quote:The process of using loud music during questioning is also apparently used in other US bases such as Guantanamo Bay.
"What we're talking about here is people in a darkened room, physically inhibited by handcuffs, bags over their heads and music blaring at them," the singer said on BBC Radio 4 Tonight.
"That is nothing but torture," he continued. "It doesn't matter what the music is – it could be Tchaikovsky's finest or it could be Barney The Dinosaur. It really doesn't matter, it's going to drive you completely nuts.
quote:(born June 13, 1968 in Sale, Greater Manchester) is an English singer-songwriter
methodmich +1quote:Op zondag 6 juli 2008 14:13 schreef methodmich het volgende:
David Byrne?
Nee, die is ouder....
David "Babylon" Gray dan?
Inderdaad. Goeie plaat, ook erg strak live.quote:
Ik ga ze zeker zien op Lowlands.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
Inderdaad. Goeie plaat, ook erg strak live.
Ascaroth +1
Jammer. Ik heb ze december vorig jaar in de Melkweg gezien en vond het daar verdomd goed. Deze zondag zijn ze gratis te zien op de Valkhof Affaire tijdens de Nijmeegse Vierdaagsefeesten.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:04 schreef bartrid het volgende:
Ik heb ze nu al 3 keer gemist. Ze zouden openen voor Radiohead, wat niet doorging en ze zouden ook openen voor Battles (maar toen stonden Fuck Buttons er...)
quote:It’s a known fact that rock bands love to cover Michael Jackson songs, which is why we’re not surprised to learn the mascara-loving members ofare covering Jackson’s classic,
Sack_Blabbath +1quote:Op zondag 6 juli 2008 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fallout Boy - Beat It?
Zag vannacht de video langs komen op MTV en hoorde 'm laatst ook op 3FM ofzo. Zal dus toch wel als single gereleased zijn. Staat trouwens ook gewoon op mijn cd hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:29 schreef Grobbel het volgende:
Ik weet dat die gast mee zong op een nummer van The Roots (Birthday Girl geloof ik), maar ik dacht die die uiteindelijk helemaal niet was gereleased (noch op single, noch op plaat). Zou ook niet weten of die enige airplay krijgt om die reden...
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef cafca het volgende:
Alweer kabouter Plop?
Dank u!!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:26 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Ik weet overigens niet wat er aan de hand is, maar afgelopen maand hebben we slechts een bedroevende vier topics volgespeeld. Nu vond ik de 45 die we een paar jaar terug hadden ook niet echt een goede ontwikkeling, maar dit is toch wel erg weinig...
Ha Ha Said Thequote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef peaceman het volgende:
manfred mann?
quote:(Den Haag, 29 maart 1941) is een Nederlandse diskjockey, schrijfster en jazzzangeres.
Als oorlogskind groeit zij op met het idee dat razzia's en het eten van bloembollen de normaalste zaak van de wereld is. Pas na haar kleutertijd ontdekt zij het tegendeel. Als kind van een leraar gaat zij na de mulo en MMS naar de kweekschool. Vervolgens werkt ze vijf jaar als kleuterleidster, maar stapt in december 1964 over naar de AVRO. Daar begint ze als omroepster voor Hilversum 2.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef bukgeit het volgende:
Meta de Vries?
quote:Denk jij dat ik geen moeilijke woorden ken? Moet jij eens opletten jongen. Moeilijke woorden. Let op.....
...... zonsverduistering
Chipolatapudding.
Alumumimium.
M-Meta... Meta... Meta... Meta de Vries!
Dat was ook meteen mijn eerste gedachte.quote:
Nee, ik zoek een Britse band die in 2007 een lied had met de titel Heavyweight champion of the world.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:59 schreef Burnett het volgende:
Bob Dylan?
quote:Pistol shots ring out in the barroom night
Enter patty valentine from the upper hall.
She sees the bartender in a pool of blood,
Cries out, my god, they killed them all!
Here comes the story of the hurricane,
The man the authorities came to blame
For somethin that he never done.
Put in a prison cell, but one time he could-a been
The champion of the world.
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:06 schreef cafca het volgende:
Anthony & the Johnsons
Hè, hè...quote:Op maandag 7 juli 2008 15:19 schreef bigshadow het volgende:
Reverend and the makers.
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef bigshadow het volgende:
The beatles!!
bigshadow +1quote:
Iggy +1quote:Op maandag 7 juli 2008 16:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fedde le Grand, maar ik moet wel weg
belsen +1quote:Op maandag 7 juli 2008 14:44 schreef belsen het volgende:
Dan is het een eitje.The Stone Roses Rolling Stones Queens Of The Stone Age Sly & the Family Stone Stonesour Stonecake Grein Da Dogg Pound
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:37 schreef bukgeit het volgende:
Heer Harper.
Bartrid +30quote:Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef bartrid het volgende:
En nog steeds is het muzikaal helemaal niks
Ik ook niet, maar ik heb het dan ook overgeslagenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef Burnett het volgende:
Ik kan me helemaal niks meer van dat concert herinneren...
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:29 schreef Burnett het volgende:
Oh wacht, als je bedoel op alle Werchters is dat Kamiel van dEUS/Zita Swoon, 7 keer...
De eerste letter wel ja...quote:
Wel ideaal om te kijken hoeveel man er online is...quote:Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef ranja het volgende:
Het nadeel van die supermakkelijke vragen is dat als je f5't om te kijken of er al een vraag staat, het antwoord er vaak ook al bij staat
Pink_Floyd +1quote:Op maandag 7 juli 2008 21:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
Country, Blue Grass and Blues
tevens tvp
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef Mark het volgende:
POD
Pulp
Prong
Probot
Pantera
Paramore
Possessed
Pestilence
Niks, nou ja, PIL, maar ik reken 'm goed.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:17 schreef Burnett het volgende:
wat is er mis met mijn lijstje?
Psapp had ook nog gekundquote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef ranja het volgende:
iedereen heeft gewoon Prongwaarom niet Polvo of Phish.
Omdat Prong gewoon leuker is?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef ranja het volgende:
iedereen heeft gewoon Prongwaarom niet Polvo of Phish.
tikkie terug Jaapquote:Op maandag 7 juli 2008 22:28 schreef bukgeit het volgende:
SLT
Salt
Swell
Simmer
Shikari
Slowdive
Stereolab
Spillsbury
Een andere Nederlandse hippie dus.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:37 schreef Burnett het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wel warm...
Pink_Floyd +1quote:... Second, there's its structure, infamously patterned after the Stones' Exile on Main St., but not the song-by-song response Phair promoted it as. (Just try to match the albums up: is the "blow-job queen" fantasy of "Flower" really the answer to the painful elegy "Let It Loose"?)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet de oorsprong van z'n voornaam, niet van z'n achternaam...
iggy_in_the_house +1quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Die achternaam is van een vriend van hem (Jim Pop geloof ik), de voornaam van The Iguanas
quote:Dom is hij die niet begrijpt,
vertelt een legende,
dat een zigeunervrouw
de maan bezweerde
tot het ochtendgloren
Huilend verzoekte zij
bij het krieken van de dag
om een zigeuner te trouwen
ja, het is allemaal veel te moeilijk voor normale mensenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:48 schreef knars het volgende:
Op m'n werk ben ik steeds vaker hard werkgerelateerd bezig, en tijdens kantooruren kan ik ook de meeste afbeeldingen uit fotovragen e.d. niet bekijken omdat een hoop fotosites hier geblokkeerd zijn. Een hoop vragen zijn inderdaad uit de categorie: "tering, dat is té obscuur". Maar dat hebben we toch wel eens eerder geconcludeerd? Eind vorig jaar hebben we weer een aardige kwaliteit- en creativiteitsinjectie gehad na de nationale popquiz met de albumhoesfragmenten en de komst van Burnett.
Vers bloed, en dus verse vraagtypen en vraagonderwerpen zijn zeker welkom. Hoe krijg je hier vers bloed? Ik denk dat de drempel nu voor een hoop mensen te hoog ligt om in te stromen in het vrij krappe circuit van MUZ trivia spelers. Dus misschien moeten we maar eens een paar topics lang proberen het elkaar niet te moeilijk te maken?Of we starten een spin off reeks: FOK! MUZ trivia voor dummies
, waar je een kweekvijver van MUZ Triv talent van maakt, waarna doorstroming naar deze topicreeks mogelijk is...
Nee toch...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:32 schreef Burnett het volgende:
verdwijnt als digitaal themakanaal...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:32 schreef Burnett het volgende:
verdwijnt als digitaal themakanaal...
ranja kent zijn klassiekers... (Kan die TROS nou niks anders dan BZN, Jan Smit en André Rieu?)quote:
Je kunt haar beter op jouw verjaardag vragen, iddquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:21 schreef Gambolputty het volgende:
Je vraagt haar op haar verjaardag?
quote:They are most famous for their recording of Rupert Holmes's "", a song deliberately written to get banned, based on a theme of cannibalism. Holmes himself selected the group to record the song. Recorded at Scepter Recording Studios in New York City and released by Scepter Records, with whom
had been signed but previously ignored, the song hit #17 on US charts in 1971. Scepter executives did not catch what it was about until after it started climbing the charts, after which claiming that
was a mule, a concept Holmes found more offensive than cannibalism, which he intended. Holmes, with D. Jordan, wrote a less-successful hit for them titled "
", an epic narrative dealing with an escaped bank robber. Much more serious in tone than their previous hit, "
" reached only #84. By contrast it was a massive hit twice in mainland Europe, when originally released, and when re-released in 1979.
Volgens mij leverde dat jouw de vorige keer ook al punten op. Als ik me het goed herinner.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Katie Jane Garside van Daisy Chainsaw en Queen Adreena.
Ik ga 'm in outlook zetten voor volgend jaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:15 schreef Z het volgende:
[..]
Volgens mij leverde dat jouw de vorige keer ook al punten op. Als ik me het goed herinner.
Bij mij staat ie er ook in. Moet ik wel hier blijven werken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ga 'm in outlook zetten voor volgend jaar
Die waren ze niet verloren, maar hadden ze stomweg in El Segundo op tafel laten liggen in een restaurant...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:06 schreef Z het volgende:
Z'n portemonnee.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:21 schreef Gambolputty het volgende:
Je vraagt haar op haar verjaardag?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Katie Jane Garside van Daisy Chainsaw en Queen Adreena.
Nou ja, weg is weg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die waren ze niet verloren, maar hadden ze stomweg in El Segundo op tafel laten liggen in een restaurant...
Buk -ken uw klassiekers- geit +1quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef bukgeit het volgende:
Walk On The Wild Side
Aha, Dick the Wallpaperhangerquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef Gambolputty het volgende:
My name is Behanger, L. de Behanger.
Bob Fosko?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:45 schreef bukgeit het volgende:
Z'n vader is behanger en hij een schreeuwlelijk.
Welke song van wie?quote:Time's fine, six o'clock and go
Now I feel alone and lucky
Get my car and drive into the fields
Where I have to work to get my money
Listen, listen oh listen
![]()
Who asks to live with you and me in any way
Toen nog met 's'...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
Golden EarringS - Sound Of The Screaming Day
Stond je zelf achter de tap toen of...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Vedder, België en Duvel zijn al goed...
Nope helaas niet, gelezen in een interviewquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond je zelf achter de tap toen of...
quote:
quote:Erik Mans kan zich die avond in maart 1992 nog goed herinneren. Het onbekende bandje Pearl Jam speelde in een uitverkocht Tivoli. ‘Het was een zinderend optreden’, zegt de manager van de Utrechtse club. ‘Het maakte veel indruk op de band, ze waren in een jubelstemming.’
Na het concert neemt Mans zanger Eddie Vedder mee naar café België aan de overkant van de Oudegracht. Daar laat hij hem kennismaken met de bieren Duvel en De Koninck. ‘Op een gegeven was ik moe en ben ik weggegaan’, vertelt Mans. ‘De volgende dag kreeg ik een handgeschreven briefje van Eddie. Thanks for introducing me to the devil and the king.’
die is van don gibson, niet van don williams, die heb ik over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
Oh, Lonesome Me van Don Williams
David Bowie?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:08 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Brits en inmiddels 61 jaar, misschien helpt dat een beetje
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:15 schreef Mark het volgende:
Dan roep ik David Bowie (van het Bowie mes)
Sandra Reemer...quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:19 schreef Mark het volgende:
Welk mooi nummer en van wie?
The party is over now
Tja, apart dat je Mark Lanegan er niet bij vernoemd, het is een gezamenlijk project, al geeft Google als eerste hits alleen Isobel. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Isobel Campbell - The Circus Is Leaving Town
Mooiiii idd
-en nu naar huis-
Tja, ik kom hier niet zo heel veel meer, dus ik weet niet in hoeverre mijn gevoel juist is. Ik ben huiverig om mensen te snel af te schieten, als ik maar een beperkt beeld heb van een speler.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:43 schreef peaceman het volgende:
Mark, als je het niet vertrouwt, moet je hem geen punt geven.
Antwoord is bovendien onvolledig toch?
Ik zat me idd al suf te piekeren over een muzikaal Stanley-pseudoniemquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:19 schreef Mark het volgende:
Wist niet dat dat mes naar een kolonel vernoemd was, maar is van de weinige messen met een eigen naam.
Bijna gelijktijdig met jou stelde ik ook een vraag, maar die heb ik weer verwijderd toen ik jou vraag zag...quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef bartrid het volgende:
Maar die andere is toch al afgesloten omdat Mark zelf het antwoord al geeft omdat het niet volledig was? Of ben ik blind
Ah vandaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna gelijktijdig met jou stelde ik ook een vraag, maar die heb ik weer verwijderd toen ik jou vraag zag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |