Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:25 schreef AntiiRulez het volgende:
je kan het ergens gratis downloaden,
mijn andere acount die doet het niet meer :Squote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Moest je hier nou speciaal een account voor aanmaken?
Dat is vreemd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:26 schreef AntiiRulez het volgende:
[..]
mijn andere acount die doet het niet meer :S
kan niet meer inloggen :S
Doei.quote:
Jij ja, want je krijg nu een 3 maanden banquote:
Waar de neuk heb jij t nou weer over?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij ja, want je krijg nu een 3 maanden ban
Voor wat? Gifjes mogen niet meer?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij ja, want je krijg nu een 3 maanden ban
Kijk maar in KLB, naar het SC-topic van yvonne.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij t nou weer over?
Nieuwe regels.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij t nou weer over?
Een berichtje of je zo vriendelijk zou willen zijn om niet naar de plaatjes te linken?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Eh, stelletje dwazen, je snapt toch wel dat een topic in KLB ook daadwerkelijk over KLB gaat, niet over alle subfora, dan had het namelijk wel in FB gestaan.
Oftewel voor jou:
[ afbeelding ]
Do not hotlink....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Eh, stelletje dwazen, je snapt toch wel dat een topic in KLB ook daadwerkelijk over KLB gaat, niet over alle subfora, dan had het namelijk wel in FB gestaan.
Oftewel voor jou:
[ afbeelding ]
Zou jij wel willen he.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:02 schreef BMH het volgende:
Dit topicje gaat toch dicht.. Niemand zal het ooit meer bekijken. Ik stel voor dat we allemaal de kleren uit doen. Hebben we genoeg mensen voor een cirkel? Anders maken we een 5 hoek.
Godskolere, dan staat ie dus nog in mn cache, want ik zie 'm wel gewoon.quote:
je kan er gewoon niet mee omgaan...quote:Op zondag 6 juli 2008 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Godskolere, dan staat ie dus nog in mn cache, want ik zie 'm wel gewoon.
Kut google.
't is idd net KLB hier zo.quote:
'hierzo'quote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is idd net KLB hier zo.
Nog een paint en een sub-sub-klacht en we zijn klaar.
Nee...quote:Op zondag 6 juli 2008 00:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Of valt die ook al niet te zien wegens hotlinking?
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee...
Zoek je opzettelijk plaatjes met hotlinkingbeveiliging, ofzo?
quote:
Tinuzzz_Talpa, Paaskonijn, Metalfrost en J.Herrer sind gepwned wie unne noob!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, ik word zó moe van je, dat is GAM, dit is KLB, het gaat over het gebagger hier en topicverneukende plaatjes hier, ik las net iets over braille en ondertiteling nodig hebben op KLB en verdomd, het is nog waar ook.
Als ik m'n image-referrer ding geval heb uitstaan, dan doen ze 't nog steeds.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:37 schreef Jordy-B het volgende:
CTRL+F5?
Dit is GAM, hier zijn geen modjesquote:Op zondag 6 juli 2008 00:37 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open? Hebben de modjes weer een barbecue, ofzo?
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Wordt het toch nog een goed topic![]()
[ afbeelding ]
Heul niet, ten eerste ik heb geen ban aangevraagd ten tweede die stomme doos zei dat het nergens meer mocht, ook toen ik vroeg of het welbuiten KLB mocht. Oftewel dat wijf loog.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tinuzzz_Talpa, Paaskonijn, Metalfrost en J.Herrer sind gepwned wie unne noob!
[ afbeelding ]
Stelletje banaan vragers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |