ik heb de SlamTracker maar even aangezetquote:Op zondag 6 juli 2008 20:38 schreef AKnynke het volgende:
Oh, los: 6-4, 6-4. 6-7, 6-7.
Ja, normale paddestoelenrisotto met runderbouillon.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whieeeee, een soulmate! Ik haaaaaat spelletjes. Behalve monopoly, maar dat mag ik van mijn moeder niet meer spelen
Als jij kookt: sure. Risotto?
ongeloofelijk he! ik zit hier echt dubbel en dwars te genieten!quote:
gaan we spelletjesavond houden hierquote:Op zondag 6 juli 2008 20:40 schreef PeRi het volgende:
Ik vind spelletjes leuk. Monopoly, Kolonisten, memory of Wie is het, kom maar op. Hoe slecht ik ook altijd ben en hoe hard ik ook verlies
.
Ikquote:
we hebben een creme brulee fikker, werkt dat ook?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik wil mijn geflambeerde ananas ook wel voor jullie maken indien jullie een goede oven hebben
Het was zó grappig gister avondquote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die 's onderweg. Lein heeft overigens een nog betere
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik wil mijn geflambeerde ananas ook wel voor jullie maken indien jullie een goede oven hebben
Nee, dan is de ananas nog hard van binnenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:44 schreef latislos het volgende:
[..]
we hebben een creme brulee fikker, werkt dat ook?
ik wil ook PM''s! Volgens mij sta ik namelijk op die foto's!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die 's onderweg. Lein heeft overigens een nog betere
no titties for you misterquote:Op zondag 6 juli 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook PM! Ik hou van tieten!
Kom maar op daarmee.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb 1 foto. Die DE gemaakt heeft. En hij is erg '' waardig. Er staan alleen geen tieten op
Nee, t valt mee. Nadal heeft niet meer z'n geweldige phenomenale spel van vanmiddag, maar tis nog steeds erg leuk. Federer maakt soms geniale punten!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:47 schreef latislos het volgende:
zijn ze al een beetje moe op het centre court? (ik zie alleen standen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |