Die ging echt helemaal los in de keukenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa dit is echt leukDie Gea was idd nogal een apart mens
Ja, ik vind het ook leuk om naar te kijken!quote:Op zondag 6 juli 2008 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
Die ging echt helemaal los in de keuken![]()
Ik vind trouwens dat ze de kijker ook niet moeten laten weten wie het is, dan kun je als kijker ook meedenken.
Inderdaad, en je meld het ook even niet van te vorenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond die Gea zo verschrikkelijk irritant!!!
En nu die Petra ook weer. Doe je mee aan een programma, en dan eet je helemaal niets. WTF?
Ik vond het eerst ook erg jammer dat ze bekend maken wie de chef is, aan de andere kant is het ook wel leuker kijken. 'Jan' was nu sowieso al wel door de mand gevallen.
Brood is gebakken!!! VERBOTEN!!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had er echt alleen maar brood en water gegeven.
Maakt ie nog een vegetarisch gerecht ook, en dan nog zeggen dat het nog niet goed was! Dat je iets niet eet - ok (geef het dan sowieso voordat het gerecht kant en klaar is even aan), maar echt compleet als een naturist leeft, waarom doe je dan mee? Moet iedereen zich weer aanpassen uiteraard.
Word weer een weekje goed ergeren!
idd, daar heeft ze vast 1000 euro voor betaald ofzo, terwijl dat ding niks doet. Gewoon gekocht bij zo'n deur aan deur verkoperquote:
Wat hij zegt.quote:
Nee tochquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:02 schreef DENTUK het volgende:
Petra Heuveling, actrice, zoek eens op imdb.com.
Enig wapenfeit: Foreign Affairs, medio 1992 (John de Mol).
Hmm doorgestoken kaart dan maar?
Ik denk het niet hoor:quote:
Lijkt mij een typje dat wel into deze lifestyle is.quote:Praktijk Informatie:
Naam Praktijk: Praktijk voor Acupunctuur en Beauty Pure Radiance
Contact Persoon: Mw. Petra Heuveling Foto / Logo:
Telefoonnummers: 020-6844116
06-41548198
Adres/ Postcode: Van Beuningenstraat 71 - 1051 XD
Plaats: Amsterdam
Provincie: Noord-Holland
Rubriek: Traditionele Chinese Geneeswijze
Da's hier vlakbijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor:
[..]
Lijkt mij een typje dat wel into deze lifestyle is.
Het is haar 100%, want ik herkende de straatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's hier vlakbij![]()
Wellicht dat ik straks maar even voorbij haar huis fiets dan
Daar kwam ik vandaag ook achter ja, nadat ik bij de uitzending van vanavond merkte dat ik afgelopen maandag, de uitzending met Jan had gemist.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:57 schreef ShinobizWinter het volgende:
Voor wie het heeft gemist, op de site kan je alle afl. terug kijken:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/wieisdechef/gemist/
Ze heeft echt zo'n gemaakt hoofd, en dat kakaccent maakt het helemaal afquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:57 schreef ShinobizWinter het volgende:
Erg leuk programma! Ik had 't vorige week ook al de week gezien. Jammer dat de chef al van te voren bekend is.
Voor wie het heeft gemist, op de site kan je alle afl. terug kijken:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/wieisdechef/gemist/
Maar die Petra, het is niet erg dat iemand iets niet wilt weten etc. maar dan zou ze dat toch wel op tijd moeten aangeven! Dat Elly daar niet voldoende rekening mee gehouden had, vond ik toch wel erg. Je zet je gasten zoiets toch niet voor. Elly heeft helaas geen goede indruk van de surinaamse keuken gegeven. Erg jammer.
Idd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef NoCigar het volgende:
Kunnen ze die kerel niet ondertitelen, of desnoods naar een logopedist sturen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
Liep bij jullie het beeld ook niet synchroon met het geluid?
Fantastisch inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
'Hoe breng jij smaak aan een gerecht?'
'Met Maggi-blokjes!'
Dat zeg je toch niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
'Hoe breng jij smaak aan een gerecht?'
'Met Maggi-blokjes!'
Inderdaad, wat wou je dan? En ook al zeuren dat die pijnboompitten in de salade geroosterd waren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 03:38 schreef ShinobizWinter het volgende:
Die opmerking van Petra: "ja, hij doet zo nonchalant hier een appeltje" mensss het is verschrikkelijk moeilijk om voor haar te koken.. niks mag boven lichaamstemp. verwarmd worden.. waarom doe je dan ook mee aan dat programma als je wist dat je dit kon verwachten.
Eigenlijk had ze deze week gewoon mee moeten doen, want ze gaat heus niet dood van 1 weekje met de rest mee eten.
Bron: http://www.eigenwijskoken.nl/bitaw1.htmquote:Bitawiri (bladgroente )
Ingred.
1 bosje Bitawiri.
3 maggiblokjes (kleine)
2 of 3 rode lombok rawit.
1 tomaat.
2 teentjes knoflook.
Het klinkt ongelooflijk, maar echt. Zijn overigens wel van die kleine blokjes.quote:
Er gaan echt geen 20 maggiblokjes in 1 pan soep, hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:54 schreef Hik het volgende:
[..]
Het klinkt ongelooflijk, maar echt. Zijn overigens wel van die kleine blokjes.
Hangt er vanaf hoe groot de pan is. Ik snap dat het bizar klinkt, maar van die kleine blokjes gebruik je er (op z'n Surinaams) 4 per liter gok ik (een regulier bouillonblokje is voor een halve liter). Met 20 blokjes maak je dan 5 liter soep. Dat is natuurlijk teveel voor 4 man, maar voor een normale Surinaamse mama (en voor gewoon lekker een poosje in de koelkast voor de rest van de familie) helemaal prima.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:04 schreef Day het volgende:
[..]
Er gaan echt geen 20 maggiblokjes in 1 pan soep, hoor.
Ik maak zelf regelmatig saotosoep (of wat voor Surinaamse soep dat ook) en hell no dat ik 20 bouillonblokjes gebruik, zeker niet als ik soep voor VIER mensen klaarmaak (Elly gebruikte een relatief kleine pan voor haar soep). En zelfs als ik soep maak voor pak 'm beet 20 man, wat vrij vaak gebeurt met 7 broers en zussen + aanhang, zal ik nooit 20 blokjes erin gooien, tenzij ik wil dat ze nooit meer bij me komen eten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:37 schreef Hik het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot de pan is. Ik snap dat het bizar klinkt, maar van die kleine blokjes gebruik je er (op z'n Surinaams) 4 per liter gok ik (een regulier bouillonblokje is voor een halve liter). Met 20 blokjes maak je dan 5 liter soep. Dat is natuurlijk teveel voor 4 man, maar voor een normale Surinaamse mama (en voor gewoon lekker een poosje in de koelkast voor de rest van de familie) helemaal prima.
Ligt er een beetje aan met welke pet op je het programma bekijkt. Vorige week werd er behoorlijk goed gekookt door 3 van de 4 kandidaten, deze week was alleen amusant qua gastenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:04 schreef TheVulture het volgende:
ik heb me deze week zitten bescheuren om dit programma, vorige week was nog een beetje mwah maar deze week is echt briljant...
Ze pakken natuurlijk wel de typetjes he, er moet immers ook nog tv gemaakt wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan met welke pet op je het programma bekijkt. Vorige week werd er behoorlijk goed gekookt door 3 van de 4 kandidaten, deze week was alleen amusant qua gasten
Irritant in het kwadraat... die zou een rauwe prei in d'r doos moeten planten, misschien wordt ze dan wat vrolijkerquote:
Er is niets mis met je ogen (tenminste niet zover ik hier kan beoordelen), ze loensde inderdaad iets, vooral tijdens het filmpje waar ze zich voorstelde.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef Floor1974 het volgende:
Moest ook erg lachen om die foto van Petra hierboven, verschrikkelijk zeg. Lag het trouwens aan mij, of loensde ze nou ook nog gigantisch? (Zo niet, dan ben ik waarschijnlijk degene die loenst.) Kan het schaap niks aan doen natuurlijk, maarja, bij zo iemand ga je je uiteindelijk aan alles ergeren.
Niet spectaculair, gewoon prima. Het leek me inderdaad een aardige vrouw. Ik heb het idee dat ik zulke mensen in mijn omgeving ook ken.quote:Vandaag was nog niet spectaculair, vond ik. Wel een aardig vrouwtje, ben even haar naam kwijt, met haar bami en groene pannenkoekjes. Die "Food en beverage-manager" is inderdaad een beetje eng. Ben benieuwd of hij mij aan zou nemen, als ik "Bij hem zou komen solliciteren".
Welkom op Fok!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef Floor1974 het volgende:
Ik heb me speciaal geregisteerd hier, om te kunnen reageren op jullie hilarische stukjes! Ik volg het programma ook, en erger me uiteraard ook kapot aan bepaalde types! Die Elly vorige week joh. Nou ja, het is niet zozeer dat ik me ergerde, maar ik vond het zo'n stakker, hoe ze bezig was in die keuken van haar. Helemaal trots kwam ze binnenparaderen met haar "in de oven toebereide banaan". Totaal afgekraakt door Chef Jan........ Arme ziel......
Moest ook erg lachen om die foto van Petra hierboven, verschrikkelijk zeg. Lag het trouwens aan mij, of loensde ze nou ook nog gigantisch? (Zo niet, dan ben ik waarschijnlijk degene die loenst.) Kan het schaap niks aan doen natuurlijk, maarja, bij zo iemand ga je je uiteindelijk aan alles ergeren.
Vandaag was nog niet spectaculair, vond ik. Wel een aardig vrouwtje, ben even haar naam kwijt, met haar bami en groene pannenkoekjes. Die "Food en beverage-manager" is inderdaad een beetje eng. Ben benieuwd of hij mij aan zou nemen, als ik "Bij hem zou komen solliciteren".
Timing, en timing en het op grotere schaal zaken aanpakken, al dan niet met personeel.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..
Iets heel anders: Vanavond begon ik me ook af te vragen wat een chef nu onderscheidt van een fanatieke hobbykok. Het moeten toch de kleine dingetjes zijn zoals de sneetjes in de handen, de geperfectioneerde technieken en een uitgebreide warenkennis, maar zelfs die dingen zie ik een goede amateurkok ook wel hebben. Wanneer ben je trouwens een amateur? Je kunt als je elke dag voor jezelf kookt en daar lol in hebt aardig wat dingen leren, denk ik zo.
Vandaar ook dat de speurneuzen zo letten op de organisatie van de keuken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Timing, en timing en het op grotere schaal zaken aanpakken, al dan niet met personeel.
Yep, het commentaar was eerst nog leuk, maar wordt nu met de dag flauwer. Loopt het nog drie weken of heb je gewoon zoiets van: daarna kan het wel weer?quote:Overigens stoor ik me elke keer aan het ontzettend geforceerd quasi-grappige en daardoor verdomd irritante commentaar. Denk dat ik de komende drie welen maar niet meer kijk.
Die commentator is toch een van die gasten die bij de ploeg van evers staat op zit?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Timing, en timing en het op grotere schaal zaken aanpakken, al dan niet met personeel.
Overigens stoor ik me elke keer aan het ontzettend geforceerd quasi-grappige en daardoor verdomd irritante commentaar. Denk dat ik de komende drie welen maar niet meer kijk.
Is het Evers niet zelf? Die deed Gillend naar Huis van Gordon ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die commentator is toch een van die gasten die bij de ploeg van evers staat op zit?
Ik ga op vakantie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:47 schreef p-etr-a het volgende:
Loopt het nog drie weken of heb je gewoon zoiets van: daarna kan het wel weer?
quote:
Dat snapte ik ook niet, het is toch juist het spelletje dat je andere mensen kan laten denken dat je chefkok bent?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Ronald op het einde!!! Jezus wat een nerd. "Ik kan Arjan best overtreffen, maar dat doe ik bewust niet'
.
Rode paprika is lekker bij krokodil. Zijn keuze voor gele paprika was juist ontzettend slim. Die is veel zoeter en past perfect bij een neutrale vis als tonijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
![]()
De kwaliteit van de koks lijkt me wat hoger dan van vorige week (dat nep-suri dieptepunt is ook moeilijk te evenaren). Het hoofdgerecht vond ik niet echt boeiend, tonijn is veel lekkerder (vind ik) met een sausje van geroosterde rode paprika
Idd wat een kneus zeg! Die vieze glazen dat komt zeker vandaag, heeft Ronald dat dan ook bewust gedaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Ronald op het einde!!! Jezus wat een nerd. "Ik kan Arjan best overtreffen, maar dat doe ik bewust niet'
.
Hij dringt ook telkens zelf aan op de complimenten. Jammer is dat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:02 schreef LV het volgende:
Anders wordt Ronald even uitgelachen om zijn glazen.
If you're happy.. clap your hands. What a loser.![]()
Vind ik ook, misschien dat ze hem daarom zo'n modehomo hebben gemaakt. Of het is juist vanwege die rol.quote:(Lam)bert is een aardige jongen.
Wel wat vrouwelijke trekjes of ligt dat aan mij?
Aangezien hij veel 's avonds moest werken vraag ik het mij af... Ik ken de term wel ergens van, maar weet niet meer waarvan. Volgens mij komt het uit de hoek van McDonalds en dat soort toko'squote:Op woensdag 16 juli 2008 23:50 schreef Adelante het volgende:
food and beverage manager is toch gewoon de inkoper van een restaurant/bedrijfskantine/oid
Bronquote:Als F&B manager bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken.
U geeft, via tussenchefs, leiding aan een team van medewerkers in de keuken en bediening, zowel in het á la carte restaurant, de conferentie- en feestzalen, als in de bar/lounge.
"Ik ben eh, zeg maar, eh, sociaal werker bij de gemeente Amstelveen in principe. Daar doe ik in principe heel veel aanvragen."quote:Op maandag 21 juli 2008 23:31 schreef p-etr-a het volgende:Ze hadden hem inderdaad moeten zeggen dat hij metaalbewerker is of zoiets, dat is tenminste geloofwaardig in plaats van sociaal werker bij de gemeente Amstelveen.
Inderdaad, zou het de baan van z'n vriendin zijn? Je moet er natuurlijk wel iets van af weten als je niet gelijk door de mand wil vallen. Hij zit er een beetje als een boer bij aan tafelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
"Ik ben eh, zeg maar, eh, sociaal werker bij de gemeente Amstelveen in principe. Daar doe ik in principe heel veel aanvragen."
Klonk weinig overtuigend.
Ik heb het idee dat het niveau helemaal niet zo hoog is eigenlijk. Die kerel van gisteren maakte zich er met alles wel erg makkelijk van af eerlijk gezegd. Prima eten natuurlijk, maar absoluut niet chef-waardig. Het ergste is misschien nog wel dat hij een kant en klare bak ijs gebruikt... Dat zie je, dat proef je. Ga op z'n minst naar een fatsoenlijke ijsboer om het te halen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:19 schreef ShinobizWinter het volgende:
Nou, ik vind de groep deze week toch wel iets minder hoor. Alleen Auke (bas) is enigzins amusant. Verder is het niveau toch wel "hoog", wat dan wel weer leuk is.
Zo zeker dat hij zenuwachtig was. Zijn hande trilde helemaal toen hij als een echte "chef" zijn gerecht samenstelde en uitlegde wat hij allemaal deed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef Floor1974 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ijs uit die kant-en-klare bakken erg lekker...... Maar dit terzijde.
Volgens mij was die Patrick bloedzenuwachtig zeg! Ik vond het er ook niet zo erg gezellig uitzien, dat hele "samenzijn".
Inderdaad, en al helemaal niet aan het eind toen hij begon over dat er iemand glashard zit te liegen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef Floor1974 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ijs uit die kant-en-klare bakken erg lekker...... Maar dit terzijde.
Volgens mij was die Patrick bloedzenuwachtig zeg! Ik vond het er ook niet zo erg gezellig uitzien, dat hele "samenzijn".
Hij trilde als een te kort rietje dat nog zou verdrinken in een cocktail van 3cm diepquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Zo zeker dat hij zenuwachtig was. Zijn hande trilde helemaal toen hij als een echte "chef" zijn gerecht samenstelde en uitlegde wat hij allemaal deed.
Ondanks de 'terzijdeplaatsing'. Dan heb je waarschijnlijk nog nooit goed ijs gehad dat net gedraaid is met verse ingrediënten. Dat is toch echt van een heel ander kaliber dan de eenheidssmaak uit de supermarkt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef Floor1974 het volgende:
Yep, daarom stond "hoog" ook tussen haakjes. Ik bedoelde er meer mee dat het niet bedroevend laag was net als vorige week met elly en petra.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niveau helemaal niet zo hoog is eigenlijk. Die kerel van gisteren maakte zich er met alles wel erg makkelijk van af eerlijk gezegd. Prima eten natuurlijk, maar absoluut niet chef-waardig. Het ergste is misschien nog wel dat hij een kant en klare bak ijs gebruikt... Dat zie je, dat proef je. Ga op z'n minst naar een fatsoenlijke ijsboer om het te halen.
Die kale nicht is volgens mij ook niet zo'n goede kok. Maar goed, dat moeten we nog zien.
Oké, duidelijk. Al was dat in week 2. We zitten inmiddels alweer in week 4. Vorige week was het eigenlijk allemaal erg goed, waarbij Dorine wel duidelijk het minst was. Zij was duidelijk een huismoeder met Indonesische roots die gewoon prima kookte. Vergeleken met de rest van Nederland natuurlijk ver boven gemiddeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:37 schreef ShinobizWinter het volgende:
Yep, daarom stond "hoog" ook tussen haakjes. Ik bedoelde er meer mee dat het niet bedroevend laag was net als vorige week met elly en petra.
Klink als een goed plan, bestaat er niet zoiets al op de BBC? Het is misschien wel moeilijker om voldoende chefs te vinden bij die opzet van het programma.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
Evengoed blijf ik het concept van het programma enigszins gek vinden. Nu moet een chef onder zijn kunnen presteren om niet door de mand te vallen. Was het niet logischer geweest om tussen 3 chefs een hobbyist te plaatsen. En dan maar iedereen raden wie de hobbyist is.
En de chefs (op wat hoger niveau) kennen elkaar onderling ook wel. Er bestaat inderdaad zoiets, en dat vind ik ook de logischere opzet. Daar moet bij mijn weten gekookt worden voor een jury. Evengoed zullen koks niet snel te boek willen gaan als 'prutsers' of 'hobbykoks'quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef computergirl het volgende:
Klink als een goed plan, bestaat er niet zoiets al op de BBC? Het is misschien wel moeilijker om voldoende chefs te vinden bij die opzet van het programma.
Oja, helemaal vergeten! Hoe kon dat nou gebeuren met arjanquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Al was dat in week 2. We zitten inmiddels alweer in week 4. Vorige week was het eigenlijk allemaal erg goed, waarbij Dorine wel duidelijk het minst was. Zij was duidelijk een huismoeder met Indonesische roots die gewoon prima kookte. Vergeleken met de rest van Nederland natuurlijk ver boven gemiddeld.
Ik mag graag over alles twisten, ook over voedselquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:29 schreef Floor1974 het volgende:
Maargoed, hoe je het ook wendt of keert; over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, toch?
Ik vond de opmerking over 'hij heeft last van z'n aardbeien' van 2 weken terug toch stiekem wel grappig. Weet niet meer exact hoe het was, maar kon er wel om gniffelen. Hoe flauw ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:33 schreef static het volgende:
Die bijdehante voice-over mogen ze per direct afschieten.
Het kan alleen nog hilarisch worden als hij z'n vaatwasser open trekt en het e.e.a. is vergeten op te ruimenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:06 schreef LV het volgende:
Jammer dat Auke (Bas) min of meer door de mand is gevallen.
De aflevering van morgen is overbodig, ik zie Andy de andere 3 niet overtreffen.
Hehe, dat vond ik ook al van Patrick met zijn led-toiletquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:57 schreef gimme.shelter het volgende:
Die Patrick vind ik zo raar!! Helmaal niet iemand die een bourgondier is, met zijn koken uit pakjes. Maar wel steeds het hoogste woord..Raar type. Auke is de leukste, maar heeft zich vandaag verraden door het vlees met zijn handen om te draaien...
Dat drukt de pret dus welquote:Op zondag 6 juli 2008 12:21 schreef RaymanNL het volgende:
helaas weet je als kijker al wel van te voren wie de Chef is, maar dat mag de pret niet drukken.
Volgens mij snappen de deelnemers het spelconcept zelf ook niet. Het is voor hunzelf toch juist interessant om wél stemmen naar zich toe te trekken? Dan zijn er minder mensen die met de eer kunnen strijken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:03 schreef Verbal het volgende:
Dat drukt de pret dus wel
Ik snap niet dat de makers zo'n essentiële denkfout hebben gemaakt.
V.
Begreep ook niet dat hij daar zelf niet aan dacht.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:51 schreef YPrue het volgende:
[..]
Toen ik zag dat Auke het vlees met zijn handen omdraaide en Julien er zowat bovenop stond dacht ik 'sukkel, had nou een tang ofzo gepakt'. Vooral omdat Julien er extra nog wat over vroeg
Dat begint goedquote:Maandag kok Dorien zei:
De tv-kok die ik bewonder is: In Nederland Rudolph van Veen.
Uiterlijk wel ja... (en de link met Engeland als docent natuurlijk).quote:Op maandag 28 juli 2008 18:39 schreef Adelante het volgende:
DIe Dorien
[ afbeelding ]
moest meteen hier aan denken
Haha, inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2008 18:39 schreef Adelante het volgende:
DIe Dorien
[ afbeelding ]
moest meteen hier aan denken
Ook in gedrag wel, hoe ze bij de Jumbo d'r kalfsoestertjes besteldequote:Op maandag 28 juli 2008 18:40 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Uiterlijk wel ja... (en de link met Engeland als docent natuurlijk).
SF overigens?
Ze is inderdaad redelijk vreselijk!! Alleen maar kritiek en dat op een redelijk nare manier. Hoop idd dat ze er niks van gaat bakken!!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
Pfff, die Monica... wat een figuur. En nu maar duimen dat zij stevig gaat falen. Maar goed, ze zal wel weer met een of ander slap smoesje aankomen dat ze slecht gaat koken om de anderen om de tuin te leiden
Ja die ook, emmertje sop wat er al een tijdje staat, daar wordt je aanrecht zeker schoner van!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:34 schreef computergirl het volgende:
de homo van vorige week was ook al zo dwangneuroterig aan het schoonmaken...
helemaal niet op gelet....hebben ze mischien allemaal verplicht steeds dezelfde kleren aan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:47 schreef Stansfield het volgende:
Heeft roel nu ook al 3 dagen dezelfde blauwe trui aan??
Inderdaad, nu je het zegt. Ik had het wel gezien, maar niet echt bewust.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:00 schreef Londemanmp het volgende:
het viel mij gister op dat de "echte chef" bij roel thuis ook een schort aan had. jullie ook opgevallen ??
doorgestoken kaart...
ff opgezocht en jah hoor... als je de aflevering bekijkt van gisteren en hem stop zet bij 18:23 zie je dat de "echte chef" een schort aan heeft.
Ik heb even extra goed opgelet vanavond, maar je ziet toch steeds een andere trui.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:47 schreef Stansfield het volgende:
Heeft roel nu ook al 3 dagen dezelfde blauwe trui aan??
Het was met voorbedachte rade, want de chef zat de hele tijd al met een capuchontrui aan. Dat is nou niet iets wat je aandoet naar een gezellig diner.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:24 schreef Adelante het volgende:
Die yoga oefeningen tussen de gangen door vind ik niet hel professioneel om je gasten verplicht op te leggen
Nee, toen ze binnenkwam had ze nog iets anders aan, later die trui, nog later een sjaal erbij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het was met voorbedachte rade, want de chef zat de hele tijd al met een capuchontrui aan. Dat is nou niet iets wat je aandoet naar een gezellig diner.
Ja ik zag het ook ja. Maar wel altijd dezelfde soort trui alleen een ander kleurtjequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb even extra goed opgelet vanavond, maar je ziet toch steeds een andere trui.
Dan heb je óf slechte inktvis gegeten óf het was slecht klaargemaakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een paar keer inktvis gegeten, maar had toch wel het idee op een fietsband aan het knagen te zijn.
Ik vind dat juist wel positief, het zou een veel vervelender programma zijn als ze verplicht waren om alleen bij de Jumbo boodschappen te doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:42 schreef Zana het volgende:
Jumbo is de sponsor van het programma .... en waar gaan de kandidaten 8 van de 10 keer boodschappen halen....juist bij de kleine winkelier om de hoek of op de markt, maar dan wel met een Jumbo boodschappentas...
quote:Ik vind dat juist wel positief, het zou een veel vervelender programma zijn als ze verplicht waren om alleen bij de Jumbo boodschappen te doen.
Dit was toch een eenmalige presentatie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:58 schreef Floor1974 het volgende:
Ik weet dat ik eigenlijk niet te snel mag oordelen, maar ik vind die presentatrice ook hélemaal niet leuk! Maargoed, gelukkig komt ze alleen op vrijdag echt aan bod, daar valt nog wel mee te leven.
Inderdaad, dit programma klopt conceptueel gewoon niet, het principe is 'verkeerd om'. De mol wil niet herkend worden, de chef wel. Als je als chef kookt maar niet gekozen wordt ben je gewoon een loser en komt er niemand meer in je tent eten - dat zal vast niet de bedoeling zijn van de reclame. Expres alles zo slecht mogelijk doen kan natuurlijk, maar als chef heb je gewoon precies zelf in de hand of je door de mand valt met hoe je je gedraagt en dan kies je er dus gewoon voor om als chef gekozen te worden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Oké, duidelijk. Al was dat in week 2. We zitten inmiddels alweer in week 4. Vorige week was het eigenlijk allemaal erg goed, waarbij Dorine wel duidelijk het minst was. Zij was duidelijk een huismoeder met Indonesische roots die gewoon prima kookte. Vergeleken met de rest van Nederland natuurlijk ver boven gemiddeld.
Evengoed blijf ik het concept van het programma enigszins gek vinden. Nu moet een chef onder zijn kunnen presteren om niet door de mand te vallen. Was het niet logischer geweest om tussen 3 chefs een hobbyist te plaatsen. En dan maar iedereen raden wie de hobbyist is.
Yup, ik ken dat programma, dat vond ik eigenlijk net een tik leuker dan 'Wie is de chef?', want daar had je na iedere maaltijd wel een paar mensen die wat venijnige oordelen veldenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:16 schreef Skeletor het volgende:
Er was overigens een paar jaar geleden ook een engels programma waarbij 5 amateurs voor elkaar moesten koken. Het was eigenlijk hetzelfde concept. De kok werd gevolgd tijdens het boodschappen doen, ze kwamen elke dag bij elkaar eten, kregen een rondleiding in huis, gaven kritiek op elkaars eten enz. Maar aan het eind van de avond moest ieder de kok (anoniem) een cijfer geven voor zijn/haar kookkunsten. Wie dan aan het eind van de week het hoogst gemiddelde cijfer had, won een geld bedrag. Werd als ik het me goed herinner uitgezonden op rtl 5.
Volgens mij hebben ze dit programma gewoon nagemaakt en geprobeerd er een eigen draai aan te geven.
Weet iemand toevallig welk programma ik bedoel?
Ja dat vond ik dus ook leuker om te zien. De samenstelling van de groepen was ook veel leuker. Ik herinner me nog een groep met zo'n lief omaatje, een priester en een verwende voetbalvrouw die eigenlijk nooit zelf kooktequote:Op maandag 4 augustus 2008 16:38 schreef YPrue het volgende:
[..]
Yup, ik ken dat programma, dat vond ik eigenlijk net een tik leuker dan 'Wie is de chef?', want daar had je na iedere maaltijd wel een paar mensen die wat venijnige oordelen veldenIk weet niet meer hoe dat programma heette, maar ik weet wel dat Net5 vanaf augustus een kopie van dat programma gaat uitzenden, ik ga in ieder geval wel kijken.
Was niet echt bijzonder. Wel jammer, ik hou heel erg van dit soort gerechten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Vanavond Ali de chef, ik ben weer benieuwd
Vanaf 18 Augustus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook leuker om te zien. De samenstelling van de groepen was ook veel leuker. Ik herinner me nog een groep met zo'n lief omaatje, een priester en een verwende voetbalvrouw die eigenlijk nooit zelf kookteIk zal net5 wel in de gaten houden dan
![]()
Vanavond Ali de chef, ik ben weer benieuwd
Als wijn voordat je gaat eten vind ik het nog wel normaal dat je een keuze biedt... Misschien voor vrienden niet persé, maar in een dergelijke setting wel. Bij het eten vind ik een keuze inderdaad overbodig. Bij vlees (doorgaans) rode wijn en bij vis (doorgaans) wit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef Pooh1978 het volgende:
Eindelijk ook maar eens geregisteerd bij FOK!
Ik vind het een leuk programma en kijk er graag naar.
Harold van deze week is inderdaad een zeurkont, meteen beginnen over de wijn en dat het niet goed is dat er geen witte wijn is. Alsof je altijd alles maar in huis kunt hebben. Je bent wel gast hoor!
Aan de menu's op de site te zien heeft Mary het meest chefwaaridge menu bedacht, bij Harold staat helaas niets.
Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over... Ken je het restaurant waar deze man werkt? Dat is in niets te vergelijken met een "libanees eethuis" hoor. Bekijk hun website maar eens http://www.restaurantnomads.nl/flash/in.htm Dit is gewoon een volwaardig restaurant.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Bij definitie is het inderdaad een 'chef', maar dat lijkt me niet het idee van dit programma. Het is natuurlijk niet leuk om iemand uit een Pakistaans- Libisch-, etc, eethuis mee te laten doen. Geen wonder dat niemand dan raadt dat dit de chef is.
Er hoeft maar één iemand tussen te zitten die enigszins iets kookt, mooi opmaakt etc en de keuze is gemaakt.
Tevens irritant dat die presentatrice er nog steeds is. Liever nog de rotkop van Martijn
Toegegeven, van enig vooroordeel was wel sprake. Overigens niet door z'n huidskleur, eerder door het lange haar. Could have fooled mequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over... Ken je het restaurant waar deze man werkt? Dat is in niets te vergelijken met een "libanees eethuis" hoor. Bekijk hun website maar eens http://www.restaurantnomads.nl/flash/in.htm Dit is gewoon een volwaardig restaurant.
Dat is toch ook de bedoeling? Schrijf iets halfgaars op dat rijmt, noem het een gedicht en het is kunst.quote:Leuk trouwens, dat Mary een gedicht had geschreven. Ik begreep er alleen geen mieter van, maar dat kan ook geheel aan mij liggen. Ben niet zo poëtisch onderbouwd.
Die naam is gegenereerd door Geenstijl.quote:Renaldeau
Nou, ik ben ook geen kunstkenner, dus dat klopt dan weer mooi! Maar ze ratelde het ook zo snel op, of was dat ook "kunsterig" bedoeld? Ik heb weer erg moeten lachen om alle reacties. Over die naam bijvoorbeeld, welke ouders verzinnen zoiets?! Die arme jongen is waarschijnlijk al zijn hele leven zijn naam aan het spellen, omdat NIEMAND zoiets in één keer goed schrijft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling? Schrijf iets halfgaars op dat rijmt, noem het een gedicht en het is kunst.![]()
[..]
.
quote:Evelyn Struik slechts tijdelijk in ‘Wie is de Chef?’
Geplaatst op dinsdag 05 augustus 2008 om 11:57
Evelyn Struik (foto) wordt niet de vaste presentatrice van het programma ‘Wie is de Chef?’. Ze is nu slechts als tijdelijke vervangster van Martijn Krabbé te zien. Dat laat een woordvoerster van RTL 4 desgevraagd weten. ‘Wie is de Chef?’ verhuist in september vanwege het grote succes naar RTL 5. Evelyn Struik wordt dan niet het nieuwe gezicht van de kook- serie. “Martijn is op vakantie, vandaar dat Evelyn nu even de honeurs waarneemt. Zij is niet de vaste presentatrice van het programma geworden.”
Martijn Krabbé was gedurende de eerste vier weken de presentator van ‘Wie is de Chef?’. Evelyn Struik is sinds maandag 28 juli te zien als presentatrice.
‘Wie is de Chef?’ is vanaf maandag 1 september te zien op RTL 5. Het programma wordt dan dagelijks om 19.00 uur uitgezonden. Daarna zijn de programma’s ‘Can’t Buy Me Love’ (19.30 uur) en ‘Deal or no Deal’ (20.00 uur) te zien bij het tv-station.
Yep.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Is de nieuwe voice-over Matthias Scholten?
Ik ga wel kijken of dat wat is.quote:
Dat is wel een leuker programma dan 'Wie is de chef?'. Ik heb het origineel van bovenstaand programma gezien en dat leeft vind ik veel meer. Leuke commentaren ook altijd bij het geven van de punten na het dinerquote:
Ik vind dat eerder logisch, een chef eet nu eenmaal niet vaak thuisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:20 schreef Stansfield het volgende:
Wat mij opvalt nu ik een paar weken gezien heb is dat de echte chefs meestal geen hele nieuwe uitgebreide keuken hebben. En dat amateurs vaak de nieuwste apparatuur hebben met kookeiland en al.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:47 schreef Skeletor het volgende:
Het lijkt wel of kunstenaars automatisch zuipschuiten zijn. In de eerste week was er toch ook een kunstenares die aardig wat wegzoop?!
Dat is toch de Nederlandse variant van "Come dine with me?"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken of dat wat is.
Jaaaaaaaaa zo heette dat.. Zag je mijn eerdere post niet waar ik ernaar vroeg??quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:42 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
Dat is toch de Nederlandse variant van "Come dine with me?"
Lijkt me ook wel weer leuk.
Simpel, 4 big mac menu's en 12 flessen port ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die nathals gaat koken want zijn recepten staan (nog) niet op de site.
Ja! Dat programma was erg leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:42 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
Dat is toch de Nederlandse variant van "Come dine with me?"
Lijkt me ook wel weer leuk.
Hahaha, nee sorriequote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:45 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa zo heette dat.. Zag je mijn eerdere post niet waar ik ernaar vroeg??
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Simpel, 4 big mac menu's en 12 flessen port ofzo.
Let maar op, als vrijdag uitkomt wie de chef is gaat iedereen zeggen dat ze het niet hadden gedacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:36 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond dat Mary het leuk gedaan heeft, de gerechten zagen er goed uit! Maar het bord bij het hoofdgerecht was wel wat te vol voor een chef. Maar goed, dat is bij de heren niet echt opgevallen geloof ik, haha.
Ik denk dat er niet veel zullen zijn die de echte chef eruit halen deze week, ze zitten wel erg op Reneldeau zo te horen.
quote:Martijn Krabbé blijft presentator Wie is de Chef
Geplaatst op donderdag 07 augustus 2008 om 12:27
Martijn Krabbé blijft de presentator van ‘Wie Is De Chef’. Het succesvolle kook- programma, dat op dit moment dagelijks is te zien bij RTL 4, versterkt vanaf maandag 25 augustus naast ‘Can’t Buy Me Love’ en nieuwe afleveringen van ‘Deal Or No Deal’ de nieuwe vooravond van RTL 5. Remko van Westerloo, programmadirecteur RTL 5, is er blij mee. “Wie Is De Chef is Martijn Krabbé’s kindje. Met zijn grote liefde voor koken is hij de ideale presentator voor dit leuke televisieprogramma.”
Remko van Westerloo is enthousiast over de komst van Wie Is De Chef naar RTL 5. “Het programma scoort erg goed en met name bij de jonge kijkers tussen 20 en 34 jaar, de doelgroep waar RTL 5 zich op richt. Met groot genoegen adopteer ik dit pareltje.”
Hij vindt Martijn de ideale presentator. “Daarom ben ik blij dat Martijn ‘Wie Is De Chef’ wil blijven presenteren nu het programma naar RTL 5 verhuist.”
In Wie Is De Chef gaan elke week vier fanatieke kookgekken de keuken in om elkaar een onvergetelijk diner te serveren. Behalve lekker eten en drinken moeten de kandidaten ook hun ogen en oren goed openhouden, want onder hen bevindt zich een professionele kok die er alles aan doet om zijn ware identiteit geheim te houden. Uiteindelijk moeten de kandidaten raden wie van hen in het dagelijkse leven chef-kok is. “Nu het programma van RTL 4 naar RTL 5 verhuist, wordt het format meer toegespitst op de jonge kijkers“, laat een woordvoerder weten.
Ali laat dan ook voor de camera weinig tot niets merken dat hij verstand van koken heeft. Hij wil ze te graag om de tuin leiden. Mo de autohandelaar ik zou er zo intrappen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Let maar op, als vrijdag uitkomt wie de chef is gaat iedereen zeggen dat ze het niet hadden gedacht.
Want ja, iemand die er zo uitziet kan natuurlijk geen chef zijn, je merkt het al een beetje
door die tussenreacties.
Koken voor asielzoekers maakt je nog geen chef.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vrouw met die drie kinderen van gisteren die geen kok zou zijn, is dat WEL
Ze kookt regelmatig in Amsterdam aan het Java-Eiland op die alternatieve boot.
Wat een nep zeg weer van RTL
Er was toch al eens een vrouw geweest die de chef werd genoemd, maar in een soortgelijke situatie af en toe kookte. Weet niet meer wie dat was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Koken voor asielzoekers maakt je nog geen chef.
Waarom niet? Ik heb een ieniemini keuken met minimale opbergruimte, dus eigenlijk geen ruimte voor overbodige troep enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:29 schreef Zana het volgende:
Wat denken jullie, de boorden die ze gebruiken, komen die soms misschien van een styliste? De tafels zijn niet altijd echt speciaal gedekt of zo, maar ik kan mij ook niet voorstellen dat iedereen vierkante boorden in huis heeft.
Ben benieuwd hoe ze het programma veranderen voor de jongere kijkers op RTL5.
Borden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:29 schreef Zana het volgende:
Wat denken jullie, de boorden die ze gebruiken, komen die soms misschien van een styliste? De tafels zijn niet altijd echt speciaal gedekt of zo, maar ik kan mij ook niet voorstellen dat iedereen vierkante boorden in huis heeft.
Ben benieuwd hoe ze het programma veranderen voor de jongere kijkers op RTL5.
Heb ik gemist dan? Ik hoorde alleen iets over de berg met steen bij die vrouw voor het huis dat hem aan zijn vaderland zou moeten laten denken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
Die Libanon opmerking van Renaldeaukón echt gewoon niet...
wat schandalig zeg.. walgelijke man
Hmmmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:50 schreef DarkElf het volgende:
en dat is een normale opmerking? met in gedachten hoe het er daar aan toe gegaan is? hoeveel mensen gevlucht zijn en misschien wel geliefden achter gelaten hebben? hoeveel mensen in de ellende zaten en doodgegaan zijn?
De bezoekers zijn zeker geen asielzoekers hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Koken voor asielzoekers maakt je nog geen chef.
Volgens mij liet ze wel ergens het woord gaarkeuken vallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De bezoekers zijn zeker geen asielzoekers hoor
Maar dat ze daar kookt hadden ze van mij toch wel mogen vermelden.
Misschien doet ze dat ook welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:16 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Volgens mij liet ze wel ergens het woord gaarkeuken vallen.
Klopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:16 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Volgens mij liet ze wel ergens het woord gaarkeuken vallen.
Dat moet dan ook net opvallen natuurlijk, ik heb het niet gehoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Klopt.
En die Ali schijnt zich 1 keer versproken te hebben met zijn naam,
dan is het toch gelijk duidelijk?
Dat was met het aanbellen, zijn bel deed het niet en dat moest via mobiel, toen nam iequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:22 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
Dat moet dan ook net opvallen natuurlijk, ik heb het niet gehoord.
Ik heb overigens ook vierkante borden in de kast staan, en rechthoekige en normale ronde...Allemaal van Xenos...
Dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:39 schreef Komakimo het volgende:
werken de filmpjes niet meer of ligt dat aan mij
Via mobiel noemt hij zichzelf Mo en bij de deur nog een keer. Zo rond 8 minuut 40.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat was met het aanbellen, zijn bel deed het niet en dat moest via mobiel, toen nam ie
op met zijn echte naam, tenminste, dat werd gister verteld. Ik heb het ook niet gemerkt.
Vakkundig weggeknipt denk ik.
Dan is het toch goed, zijn echte naam is Ali?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Via mobiel noemt hij zichzelf Mo en bij de deur nog een keer. Zo rond 8 minuut 40.
Ja, die vond ik dan wel weer goed gevonden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dan is het toch goed, zijn echte naam is Ali?
Maar hij maakte ervan dat zijn volledige naam Mohammed Ali is
quote:Eyeworks wereldwijde distributeur ‘Wie is de Chef?’
Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 om 17:39
RTL Nederland heeft met Eyeworks een overeenkomst gesloten over de wereld- wijde distributie van het succesvolle RTL 4-format ‘Wie is de Chef?’, bedacht en geproduceerd door RTL Producties. Eyeworks heeft nu het exclusieve recht om het programma aan de rest van de wereld te verkopen. Dat laten beide par- tijen vandaag weten. Directeur Reinout Oerlemans van Eyeworks is blij. “We zijn er erg blij mee dat we ‘Wie is de Chef?’ nu toe kunnen voegen aan onze almaar groeiende catalogus.”
‘Wie is de Chef?’ is volgens Eyeworks een groot succes. Een zegsman: “Wie is de Chef? is deze zomer de meest succesvolle nieuwe dagelijkse show in Nederland. Sinds de première op 30 juni scoorde het gemiddeld twintig procent marktaandeel in de doelgroep ‘boodschappers 20-49′. Dat ligt hoog boven het stationgemiddelde van 13,2 procent, dat tijdens de vorige zomer behaald werd door RTL 4.”
Reinout Oerlemas over de deal: “De show heeft zichzelf al bewezen in Nederland en heeft internationale potentie. Daarom is het een welkome toevoeging aan onze catalogus. Het zal tijdens MIPCOM in oktober prominent in de etalage gezet worden.”
Bert Habets, CEO van RTL Nederland, is ook verheugd over de overeenkomst. “We zijn erg trots dat we in een zeer competitieve zomer toch een succesvolle nieuwe dagelijkse titel hebben kunnen lanceren. Vooral omdat het ontwikkeld en geproduceerd is in eigen huis bij het creatieve onderdeel RTL Productions. Nu we samenwerken met een bedrijf, zo professioneel en gepassioneerd als Eyeworks, ben ik vol vertrouwen dat Wie is de Chef? ook internationaal zal scoren.“
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |