Rook in een rookruimte!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
in het restaurant waar ik altijd ga, kan je na het eten een sooort huiskamer in waar een koffie machine staat met heerlijke koffie, lekkere stoelen, en banken. rondom een open haard.
Daar komt geen personeel, en je mag daar roken.
Ik zat daar dus gisteren lekker van een sigaretje te genieten na een voortreffelijke maaltijd in een gelukkig rookvrije ruimte ( ik rookte hiervoor ook nooit in een eetgelegenheid).
Komt er ineens zo'n wijf met haar vol waterstofperoxide klagen dat het hier in de rookruimtre zo stink naar rook, en dat zij ook lekker wil relaxen bij de openhaard zonder last van mijn rook te hebben.
Ik vind de aanzicht van de meeste mensen nogal eetlust bedervend. Zou het niet heerlijk zijn als alle mensen uit een restaurant werden weggejaagd voor ik er kwam eten?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik rook al jaren buiten. Ik vind niet dat anderen last hoeven te hebben van mij.
Ik zou het dan ook enorm waarderen als mensen niet teveel parfum opdoen als ze naar een restaurant of theater gaan. Het bederft mijn eetlust en bovendien zijn er ook mensen die er net zo min tegen kunnen als tegen rook.
Nou, je zou inderdaad maar een paar meter door een ruimte lopen waar gerookt wordt, de ellende. Aansteller.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:23 schreef Qwea het volgende:
nou, ik ben gisteren uit eten geweest (geen roker) maar merkte weinig verschil. Ik zit altijd in een niet rokers ruimte. Fijne was wel dat toen ik ging plassen ik niet door heel die rook hoefde
ja, dat is idd ellende.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou, je zou inderdaad maar een paar meter door een ruimte lopen waar gerookt wordt, de ellende. Aansteller.
sneu dat ze niet even zonder kunnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik rook zelf al een hele tijd niet meer, maar vind het toch een beetje "jammer" dat er nu helemaal niet meer gerookt mag worden.
Ik weet al hoe het gaat als we in de toekomst met een groepje vrienden gaan uiteten...dan zitten 3 van de 6 tussen elke gang buiten :S
Gezellig is anders he!
Tijdens het eten kan ik wel even zonder. Maar daar na, bij de koffie vond ik altijd wel lekker. En van tafel gaan zou ik niet doen nee. Maar als je na afloop je koffie ergens kunt drinken met een sigaret, zou ik wel gezellig vinden.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef Little_Angel het volgende:
Ik begrijp dat ook niet Q, je kunt toch wel eventjes zonder? Ik zou uit fatsoen al niet eens van tafel gaan om even aan zo'n kankerstokje te gaan zitten zuigen.
tjah, sommige mensen zijn blijkbaar niet ubersneuquote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef Little_Angel het volgende:
Ik begrijp dat ook niet Q, je kunt toch wel eventjes zonder? Ik zou uit fatsoen al niet eens van tafel gaan om even aan zo'n kankerstokje te gaan zitten zuigen.
omg, wat ben jij een partij sneu zegt. Sukkeltjequote:Op maandag 7 juli 2008 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan ook wel eventjes in de rook zitten toch? Jammer dat mensen die beleefdheid niet kunnen opbrengen.
Je bent dus niet bereid om rekening te houden met de behoeften van andere mensen en ondertussen wil je er verboden doordrukken om andere mensen verplicht rekening te laten houden met jou? Beetje hypocriet heur.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg, wat ben jij een partij sneu zegt. Sukkeltje
Ja. Er is nu een verbod, daar heb ik last van.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:57 schreef Little_Angel het volgende:
Heb jij als roker last van mensen die niet roken? Neen.
Er zijn zoveel verboden.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja. Er is nu een verbod, daar heb ik last van.
Grappig, en hoe deed je dat dan met je tafelgenoten die dat misschien niet lekker vonden? Of mensen er omheen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet vaak uit eten, maar als ik het deed vond ik het altijd wel lekker om (soms) tussen de gangen door of na afloop bij de koffie een sigaret te roken.
Zeg ik zie in jou fotoboek allemaal foto's van dieren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |