zodra er boetes gaan rondvliegen gaat men het vanzelf serieus nemen....quote:Op zondag 6 juli 2008 13:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
...nou werkelijk?
gisteren in een kroeg/danscafé in Gouda werd er gewoon gerookt. Minder dan normaal, maar er werd gerookt! Ook in andere kroegen zag ik mensen wel roken?![]()
Hoe zit dit?
ps. mij maakt het niets uit, dus laten we NIET gaan rellen!
longkanker en COPD ookquote:
LWD = Leeuwarden?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:37 schreef GizartFRL het volgende:
Twas gisternacht druk voor de kroegen in LWD.
Dit meen je serieus?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
za volgende week eens uitgaan en tijdstippen noteren zodra ik een kroeg binnenstap waarbij de eigenaar roken toestaat. Staat VWA vanzelf bij hem op de stoep
NSB-mentaliteit FTW!
http://fs2.formdesk.com/v(...)_sport_kunst_cultuurquote:Op zondag 6 juli 2008 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
za volgende week eens uitgaan en tijdstippen noteren zodra ik een kroeg binnenstap waarbij de eigenaar roken toestaat. Staat VWA vanzelf bij hem op de stoep
NSB-mentaliteit FTW!
Ah, het is dus echt waar. De NSB bestaat nog steedsquote:Op zondag 6 juli 2008 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://fs2.formdesk.com/v(...)_sport_kunst_cultuur
Auto's zijn ook leuk!quote:
Ideaal om de concurrentie te pestenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ah, het is dus echt waar. De NSB bestaat nog steeds
quote:Zo kreeg een cafetariahouder die de keuken als rookruimte voor het personeel gebruikte, een waarschuwing. Een kroegbaas die tijdens de controle achter zijn rug een brandende sigaret hield, werd eveneens genoteerd.
Wie steekt er een peuk op op het ministerie van Rouvoet? Dan vul ik het formulier inquote:Op zondag 6 juli 2008 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://fs2.formdesk.com/v(...)_sport_kunst_cultuur
In ieder topic wat over roken gaat zie ik jou verschijnen.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zodra er boetes gaan rondvliegen gaat men het vanzelf serieus nemen....
dat zal een reden zijn idd. Als ik zag hoeveel mensen er gisteren buiten stonden (bij de kroegen waar het rookverbod wél serieus wordt genomen), kan ik me voorstellen dat je als kroegbaas die boete er in een paar avonden uit hebt!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef watisdit het volgende:
De boetes zijn zo laag, dat het meer oplevert als je mensen toelaat om te roken. Dus het is niet zo heel raar dat er gerookt mag worden. Bij de tweede boete tikt het wel iets harder aan...
Haha leuke actiequote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef Silenus het volgende:
In de Derrick in Utrecht stond er uitdrukkelijk bij dat het gewoon was toegestaan om te roken. Het personeel liep er bij in witte overalls met een zuurstofmasker.![]()
Die ze niet op hadden uiteraard.
En politie en controleurs mogen dan niet naar binnen want die hebben recht op een rook vrije werkomgevingquote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef Silenus het volgende:
In de Derrick in Utrecht stond er uitdrukkelijk bij dat het gewoon was toegestaan om te roken. Het personeel liep er bij in witte overalls met een zuurstofmasker.![]()
Die ze niet op hadden uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |