nu al thuis?????quote:Op zondag 6 juli 2008 15:44 schreef AKnynke het volgende:
Geweldige poes trouwens Anthraxx!
Zo, gleijk maar even aan het werk nu, is dat ookg edaan..
Nee, ook een mooiboy maar dan echt een knappe, die van het gala.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:21 schreef Stereotomy het volgende:PF
Is het nou die mooiboi van destijds? Die 19-jarige?
Mijn vriendinnen praten ook heel vaak over babies en kinderen..quote:Op zondag 6 juli 2008 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Goedemorgen.![]()
Was FW ook jarig gisteren? Helemaal niet gezien.![]()
![]()
Alsnog gefeliciteerd FW.![]()
De barbecue hier was gezellig.Voor het eerst sinds tijden bijna de hele avond geen babypraat. Ik denk ook voor het laatst voorlopig want als ze straks bevallen is zal het wel baby voor en baby na zijn. En dat snap ik ook wel en ik ben ook echt blij voor ze maar ik vind het eigenlijk niet zo leuk.
goed he?quote:
Ja die van 19 was niet echt knap, maar dat vind ik ook niet echt belangrijk. Wel hebben ze beide donkerbruin haar en blauwe ogenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht even, deze is dus knapper? Of ook intelligenter?
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
goed he?
Tour de france aan, raampjes open en brak op de bank.
Over de verlosser?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De andere is verloskundige dus drie keer raden waar het overgaat als wij met z'n drieën samen zijn.
godverdorie, dat was ik helemaal vergeten!quote:
http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1quote:Op zondag 6 juli 2008 15:56 schreef latislos het volgende:
[..]
oooeeh dat mis ik wel. Lam op de bank en tour de france kijken. (vooral in de alpen is gaaf om te zien).
maar helaas geen tv hiero.
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja die van 19 was niet echt knap, maar dat vind ik ook niet echt belangrijk. Wel hebben ze beide donkerbruin haar en blauwe ogenHij komt wel meer intelligent over en studeert ook aan de Uni dus neem 't aan van wel.
ik wil beeld zien, maar dat werkt niet in Belgie. de NOS geeft alleen toegang aan nederlandse IP adressen vermoed ik.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef latislos het volgende:
[..]
![]()
je vertelt alleen maar over hun uiterlijk (vertoon).
en hij gaat naar de uni dus je neemt aan dat ie intelligent is? whahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |