Dan gaan ze bij die kleine toch lekker buiten roken. Of nog beter, alle rokers blijven thuisquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:46 schreef MrDice het volgende:
[..]
Je bedoeld net zoals dat het huidige rookverbod oneerlijk is voor de kleine uitbaters? De grotere kroegen hebben de mogelijkheid om een rookhok te bouwen, de kleintjes niet. Goh, waar zal het volk naartoe gaan?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:51 schreef LENUS het volgende:
Als ik mensen zie roken wanneer ik uit ga, vul ik thuis direct zo'n formulier in. Waarom? Omdat ik een hekel heb aan aso's die zich niet aan de wet houden. Doet me denken aan die huilies die bij wegmisbruikers iedere keer voorbij komen. Een beetje jammeren over de boete en ontkennen dat ze 20 km. te hard hebben gereden. Wees een vent en accepteer de consequenties van je gedrag.
Alcohol is troep, kroegen verbiedenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
wiet is troep, mensen die roken zijn aso en peuken zijn ook troep.
Niet mee eens? Sue me.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:51 schreef LENUS het volgende:
Als ik mensen zie roken wanneer ik uit ga, vul ik thuis direct zo'n formulier in. Waarom? Omdat ik een hekel heb aan aso's die zich niet aan de wet houden. Doet me denken aan die huilies die bij wegmisbruikers iedere keer voorbij komen. Een beetje jammeren over de boete en ontkennen dat ze 20 km. te hard hebben gereden. Wees een vent en accepteer de consequenties van je gedrag.
ja. Daar mag je alleen pure wiet binnen roken, zonder tabak erin.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:18 schreef MarcoDiVaio het volgende:
geldt het rookverbod eigenlijk ook voor de coffeeshops?
Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:18 schreef MarcoDiVaio het volgende:
geldt het rookverbod eigenlijk ook voor de coffeeshops?
Er zijn in dit land wetten en die hebben we met elkaar afgesproken. Als je het er niet mee eens bent, begin dan een politieke partij voor rokers of klaag de staat aan. Je moet niet als een klein kind gaan janken omdat je geen snoepje krijgt.quote:
Hey kijk, nog een NSB-er! Ik haal de pek en veren vast, eens zien of je dan nog zo stoer je formuliertjes staat in te vullen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Er zijn in dit land wetten en die hebben we met elkaar afgesproken. Als je het er niet mee eens bent, begin dan een politieke partij voor rokers of klaag de staat aan. Je moet niet als een klein kind gaan janken omdat je geen snoepje krijgt.
Niks NSB'er, ik heb alleen een hekel aan mensen die lak hebben aan wetten en regels die binnen Nederland gelden. Dit werkt alleen maar de verhuftering van Nederland in de hand.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Hey kijk, nog een NSB-er! Ik haal de pek en veren vast, eens zien of je dan nog zo stoer je formuliertjes staat in te vullen.
Prima joh. Dat zal dan ook de reden zijn waarom zo'n beetje elke kroeg jou zal vertellen dat om half 2 het laatste rondje is geweest en je vriendelijk doch dringend verzoeken om het pand te verlaten. Kunnen de gezellige en wel normaal denkende mensen nog een leuke avond beleven.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Niks NSB'er, ik heb alleen een hekel aan mensen die lak hebben aan wetten en regels die binnen Nederland gelden. Dit werkt alleen maar de verhuftering van Nederland in de hand.
Vindt je jezelf nou niet een heeeel klein beetje triest dat je formuliertjes gaat invullen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Er zijn in dit land wetten en die hebben we met elkaar afgesproken. Als je het er niet mee eens bent, begin dan een politieke partij voor rokers of klaag de staat aan. Je moet niet als een klein kind gaan janken omdat je geen snoepje krijgt.
huiliequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef MrDice het volgende:
[..]
Prima joh. Dat zal dan ook de reden zijn waarom zo'n beetje elke kroeg jou zal vertellen dat om half 2 het laatste rondje is geweest en je vriendelijk doch dringend verzoeken om het pand te verlaten. Kunnen de gezellige en wel normaal denkende mensen nog een leuke avond beleven.
Tuurlijk is er wel eens burgelijke ongehoorzaamheid, daar heb ik het niet over. Ik heb het over aso's die schijt hebben aan de maatschappij en aan de mensen die daar deel vanuit maken. Wie de schoen past, trekt hem aan in deze.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:52 schreef Jappiie het volgende:
[..]
Vindt je jezelf nou niet een heeeel klein beetje triest dat je formuliertjes gaat invullen?
En iedereen houdt zich weleens niet aan de wet, ook jij! Of wil je zeggen dat je nooit harder rijdt dan toegestaan? Dan bel ik toch ook niet meteen de politie om je aan te geven?
Jankerd
en je bent nog wel tegen het rookverbod. nu snap ik jou niet meerquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:51 schreef LENUS het volgende:
Er is altijd baas boven baas natuurlijk. Ik ben tegen het rookverbod in zekere zin, maar ik vind aso's net iets erger.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en je bent nog wel tegen het rookverbod. nu snap ik jou niet meer
Zweetlucht in de horeca
Nee hoor, harde werkelijkheid. Net zoals het rookverbod. Wen er maar vast aanquote:
Dus als je ergens binnen rookt ben je een aso?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:57 schreef LENUS het volgende:
[..]
Tuurlijk is er wel eens burgelijke ongehoorzaamheid, daar heb ik het niet over. Ik heb het over aso's die schijt hebben aan de maatschappij en aan de mensen die daar deel vanuit maken. Wie de schoen past, trekt hem aan in deze.
edit: wat betreft het te hard rijden, ik ga niet huilen wanneer ik daar een boete voor krijg, omdat ik de consequenties en bijbehorende sancties van mijn daden accepteer.
oh jee, nu ga je ongetwijfeld vergeleken worden met de joden-verlinkers uit de 2e wereldoorlog...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:51 schreef LENUS het volgende:
ik krijg nog gelijk ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Hey kijk, nog een NSB-er! Ik haal de pek en veren vast, eens zien of je dan nog zo stoer je formuliertjes staat in te vullen.
Als je mijn posts begrijpt, dan weet je dat ik een punt probeer te maken. Voor jou en Tjappie nog eenmaal:quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:04 schreef Jappiie het volgende:
[..]
Dus als je ergens binnen rookt ben je een aso?
Waar ligt dan de grens tussen aso en burgelijke ongehoorzaamheid? T is nou niet dat als je rookt, je iemand vermoord oid.
Ow wacht, toch wel.
Bukken en accepteren mensen, bukken en accepterenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:08 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je mijn posts begrijpt, dan weet je dat ik een punt probeer te maken. Voor jou en Tjappie nog eenmaal:
"Accepteer de consequenties van je gedrag en ga niet als een klein kind zitten huilen"
Ik snap je punt heus wel, maar wij gedragen ons nu hetzelfde als hoe jullie je jaren hebben gedragen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:08 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je mijn posts begrijpt, dan weet je dat ik een punt probeer te maken. Voor jou en Tjappie nog eenmaal:
"Accepteer de consequenties van je gedrag en ga niet als een klein kind zitten huilen"
Pardon? Deze wet is ons opgelegd. Onthoudt dat maar goed voor de toekomst. Zal nog wel vaker gebeuren. Ga je dan ook de nazi uithangen? Gaskamers voor rokers in de kroeg is vast jouw ideaalbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Er zijn in dit land wetten en die hebben we met elkaar afgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |