zodra er boetes gaan rondvliegen gaat men het vanzelf serieus nemen....quote:Op zondag 6 juli 2008 13:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
...nou werkelijk?
gisteren in een kroeg/danscafé in Gouda werd er gewoon gerookt. Minder dan normaal, maar er werd gerookt! Ook in andere kroegen zag ik mensen wel roken?![]()
Hoe zit dit?
ps. mij maakt het niets uit, dus laten we NIET gaan rellen!
longkanker en COPD ookquote:
LWD = Leeuwarden?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:37 schreef GizartFRL het volgende:
Twas gisternacht druk voor de kroegen in LWD.
Dit meen je serieus?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
za volgende week eens uitgaan en tijdstippen noteren zodra ik een kroeg binnenstap waarbij de eigenaar roken toestaat. Staat VWA vanzelf bij hem op de stoep
NSB-mentaliteit FTW!
http://fs2.formdesk.com/v(...)_sport_kunst_cultuurquote:Op zondag 6 juli 2008 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
za volgende week eens uitgaan en tijdstippen noteren zodra ik een kroeg binnenstap waarbij de eigenaar roken toestaat. Staat VWA vanzelf bij hem op de stoep
NSB-mentaliteit FTW!
Ah, het is dus echt waar. De NSB bestaat nog steedsquote:Op zondag 6 juli 2008 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://fs2.formdesk.com/v(...)_sport_kunst_cultuur
Auto's zijn ook leuk!quote:
Ideaal om de concurrentie te pestenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ah, het is dus echt waar. De NSB bestaat nog steeds
quote:Zo kreeg een cafetariahouder die de keuken als rookruimte voor het personeel gebruikte, een waarschuwing. Een kroegbaas die tijdens de controle achter zijn rug een brandende sigaret hield, werd eveneens genoteerd.
Wie steekt er een peuk op op het ministerie van Rouvoet? Dan vul ik het formulier inquote:Op zondag 6 juli 2008 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://fs2.formdesk.com/v(...)_sport_kunst_cultuur
In ieder topic wat over roken gaat zie ik jou verschijnen.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zodra er boetes gaan rondvliegen gaat men het vanzelf serieus nemen....
dat zal een reden zijn idd. Als ik zag hoeveel mensen er gisteren buiten stonden (bij de kroegen waar het rookverbod wél serieus wordt genomen), kan ik me voorstellen dat je als kroegbaas die boete er in een paar avonden uit hebt!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef watisdit het volgende:
De boetes zijn zo laag, dat het meer oplevert als je mensen toelaat om te roken. Dus het is niet zo heel raar dat er gerookt mag worden. Bij de tweede boete tikt het wel iets harder aan...
Haha leuke actiequote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef Silenus het volgende:
In de Derrick in Utrecht stond er uitdrukkelijk bij dat het gewoon was toegestaan om te roken. Het personeel liep er bij in witte overalls met een zuurstofmasker.![]()
Die ze niet op hadden uiteraard.
En politie en controleurs mogen dan niet naar binnen want die hebben recht op een rook vrije werkomgevingquote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef Silenus het volgende:
In de Derrick in Utrecht stond er uitdrukkelijk bij dat het gewoon was toegestaan om te roken. Het personeel liep er bij in witte overalls met een zuurstofmasker.![]()
Die ze niet op hadden uiteraard.
Hey!! Maak die eens effe 60x60 please? Dan wil ik hem als avatar, als dat mag??quote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo ff een maatregel nemen om de anti rokers uit dit topic te houden
[ afbeelding ]
Alleen loop je het gevaar na herhaaldelijke boetes om je horeca en/of tapvergunning kwijt te raken. Dus zo'n spaarpotje op de bar voor de boetes.... werkt leuk voor de eerste drie boetes, maar op een gegeven moment wordt het kiezen tussen rookverbod of vergunning kwijt.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:26 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
dat zal een reden zijn idd. Als ik zag hoeveel mensen er gisteren buiten stonden (bij de kroegen waar het rookverbod wél serieus wordt genomen), kan ik me voorstellen dat je als kroegbaas die boete er in een paar avonden uit hebt!
als jij mij telkens ziet in dergelijke topics dan zegt dat ook veel over jouw, kennelijk dezelfde interessequote:Op zondag 6 juli 2008 15:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
In ieder topic wat over roken gaat zie ik jou verschijnen.
Vanwaar jouw fixatie voor roken. zou je er niet eens een keer zelf aan beginnen, ipv je alleen maar in te lezen?
De boetes nemen toe elke keer, en op gegeven moment sluit men de tent wel voor jequote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef watisdit het volgende:
De boetes zijn zo laag, dat het meer oplevert als je mensen toelaat om te roken. Dus het is niet zo heel raar dat er gerookt mag worden. Bij de tweede boete tikt het wel iets harder aan...
nu het mijn wettelijke recht is om rookvrij te kunnen stappen is het ook mijn plicht ervoor op te komen...quote:
Jij bent echt de grootste anti-rook nazi van FOK!. Serieus, wat is er mis met je?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nu het mijn wettelijke recht is om rookvrij te kunnen stappen is het ook mijn plicht ervoor op te komen...
In het begin is het even wennen, niet meer autorijden. Maar het went vast wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik denk dat het bij de grotere dingen toch weleens gerookt wordtEn in het begin is het altijd even wennen aan het niet meer mogen roken
blijf je nou van die totaal ongerelateerde en onnozele vergelijkingen maken?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het begin is het even wennen, niet meer autorijden. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer vet eten. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer bidden. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer ademhalen. Maar het went vast wel.
hee papier, is nog ergens een leuk topic over geloofquote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het begin is het even wennen, niet meer autorijden. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer vet eten. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer bidden. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer ademhalen. Maar het went vast wel.
Het zijn uitstekende vergelijkingen, als je je eigen argumenten serieus neemt.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
blijf je nou van die totaal ongerelateerde en onnozele vergelijkingen maken?
Ja, iets over Sodom en Gomorra.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee papier, is nog ergens een leuk topic over geloof
En waar ben je heengegaan dit weekend om van je wettelijke recht te gaan genieten?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
nu het mijn wettelijke recht is om rookvrij te kunnen stappen...
Eerste boete is ¤300, daarna oplopend tot ¤ 2.400 per overtreding. Moeten toch aardig wat bezoekers ¤2 dokken om die boete van ¤ 2.400 eruit te krijgen. Daarna wordt overigens de horecavergunning ingetrokken dus dan is het gewoon over en sluiten.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:47 schreef Puccini het volgende:
Ik hoorde van de week op de radio dat er ook cafe's zijn, waar je 2 euro moet betalen als je wil roken. Dan hebben ze in no time de boete er weer uit!
Vrij kansloos dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerste boete is ¤300, daarna oplopend tot ¤ 2.400 per overtreding. Moeten toch aardig wat bezoekers ¤2 dokken om die boete van ¤ 2.400 eruit te krijgen. Daarna wordt overigens de horecavergunning ingetrokken dus dan is het gewoon over en sluiten.
Vieze kut NSB-erquote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nu het mijn wettelijke recht is om rookvrij te kunnen stappen is het ook mijn plicht ervoor op te komen...
en wat geeft jou het recht andere mensen tot overlast te zijn?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:17 schreef Jappiie het volgende:
[fictie]Ik zeg:
Privefeestjes!![]()
Dan gaan de omzetten omlaag, kroegen gaan dicht en de overheid merkt vanzelf wel dat t een probleem wordt.
En sowieso, privefeestjes zijn beter[/fictie]
Maargoed,
Ik schijt gewoon op dat verbod, fakking bullshit allemaal om die mierenneukers ook eens ''schone lucht'' in te ademen tijdens t uitgaan.
Laat hun dan lekker buiten staan!
nee, ik ben een gedupeerde, jij een buitenstaanderquote:Op zondag 6 juli 2008 19:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als jij mij telkens ziet in dergelijke topics dan zegt dat ook veel over jouw, kennelijk dezelfde interesse
en hier ga je de fout in, want dat is geen wettelijk recht.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien de overheid zelf "adverteert" met het feit dat men nu rookvrij kan stappen, en de VWA een beroep doet op burgers om dergelijke formulieren in te vullen zie ik dat wel zo.quote:Op maandag 7 juli 2008 08:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
en hier ga je de fout in, want dat is geen wettelijk recht.
het is een wettelijk recht om rookvrij te kunnen werken.
Die wet is er niet voor jou als stapper gekomen.![]()
Dan ga jij toch lekker fanatiek die formulieren invoeren en ondertussen heerlijk geen kanker krijgen?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien de overheid zelf "adverteert" met het feit dat men nu rookvrij kan stappen, en de VWA een beroep doet op burgers om dergelijke formulieren in te vullen zie ik dat wel zo.
stel het eensch voor bij de adminsquote:Op maandag 7 juli 2008 09:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker fanatiek die formulieren invoeren en ondertussen heerlijk geen kanker krijgen?
Kun je overigens geen tagje krijgen? "Nicht-Rauchen Nazi".
Je bent een lichtend voorbeeld voor velen!
Volgens mij is dat helemaal niet je wettelijke recht, aangezien het rookverbod bedoeld is voor de werknemers van horecabedrijven.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Alstuquote:Op zondag 6 juli 2008 15:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey!! Maak die eens effe 60x60 please? Dan wil ik hem als avatar, als dat mag??
Helemaal mee eens hoor, alleen was het zaterdagavond HE-LE-MAAL leeg in de kroeg waar ik altijd kom. En er kunnen 300! man in die tent. Iedereen maar dan ook iedereen, ook de niet rokers, stonden buiten.... In de rook. Omdat het daar zo gezellig was....quote:Op maandag 7 juli 2008 11:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom blijven sommige rokers zo triest.
Roken is slecht voor de volksgezondheid PUNT.
Als je jezelf wilt vergiftigen prima maar ga niet lopen janken als de overheid zorgt dat er minder mensen aan blootgesteld worden.
God, het is ook net ingevoerd.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, alleen was het zaterdagavond HE-LE-MAAL leeg in de kroeg waar ik altijd kom. En er kunnen 300! man in die tent. Iedereen maar dan ook iedereen, ook de niet rokers, stonden buiten.... In de rook. Omdat het daar zo gezellig was....
zaterdag ga ik kijken, wilde dit weekend gelijk ff de kroeg induiken, maar voelde me niet lekker en brak...quote:Op maandag 7 juli 2008 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Zal allemaal wel, maar waar zijn de niet-rokers dan die massaal uit zouden gaan dit weekend? Want ze hebben gewonnen en eindelijk kunnen ze naar de kroeg!
Er zat niemand binnen, iedereen stond gewoon de hele avond buiten, rokers en niet rokers. En het was gezellig hoor, denk alleen dat de bewoners nu echt gek werden van de geluidsoverlast.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Dat denk ik ook wel, straks wordt het winter en dan gaat men niet echt solidair zijn met de rokers die ff naar buiten moeten
God ik ga binnen deze maand wel een keer uit, zo tevreden?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Zal allemaal wel, maar waar zijn de niet-rokers dan die massaal uit zouden gaan dit weekend? Want ze hebben gewonnen en eindelijk kunnen ze naar de kroeg!
Vanwaar dat toontje? Zie je mij er moeilijk over doen? Of me aan 1 kant scharen? Ik vertel alleen hoe het was Zaterdag. Misschien is dat anti-rookgedrag toch een klein beetje aan het doorslaan?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
God ik ga binnen deze maand wel een keer uit, zo tevreden?
in den helderzal de overlast wel meevallen, boven de kroegen zijn woningen, maar als je in een kroegenstraat gaat wonen, boven een kroeg, zul je wel niet zo snel vallen over pratende jongeren op straatquote:Op maandag 7 juli 2008 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zat niemand binnen, iedereen stond gewoon de hele avond buiten, rokers en niet rokers. En het was gezellig hoor, denk alleen dat de bewoners nu echt gek werden van de geluidsoverlast.
Uiteraard zal het wel iets veranderen allemaal, maar dit was echt heel erg raar om te zien op het leidseplein...
Mwa ik ben niet ernstig antirook.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanwaar dat toontje? Zie je mij er moeilijk over doen? Of me aan 1 kant scharen? Ik vertel alleen hoe het was Zaterdag. Misschien is dat anti-rookgedrag toch een klein beetje aan het doorslaan?
en ik was er een vanquote:Op zondag 6 juli 2008 14:21 schreef Tourniquet het volgende:
Gisteren in de Heineken Music Hall bij Justice werd er ook volop gerookt, door zo'n 100 man en niemand die er wat van zei.
stoer man, dat je niet zonder een sigaret kan...quote:
Wat geeft jou het recht om rokers tot last te zijn? Ik mag nu niet binnen roken door jou soort mensen. Daar heb ik last van.quote:Op maandag 7 juli 2008 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en wat geeft jou het recht andere mensen tot overlast te zijn?
stel ik steek jou neer, dan moet jij ervolgens de gevangenis in omdat jij het gore lef had om tegen mijn mes op te lopen.
Wat MM zegt.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
stoer man, dat je niet zonder een sigaret kan...
Echt niet, ik neem dat ding nooit mee. Ik heb er niet eens eenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mwa ik ben niet ernstig antirook.
Ik vind het echter ook niet nodig in iemands rook te staan.
Misschien komt er nu eindelijk goede ventilatie in clubs tegen die verschrikkelijke stank.
Goed, ik kan niet goed tegen rook. Redelijk vervelend, gewoon bijna nooit uitgaan.
Geen punt. Mensen met zware astma e.d. kunnen nooit uit door de rook.
Het is nu eenmaal zo dat de samenleving in nederland meer hangt naar de underdog.
Men betaald om te roken, men kiest om te roken.
Men kiest niet om bijna te stikken door andermans rook.
Ik ben het ermee eens dat het even wennen is, maar goed dat is het met wel meer dingen gewend de laatste jaren.
Tegenwoordig gaat ook niemand meer uit huis zonder zijn ID omdat hij wet kans te lopen op 50 euro boete, was ook absurd te noemen jaren geleden.
Naar het station ga je niet om plezier te hebben, naar de kroeg wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
God, het is ook net ingevoerd.
Over een tijd heb je er geen last meer van.
Of ondervind men ook last in de bieb en trein?
Gaan mensen massaal bij de rookpalen op het perron staan omdat het er zo gezellig is?
Neh.
Het loopt wel los.
tot je eens in een club word geweigerd en door mag lopen naar de politie?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Echt niet, ik neem dat ding nooit mee. Ik heb er niet eens een. Ik vraag me af hoe erg het kabinet met dit rookverbod zijn eigen ruiten in heeft gegooid
Ramdebielen?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
tot je eens in een club word geweigerd en door mag lopen naar de politie?
Er blijven altijd ramdebielen die met 60 over een 30 kilometerzone rijden.
Het is een melodramatische vergelijking, doch klopt hij.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef Jappiie het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht om rokers tot last te zijn? Ik mag nu niet binnen roken door jou soort mensen. Daar heb ik last van.
En je kan ook gewoon aan de andere kant van de kroeg gaan staan, of gewoon lekker buiten.![]()
En breek me de bek niet open over je steek-argument.![]()
Appels en peren enzo.
Daar gaat het toch ook niet omquote:Op maandag 7 juli 2008 12:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ramdebielen?![]()
Maar ik ben nog nooit ergens geweigerd
ik kom gelukkig nooit in Rotterdam. En plekken waar ik uitga komt dit nooit voor. Ik heb trouwens twee boetes voor id-loos rondlopen aangevochten en gewonnen. Sindsdien zie ik me niet geroepen dat ding nog te hebben en/of mee te nemen.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet om
Ik bedoel in R'dam staan ze bij sommige clubs ongeacht hoe je er uitziet zullen ze je vragen om je ID, heb je hem niet kun je 5 meter verder doorlopen naar de politie.![]()
![]()
![]()
Dat schijnt bij heel veel tenten het probleem te zijn, het constante verkeer van buiten/binnen en omgekeerd. Portiers worden er nu al horendol van....quote:Op maandag 7 juli 2008 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was zaterdag in de Paradiso en daar hadden ze een rookhok van ongeveer 16m2 waar je dan opgepropt in staat. Ik had dus het idee om buiten te gaan roken, maar dat mocht niet, als je eenmaal naar buiten gaat kom je er niet meer in, behalve als je nog een keer een kaartje koopt.
Dat is helemaal belachelijk.
Ah, dankjewel! Maar het bestand is veel te groot.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Alstu![]()
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat het mocht...
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was zaterdag in de Paradiso en daar hadden ze een rookhok van ongeveer 16m2 waar je dan opgepropt in staat. Ik had dus het idee om buiten te gaan roken, maar dat mocht niet, als je eenmaal naar buiten gaat kom je er niet meer in, behalve als je nog een keer een kaartje koopt.
Dat is helemaal belachelijk.
waarom is dat sneu? ik vind het niet meer dan normaal. Die portiers hebben er alleen maar 100x extra werk aan. Want wie zegt dat jij niet 1 of andere gek bent die ipv even naar buiten gaat om te roken, een mes op pistool haalt?quote:
hier wordt je iig wel altijd gefouilleerd.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik werd niet eens gefouilleerd toen ik voor de eerste keer naar binnen ging, dus de 2e keer hoeven ze dat ook niet te doen.
Of je woont ergens waar het kennelijk niet meer kan, zonder fouilleren op stap. Niet zo generaliseren jijquote:Op maandag 7 juli 2008 12:42 schreef Jappiie het volgende:
Ik ben echt nog nooooooit gefouilleerd.
Zo wel, dan zie je er gewoon uit als tuig.
HIer kan het idd niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:48 schreef MrDice het volgende:
[..]
Of je woont ergens waar het kennelijk niet meer kan, zonder fouilleren op stap. Niet zo generaliseren jij
het gaat erom waar wij last van hebben. We zijn niet op sensation geweestquote:Op maandag 7 juli 2008 12:52 schreef MrDice het volgende:
Mijn bevindingen dit weekend:
Vrijdagavond sinds tijden weer een privé feestje gehad. 33 graden zwembad temperatuur, 25 graden in de serre, bier, peuken en een heleboel dikke pret.![]()
Zaterdagavond de kroeg in. Veel gemopper en vooral enorm lastig voor het personeel wat eigenlijk allemaal rookt.
Groot in de krant zetten dat Sensation het eerste rookvrije evenement van dergelijke grote schaal was... en dan hoor je de verhalen hoe iedereen op de tribune gewoon rustig zat te roken.
[edit]: Dus MikeyMo, voor je invulformulier...
Tijdstip: van 22:00 tot 7:00.
Beschrijving: 5000 verschillende feestvierende in het wit geklede mannen/vrouwen in wisselende staat van dronkenschap of onder invloed van.
Was ff vergeten om daaraan te denkenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah, dankjewel! Maar het bestand is veel te groot.
Fok het vorige, Dit is pas sneuquote:Op maandag 7 juli 2008 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik aankomend weekend de kroeg in ga, en ze roken, ga ik ook mooi een formpje invullen
Yeah right, in de Paradisoquote:Op maandag 7 juli 2008 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
waarom is dat sneu? ik vind het niet meer dan normaal. Die portiers hebben er alleen maar 100x extra werk aan. Want wie zegt dat jij niet 1 of andere gek bent die ipv even naar buiten gaat om te roken, een mes op pistool haalt?
Elke keer weer naar buiten en dan weer naar binnen = opnieuw fouilleren = lang wachtrij voor de deur = ergenis = schelden tegen portier = kans op extra geweld. Ect.
Awww is toch schattig? Qwea en MikeyMo eindelijk samen de deur uit. Romantisch over de boulevard paraderen terwijl Mikey zijn pimpskillz in de praktijk kan brengen. Ondertussen bij elke kroeg even naar binnen gluren om te zien of er gerookt wordt. En voor elke gespotte roker snel even een vluggertje in het steegje ernaast om deze opwindende gebeurtenissen te kunnen consumeren. Bij thuiskomst gaan ze samen tot diep in de nacht saampjes formulieren invullen om deze perfecte avond in stijl af te kunnen sluiten.quote:
daar wordt mijn kutje nou ontzettend nat vanquote:Op maandag 7 juli 2008 13:28 schreef MrDice het volgende:
[..]
Awww is toch schattig? Qwea en MikeyMo eindelijk samen de deur uit. Romantisch over de boulevard paraderen terwijl Mikey zijn pimpskillz in de praktijk kan brengen. Ondertussen bij elke kroeg even naar binnen gluren om te zien of er gerookt wordt. En voor elke gespotte roker snel even een vluggertje in het steegje ernaast om deze opwindende gebeurtenissen te kunnen consumeren. Bij thuiskomst gaan ze samen tot diep in de nacht saampjes formulieren invullen om deze perfecte avond in stijl af te kunnen sluiten.![]()
Dus op plekken waar niet rokers toch niet komen is het verbod nutteloos.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
het gaat erom waar wij last van hebben. We zijn niet op sensation geweest
Als ik aankomend weekend de kroeg in ga, en ze roken, ga ik ook mooi een formpje invullen
ik had het over mijzelf. Dus niet over andere niet rokers die wel naar sensation gaan. Lezen is ook een vak.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus op plekken waar niet rokers toch niet komen is het verbod nutteloos.
Dat zeg ik al maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |