quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:15 schreef geevee het volgende:
overigens vraag ik mij af of het roken dan niet helemaal verboden word i.v.m. het verhogen van het co2 gehalte of de hoeveelheid fijnstof.
Niet-rokers zullen theoretisch gezien langer leven. Dus ook meer ademen -> meer CO2 de atmosfeer in pompen. Ze zullen meer voedsel consumeren -> hogere voedsel prijzen. Om over de hogere afname van producten, gemaakt uit fossiele brandstoffen, nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:15 schreef geevee het volgende:
Ik denk dat het voor iedereen een kwestie van wennen word van de rokers dat ze straks op staat moeten roken bovendien denk ik dat er de eerste tijd nog een gewenningsperiode is waarbij eerst gewaarschuwd word en daarna pas opgetreden
Ik denk dat je pas over een half jaar kan beoordelen wat de gevolgen zijn van her rookverbod,overigens vraag ik mij af of het roken dan niet helemaal verboden word i.v.m. het verhogen van het co2 gehalte of de hoeveelheid fijnstof.
p.s. ik ben een nietroker en heb niets tegen roken mits in overleg.
mijn schoonmoe gaat richting de copd met haar gerook, krijgt ze dan een groen milieu label?quote:Op woensdag 9 juli 2008 03:10 schreef Elwar het volgende:
[..]
Niet-rokers zullen theoretisch gezien langer leven. Dus ook meer ademen -> meer CO2 de atmosfeer in pompen. Ze zullen meer voedsel consumeren -> hogere voedsel prijzen. Om over de hogere afname van producten, gemaakt uit fossiele brandstoffen, nog maar te zwijgen.
Als er dus iets slecht is voor het milieu zijn het wel de niet-rokers. Verbieden die lui, zeg ik!
Hoef ik sowieso niet meer. De rokers hebben mij nu toch al verkankerdquote:Op maandag 7 juli 2008 20:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja joh, kanker zo nog effe lekker door, kanker zeg, straks krijg je d'r nog kanker van. Hoef je niet eens mee te roken, ontzettende muts.
1 van de velequote:Op woensdag 9 juli 2008 09:56 schreef veldmuis het volgende:
Is dit het rokersafzeiktopic?
klik op de MYAT van MM en je hebt ze allemaal gevondenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:56 schreef veldmuis het volgende:
joahquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:56 schreef veldmuis het volgende:
Een poging tot. Alleen zijn het de verstokte zure niet-rokers die er vooral van langs krijgen.quote:
CO2 hebben planten juist nodig voor de fotosynthese. Heb je zitten suffen bij biologie?quote:Op woensdag 9 juli 2008 03:10 schreef Elwar het volgende:
[..]
Niet-rokers zullen theoretisch gezien langer leven. Dus ook meer ademen -> meer CO2 de atmosfeer in pompen. Ze zullen meer voedsel consumeren -> hogere voedsel prijzen. Om over de hogere afname van producten, gemaakt uit fossiele brandstoffen, nog maar te zwijgen.
Als er dus iets slecht is voor het milieu zijn het wel de niet-rokers. Verbieden die lui, zeg ik!
die mensen hebben een naam ; aso'squote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
CO2 hebben planten juist nodig voor de fotosynthese. Heb je zitten suffen bij biologie?
Planten zorgen weer voor zuurstof.
Ontopic:
Je hebt van die mensen die lekker, stiekem toch gaan roken, in overdekte winkelcentra. Die lopen dan schichtig om zich heen te kijken of er niet ergens bewaking is, en krijgen voortdurend te horen dat ze daar niet mogen roken.
Dan ben je toch dom bezig!!
Ben er eergisteren twee tegen gekomen.quote:
Waarom? Dat is IMHO oneerlijk tegenover de andere uitbaters. Want wie bepaald of een kroeg een stadskroeg, of een buurt kroeg is?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben er eergisteren twee tegen gekomen.
Maar toch had wmb een uitzondering gemaakt mogen worden voor de buurtkroegjes. Dus niet op basis van grootte, maar op basis van buurtfunctie. Dus een kleine kroeg in een druk uitgaansgebied heeft zich dan wel te houden aan het roookverbod, maar een klein kroegje ergens in de wijk niet. Met uitzondering van drukke dagen, zoals carnaval. Dan zou het ook in de buurtkroeg rookvrij moeten zijn.
jij en je vriend toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Dat is IMHO oneerlijk tegenover de andere uitbaters. Want wie bepaald of een kroeg een stadskroeg, of een buurt kroeg is?
lijkt er wel op he. En de rechter lijkt het toch met ons eensquote:
De ligging, het aantal klanten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Dat is IMHO oneerlijk tegenover de andere uitbaters. Want wie bepaald of een kroeg een stadskroeg, of een buurt kroeg is?
dát ben ik dan wel weer met je eens. Je mag daar wel blowen, maar zonder tabak erin.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
In dit land mag je als werknemer ondertussen al je rechten opgeven.
(ontslagrecht,recht om eerder met pensioen te gaan) maar je recht op een rookvrijewerkplek mag je ineens niet meer opgeven.
Ik blijf het lachwekkend vinden dat je in een coffeeshop niet meer mag roken.
Dat is net zoiets als een sexverbod op de wallen
niet alles wat jij niet doet of kent zijn aso's of troep.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
dát ben ik dan wel weer met je eens. Je mag daar wel blowen, maar zonder tabak erin.Ik kan niemand die die troep puur rookt
wiet is troep, mensen die roken zijn aso en peuken zijn ook troep.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niet alles wat jij niet doet of kent zijn aso's of troep.
Er zijn meerder meningen dan alleen die van jou.
Je bedoeld net zoals dat het huidige rookverbod oneerlijk is voor de kleine uitbaters? De grotere kroegen hebben de mogelijkheid om een rookhok te bouwen, de kleintjes niet. Goh, waar zal het volk naartoe gaan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Dat is IMHO oneerlijk tegenover de andere uitbaters.
Geloof me, als we de mogelijkheid hadden om al jullie kansloze niet-rokende-zure-sloten aan te klagen hadden we dat al lang gedaan hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
wiet is troep, mensen die roken zijn aso en peuken zijn ook troep.
Niet mee eens? Sue me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |