dat ze zwanger is...
kan het ook niet zijn dat je ouders zoveel jaar getrouwd zijn binnenkort en dat ze iets wil regelen?
Ja, ik mag ook wel eens een ir. diploma gaan halen nu. Laatste jaren heb ik echt stom gedaan met mijn studie.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind ook niet dat mijn ouders fouten gemaakt hebben. Maar ik heb het haske moeilijk gehad en uit een gezond schuldgevoel gaven ze zichzelf de schuld. En dat kan het ook moeilijk maken om te praten.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*kusjekroelknuf*
Heb je het naar je zin gehad gister, meisje?
Ja natuurlijk, maar je ouders zijn niet 20.000 km komen overvliegen om een nieuw bestaan op te bouwen en dan je zoon op het laatste nippertje het net niet zien te halen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, dat is jouw zaak. Of je wel of niet slaagt, dat doe je niet voor je ouders toch. Je doet het voor jezelf.
nou, dan is het toch niet erg (in de ogen van je ouders) dat ze zwanger is geworden?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude! She got married last year!
En ze heeft haar spiraaltje laten weghalen twee maanden geleden.![]()
![]()
waarin?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Steer! Je wordt oom!En waarom weet je dat soort dingen van je zus
Ik heb echt geen idee wat voor anticonceptie mijn zus gebruikt (gesteld dat ze dat doet - ik hoop van wel
).
Krak, ik ken de muziek van William Byrd wel. Hoezo?
MeMo, ik vind dat je je ondertitel moet wijzigen, hoor
Volgens mij praten we langs elkaar heen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:09 schreef latislos het volgende:
[..]
nou, dan is het toch niet erg (in de ogen van je ouders) dat ze zwanger is geworden?
nee hoor je was erg grappigquote:Op zondag 6 juli 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, ik weet het zo niet. Ik hoop niet dat je erg bent geschrokken van mij en mijn grote bek?
Krak, ik ken hem omdat ie muziek heeft geschreven die nu nog steeds wordt uitgevoerdJij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |