Ik vond ze iig wel grappigquote:Op zondag 6 juli 2008 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, toch allemaal gelezen dus
Hoop dingen waarvan je zegt "ja, dat wist ik", hoop dingen waarvan je zegt "dat is gewoon niet waar" en vooral een hoop dingen waarvan je zegt "Nou en?"
Ja ja, dat ik er serieus op in ga etc
Bengels!quote:Op zondag 6 juli 2008 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen en heren die gaan bbq'en have fun, MM natuurlijk ook.
Hehequote:Op zondag 6 juli 2008 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen en heren die gaan bbq'en have fun, MM natuurlijk ook.
Hoiquote:Op zondag 6 juli 2008 11:37 schreef leonieke het volgende:
En nu zit ik in een marco borsato-fase door die post in dit topic![]()
Phille weer blij![]()
Ja, klopt, je neust toch altijd even door.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:51 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat trouwens zo cool is aan Youtube? Dat er altijd links staan naar andere filmpjes en je zo op den duur totaal andere dingen gaat bekijken
En nog waar ookquote:Op zondag 6 juli 2008 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ik hoef ook niet zo nodig dat Nederlands talige.
Dit is beter wat ik nu hoor, "No woman no cry".
Dan is ie wel erg vroegquote:
Niet zo letterlijk nemen Qutie.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
En nog waar ook
Althans, als je niet eerst een woman leert kennen
Zeker, maar niet te veel achter elkaar, dan word het me slecht.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:55 schreef leonieke het volgende:
Ah goeie Nederlandstalige muziek kan me toch wel bekoren hoor
Neequote:Op zondag 6 juli 2008 12:01 schreef Ynske het volgende:
zeg mister wonder in programmeren, weet jij hoe ZONDER CSS ik mijn pijltjes op de juiste plek te krijgen in IE en FF?
Maar daar hebben ze nog geen liedjes over gemaaktquote:Op zondag 6 juli 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen Qutie.
Kan het zelfde eigenlijk wel van mannen zeggen.![]()
![]()
godverquote:
er is ook een CSS topic in DIGquote:
[CSS] voor dummies - deel 9quote:Op zondag 6 juli 2008 12:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
er is ook een CSS topic in DIG
Misschien dat ze je daar kunnen helpen
kheb er om hulp gevraagd maar als t dezelfde mensen zijn als die in dat php topic, dan kan ik t schuddenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
[CSS] voor dummies - deel 9
En anders gewoon een topic in DIG openen
Echt wel. "I don't need a man," is best goed.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze nog geen liedjes over gemaakt
Mja, erg sociaal zijn die "hulpvaardige" daar vaker niet, dat klopt.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
kheb er om hulp gevraagd maar als t dezelfde mensen zijn als die in dat php topic, dan kan ik t schudden
krijg je een bak bagger over je heen omdat t niet netjes gescript is en vervolgens hoor je niets meer
Het zijn ook IT'ers héquote:Op zondag 6 juli 2008 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, erg sociaal zijn die "hulpvaardige" daar vaker niet, dat klopt.
Wat gaat er precies niet goed dan??quote:Op zondag 6 juli 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
kheb er om hulp gevraagd maar als t dezelfde mensen zijn als die in dat php topic, dan kan ik t schudden
krijg je een bak bagger over je heen omdat t niet netjes gescript is en vervolgens hoor je niets meer
als je kijkt op http://www.throughmylens.nl/test5.phpquote:Op zondag 6 juli 2008 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gaat er precies niet goed dan??Ik heb FF 2.0.0.15
Opruimen? (quote:Op zondag 6 juli 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo,.aangekleed. Wat moet ik eigenlijk nog meer doen?
Warm de BBQ maar op!quote:
Zou je het dan wel doen?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nemen jullie m'n moeder ook mee of zo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |