Iets met een plastuitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:34 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd, SOL!![]()
En veel plezier vandaag dames!
Heb net gehoord van Anthraxx dat ik een man ben!![]()
Eens kijken of ik staand kan piesen.
Tnxquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:34 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd, SOL!![]()
En veel plezier vandaag dames!
Heb net gehoord van Anthraxx dat ik een man ben!![]()
Eens kijken of ik staand kan piesen.
Ja maar die dingen zijn ook ideaalquote:
vriendin van me had ze ooit mee naar lowlands, maar de piskruizen waren te hoog voor haarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar die dingen zijn ook ideaalNiet meer op vieze WC's zitten op festivals
Alleen die mannen die je zo vreemd aankijken bij de pisgoot, dat hoeft niet van mij
Jeetje Frank wat vervelend voorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:47 schreef KrnKje het volgende:
Kreeg 3 weken terug te horen dat een oom van me blaaskanker heeft. Toen zag het er nog naar uit dat het weggehaald kon worden, maar nu blijkt dat het niet volledig weggehaald was. Heeft nu tot gevolg dat z'n hele blaas eruit gaatDat kan dan gereconstrueerd worden met darm, maar de kans van slagen is maar 50% en dan is nog incontinentie, impotentie etc aan de orde van de dag
![]()
En nog maar hopen dat er geen uitzaaiingen zijn... over 5 dagen weer uitslag van een nieuwe scan...
Edit: wilde het alleen even kwijt; voel me niet echt zielig hoor
Op Lowlands heeft 1 keer een P-mate kraam gestaan met speciale vouwen-plaskruizen. Met een opstapje zodat je niet te laag stondquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:48 schreef KrnKje het volgende:
[..]
vriendin van me had ze ooit mee naar lowlands, maar de piskruizen waren te hoog voor haarEn omhoog piesen met zo'n ding is dus echt niet mogelijk, dan heb je het in je kruis hangen
Sterkte Frank!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:47 schreef KrnKje het volgende:
Kreeg 3 weken terug te horen dat een oom van me blaaskanker heeft. Toen zag het er nog naar uit dat het weggehaald kon worden, maar nu blijkt dat het niet volledig weggehaald was. Heeft nu tot gevolg dat z'n hele blaas eruit gaatDat kan dan gereconstrueerd worden met darm, maar de kans van slagen is maar 50% en dan is nog incontinentie, impotentie etc aan de orde van de dag
![]()
En nog maar hopen dat er geen uitzaaiingen zijn... over 5 dagen weer uitslag van een nieuwe scan...
Het blijft gewoon een mannen-voorrecht om staand te mogen plassenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op Lowlands heeft 1 keer een P-mate kraam gestaan met speciale vouwen-plaskruizen. Met een opstapje zodat je niet te laag stondKheb nog steeds een P-mate liggen met glittertjes, voor op feestjes
*snuif*quote:
M'n verjaardag vieren, denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen
Iemand nog plannen voor het weekend?
Jij ook gefeliciteerd!quote:
Jij pakt het een stuk kleiner aan!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:17 schreef FleshWound het volgende:
[..]
M'n verjaardag vieren, denk ik
Feli SOL
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:17 schreef FleshWound het volgende:
[..]
M'n verjaardag vieren, denk ik
Feli SOL
Tof, ik hoop volgende maand een PS3 te kopenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:34 schreef FleshWound het volgende:
Thanks iedereen![]()
Heb voor mezelf een Wii gekocht
hey frank herbert liefhebber, binnenkort maar weer eens lezen dat boekquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:48 schreef MuadDib het volgende:
Ah, een mannentopic, dan durf ik ook weer eens te posten
FleshWound gefeliciteerd, SeaOfLove gefeliciteerd
Zorgen dat je PAHAAAA wordt...quote:
Jij ook gefeliciteerd natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:34 schreef FleshWound het volgende:
Thanks iedereen![]()
Tsja, we hopen maar t beste...quote:
Zou je denken hequote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:30 schreef Anthraxx het volgende:
De vrouwen zitten te BBQen met zijn allen dus het zal hier heel rustig zijn.
OOk al zo;n narigheid!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:47 schreef KrnKje het volgende:
![]()
Ik vind het al een groot kado dat iedereen hierheen komtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:54 schreef MissHobje het volgende:
Enne Sol![]()
fijne verjaardag met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel cadeautjes enzo
![]()
Feli!!
Das mooi, heel veel plezier vanavond! En geef Milou een dikke kus van me, zal even kijken hoe ik dat ga regelen dat je die foto ook krijgtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vind het al een groot kado dat iedereen hierheen komtVoor het eerst dat ik me echt jarig voel
quote:
golfer gaat er eerst aan beginnen, ik heb het blauwe water gekochtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:48 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Het begint een beetje apart, moet je gewoon doorheen lezen en dan langzaamaan ontrafelt zich het hele verhaal.
Ik lees nu Haar Moeders Dochter van haar!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer gaat er eerst aan beginnen, ik heb het blauwe water gekocht
Maar eerst moet onze vader nog uit (marilyn french)
ohw, jij bent ook jarig! gefelictieerdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:34 schreef FleshWound het volgende:
Thanks iedereen![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees nu Haar Moeders Dochter van haar!
Ben jij nu omringd door alle CUL-dames?quote:
Komen laffer en Krea ook?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom alleen even snel SOL feliciteren en de dames veel plezier wensen vanavond.![]()
Wij gaan barbecueën en mijn bezoek kan ieder moment op de stoep staan dus ik ga er vandoor.
Slechts "omringd" door mijn eigen woningquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ben jij nu omringd door alle CUL-dames?
Hobsquote:
Als we even doorposten kunnen we het volgende topic 100000000 noemenquote:
Congratz FWquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:18 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Als we even doorposten kunnen we het volgende topic 100000000 noemen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:04 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Hobs![]()
Ik neem aan dat ze het naar hun zin hebben, ik ga nu zelf lekker even eten, rosegebakken zalmfilet, met verse pasta een eigengemaakte tomatensaus. Daarna, de stad in![]()
(damnz, je mag nergens meer roken binnen)
Je wilt last krijgen van je oren?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik even naar de dames bellen en een geluidsopname daarvan posten?
Armequote:
Yes pleasequote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik even naar de dames bellen en een geluidsopname daarvan posten?
Dat is een lang gesprek.quote:
Op zich heb je wel een punt, maar bekijk het ook eens vanuit het standpunt van een niet-rokerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:47 schreef cul_non_kul het volgende:
Eigenlijk is het wel erg, dat je als roker zo geweerd wordt
Dat deed ik al ..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Op zich heb je wel een punt, maar bekijk het ook eens vanuit het standpunt van een niet-roker
Niet alleen Isa's stem is tofquote:
Volgens mij is het ene grote kliek charmante dames daar ... ik heb er pas enkele mogen ontmoeten en ik denk dat zij representatief zijn voor degeen ik nog niet mocht ontmoeten ...quote:
Ja, vooral in restaurants is het hinderlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:58 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Dat deed ik al ..
ik heb er zelf bv. moeite mee als mensen gaan zitten roken als ik nog zit te eten, dat is nu voorgoed voorbij![]()
En ik heb geen bezwaar tegen rookvrij uitgaan e.d., wat ik al zei, roken is bah (en ongezond)
Auwquote:
Ik vind stemmen uitermate interessantquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Da's mijn telefoonstem.![]()
en soms ook echte stem![]()
[gluipmodus]quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind stemmen uitermate interessant
[gluipmodus]quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[gluipmodus]
Zo, Hob, wat vind je ervan?![]()
[/gluipmodus]
Wie is nu wie aan het betasten?quote:
In een Deens pretpark is gisteravond een ongeluk met een achtbaan gebeurd. Het voorste deel van een achtbaantreintje ontspoorde en stortte naar beneden. De vier inzittenden, twee mannen en twee vrouwen van 22 tot 24 jaar oud, raakten gewond en zijn naar een ziekenhuis afgevoerd. Over de ernst van de verwondingen heerst nog wat onduidelijkheid, maar volgens een woordvoerder van het park gaat het om lichte verwondingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke is 24/7 geil, vertel eens iets nieuws.![]()
Geweldig om die zin standaard te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:39 schreef Pandorah het volgende:
En sterkte voor degenen die het nodig hebben
Je zou die standaardzin wel direct aan de betreffende persoon kunnen richten, dat maakt het wat minder gedistantieerd ....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:45 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Om nou direct RIP voor de nabestaanden te posten is ook weer zo cru, Steer.
De ophaalmannen ... mazzelaarsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Werd net opgebeld door Moblo op Nynke's telefoon en heb DarkElf met een Cosmo gesproken, schijnt dat de mannen net gearriveerd zijn. 3.3333 vrouw per man.
Waar?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus, ik probeer in F&F iets te regelen voor een jong katje en dat loopt mis omdat heel FOK! zich er mee bemoeit en het wel stoer vindt lullig te doen over huisdieren.
Holy crap, ik moet toch wat minder gaan posten.quote:#270 Stereotomy 33173
#271 MissHobje 33141
Meis... jij bent lief!!! echt zo stoer dat je er was gisterenquote:
Ik heb gelukkig nog wel even m'n vriendje gezienquote:Op zondag 6 juli 2008 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Koffie verkeerd hier, heb je dat ook Boriszie?
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wel even m'n vriendje gezien
Hij zei gister tegen m'n oma: Hoi ik ben *naam*. Het vriendje van PF. Nou ja. Of zo iets![]()
Vanochtend vroeg hij: Nu ben je m'n vriendinnetje, toch?
En nu is het dus officieel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Koffie verkeerd hier, heb je dat ook Boriszie?
[..]
Hij zei gister tegen m'n oma: Hoi ik ben *naam*. Het vriendje van PF. Nou ja. Of zo iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis nu beter weer voor het honkbal, is het niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Boris, ik wil espresso-verkeerd.
Even mijn bakje koffie opdrinken en dan alvast naar het stadion, mooie plekjes tussen 3 en thuis uitzoeken
stoer he?quote:Op zondag 6 juli 2008 10:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Meis... jij bent lief!!! echt zo stoer dat je er was gisterenGutverpielekes, wat zijn wij een leuk en druk stel bij elkaar
![]()
TOK!!!KIPPENHOK!!!
quote:Op zondag 6 juli 2008 10:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw Het was echt enorm gezellig. Cosmo anyone?
Wiejquote:Op zondag 6 juli 2008 11:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar waarom zou je dan die herbevestiging willen hebben?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:22 schreef remlof het volgende:
Burp. Korenmarkt op zaterdagavond moet je vermijden. Ik wist het wel, maar kennelijk moest ik het herbevestigd hebben
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(in de auto heb ik Rtificial twee of drie keer gebeld om te vragen wat ik tegen jouw man moest zeggen over hoe we moesten rijdenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensen die met mate drinken![]()
Was het heel erg?
zoiets heeft CF nu met haar maag gedaanquote:Op zondag 6 juli 2008 13:52 schreef KrnKje het volgende:
Zow, keuken van boven tot onder schoongemaakt...
Alles uit de kasjes, schoonmaken en weer hergestructureerd ingeruimd
Voelt goed
Whehequote:Op zondag 6 juli 2008 14:02 schreef latislos het volgende:
[..]
zoiets heeft CF nu met haar maag gedaan
hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:43 schreef Leintjeuh het volgende:oh dat telefoongesprek is best erg
Maar: geen kater
Heej, Annie, er zit een kat op je muisquote:Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi, ik ben Flo en ik ben lekker eigenwijs aan het doen...
[ afbeelding ]
Of lekker aan het slapen...
[ afbeelding ]
Of lekker aan het spelen...
[ afbeelding ]
Maar zo keek los ook hoor! Maar we waren ook echt ladderzat. Op een gegeven moment wees jij naar me, en begon je te lachen zonder iets te zeggen. Maar dan ook echt hard lachen! Ik had echt geen idee waarom je lachte, maar ik vond t wel grappig, dus lachte maar mee..quote:Op zondag 6 juli 2008 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, die mogen best op fok! hoor
Mag ik nog wel even opmerken dat de kop van René echt priceless was, toen ie binnenkwam? Echt zo van 'fuuuuuck, ze zijn allemaal ladderzat'
nu al thuis?????quote:Op zondag 6 juli 2008 15:44 schreef AKnynke het volgende:
Geweldige poes trouwens Anthraxx!
Zo, gleijk maar even aan het werk nu, is dat ookg edaan..
Nee, ook een mooiboy maar dan echt een knappe, die van het gala.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:21 schreef Stereotomy het volgende:PF
Is het nou die mooiboi van destijds? Die 19-jarige?
Mijn vriendinnen praten ook heel vaak over babies en kinderen..quote:Op zondag 6 juli 2008 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Goedemorgen.![]()
Was FW ook jarig gisteren? Helemaal niet gezien.![]()
![]()
Alsnog gefeliciteerd FW.![]()
De barbecue hier was gezellig.Voor het eerst sinds tijden bijna de hele avond geen babypraat. Ik denk ook voor het laatst voorlopig want als ze straks bevallen is zal het wel baby voor en baby na zijn. En dat snap ik ook wel en ik ben ook echt blij voor ze maar ik vind het eigenlijk niet zo leuk.
goed he?quote:
Ja die van 19 was niet echt knap, maar dat vind ik ook niet echt belangrijk. Wel hebben ze beide donkerbruin haar en blauwe ogenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht even, deze is dus knapper? Of ook intelligenter?
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
goed he?
Tour de france aan, raampjes open en brak op de bank.
Over de verlosser?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De andere is verloskundige dus drie keer raden waar het overgaat als wij met z'n drieën samen zijn.
godverdorie, dat was ik helemaal vergeten!quote:
http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1quote:Op zondag 6 juli 2008 15:56 schreef latislos het volgende:
[..]
oooeeh dat mis ik wel. Lam op de bank en tour de france kijken. (vooral in de alpen is gaaf om te zien).
maar helaas geen tv hiero.
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja die van 19 was niet echt knap, maar dat vind ik ook niet echt belangrijk. Wel hebben ze beide donkerbruin haar en blauwe ogenHij komt wel meer intelligent over en studeert ook aan de Uni dus neem 't aan van wel.
ik wil beeld zien, maar dat werkt niet in Belgie. de NOS geeft alleen toegang aan nederlandse IP adressen vermoed ik.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef latislos het volgende:
[..]
![]()
je vertelt alleen maar over hun uiterlijk (vertoon).
en hij gaat naar de uni dus je neemt aan dat ie intelligent is? whahaha
Gewoon rijden. Had nog genoeg tegendruk. Hij was na de uitlaatbochten gescheurde op zijn laagste punt. is alsof ik met open uitlaten rij.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:04 schreef latislos het volgende:
[..]
hoe komt je motor dan weer in Den Haag?
Kan het íets zachter please?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
Ben er ook weer
Vandaag met een aantal vrienden wezen rijden op de dijkjes in de buurt van Tiel. Alles ging lekker totdat de motor opeens meer geluid ging maken dan normaal
Aan het einde van de dijk zag ik dat de uitlaat op een lasnaad compleet was doorgestuurd.
Gelukkig gebeurde het aan het einde van de rit. Alleen ben ik wel ff wat dover dan normaal na het rijden
Alles goed met de dames?CF klaar met
Ik blijf erbij dat jij het grappigst van allemaal bent als je dronken bent. Je gaat nl platter pratenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar zo keek los ook hoor! Maar we waren ook echt ladderzat. Op een gegeven moment wees jij naar me, en begon je te lachen zonder iets te zeggen. Maar dan ook echt hard lachen! Ik had echt geen idee waarom je lachte, maar ik vond t wel grappig, dus lachte maar mee..
Neuh, doe maar nietquote:Op zondag 6 juli 2008 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal eens met de motor langs rijden nu. Ga je leuk vinden
quote:
Ik geloof dat YPPY, Isabeau en memento mori geen kater hebben. De rest... Kweenie?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:31 schreef Belsezar het volgende:
Ik lees dat het feestje bij SOL geslaagd was dus
Nog slachtoffers van een kate of zijn jullie dat allemaal?
Pfff. 45 minuten gezwommen, nu overal spierpijn en ik kan niet borstcrawlen.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga wat baantjes zwemmen
PF, nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe vriendje.
Zijn dat de notoire zuiplappen of juist de geheelonthouders?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik geloof dat YPPY, Isabeau en memento mori geen kater hebben. De rest... Kweenie?
Ik voel me compleet okay! Ik voel alleen het feit dat ik 2 nachten niet meer dan 5 uur geslapen heb. Net ook liggen slapen op de bank, en nu voel ik me nog veel moe-er!quote:Op zondag 6 juli 2008 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik geloof dat YPPY, Isabeau en memento mori geen kater hebben. De rest... Kweenie?
count me in! Kun jij het weekend van de 20ste? Dat is nog helemaal leeg in m'n agenda!quote:Op zondag 6 juli 2008 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jij het grappigst van allemaal bent als je dronken bent. Je gaat nl platter pratenEcht heel lollig. Dus wat het precies is geweest, zou ik niet durven zeggen, maar we moeten zeker die foute cocktailbar hier eens bezoeken samen
Vlinderslag roelsquote:Op zondag 6 juli 2008 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pfff. 45 minuten gezwommen, nu overal spierpijn en ik kan niet borstcrawlen.
Schoolslag gedaan.
D'r waren een paar Mocro's in het baantje naast me aan het zwemmen, en die konden ook niet borstcrawlen, alleen die hadden het niet door.Beetje heel veel spetters. In de andere baan naast me zwom een kerel en die kon het wel goed en beheerst, die spatte gewoon *niet*.
* Stereotomy YouTube aanslingert voor crawl-lessen.
Octo was toch ook niet heel ver heen? Maar MB welquote:Op zondag 6 juli 2008 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ff geblazenquote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef krakkemieke het volgende:
WOW! Een tropische stortbui hier!
Heb jij die gestuurd Bluezz?
Was het zo ergquote:Op zondag 6 juli 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Octo was toch ook niet heel ver heen? Maar MB wel
SOL is aan het dansen in rotterdam. Met cnk, isa en MeMoquote:
Of om jezelf binnen no-time op te blazen.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
Vlinderslag is lekker om de agressie eruit te werken
ik ook niet! Wel jammer dat je het al verklapt had, want het leek zo spannend!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb je niet gezien in de samenvatting.....
Hand schuin in het water steken met je handpalm naar buiten, onder water je arm draaien zodat je hand zoveel mogelijk weerstand heeft en je jezelf vooruit kan 'duwen', hand weer draaien met je handpalm naar binnen en dan als eerste je elleboog uit het water omhoog laten komen en de rest van je arm er achteraan laten 'glijden', arm naar voren bewegen terwijl je je bovenlichaam een beetje meedraait, onder je arm ademhalen en weer insteken. En dat dan aan beide kanten.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pfff. 45 minuten gezwommen, nu overal spierpijn en ik kan niet borstcrawlen.
Schoolslag gedaan.
D'r waren een paar Mocro's in het baantje naast me aan het zwemmen, en die konden ook niet borstcrawlen, alleen die hadden het niet door.Beetje heel veel spetters. In de andere baan naast me zwom een kerel en die kon het wel goed en beheerst, die spatte gewoon *niet*.
* Stereotomy YouTube aanslingert voor crawl-lessen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
Aan het einde van de dijk zag ik dat de uitlaat op een lasnaad compleet was doorgestuurd.
oh noes, wat een motorproblemen in de SC.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:02 schreef octopussy het volgende:
hi![]()
de meet was uitermate tofen ik ben kennelijk redelijk cosmo-resistent
geen kater, maar het ontbijt ging eigenlijk maar net
Meisjes bedankt
![]()
vandaag lekker motor gereden met mijn ouders en lief. Had goftedomme wel een kapotte uitlaatwas op de aansluiting met de pijp doorgerot. Gelukkig heb ik een handige vader en vriendje
Dus toch nog lekker kunnen toeren vandaag.
die van d'r motor bedoel je?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:05 schreef latislos het volgende:
[..]
oh noes, wat een motorproblemen in de SC.
MB jij ook nog problemen met je uitlaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |