Die ging echt helemaal los in de keukenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa dit is echt leukDie Gea was idd nogal een apart mens
Ja, ik vind het ook leuk om naar te kijken!quote:Op zondag 6 juli 2008 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
Die ging echt helemaal los in de keuken![]()
Ik vind trouwens dat ze de kijker ook niet moeten laten weten wie het is, dan kun je als kijker ook meedenken.
Inderdaad, en je meld het ook even niet van te vorenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond die Gea zo verschrikkelijk irritant!!!
En nu die Petra ook weer. Doe je mee aan een programma, en dan eet je helemaal niets. WTF?
Ik vond het eerst ook erg jammer dat ze bekend maken wie de chef is, aan de andere kant is het ook wel leuker kijken. 'Jan' was nu sowieso al wel door de mand gevallen.
Brood is gebakken!!! VERBOTEN!!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had er echt alleen maar brood en water gegeven.
Maakt ie nog een vegetarisch gerecht ook, en dan nog zeggen dat het nog niet goed was! Dat je iets niet eet - ok (geef het dan sowieso voordat het gerecht kant en klaar is even aan), maar echt compleet als een naturist leeft, waarom doe je dan mee? Moet iedereen zich weer aanpassen uiteraard.
Word weer een weekje goed ergeren!
idd, daar heeft ze vast 1000 euro voor betaald ofzo, terwijl dat ding niks doet. Gewoon gekocht bij zo'n deur aan deur verkoperquote:
Wat hij zegt.quote:
Nee tochquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:02 schreef DENTUK het volgende:
Petra Heuveling, actrice, zoek eens op imdb.com.
Enig wapenfeit: Foreign Affairs, medio 1992 (John de Mol).
Hmm doorgestoken kaart dan maar?
Ik denk het niet hoor:quote:
Lijkt mij een typje dat wel into deze lifestyle is.quote:Praktijk Informatie:
Naam Praktijk: Praktijk voor Acupunctuur en Beauty Pure Radiance
Contact Persoon: Mw. Petra Heuveling Foto / Logo:
Telefoonnummers: 020-6844116
06-41548198
Adres/ Postcode: Van Beuningenstraat 71 - 1051 XD
Plaats: Amsterdam
Provincie: Noord-Holland
Rubriek: Traditionele Chinese Geneeswijze
Da's hier vlakbijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor:
[..]
Lijkt mij een typje dat wel into deze lifestyle is.
Het is haar 100%, want ik herkende de straatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's hier vlakbij![]()
Wellicht dat ik straks maar even voorbij haar huis fiets dan
Daar kwam ik vandaag ook achter ja, nadat ik bij de uitzending van vanavond merkte dat ik afgelopen maandag, de uitzending met Jan had gemist.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:57 schreef ShinobizWinter het volgende:
Voor wie het heeft gemist, op de site kan je alle afl. terug kijken:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/wieisdechef/gemist/
Ze heeft echt zo'n gemaakt hoofd, en dat kakaccent maakt het helemaal afquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:57 schreef ShinobizWinter het volgende:
Erg leuk programma! Ik had 't vorige week ook al de week gezien. Jammer dat de chef al van te voren bekend is.
Voor wie het heeft gemist, op de site kan je alle afl. terug kijken:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/wieisdechef/gemist/
Maar die Petra, het is niet erg dat iemand iets niet wilt weten etc. maar dan zou ze dat toch wel op tijd moeten aangeven! Dat Elly daar niet voldoende rekening mee gehouden had, vond ik toch wel erg. Je zet je gasten zoiets toch niet voor. Elly heeft helaas geen goede indruk van de surinaamse keuken gegeven. Erg jammer.
Idd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef NoCigar het volgende:
Kunnen ze die kerel niet ondertitelen, of desnoods naar een logopedist sturen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
Liep bij jullie het beeld ook niet synchroon met het geluid?
Fantastisch inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
'Hoe breng jij smaak aan een gerecht?'
'Met Maggi-blokjes!'
Dat zeg je toch niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
'Hoe breng jij smaak aan een gerecht?'
'Met Maggi-blokjes!'
Inderdaad, wat wou je dan? En ook al zeuren dat die pijnboompitten in de salade geroosterd waren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 03:38 schreef ShinobizWinter het volgende:
Die opmerking van Petra: "ja, hij doet zo nonchalant hier een appeltje" mensss het is verschrikkelijk moeilijk om voor haar te koken.. niks mag boven lichaamstemp. verwarmd worden.. waarom doe je dan ook mee aan dat programma als je wist dat je dit kon verwachten.
Eigenlijk had ze deze week gewoon mee moeten doen, want ze gaat heus niet dood van 1 weekje met de rest mee eten.
Bron: http://www.eigenwijskoken.nl/bitaw1.htmquote:Bitawiri (bladgroente )
Ingred.
1 bosje Bitawiri.
3 maggiblokjes (kleine)
2 of 3 rode lombok rawit.
1 tomaat.
2 teentjes knoflook.
Het klinkt ongelooflijk, maar echt. Zijn overigens wel van die kleine blokjes.quote:
Er gaan echt geen 20 maggiblokjes in 1 pan soep, hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:54 schreef Hik het volgende:
[..]
Het klinkt ongelooflijk, maar echt. Zijn overigens wel van die kleine blokjes.
Hangt er vanaf hoe groot de pan is. Ik snap dat het bizar klinkt, maar van die kleine blokjes gebruik je er (op z'n Surinaams) 4 per liter gok ik (een regulier bouillonblokje is voor een halve liter). Met 20 blokjes maak je dan 5 liter soep. Dat is natuurlijk teveel voor 4 man, maar voor een normale Surinaamse mama (en voor gewoon lekker een poosje in de koelkast voor de rest van de familie) helemaal prima.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:04 schreef Day het volgende:
[..]
Er gaan echt geen 20 maggiblokjes in 1 pan soep, hoor.
Ik maak zelf regelmatig saotosoep (of wat voor Surinaamse soep dat ook) en hell no dat ik 20 bouillonblokjes gebruik, zeker niet als ik soep voor VIER mensen klaarmaak (Elly gebruikte een relatief kleine pan voor haar soep). En zelfs als ik soep maak voor pak 'm beet 20 man, wat vrij vaak gebeurt met 7 broers en zussen + aanhang, zal ik nooit 20 blokjes erin gooien, tenzij ik wil dat ze nooit meer bij me komen eten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:37 schreef Hik het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot de pan is. Ik snap dat het bizar klinkt, maar van die kleine blokjes gebruik je er (op z'n Surinaams) 4 per liter gok ik (een regulier bouillonblokje is voor een halve liter). Met 20 blokjes maak je dan 5 liter soep. Dat is natuurlijk teveel voor 4 man, maar voor een normale Surinaamse mama (en voor gewoon lekker een poosje in de koelkast voor de rest van de familie) helemaal prima.
Ligt er een beetje aan met welke pet op je het programma bekijkt. Vorige week werd er behoorlijk goed gekookt door 3 van de 4 kandidaten, deze week was alleen amusant qua gastenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:04 schreef TheVulture het volgende:
ik heb me deze week zitten bescheuren om dit programma, vorige week was nog een beetje mwah maar deze week is echt briljant...
Ze pakken natuurlijk wel de typetjes he, er moet immers ook nog tv gemaakt wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan met welke pet op je het programma bekijkt. Vorige week werd er behoorlijk goed gekookt door 3 van de 4 kandidaten, deze week was alleen amusant qua gasten
Irritant in het kwadraat... die zou een rauwe prei in d'r doos moeten planten, misschien wordt ze dan wat vrolijkerquote:
Er is niets mis met je ogen (tenminste niet zover ik hier kan beoordelen), ze loensde inderdaad iets, vooral tijdens het filmpje waar ze zich voorstelde.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef Floor1974 het volgende:
Moest ook erg lachen om die foto van Petra hierboven, verschrikkelijk zeg. Lag het trouwens aan mij, of loensde ze nou ook nog gigantisch? (Zo niet, dan ben ik waarschijnlijk degene die loenst.) Kan het schaap niks aan doen natuurlijk, maarja, bij zo iemand ga je je uiteindelijk aan alles ergeren.
Niet spectaculair, gewoon prima. Het leek me inderdaad een aardige vrouw. Ik heb het idee dat ik zulke mensen in mijn omgeving ook ken.quote:Vandaag was nog niet spectaculair, vond ik. Wel een aardig vrouwtje, ben even haar naam kwijt, met haar bami en groene pannenkoekjes. Die "Food en beverage-manager" is inderdaad een beetje eng. Ben benieuwd of hij mij aan zou nemen, als ik "Bij hem zou komen solliciteren".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |