Iets met een plastuitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:34 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd, SOL!![]()
En veel plezier vandaag dames!
Heb net gehoord van Anthraxx dat ik een man ben!![]()
Eens kijken of ik staand kan piesen.
Tnxquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:34 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd, SOL!![]()
En veel plezier vandaag dames!
Heb net gehoord van Anthraxx dat ik een man ben!![]()
Eens kijken of ik staand kan piesen.
Ja maar die dingen zijn ook ideaalquote:
vriendin van me had ze ooit mee naar lowlands, maar de piskruizen waren te hoog voor haarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar die dingen zijn ook ideaalNiet meer op vieze WC's zitten op festivals
Alleen die mannen die je zo vreemd aankijken bij de pisgoot, dat hoeft niet van mij
Jeetje Frank wat vervelend voorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:47 schreef KrnKje het volgende:
Kreeg 3 weken terug te horen dat een oom van me blaaskanker heeft. Toen zag het er nog naar uit dat het weggehaald kon worden, maar nu blijkt dat het niet volledig weggehaald was. Heeft nu tot gevolg dat z'n hele blaas eruit gaatDat kan dan gereconstrueerd worden met darm, maar de kans van slagen is maar 50% en dan is nog incontinentie, impotentie etc aan de orde van de dag
![]()
En nog maar hopen dat er geen uitzaaiingen zijn... over 5 dagen weer uitslag van een nieuwe scan...
Edit: wilde het alleen even kwijt; voel me niet echt zielig hoor
Op Lowlands heeft 1 keer een P-mate kraam gestaan met speciale vouwen-plaskruizen. Met een opstapje zodat je niet te laag stondquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:48 schreef KrnKje het volgende:
[..]
vriendin van me had ze ooit mee naar lowlands, maar de piskruizen waren te hoog voor haarEn omhoog piesen met zo'n ding is dus echt niet mogelijk, dan heb je het in je kruis hangen
Sterkte Frank!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:47 schreef KrnKje het volgende:
Kreeg 3 weken terug te horen dat een oom van me blaaskanker heeft. Toen zag het er nog naar uit dat het weggehaald kon worden, maar nu blijkt dat het niet volledig weggehaald was. Heeft nu tot gevolg dat z'n hele blaas eruit gaatDat kan dan gereconstrueerd worden met darm, maar de kans van slagen is maar 50% en dan is nog incontinentie, impotentie etc aan de orde van de dag
![]()
En nog maar hopen dat er geen uitzaaiingen zijn... over 5 dagen weer uitslag van een nieuwe scan...
Het blijft gewoon een mannen-voorrecht om staand te mogen plassenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op Lowlands heeft 1 keer een P-mate kraam gestaan met speciale vouwen-plaskruizen. Met een opstapje zodat je niet te laag stondKheb nog steeds een P-mate liggen met glittertjes, voor op feestjes
*snuif*quote:
M'n verjaardag vieren, denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen
Iemand nog plannen voor het weekend?
Jij ook gefeliciteerd!quote:
Jij pakt het een stuk kleiner aan!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:17 schreef FleshWound het volgende:
[..]
M'n verjaardag vieren, denk ik
Feli SOL
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:17 schreef FleshWound het volgende:
[..]
M'n verjaardag vieren, denk ik
Feli SOL
Tof, ik hoop volgende maand een PS3 te kopenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:34 schreef FleshWound het volgende:
Thanks iedereen![]()
Heb voor mezelf een Wii gekocht
hey frank herbert liefhebber, binnenkort maar weer eens lezen dat boekquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:48 schreef MuadDib het volgende:
Ah, een mannentopic, dan durf ik ook weer eens te posten
FleshWound gefeliciteerd, SeaOfLove gefeliciteerd
Zorgen dat je PAHAAAA wordt...quote:
Jij ook gefeliciteerd natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:34 schreef FleshWound het volgende:
Thanks iedereen![]()
Tsja, we hopen maar t beste...quote:
Zou je denken hequote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:30 schreef Anthraxx het volgende:
De vrouwen zitten te BBQen met zijn allen dus het zal hier heel rustig zijn.
OOk al zo;n narigheid!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:47 schreef KrnKje het volgende:
![]()
Ik vind het al een groot kado dat iedereen hierheen komtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:54 schreef MissHobje het volgende:
Enne Sol![]()
fijne verjaardag met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel cadeautjes enzo
![]()
Feli!!
Das mooi, heel veel plezier vanavond! En geef Milou een dikke kus van me, zal even kijken hoe ik dat ga regelen dat je die foto ook krijgtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vind het al een groot kado dat iedereen hierheen komtVoor het eerst dat ik me echt jarig voel
quote:
golfer gaat er eerst aan beginnen, ik heb het blauwe water gekochtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:48 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Het begint een beetje apart, moet je gewoon doorheen lezen en dan langzaamaan ontrafelt zich het hele verhaal.
Ik lees nu Haar Moeders Dochter van haar!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer gaat er eerst aan beginnen, ik heb het blauwe water gekocht
Maar eerst moet onze vader nog uit (marilyn french)
ohw, jij bent ook jarig! gefelictieerdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:34 schreef FleshWound het volgende:
Thanks iedereen![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees nu Haar Moeders Dochter van haar!
Ben jij nu omringd door alle CUL-dames?quote:
Komen laffer en Krea ook?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom alleen even snel SOL feliciteren en de dames veel plezier wensen vanavond.![]()
Wij gaan barbecueën en mijn bezoek kan ieder moment op de stoep staan dus ik ga er vandoor.
Slechts "omringd" door mijn eigen woningquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ben jij nu omringd door alle CUL-dames?
Hobsquote:
Als we even doorposten kunnen we het volgende topic 100000000 noemenquote:
Congratz FWquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:18 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Als we even doorposten kunnen we het volgende topic 100000000 noemen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:04 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Hobs![]()
Ik neem aan dat ze het naar hun zin hebben, ik ga nu zelf lekker even eten, rosegebakken zalmfilet, met verse pasta een eigengemaakte tomatensaus. Daarna, de stad in![]()
(damnz, je mag nergens meer roken binnen)
Je wilt last krijgen van je oren?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik even naar de dames bellen en een geluidsopname daarvan posten?
Armequote:
Yes pleasequote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik even naar de dames bellen en een geluidsopname daarvan posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |