Niet zo letterlijk nemen Qutie.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
En nog waar ook
Althans, als je niet eerst een woman leert kennen
Zeker, maar niet te veel achter elkaar, dan word het me slecht.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:55 schreef leonieke het volgende:
Ah goeie Nederlandstalige muziek kan me toch wel bekoren hoor
Neequote:Op zondag 6 juli 2008 12:01 schreef Ynske het volgende:
zeg mister wonder in programmeren, weet jij hoe ZONDER CSS ik mijn pijltjes op de juiste plek te krijgen in IE en FF?
Maar daar hebben ze nog geen liedjes over gemaaktquote:Op zondag 6 juli 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen Qutie.
Kan het zelfde eigenlijk wel van mannen zeggen.![]()
![]()
godverquote:
er is ook een CSS topic in DIGquote:
[CSS] voor dummies - deel 9quote:Op zondag 6 juli 2008 12:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
er is ook een CSS topic in DIG
Misschien dat ze je daar kunnen helpen
kheb er om hulp gevraagd maar als t dezelfde mensen zijn als die in dat php topic, dan kan ik t schuddenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
[CSS] voor dummies - deel 9
En anders gewoon een topic in DIG openen
Echt wel. "I don't need a man," is best goed.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze nog geen liedjes over gemaakt
Mja, erg sociaal zijn die "hulpvaardige" daar vaker niet, dat klopt.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
kheb er om hulp gevraagd maar als t dezelfde mensen zijn als die in dat php topic, dan kan ik t schudden
krijg je een bak bagger over je heen omdat t niet netjes gescript is en vervolgens hoor je niets meer
Het zijn ook IT'ers héquote:Op zondag 6 juli 2008 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, erg sociaal zijn die "hulpvaardige" daar vaker niet, dat klopt.
Wat gaat er precies niet goed dan??quote:Op zondag 6 juli 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
kheb er om hulp gevraagd maar als t dezelfde mensen zijn als die in dat php topic, dan kan ik t schudden
krijg je een bak bagger over je heen omdat t niet netjes gescript is en vervolgens hoor je niets meer
als je kijkt op http://www.throughmylens.nl/test5.phpquote:Op zondag 6 juli 2008 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gaat er precies niet goed dan??Ik heb FF 2.0.0.15
Opruimen? (quote:Op zondag 6 juli 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo,.aangekleed. Wat moet ik eigenlijk nog meer doen?
Warm de BBQ maar op!quote:
Zou je het dan wel doen?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nemen jullie m'n moeder ook mee of zo?![]()
nee, met m'n mobielquote:
De meet is niet spannend?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels wel weer, maar we zijn binnen gaan zitten rond half 5, toen spetterde het watVerder niet erg spannend gelukkig
Tuurlijk welquote:Op zondag 6 juli 2008 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De meet is niet spannend?Valt me tegen fles.
MSN me ff je foto's door Sjowquote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig. Flash en Jort achter de BBQ
Geef maar toe, ondanks weinig geduld was het toch best te etenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig. Flash en Jort achter de BBQ
Dat was me inderdaad een verhaalquote:Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Jort, qu, Ph en Mori zijn ook weer op huus an
Het was heel gezellig![]()
Ph met zijn ranzige verhalen over pijlstaartinktvissen![]()
Nou. Wel een beetje weinig thoughquote:Op zondag 6 juli 2008 22:16 schreef JortK het volgende:
Geef maar toe, ondanks weinig geduld was het toch best te eten
Oh nou. Als je kan posten kan je ook foto's doorsturen denk ik danquote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
ik lig al in bed. Fotos komen morgenavond.
Ik lag in bedquote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Als je kan posten kan je ook foto's doorsturen denk ik dan![]()
Maar goed, tot morgen maar dan
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Jort, qu, Ph en Mori zijn ook weer op huus an
Het was heel gezellig![]()
Ph met zijn ranzige verhalen over pijlstaartinktvissen![]()
Dat passeerde de revu ook even.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
NIets mis toch met inktvis?
Of ging dit over mensen die levende inktvis eten en dan er in stikken?
Nee, ik moet nog douchen. En daarna wachten op UPSquote:
Ja, pinguins douchen ookquote:Op maandag 7 juli 2008 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
GATver ph
Daar vliegen pinguins toch voor naar het topisch regenwoud?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |