Dat is een lang gesprek.quote:
Op zich heb je wel een punt, maar bekijk het ook eens vanuit het standpunt van een niet-rokerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:47 schreef cul_non_kul het volgende:
Eigenlijk is het wel erg, dat je als roker zo geweerd wordt
Dat deed ik al ..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Op zich heb je wel een punt, maar bekijk het ook eens vanuit het standpunt van een niet-roker
Niet alleen Isa's stem is tofquote:
Volgens mij is het ene grote kliek charmante dames daar ... ik heb er pas enkele mogen ontmoeten en ik denk dat zij representatief zijn voor degeen ik nog niet mocht ontmoeten ...quote:
Ja, vooral in restaurants is het hinderlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:58 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Dat deed ik al ..
ik heb er zelf bv. moeite mee als mensen gaan zitten roken als ik nog zit te eten, dat is nu voorgoed voorbij![]()
En ik heb geen bezwaar tegen rookvrij uitgaan e.d., wat ik al zei, roken is bah (en ongezond)
Auwquote:
Ik vind stemmen uitermate interessantquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Da's mijn telefoonstem.![]()
en soms ook echte stem![]()
[gluipmodus]quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind stemmen uitermate interessant
[gluipmodus]quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[gluipmodus]
Zo, Hob, wat vind je ervan?![]()
[/gluipmodus]
Wie is nu wie aan het betasten?quote:
In een Deens pretpark is gisteravond een ongeluk met een achtbaan gebeurd. Het voorste deel van een achtbaantreintje ontspoorde en stortte naar beneden. De vier inzittenden, twee mannen en twee vrouwen van 22 tot 24 jaar oud, raakten gewond en zijn naar een ziekenhuis afgevoerd. Over de ernst van de verwondingen heerst nog wat onduidelijkheid, maar volgens een woordvoerder van het park gaat het om lichte verwondingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke is 24/7 geil, vertel eens iets nieuws.![]()
Geweldig om die zin standaard te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:39 schreef Pandorah het volgende:
En sterkte voor degenen die het nodig hebben
Je zou die standaardzin wel direct aan de betreffende persoon kunnen richten, dat maakt het wat minder gedistantieerd ....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:45 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Om nou direct RIP voor de nabestaanden te posten is ook weer zo cru, Steer.
De ophaalmannen ... mazzelaarsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Werd net opgebeld door Moblo op Nynke's telefoon en heb DarkElf met een Cosmo gesproken, schijnt dat de mannen net gearriveerd zijn. 3.3333 vrouw per man.
Waar?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus, ik probeer in F&F iets te regelen voor een jong katje en dat loopt mis omdat heel FOK! zich er mee bemoeit en het wel stoer vindt lullig te doen over huisdieren.
Holy crap, ik moet toch wat minder gaan posten.quote:#270 Stereotomy 33173
#271 MissHobje 33141
Meis... jij bent lief!!! echt zo stoer dat je er was gisterenquote:
Ik heb gelukkig nog wel even m'n vriendje gezienquote:Op zondag 6 juli 2008 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Koffie verkeerd hier, heb je dat ook Boriszie?
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wel even m'n vriendje gezien
Hij zei gister tegen m'n oma: Hoi ik ben *naam*. Het vriendje van PF. Nou ja. Of zo iets![]()
Vanochtend vroeg hij: Nu ben je m'n vriendinnetje, toch?
En nu is het dus officieel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Koffie verkeerd hier, heb je dat ook Boriszie?
[..]
Hij zei gister tegen m'n oma: Hoi ik ben *naam*. Het vriendje van PF. Nou ja. Of zo iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis nu beter weer voor het honkbal, is het niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Boris, ik wil espresso-verkeerd.
Even mijn bakje koffie opdrinken en dan alvast naar het stadion, mooie plekjes tussen 3 en thuis uitzoeken
stoer he?quote:Op zondag 6 juli 2008 10:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Meis... jij bent lief!!! echt zo stoer dat je er was gisterenGutverpielekes, wat zijn wij een leuk en druk stel bij elkaar
![]()
TOK!!!KIPPENHOK!!!
quote:Op zondag 6 juli 2008 10:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw Het was echt enorm gezellig. Cosmo anyone?
Wiejquote:Op zondag 6 juli 2008 11:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar waarom zou je dan die herbevestiging willen hebben?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:22 schreef remlof het volgende:
Burp. Korenmarkt op zaterdagavond moet je vermijden. Ik wist het wel, maar kennelijk moest ik het herbevestigd hebben
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |