nee, met m'n mobielquote:
De meet is niet spannend?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels wel weer, maar we zijn binnen gaan zitten rond half 5, toen spetterde het watVerder niet erg spannend gelukkig
Tuurlijk welquote:Op zondag 6 juli 2008 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De meet is niet spannend?Valt me tegen fles.
MSN me ff je foto's door Sjowquote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig. Flash en Jort achter de BBQ
Geef maar toe, ondanks weinig geduld was het toch best te etenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig. Flash en Jort achter de BBQ
Dat was me inderdaad een verhaalquote:Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Jort, qu, Ph en Mori zijn ook weer op huus an
Het was heel gezellig![]()
Ph met zijn ranzige verhalen over pijlstaartinktvissen![]()
Nou. Wel een beetje weinig thoughquote:Op zondag 6 juli 2008 22:16 schreef JortK het volgende:
Geef maar toe, ondanks weinig geduld was het toch best te eten
Oh nou. Als je kan posten kan je ook foto's doorsturen denk ik danquote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
ik lig al in bed. Fotos komen morgenavond.
Ik lag in bedquote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Als je kan posten kan je ook foto's doorsturen denk ik dan![]()
Maar goed, tot morgen maar dan
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Jort, qu, Ph en Mori zijn ook weer op huus an
Het was heel gezellig![]()
Ph met zijn ranzige verhalen over pijlstaartinktvissen![]()
Dat passeerde de revu ook even.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
NIets mis toch met inktvis?
Of ging dit over mensen die levende inktvis eten en dan er in stikken?
Nee, ik moet nog douchen. En daarna wachten op UPSquote:
Ja, pinguins douchen ookquote:Op maandag 7 juli 2008 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
GATver ph
Daar vliegen pinguins toch voor naar het topisch regenwoud?quote:
Moet al over minimaal 8 GB kaartjes gaan wil een eventueel prijsverschil uberhaupt de moeite van het opzoeken waard zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
hmm ben benieuwd of mijn nieuwe accus ook nog binnenkomen vandaag
en nog even uitvinden waar 2 nieuwe flashkaartjes t goedkoopst zijn
nee wil niet zoveelquote:Op maandag 7 juli 2008 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet al over minimaal 8 GB kaartjes gaan wil een eventueel prijsverschil uberhaupt de moeite van het opzoeken waard zijn
Germ.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:07 schreef Pheno het volgende:
Oh, en hier had je het levende visje op een stokje. Ha, dat zijn pas vissticks![]()
Bij Dixons kom je alleen als je genaaid wilt worden. Bij de MM eigenlijk ookquote:Op maandag 7 juli 2008 10:36 schreef Ynske het volgende:
nee wil niet zoveel
hooguit 2gig ultra 2 kaartjes
maar zie ze hier bij de dixons er rond de 32 euro voor vragen en geloof dat ze bij de MM voor 23 liggen
Mensen schijnen dat anders erg fijn te vinden, anders bleven ze niet komen.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Dixons kom je alleen als je genaaid wilt worden. Bij de MM eigenlijk ook
Hier moet je zijn
dan kom je dus uit op aanschaf prijs van 19,50 maar ook enorme verzendkostenquote:Op maandag 7 juli 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Dixons kom je alleen als je genaaid wilt worden. Bij de MM eigenlijk ook
Hier moet je zijn
ach weet je wat het is bij MMquote:Op maandag 7 juli 2008 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen schijnen dat anders erg fijn te vinden, anders bleven ze niet komen.
Dat kan ook aan jou liggenquote:Op maandag 7 juli 2008 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen schijnen dat anders erg fijn te vinden, anders bleven ze niet komen.
19,50 voor een 2 GB kaartje? Wat voor kaartjes zijn dat dan? Ik heb hier bij Paradigit 4 GB SDHC voor een tientjequote:Op maandag 7 juli 2008 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kom je dus uit op aanschaf prijs van 19,50 maar ook enorme verzendkosten
kan ik beter binnenlopen bij mm
sandisk 2gig ultra 2quote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
19,50 voor een 2 GB kaartje? Wat voor kaartjes zijn dat dan? Ik heb hier bij Paradigit 4 GB SDHC voor een tientje
Toch klopt dat niet helemaal, ligt er helemaal aan wie je voor je hebt, maar dat geld natuurlijk bij elkquote:Op maandag 7 juli 2008 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach weet je wat het is bij MM
je moet totaal niet naar de verkoopjosti's luisteren die daar rondhuppelen
en verder goed op de prijs letten, zijn genoeg dingen die daar wel goedkoper zijn
daar heb je wel gelijk in maar bij jullie in de zaak op de afdeling pc en camera en de afdeling waar de geluidssystemen staan lopen een stel josti's rond die de mensen verhalen ophangen die gewoon ronduit niet waar zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch klopt dat niet helemaal, ligt er helemaal aan wie je voor je hebt, maar dat geld natuurlijk bij elk
soort winkel. En ja, mensen moeten gewoon zelf eens gaan opletten en het denken niet aan verkopers
overlaten. Lui die met" Jullie moeten dat doorgeven "Moeten zelf hun ogen eens openen en leren lezen
wat op alle kaartjes en hangers staat. Krijg je minder ergernis.
En mensen moeten de verkoopvoorwaarders eens doornemen, djees hoeveel mensen verwachten
dat je ze dat gaat voorlezen.
Dat kunnen ze wel, maar ze doen het niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Germ.Kunnen ze dat beestje niet gewoon eerst de kop eraf halen?
Ja, dat begreep ik alquote:
CFquote:Op maandag 7 juli 2008 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik al
Maar SD, CF, xD, mini SD, Micro SD?
Dat heb je in elke zaak, heb ik vaak genoeg meegemaakt. Gelukkig ga ik wel van tevoren na wat ik wilquote:Op maandag 7 juli 2008 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in maar bij jullie in de zaak op de afdeling pc en camera en de afdeling waar de geluidssystemen staan lopen een stel josti's rond die de mensen verhalen ophangen die gewoon ronduit niet waar zijn
Ik zou het niet eens meer kunnen eten.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, maar ze doen het niet.
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
Kom op, iedereen gebruikt internet, ga zelf zoeken en zorg dat je je info al hebt voordat je de winkel ingaat. ELKE winkel.![]()
De inktvis erboven was ook nog levendquote:Op maandag 7 juli 2008 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens meer kunnen eten.
Er zijn zoveel winkels die iets "moeten"bestellen.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil voor een impulsaankoop nog weleens bij de MM gaan kijken. Als ik een nieuwe camera wil waarvan ik weet dat een shop in Amsterdam hem voor 339 euro verkoopt, wil ik er eventueel best 1 of 2 tientjes meer voor betalen ALS ik meteen met dat ding in m'n vuistjes naar buiten kan lopen.
Maar als je dan hoort dat de MM er 389 voor wil hebben, en hem dan ook nog apart moet gaan bestellen.... Laat maar
Advies "gebruik" ik nooit, ik orienteer me eerst op internet wel wat ik wil. Als ik dat weet loop ik pas naar een winkel
* Dr_Flash duwt ph met zijn ranzige dierenwinkel zachtjes de lounge uitquote:Op maandag 7 juli 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
De inktvis erboven was ook nog levend
Vers
Ieuw.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
De inktvis erboven was ook nog levend
Vers
Jammerrrrrrquote:Op maandag 7 juli 2008 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik trouw maar één keer en laat ik dat nu al gedaan hebben.
t valt me daar het meeste op jaquote:Op maandag 7 juli 2008 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
Yns, je kan het nu wel alleen over MM hebben, maar het is echt bij meerdere winkels zo.
Laatst nog bij Dixons ook een n00b, vroeg iets over de printer die ik graag wou hebben.
En ja, ik had al op internet gekeken, wist dus wat dat type wel kon en wat niet.
Hij gaf niet eens toe dat hij fout zat, ik zou wel verkeerd gelezen hebben.
Mja dan kijk ik van.en .
Zullen we de volgende keer een BBQ in zeeland doen? Dan duik ik wel wat visjes opquote:Op maandag 7 juli 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash duwt ph met zijn ranzige dierenwinkel zachtjes de lounge uit
hmmmquote:Op maandag 7 juli 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de volgende keer een BBQ in zeeland doen? Dan duik ik wel wat visjes op
Prima. Maar je slacht ze eerst.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de volgende keer een BBQ in zeeland doen? Dan duik ik wel wat visjes op
Als jullie een beetje opletten of er politie vaart, stropen mag nog steeds niet daar.quote:
En anders slacht je die ook maarquote:Op maandag 7 juli 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jullie een beetje opletten of er politie vaart, stropen mag nog steeds niet daar.
Al hebben de meesten daar schijt aan
JortK is ook al opgegetenquote:
Ben bang dat je dat daar meer wil zien dan in andere "kleinere" zaken. Maar is niet erg hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
t valt me daar het meeste op ja
maar wat jij wilt
Ik had zijn sessionid.quote:
"Oh, u heeft iets anders gelezen over deze camera? Kan best hoor mevrouwtje, ik lul maar wat. Ik ben eigenlijk van de broodroosters, ziet u"quote:Op maandag 7 juli 2008 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig geeft het gros ook wel vaker toe en zegt dat ze niet van die afdeling zijn.
Zo natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh, u heeft iets anders gelezen over deze camera? Kan best hoor mevrouwtje, ik lul maar wat. Ik ben eigenlijk van de broodroosters, ziet u"
Tot zo ynske.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef Ynske het volgende:
tot straks
Is goed, dan kom ik ookquote:Op maandag 7 juli 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |