Psapp had ook nog gekundquote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef ranja het volgende:
iedereen heeft gewoon Prongwaarom niet Polvo of Phish.
Omdat Prong gewoon leuker is?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef ranja het volgende:
iedereen heeft gewoon Prongwaarom niet Polvo of Phish.
tikkie terug Jaapquote:Op maandag 7 juli 2008 22:28 schreef bukgeit het volgende:
SLT
Salt
Swell
Simmer
Shikari
Slowdive
Stereolab
Spillsbury
Een andere Nederlandse hippie dus.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:37 schreef Burnett het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wel warm...
Pink_Floyd +1quote:... Second, there's its structure, infamously patterned after the Stones' Exile on Main St., but not the song-by-song response Phair promoted it as. (Just try to match the albums up: is the "blow-job queen" fantasy of "Flower" really the answer to the painful elegy "Let It Loose"?)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet de oorsprong van z'n voornaam, niet van z'n achternaam...
iggy_in_the_house +1quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Die achternaam is van een vriend van hem (Jim Pop geloof ik), de voornaam van The Iguanas
quote:Dom is hij die niet begrijpt,
vertelt een legende,
dat een zigeunervrouw
de maan bezweerde
tot het ochtendgloren
Huilend verzoekte zij
bij het krieken van de dag
om een zigeuner te trouwen
ja, het is allemaal veel te moeilijk voor normale mensenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:48 schreef knars het volgende:
Op m'n werk ben ik steeds vaker hard werkgerelateerd bezig, en tijdens kantooruren kan ik ook de meeste afbeeldingen uit fotovragen e.d. niet bekijken omdat een hoop fotosites hier geblokkeerd zijn. Een hoop vragen zijn inderdaad uit de categorie: "tering, dat is té obscuur". Maar dat hebben we toch wel eens eerder geconcludeerd? Eind vorig jaar hebben we weer een aardige kwaliteit- en creativiteitsinjectie gehad na de nationale popquiz met de albumhoesfragmenten en de komst van Burnett.
Vers bloed, en dus verse vraagtypen en vraagonderwerpen zijn zeker welkom. Hoe krijg je hier vers bloed? Ik denk dat de drempel nu voor een hoop mensen te hoog ligt om in te stromen in het vrij krappe circuit van MUZ trivia spelers. Dus misschien moeten we maar eens een paar topics lang proberen het elkaar niet te moeilijk te maken?Of we starten een spin off reeks: FOK! MUZ trivia voor dummies
, waar je een kweekvijver van MUZ Triv talent van maakt, waarna doorstroming naar deze topicreeks mogelijk is...
Nee toch...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:32 schreef Burnett het volgende:
verdwijnt als digitaal themakanaal...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:32 schreef Burnett het volgende:
verdwijnt als digitaal themakanaal...
ranja kent zijn klassiekers... (Kan die TROS nou niks anders dan BZN, Jan Smit en André Rieu?)quote:
Je kunt haar beter op jouw verjaardag vragen, iddquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:21 schreef Gambolputty het volgende:
Je vraagt haar op haar verjaardag?
quote:They are most famous for their recording of Rupert Holmes's "", a song deliberately written to get banned, based on a theme of cannibalism. Holmes himself selected the group to record the song. Recorded at Scepter Recording Studios in New York City and released by Scepter Records, with whom
had been signed but previously ignored, the song hit #17 on US charts in 1971. Scepter executives did not catch what it was about until after it started climbing the charts, after which claiming that
was a mule, a concept Holmes found more offensive than cannibalism, which he intended. Holmes, with D. Jordan, wrote a less-successful hit for them titled "
", an epic narrative dealing with an escaped bank robber. Much more serious in tone than their previous hit, "
" reached only #84. By contrast it was a massive hit twice in mainland Europe, when originally released, and when re-released in 1979.
Volgens mij leverde dat jouw de vorige keer ook al punten op. Als ik me het goed herinner.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Katie Jane Garside van Daisy Chainsaw en Queen Adreena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |