Qua aankopen is het nog niet veel nee, maar met de terugkomst van Schaars en Martens moeten we minimaal toch weer mee kunnen doen om de plekken voor Europees.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:58 schreef methodmich het volgende:
AZ ben ik niet zo van onder de indruk nog. Kees Luyckx bijvoorbeeld was goed bij Excelsior, maar of hij het in zich heeft om mee te gaan doen op het niveau dat AZ nog steeds nastreeft? Lens heeft een goed gevoel nodig, zoals Been hem wel kon geven.
Verder vind ik Nick van der Velden een onbegrijpelijke aankoop.
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:42 schreef Greetings het volgende:
He, wat krijgen we nou..... NEC hoort toch zeker ook wel bij de top6?![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:46 schreef GasTurbine het volgende:
Isaksson kan Gomes niet opvullen, Pieters te jong, Rodriguez nog nooit zien spelen, Cvitanich en Tomasson gaan teleurstellen, Sulejmani gaat het aardig doen, Rajkovic valt niet op, evenals de rest.
Ik hoop het zó. Eindelijk een echt goed scorende spits voor PSV?quote:Ahmadi, Amrabat, Jansen, Granqvist en Silberbauer gaan het wel positief doen. Een echte topper zie ik zo 123 niet.
-Weg, verkeerd gelezen-quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:46 schreef GasTurbine het volgende:
Isaksson kan Gomes niet opvullen, Pieters te jong, Rodriguez nog nooit zien spelen, Cvitanich en Tomasson gaan teleurstellen, Sulejmani gaat het aardig doen, Rajkovic valt niet op, evenals de rest.
Ahmadi, Amrabat, Jansen, Granqvist en Silberbauer gaan het wel positief doen. Een echte topper zie ik zo 123 niet.
Dat zegt hij nergens volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij schat Amrabat hoger in dan Sulejmani?
Ik las het inderdaad niet goed, en zag Sulejmani niet bij positief staanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zegt hij nergens volgens mij.
Ok, misverstandjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad niet goed, en zag Sulejmani niet bij positief staan
Volgens mij was hij transfervrij omdat hij toch alleen maar de bank warm hield bij Man City.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:13 schreef Valdivia het volgende:
Was Isaksson transfervrij?
Hmm, dacht dat PSV wel een transfersom had betaald.
Dit topic is over een paar dagen dood, tot er weer een transfer plaatsvindt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zijn die topics er nu al? De transferperiode duurt nog anderhalve maand.
Dat klopt volgens mij niet als je dit soort berichten terug zietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij was hij transfervrij omdat hij toch alleen maar de bank warm hield bij Man City.
quote:PSV krijgt flinke concurrentie in de strijd om Andreas Isaksson. De goalie van Manchester City staat ook in de belangstelling van Galatasaray. De Turken hebben 3,5 miljoen euro over voor de sluitpost van het Zweedse nationale elftal.
Dit weten diverse Engelse kranten zondagochtend te melden. Isaksson is bij PSV in beeld om de eventuele opvolger te worden van Heurelho Gomes. De Braziliaan ligt overhoop met de clubleiding en wil komende zomer vertrekken uit Eindhoven.
Ik vind PSV als enige club echt achteruit gegaan qua kwaliteit.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV zoals gewoonlijk
Op basis waarvan vind je dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV zoals gewoonlijk
Nogal ja. Het is absoluut een goede speler, maar 16 miljoen?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind 16 miljoen voor Sulejmani (geen idee of dat klopt overigens) echt belachelijk veel.
Daar kun je twee spelers van halen die zich al meer bewezen hebben dan hij.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nogal ja. Het is absoluut een goede speler, maar 16 miljoen?
Wat denk jij van Cvitanich? Ik ken hem helemaal niet maar jij vermoedelijk wel.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede jonge spelers voor weinig geld gekocht en ervaren spelers voor weinig geld gekocht
Gomes is makkelijk op te vangen door een betere verdediging en Manco en Amrabat gaan Farfan makkelijk vervangen
Ik vind de verdediging van PSV nou niet indrukwekkend maar misschien kunnen Maza en Brechet mij het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede jonge spelers voor weinig geld gekocht en ervaren spelers voor weinig geld gekocht
Gomes is makkelijk op te vangen door een betere verdediging en Manco en Amrabat gaan Farfan makkelijk vervangen
Betere nummer 9 dan Huntelaar die moet bidden dat Huntelaar vertrektquote:Op zondag 13 juli 2008 00:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat denk jij van Cvitanich? Ik ken hem helemaal niet maar jij vermoedelijk wel.
Ik stem voor. Sowieso ben ik blij als ik zijn irritante hoofd niet meer voorbij zie komen op tv.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Betere nummer 9 dan Huntelaar die moet bidden dat Huntelaar vertrekt
Maar Gomes Zonneveld/Alcides - Salcido - Marcellis - Kromkamp is weer een stuk sterker dan Isaksson - Pieters - Salcido - Mercellis - Kromkamp.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pieters - Salcido - Marcellis - Kromkamp is beter dan Zonneveld/Alcides - Salcido - Marcellis - Kromkamp
En dan heb je nu met Maza en Brechet 2 volwaardige vervangers terwijl je er vorig jaar maar 1 had(Addo)
Hij is een degelijke keeper, maar meer ook niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Is die Isaksson ook niet gewoon een prima keeper dan? Ken hem niet echt maar kan me niet voorstellen dat het echt zo'n enorme prutser is, terwijl die indruk wel wordt gewekt.
Als je ineens 3e keeper bent terwijl 2 jonkies voor je staan dan doe je iets niet goed.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Is die Isaksson ook niet gewoon een prima keeper dan? Ken hem niet echt maar kan me niet voorstellen dat het echt zo'n enorme prutser is, terwijl die indruk wel wordt gewekt.
Als je een vergelijking gaat trekken met Gomes zijn we gauw klaar natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedje maken dat PSV geen 24 goals in 34 wedstrijden gaat tegen krijgen?
Vast meer!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV gaat veel minder kansen tegen krijgen dit jaar en Isaakson pakt gewoon de ballen die hij moet pakken. Meer hoeft ie niet te doenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je een vergelijking gaat trekken met Gomes zijn we gauw klaar natuurlijk.
Namen?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar kun je twee spelers van halen die zich al meer bewezen hebben dan hij.
Het is idd veel geld. Maar het is wel een speler met een enorme potentie. Of het teveel geld is, mag je me op 8 mei 2009 nog eens vragen.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij vindt 16 miljoen terecht voor Sulejmani?
Op bewezen spelers valt meestal geen winst te behalen. Zie Feyenoord met Timmer, Landzaat, Vn Brockhorst, Makaay, De Cler en Tomasson. Die gaan gratis of voor heel weinig weg, of ze stoppen.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar kun je twee spelers van halen die zich al meer bewezen hebben dan hij.
Hij heeft zeker veel potentie, maar dat dachten ze van Pellé ook bij AZquote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het is idd veel geld. Maar het is wel een speler met een enorme potentie. Of het teveel geld is, mag je me op 8 mei 2009 nog eens vragen.
Maar Sulejmani heeft zich al min of meer bewezen in de Nederlandse Competitie terwijl Pelle alleen maar voor marginale clubjes in de Serie B speelde.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij heeft zeker veel potentie, maar dat dachten ze van Pellé ook bij AZ
Noem eens een speler op die deze zomer van 16 miljoen is verkocht met slechts een seizoen ervaring?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
De bedragen om een speler aan te schaffen gaan gewoon omhoog. Echter de verkoopprijzen rijzen ook de pan uit.
Wat dat betreft probeert Ajax aan te sluiten in Europa. Nu het voetbal nog.
Kom dan met namen.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voldoende spelers die voor 8 miljoen te halen zijn en die minimaal het dubbele op gaan leveren
Het doel is ook niet om winst op die spelers te behalen. Daar is het jonge talent voor en dat loopt er genoeg rond bij Feijenoord.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op bewezen spelers valt meestal geen winst te behalen. Zie Feyenoord met Timmer, Landzaat, Vn Brockhorst, Makaay, De Cler en Tomasson. Die gaan gratis of voor heel weinig weg, of ze stoppen.
Sulejmani heeft een paar leuke acties laten zien bij SCH, maar Ajax speelt toch echt op een andere manier dan SCH. Vat me niet verkeerd op, het is een goede voetballer, en voor de spanning in de competitie hoop ik ook dat hij het goed gaat doen, maar ik moet het nog zien. Net als Amrabat bij PSV...quote:Op zondag 13 juli 2008 00:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Sulejmani heeft zich al min of meer bewezen in de Nederlandse Competitie terwijl Pelle alleen maar voor marginale clubjes in de Serie B speelde.
Babel had wel iets meer ervaring, maar speelde pas 1 seizoen goed door het vertrouwen van HtC.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens een speler op die deze zomer van 16 miljoen is verkocht met slechts een seizoen ervaring?
Alleen denk ik dat het gat te groot is.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Het doel is ook niet om winst op die spelers te behalen. Daar is het jonge talent voor en dat loopt er genoeg rond bij Feijenoord.
Amrabat is een kromme vergelijking. Die speelde toch echt een niveau lager dan bv Sulejmani.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sulejmani heeft een paar leuke acties laten zien bij SCH, maar Ajax speelt toch echt op een andere manier dan SCH. Vat me niet verkeerd op, het is een goede voetballer, en voor de spanning in de competitie hoop ik ook dat hij het goed gaat doen, maar ik moet het nog zien. Net als Amrabat bij PSV...
Tsja, hij maakte de acties toch ook tegen dezelfde ploegen als Ajaxquote:Op zondag 13 juli 2008 00:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Amrabat is een kromme vergelijking. Die speelde toch echt een niveau lager dan bv Sulejmani.
Douglasquote:
Appels en peren en je moet echt leren lezenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Babel had wel iets meer ervaring, maar speelde pas 1 seizoen goed door het vertrouwen van HtC.
Wat was zijn verkoopprijs ook alweer?
bij Amrabat is het grote nadeel dat die jongen niet weet wat afspelen is.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Amrabat is een kromme vergelijking. Die speelde toch echt een niveau lager dan bv Sulejmani.
Ik vind Hofland, De Cler, Lucius en misschien wel Bahia in die tussengroep horen.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen denk ik dat het gat te groot is.
Of het zijn talenten of "oude rottten" , niets daar tussen in.
Hofland is 29, De Cler bijna 30 en Lucius is 31.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vind Hofland, De Cler, Lucius en misschien wel Bahia in die tussengroep horen.
Komt wel goed. Het is nog geen 31 augustus.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hofland is 29, De Cler bijna 30 en Lucius is 31.
Ik had het meer over spelers in de categorie 24-27.
Die heb je dan alleen met Slory en Bahia.
Ow, en ik vergeet El Ahmadi natuurlijk!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt wel goed. Het is nog geen 31 augustus.
Vorig jaar was iedereen zo blij met Van Bronckhorst en Makaay...heb toch erg weinig van ze gezienquote:Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, en ik vergeet El Ahmadi natuurlijk!
Wat ik een zeer goede aanwinst voor Feyenoord vind.
Van Bronckhorst hoor je ook niet veel te zien. Makaay is zeker wel gezien, buiten zijn blessure (wat voor hem een zeldzaamheid is naar ik heb begrepen).quote:Op zondag 13 juli 2008 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig jaar was iedereen zo blij met Van Bronckhorst en Makaay...heb toch erg weinig van ze gezien
Er gaan geruchten dat PSV Ooijer terug wilquote:Op zondag 13 juli 2008 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat Feyenoord Ooijer koopt, weer een speler van ruim in de dertig
2,8quote:Op zondag 13 juli 2008 02:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sulejmani is een garantie voor succes naast Suarez en Huntelaar, maar het blijft een idioot hoog transferbedrag.
Er is hier btw al een beter topic over van BliksemSchigt.
En Amrabat was toch iets van 2,5 miljoen?
Ik ga liever gewoon doodquote:Op zondag 13 juli 2008 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat PSV Ooijer terug wil
Ik zie Huntelaar nog wel weggaan voor het volgende seizoen. Dan moet ik ook nog zien hoe de offensie van Ajax dat op gaat vangen....quote:Op zondag 13 juli 2008 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2,8
Met Suarez - Huntelaar - Leonardo/Kennedy/Luque/Rommedahl/Mandinges scoor je genoeg
Als Huntelaar weg gaat heb je met Cvitanich ook genoeg goals en hoef je maar 2 van Luque, Kennedy, Rommedahl, Mandinges of Leonardo op te ruimen en ziet je salarisbudget een stuk gezonder eruit
Ooijer is opzich wel een goede verdediger hoor. Hij moet alleen de ruimte krijgen zoals hij die ook kreeg in Oranjequote:
Geen probleem want dan hebben ze een spits die er wel staat in grote wedstrijdenquote:Op zondag 13 juli 2008 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie Huntelaar nog wel weggaan voor het volgende seizoen. Dan moet ik ook nog zien hoe de offensie van Ajax dat op gaat vangen....
Is alleen een onbetrouwbare Amsterdammer en die hoef ik niet in het mooiste rot-witte shirt van Nederland te zienquote:Op zondag 13 juli 2008 02:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooijer is opzich wel een goede verdediger hoor. Hij moet alleen de ruimte krijgen zoals hij die ook kreeg in Oranje
Whehehehe. Huntelaar is opzich geen slechte spits, maar de goals die hij maakt, maakt iedereenquote:Op zondag 13 juli 2008 03:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen probleem want dan hebben ze een spits die er wel staat in grote wedstrijden
quote:Op zondag 13 juli 2008 03:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is alleen een onbetrouwbare Amsterdammer en die hoef ik niet in het mooiste rot-witte shirt van Nederland te zien
Ik heb liever gewoon een spits die nooit belangrijke wedstrijden wint in de basis en de betere spits die wegrot op de bank of mag voetballen op een plek waar hij niet goed tot zijn recht komtquote:Op zondag 13 juli 2008 03:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe. Huntelaar is opzich geen slechte spits, maar de goals die hij maakt, maakt iedereen
Dat dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is alleen een onbetrouwbare Amsterdammer en die hoef ik niet in het mooiste rot-witte shirt van Nederland te zien
Ook omdat Reis geblesseerd isquote:Op zondag 20 juli 2008 10:24 schreef Urquhart het volgende:
PSV schijnt nog wel bezig te zijn met een aanvaller.
Het is te hopen ja.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:24 schreef Urquhart het volgende:
PSV schijnt nog wel bezig te zijn met een aanvaller.
Heerenveen is klaar lijkt me. Hebben met Janmaat het gat van Zuiverloon opgevuld, Elyounoussi voor Sulejmani, in de winterstop nog Elm voor op 10, Kopic in de verdediging erbij etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het toch wel verrassend dat er weinig gebeurd bij de verschillende clubs. Ajax is nog steeds druk bezig met een verdediger, maar ik had zeker nog wel aankopen verwacht bij Heerenveen en Twente, terwijl PSV ook nog steeds een spits moet.
Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren in de komende drie weken.
Tenzij de Guzman alsnog verkocht wordt, al ga ik daar niet vanuit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic is de grootste aanwinst van Twente denk ik, ik verwacht zijn doorbraak dit jaar. Tiote is ook weer een pareltje.
En verder, van Heerenveen is bekend dat ze gierig zijn, want op papier zouden ze nu iets van 40 miljoen moeten hebben. En Ajax is uiteraard de "winnaar", maar dat kan ook niet anders met zoveel geld. PSV vind ik overigens het team dat het het beste heeft gedaan met de middelen die zij hebben.
Feyenoord is inmiddels klaar op de transfermarkt, lijkt het.
En dat baseer je waarop?quote:Op maandag 17 november 2008 00:42 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind oleguer een miskoop tot nu toe.
Moisander is een uitstekende aankoop. 3 ton, wat heeft de top-3 hier weer keihard gefaald.quote:Op maandag 17 november 2008 00:31 schreef _Mike_ het volgende:
AZ heeft niet heel veel erbij gekocht, ja die van der Velde maar dat is alleen maar een leuke voetballer als het team draait voor de rest brengt hij echt niets extra
Vind het nog iets te vroeg om daarover te oordelen, hij speelt nu in een goed draaiend AZ dan kan elke redelijke speler meekomen.quote:Op maandag 17 november 2008 00:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Moisander is een uitstekende aankoop. 3 ton, wat heeft de top-3 hier weer keihard gefaald.
Inderdaad een heel goede aankoop van AZ.quote:Op maandag 17 november 2008 00:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Moisander is een uitstekende aankoop. 3 ton, wat heeft de top-3 hier weer keihard gefaald.
Het is dan ook geen linksback. AZ haalde hem ook als linksback, maar inmiddels heeft hij een plekje in het centrum veroverd. Hij is voetballend en opbouwend zo sterk. Pure klasse. Heeft ook al aan de basis gestaan van een aantal AZ-goals. Verdedigend laat hij nog steekjes vallen, maar het is wel een jongen die wilt leren en zal leren.quote:Op maandag 17 november 2008 01:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Inderdaad een heel goede aankoop van AZ.
Bij Ajax heeft hij destijds toch gewoon de concurrentiestrijd verloren van Emanuelson om de stap te maken naar het eerste toen Maxwell geblesseerd was en later vertrok? Zie niet in waarom Ajax hem terug had moeten halen.
Ook Feyenoord had niet echt een linksback nodig afgelopen zomer met De Cler en Bronckhorst die daar kunnen spelen.
Maar PSV, daar hebben ze voor een hoop geld Pieters en Brechet gehaald. Daar had Moisander een optie kunnen zijn. Al blijft de stap van eerste divisie naar top-eredivisie/CL een heel grote gok.
Hoe doen Bajer, die veelbelovend back en Schulmeister het?quote:Op maandag 17 november 2008 09:51 schreef Blawh het volgende:
Maertens is onze beste aankoop als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding. Heracles mag de handjes dichtknijpen met zo'n goede en ervaren verdediger. Enige aankoop die voor de basis is gehaald die nog niet geblesseerd is geweest.
Dost is ook een goede aankoop, jammer dat hij er een tijdje heeft uitgelegen met een blessure.
Steur en Fledderus zijn alleen nog maar geblesseerd geweest ongeveer.
Douglas is erg wisselvallig en heeft ook al voor de 2e keer een hamstringblessure.
Ze zitten al op de helftquote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bajer en Schulmeister hadden mede vanwege de taal moeite om aan te haken. Bajer krijgt de laatste weken meer kansen als rechtsbuiten en hij vult het redelijk tot goed in, maar het is van nature een middenvelder. Een basisspeler is hij nog niet.quote:Op maandag 17 november 2008 14:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hoe doen Bajer, die veelbelovend back en Schulmeister het?
Mij valt Van der Velden nog 100 % mee, had verwacht dat hij veel meer moeite zou hebben aan te haken. Heeft toch al best aardige dingen laten zien, al blijf ik erbij dat het voor hem persoonlijk beter was geweest bij een middenmoter te tekenen in verband met kansen op speeltijd.quote:Op maandag 17 november 2008 00:31 schreef _Mike_ het volgende:
AZ heeft niet heel veel erbij gekocht, ja die van der Velde maar dat is alleen maar een leuke voetballer als het team draait voor de rest brengt hij echt niets extra
Misschien wel de beste aankoop van het seizoen geweest inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 00:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
quote:
Vind het allebei wel meevallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Blawh zat er erg goed bij moet ik zeggen trouwens, alleen faal je dan wel weer erg met AZ.
Ik zie inderdaad een paar flinke missers. Verbeek als beste aanwinst van Feyenoord bijvoorbeeld, al hebben bepaalde jongens zich wel mede door hem goed ontwikkeld.quote:
Nijland later ook nog maar alleen Amrabat(Slecht), Brechet(niet goed genoeg) en Isaaksson(1e seizoen niet goed genoeg) hebben veel gespeeldquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Amrabat kostte ongeveer de helft
Amrabat 3.2
Manco 0.7
Maza 2.8
Brechet fooi
Isaakson fooi
Pieters 3.0
PSV heeft dus voor ongeveer 10 miljoen, ongeveer 2/3 van de prijs van Sulejmani 6 spelers gehaald die allemaal veel gaan spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |