SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij past ook nog es bij mn tv!! NAAAAHH!
Ben gewoon vet blijsorry
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Tja die framedrops bij het online multiplayeren tegenwoordig is absurd..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:25 schreef Sjibble het volgende:
tering, wat laggd mn laptop ineens hard met typen![]()
![]()
Ik heb steeds last van zo'n stomme cookie tracker ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja die framedrops bij het online multiplayeren tegenwoordig is absurd..
Oh wait..![]()
quote:10. Resistance 2
9. Mad World
8. Prince of Persia
7. Beyond Good and Evil 2
6. Mirror's Edge
5. Guitar Hero: World Tour
4. God of War 3
3. Gears of War 2
2. Fallout 3
1. Resident Evil 5
Bekijk de video dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:37 schreef Platina het volgende:
en wat is Mad World daar heb ik nog nooit van gehoord.
Inderdaad. Ik vind sowieso dat er bar weinig games voor de PS3 zijn die je met meerdere personen op één PS3 tegelijk kunt spelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:35 schreef Fallen het volgende:
LBP!!
Eindelijk een game die ik met vrienden op de bank kan spelen! Social gaming is tof... maar dan wel graag social... en niet alleen online!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind sowieso dat er deze generatie bar weinig games zijn die je met meerdere personen op één console tegelijk kunt spelen.
Moedigt weer aan om die console zelf aan te schaffen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind sowieso dat er bar weinig games voor de PS3 zijn die je met meerdere personen op één PS3 tegelijk kunt spelen.
Volgens mij kun je ze zelfs op twee handen tellen (en dan schat ik nog ruim volgens mij)
Het hoeft natuurlijk niet, maar dat er geen enkele mogelijkheid is vind ik toch best treurigquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Moedigt weer aan om die console zelf aan te schaffen.
Om bijv GTA 4 splitscreen te spelen, of Gran Turismo 5 prologue vind ik zelf niet bepaald comfortabel
Maar dat is mijn mening
En Ratchet and Clank is gruwelijk
Jammer inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind sowieso dat er bar weinig games voor de PS3 zijn die je met meerdere personen op één PS3 tegelijk kunt spelen.
Volgens mij kun je ze zelfs op twee handen tellen (en dan schat ik nog ruim volgens mij)
Dat dacht ik ook, ik speelde altijd shooters op de PC, maar na cod te hebben gespeeld op de console moet ik zeggen dat het heerlijk is. Het is idd even wennen, maar zeker een aanrader om te proberen. Ik heb het redelijk onder de knie al ben ik niet zo goed met COD. Wel in een ronde vaker meer kills als deaths maar het gaat voor mij om de fun. Vooral met een paar vrienden is dat geen enkel probleemquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb steeds last van zo'n stomme cookie tracker ofzo.
Norton vindt em steeds. Dus ik herstellen en blijft het even goed.. Dan weer verrot.
KutdingGamen doe je ook op een console (mits shooter, dan is muis handig, en keyboard
).
Ben niet echt into PS3 sinds vandaag. Maar als je voor shooters ook muizen kan aansluiten en toetsenborden dan is een PC om te gamen imo overbodig geworden
quote:Brütal Legend niet op E3
Veel games dit jaar op de E3 maar een paar schitteren door afwezigheid. Brütal Legend bijvoorbeeld. Vandaag maakte producer Tim Schaefer bekend dat de ‘rock en beuk’ game niet in Los Angeles te zien zal zijn.
Rockfans niet getreurd. De game met Jack Black (Tenacious D), Lemmy Kilmister (Motörhead), Rob Halford (Judas Priest) en Ronnie James Dio (Black Sabbath, Dio) heeft geen problemen. Schaefer zegt dat het samengaan van Activision en Blizzard roet in het eten gooit. Zodra dat achter de rug is zullen we nog veel meer van Brütal Legend horen, zo belooft hij.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef Sackboy het volgende:
Volgende keer maar een heggeschaar gebruiken ofzo..
quote:
Ik heb een mand terug stad en land afgezocht voor een PS3 incl. GTA4 voor 435 euro. Volgens mij heb ik één van de laatste, heb maar één winkel gevonden (Nedgame) die er nog eentje had staan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:40 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik ben van plan om ook een PS3 aan te schaffen maar..
Waar kan ik deze het beste (lees; voordeligst) kopen volgens jullie?
Ik wil daarbij dan ook het spel GTA4 aanschaffen en misschien een goede race game.
Ja die werken (iniedergeval met het PS2 spel in de PS3, ik heb t gedaan)quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:30 schreef Govinda het volgende:
Is er iemand die weet of de microfoons van Singstar voor de PS2 werken op de PS3?
Dank je wel!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja die werken (iniedergeval met het PS2 spel in de PS3, ik heb t gedaan)
Blisterverpakkingenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef Sackboy het volgende:
Buzz Quiz TV binnen van Amazon.co.uk voor ¤52 inclusief verzenden![]()
Maar wat een k*tverpakking zeg, heb een half uur zitten klooien om dat gedrocht open te krijgen![]()
Volgende keer maar een heggeschaar gebruiken ofzo..
Ik zou natuurlijk al je vragen kunnen beantwoorden maar laat ik net bezig zijn met de review, en je lekker tot vrijdag te laten wachten want dan komt die onlinequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Buzz heb ik op de PS2 al een aantal keren gespeeld en moet zeggen dat het me zeker wel beviel. Voor dit dit soort familie/vrienden games maak ik met alle plezier een uitzondering.
Maaaaaaaaar hoe zit het met de PS3 versie? Welke gamemodi kent het spel (online mode? Zo ja hoe moet ik dat voor me zien...) En de vraagprijs zal hier wel 70 euro zijn zeker?
Mag je zelf doen, zie de wiki page in de OP, overigens, een meisje die gamedquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:37 schreef Sanne het volgende:
TVP!
Ik heb mijn PS3 pas drie weken. Geef niets om Fifa maar wel om Guitar Hero en Buzz Quiz.
Mijn nick op PSN is Sanshine020, mag in de OP.
Ik mag meer dan een FOK crew-lid jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:57 schreef Gamer_V het volgende:
Mag jij van je ouders al een webcam hebben Cyberia?
WTF welke game bied nu al 11 trophies dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:12 schreef SuperFruitig het volgende:
wawawiwa, ik heb me een partij 11 trophies gescoord vandaag
LVL2 baby yeah, mn EPENIS is aan het groeien JWT![]()
SSDHD, maar hij heeft er 17, 12 in de gewone en 5 in de expansions, die ik vanavond even ga kopen denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF welke game bied nu al 11 trophies dan?
Ahja jammer, want die ga ik dan weer zoiezo niet kopen, komop, dr moeten nu echt een snel meer games de trophies gaan ondersteunen, iedereen in mijn friendlist heeft gewoon 0quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
SSDHD, maar hij heeft er 17, 12 in de gewone en 5 in de expansions, die ik vanavond even ga kopen denk ikHet spel is echt magisch :p
done!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mag je zelf doen, zie de wiki page in de OP, overigens, een meisje die gamed
Als je bepaalde dingen haalt in een game krijg je Trophies en hoe meer hoe beter want dan ben je beter dan de rest!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Helgi het volgende:
Wat zijn trophies? Ik weet dat er sinds de laatste patch trophies zijn maar wat kan je ermee?
Wat je ermee kunt? Laten zien dat je de langste E-penis hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Helgi het volgende:
Wat zijn trophies? Ik weet dat er sinds de laatste patch trophies zijn maar wat kan je ermee?
En ik sta #1quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat je ermee kunt? Laten zien dat je de langste E-penis hebt![]()
*smack that*
WIE WIL HEM AANRAKEN ? Cyb? SB? Misschien GD anders?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:38 schreef AQuila360 het volgende:
SuperFruitig heeft er 11 dus hij is nu een baas van PSN en ook van dit topic
Jep, klopt. Is inderdaad wel ene ontzettende tegenvaller, maar ze hebben die dingen zo gemaakt dat ze erg lang meegaan. Ze gaan vanzelf uit of je kan ze zelf uitzetten als je ze niet gebruikt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:11 schreef Govinda het volgende:
Die buzzers zijn wel cool omdat ze draadloos zijn maar er moeten batterijtjes in klopt dat?
Kan niet wachten tot volgende weekquote:- Sheva's last name is Alomar.
- BSAA stands for Bioterrorism Security Assessment Alliance
- She is from the same organization as Chris, and hails from the West African branch while Chris comes from the North American one. Their logos are very, with different coloring.
- Chris and Sheva are seen working together in the battlefield, fighting back to back in one image and even jumping into a hole one right after the other.
Duurt nog even. Ze zijn ermee bezig maar het probleem zit hem in de verschillende munt-eenheden in Europa en dat ze een universele prijs moeten maken in heel Europa. Het zal dus nog wel even duren maar ze zijn ermee bezigquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe staat het eigenlijk met die PSN opwaardeer kaarten in NL? Ik kan er nergens een vinden btw (iedere keer bedelen bij iemand om een CC is ook zo tam).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |