Hey!! Maak die eens effe 60x60 please? Dan wil ik hem als avatar, als dat mag??quote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo ff een maatregel nemen om de anti rokers uit dit topic te houden
[ afbeelding ]
Alleen loop je het gevaar na herhaaldelijke boetes om je horeca en/of tapvergunning kwijt te raken. Dus zo'n spaarpotje op de bar voor de boetes.... werkt leuk voor de eerste drie boetes, maar op een gegeven moment wordt het kiezen tussen rookverbod of vergunning kwijt.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:26 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
dat zal een reden zijn idd. Als ik zag hoeveel mensen er gisteren buiten stonden (bij de kroegen waar het rookverbod wél serieus wordt genomen), kan ik me voorstellen dat je als kroegbaas die boete er in een paar avonden uit hebt!
als jij mij telkens ziet in dergelijke topics dan zegt dat ook veel over jouw, kennelijk dezelfde interessequote:Op zondag 6 juli 2008 15:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
In ieder topic wat over roken gaat zie ik jou verschijnen.
Vanwaar jouw fixatie voor roken. zou je er niet eens een keer zelf aan beginnen, ipv je alleen maar in te lezen?
De boetes nemen toe elke keer, en op gegeven moment sluit men de tent wel voor jequote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef watisdit het volgende:
De boetes zijn zo laag, dat het meer oplevert als je mensen toelaat om te roken. Dus het is niet zo heel raar dat er gerookt mag worden. Bij de tweede boete tikt het wel iets harder aan...
nu het mijn wettelijke recht is om rookvrij te kunnen stappen is het ook mijn plicht ervoor op te komen...quote:
Jij bent echt de grootste anti-rook nazi van FOK!. Serieus, wat is er mis met je?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nu het mijn wettelijke recht is om rookvrij te kunnen stappen is het ook mijn plicht ervoor op te komen...
In het begin is het even wennen, niet meer autorijden. Maar het went vast wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik denk dat het bij de grotere dingen toch weleens gerookt wordtEn in het begin is het altijd even wennen aan het niet meer mogen roken
blijf je nou van die totaal ongerelateerde en onnozele vergelijkingen maken?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het begin is het even wennen, niet meer autorijden. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer vet eten. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer bidden. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer ademhalen. Maar het went vast wel.
hee papier, is nog ergens een leuk topic over geloofquote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het begin is het even wennen, niet meer autorijden. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer vet eten. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer bidden. Maar het went vast wel.
In het begin is het even wennen, niet meer ademhalen. Maar het went vast wel.
Het zijn uitstekende vergelijkingen, als je je eigen argumenten serieus neemt.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
blijf je nou van die totaal ongerelateerde en onnozele vergelijkingen maken?
Ja, iets over Sodom en Gomorra.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee papier, is nog ergens een leuk topic over geloof
En waar ben je heengegaan dit weekend om van je wettelijke recht te gaan genieten?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
nu het mijn wettelijke recht is om rookvrij te kunnen stappen...
Eerste boete is ¤300, daarna oplopend tot ¤ 2.400 per overtreding. Moeten toch aardig wat bezoekers ¤2 dokken om die boete van ¤ 2.400 eruit te krijgen. Daarna wordt overigens de horecavergunning ingetrokken dus dan is het gewoon over en sluiten.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:47 schreef Puccini het volgende:
Ik hoorde van de week op de radio dat er ook cafe's zijn, waar je 2 euro moet betalen als je wil roken. Dan hebben ze in no time de boete er weer uit!
Vrij kansloos dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerste boete is ¤300, daarna oplopend tot ¤ 2.400 per overtreding. Moeten toch aardig wat bezoekers ¤2 dokken om die boete van ¤ 2.400 eruit te krijgen. Daarna wordt overigens de horecavergunning ingetrokken dus dan is het gewoon over en sluiten.
Vieze kut NSB-erquote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nu het mijn wettelijke recht is om rookvrij te kunnen stappen is het ook mijn plicht ervoor op te komen...
en wat geeft jou het recht andere mensen tot overlast te zijn?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:17 schreef Jappiie het volgende:
[fictie]Ik zeg:
Privefeestjes!![]()
Dan gaan de omzetten omlaag, kroegen gaan dicht en de overheid merkt vanzelf wel dat t een probleem wordt.
En sowieso, privefeestjes zijn beter[/fictie]
Maargoed,
Ik schijt gewoon op dat verbod, fakking bullshit allemaal om die mierenneukers ook eens ''schone lucht'' in te ademen tijdens t uitgaan.
Laat hun dan lekker buiten staan!
nee, ik ben een gedupeerde, jij een buitenstaanderquote:Op zondag 6 juli 2008 19:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als jij mij telkens ziet in dergelijke topics dan zegt dat ook veel over jouw, kennelijk dezelfde interesse
en hier ga je de fout in, want dat is geen wettelijk recht.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien de overheid zelf "adverteert" met het feit dat men nu rookvrij kan stappen, en de VWA een beroep doet op burgers om dergelijke formulieren in te vullen zie ik dat wel zo.quote:Op maandag 7 juli 2008 08:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
en hier ga je de fout in, want dat is geen wettelijk recht.
het is een wettelijk recht om rookvrij te kunnen werken.
Die wet is er niet voor jou als stapper gekomen.![]()
Dan ga jij toch lekker fanatiek die formulieren invoeren en ondertussen heerlijk geen kanker krijgen?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien de overheid zelf "adverteert" met het feit dat men nu rookvrij kan stappen, en de VWA een beroep doet op burgers om dergelijke formulieren in te vullen zie ik dat wel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |