Die ging echt helemaal los in de keukenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa dit is echt leukDie Gea was idd nogal een apart mens
Ja, ik vind het ook leuk om naar te kijken!quote:Op zondag 6 juli 2008 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
Die ging echt helemaal los in de keuken![]()
Ik vind trouwens dat ze de kijker ook niet moeten laten weten wie het is, dan kun je als kijker ook meedenken.
Inderdaad, en je meld het ook even niet van te vorenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond die Gea zo verschrikkelijk irritant!!!
En nu die Petra ook weer. Doe je mee aan een programma, en dan eet je helemaal niets. WTF?
Ik vond het eerst ook erg jammer dat ze bekend maken wie de chef is, aan de andere kant is het ook wel leuker kijken. 'Jan' was nu sowieso al wel door de mand gevallen.
Brood is gebakken!!! VERBOTEN!!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had er echt alleen maar brood en water gegeven.
Maakt ie nog een vegetarisch gerecht ook, en dan nog zeggen dat het nog niet goed was! Dat je iets niet eet - ok (geef het dan sowieso voordat het gerecht kant en klaar is even aan), maar echt compleet als een naturist leeft, waarom doe je dan mee? Moet iedereen zich weer aanpassen uiteraard.
Word weer een weekje goed ergeren!
idd, daar heeft ze vast 1000 euro voor betaald ofzo, terwijl dat ding niks doet. Gewoon gekocht bij zo'n deur aan deur verkoperquote:
Wat hij zegt.quote:
Nee tochquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:02 schreef DENTUK het volgende:
Petra Heuveling, actrice, zoek eens op imdb.com.
Enig wapenfeit: Foreign Affairs, medio 1992 (John de Mol).
Hmm doorgestoken kaart dan maar?
Ik denk het niet hoor:quote:
Lijkt mij een typje dat wel into deze lifestyle is.quote:Praktijk Informatie:
Naam Praktijk: Praktijk voor Acupunctuur en Beauty Pure Radiance
Contact Persoon: Mw. Petra Heuveling Foto / Logo:
Telefoonnummers: 020-6844116
06-41548198
Adres/ Postcode: Van Beuningenstraat 71 - 1051 XD
Plaats: Amsterdam
Provincie: Noord-Holland
Rubriek: Traditionele Chinese Geneeswijze
Da's hier vlakbijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor:
[..]
Lijkt mij een typje dat wel into deze lifestyle is.
Het is haar 100%, want ik herkende de straatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's hier vlakbij![]()
Wellicht dat ik straks maar even voorbij haar huis fiets dan
Daar kwam ik vandaag ook achter ja, nadat ik bij de uitzending van vanavond merkte dat ik afgelopen maandag, de uitzending met Jan had gemist.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:57 schreef ShinobizWinter het volgende:
Voor wie het heeft gemist, op de site kan je alle afl. terug kijken:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/wieisdechef/gemist/
Ze heeft echt zo'n gemaakt hoofd, en dat kakaccent maakt het helemaal afquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:57 schreef ShinobizWinter het volgende:
Erg leuk programma! Ik had 't vorige week ook al de week gezien. Jammer dat de chef al van te voren bekend is.
Voor wie het heeft gemist, op de site kan je alle afl. terug kijken:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/wieisdechef/gemist/
Maar die Petra, het is niet erg dat iemand iets niet wilt weten etc. maar dan zou ze dat toch wel op tijd moeten aangeven! Dat Elly daar niet voldoende rekening mee gehouden had, vond ik toch wel erg. Je zet je gasten zoiets toch niet voor. Elly heeft helaas geen goede indruk van de surinaamse keuken gegeven. Erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |