abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60067990
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede jonge spelers voor weinig geld gekocht en ervaren spelers voor weinig geld gekocht

Gomes is makkelijk op te vangen door een betere verdediging en Manco en Amrabat gaan Farfan makkelijk vervangen
Ik vind de verdediging van PSV nou niet indrukwekkend maar misschien kunnen Maza en Brechet mij het tegendeel bewijzen.
pi_60068012
Het valt me op hoe weinig Ajax en Feyenoord tot nu toe in de verdediging geďnvesteerd hebben ten opzichte van de aanval.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60068032
Pieters - Salcido - Marcellis - Kromkamp is beter dan Zonneveld/Alcides - Salcido - Marcellis - Kromkamp

En dan heb je nu met Maza en Brechet 2 volwaardige vervangers terwijl je er vorig jaar maar 1 had(Addo)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60068050
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat denk jij van Cvitanich? Ik ken hem helemaal niet maar jij vermoedelijk wel.
Betere nummer 9 dan Huntelaar die moet bidden dat Huntelaar vertrekt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60068071
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Betere nummer 9 dan Huntelaar die moet bidden dat Huntelaar vertrekt
Ik stem voor. Sowieso ben ik blij als ik zijn irritante hoofd niet meer voorbij zie komen op tv.
pi_60068073
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pieters - Salcido - Marcellis - Kromkamp is beter dan Zonneveld/Alcides - Salcido - Marcellis - Kromkamp

En dan heb je nu met Maza en Brechet 2 volwaardige vervangers terwijl je er vorig jaar maar 1 had(Addo)
Maar Gomes Zonneveld/Alcides - Salcido - Marcellis - Kromkamp is weer een stuk sterker dan Isaksson - Pieters - Salcido - Mercellis - Kromkamp.

Ergo: Er zit minder verschil tussen de kwaliteiten van Pieters en Zonneveld/Alcides dan dat er zit tussen Gomes en Isaksson.
pi_60068106
Is die Isaksson ook niet gewoon een prima keeper dan? Ken hem niet echt maar kan me niet voorstellen dat het echt zo'n enorme prutser is, terwijl die indruk wel wordt gewekt.
pi_60068119
Wedje maken dat PSV geen 24 goals in 34 wedstrijden gaat tegen krijgen?
pi_60068128
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Is die Isaksson ook niet gewoon een prima keeper dan? Ken hem niet echt maar kan me niet voorstellen dat het echt zo'n enorme prutser is, terwijl die indruk wel wordt gewekt.
Hij is een degelijke keeper, maar meer ook niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60068135
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Als je ineens 3e keeper bent terwijl 2 jonkies voor je staan dan doe je iets niet goed.

Geen slechte keeper hoor, maar ook geen keeper van de categorie Gomes.
pi_60068136
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je een vergelijking gaat trekken met Gomes zijn we gauw klaar natuurlijk.
pi_60068153
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vast meer!
pi_60068167
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je een vergelijking gaat trekken met Gomes zijn we gauw klaar natuurlijk.
PSV gaat veel minder kansen tegen krijgen dit jaar en Isaakson pakt gewoon de ballen die hij moet pakken. Meer hoeft ie niet te doen
pi_60068191
quote:

[..]

Daar kun je twee spelers van halen die zich al meer bewezen hebben dan hij.
Namen?
pi_60068220
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Namen?
Jij vindt 16 miljoen terecht voor Sulejmani?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60068253
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Jij vindt 16 miljoen terecht voor Sulejmani?
Het is idd veel geld. Maar het is wel een speler met een enorme potentie. Of het teveel geld is, mag je me op 8 mei 2009 nog eens vragen.
pi_60068273
quote:

[..]

Daar kun je twee spelers van halen die zich al meer bewezen hebben dan hij.
Op bewezen spelers valt meestal geen winst te behalen. Zie Feyenoord met Timmer, Landzaat, Vn Brockhorst, Makaay, De Cler en Tomasson. Die gaan gratis of voor heel weinig weg, of ze stoppen.

Als Sulejmani zich doorontwikkeld, kan je zo minstens een Sneijdertje voor 'm krijgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60068303
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het is idd veel geld. Maar het is wel een speler met een enorme potentie. Of het teveel geld is, mag je me op 8 mei 2009 nog eens vragen.
Hij heeft zeker veel potentie, maar dat dachten ze van Pellé ook bij AZ
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60068310
Voldoende spelers die voor 8 miljoen te halen zijn en die minimaal het dubbele op gaan leveren
pi_60068312
De bedragen om een speler aan te schaffen gaan gewoon omhoog. Echter de verkoopprijzen rijzen ook de pan uit.

Wat dat betreft probeert Ajax aan te sluiten in Europa. Nu het voetbal nog.
pi_60068316
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hij heeft zeker veel potentie, maar dat dachten ze van Pellé ook bij AZ
Maar Sulejmani heeft zich al min of meer bewezen in de Nederlandse Competitie terwijl Pelle alleen maar voor marginale clubjes in de Serie B speelde.
pi_60068318
Ik ben nogsteeds niet gecharmeerd van Salcido centraal naast Marcellis.
PSV's verdediging zou er pas echt op vooruit gaan als blijkt dat Maza of Brechet naast Marcellis van veel waarde kunnen zijn. In dat geval heb je met...

Kromkamp-Marcellis-Maza/Brechet-Salcido/Pieters

...wel een verdediging die er echt flink op vooruit is gegaan, de keepersposititie even buiten beschouwing gelaten. Op dit moment ga ik er vanuit dat we meer doelpunten dan vorig jaar gaan incasseren, wat op zich geen schande is natuurlijk.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60068327
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
De bedragen om een speler aan te schaffen gaan gewoon omhoog. Echter de verkoopprijzen rijzen ook de pan uit.

Wat dat betreft probeert Ajax aan te sluiten in Europa. Nu het voetbal nog.
Noem eens een speler op die deze zomer van 16 miljoen is verkocht met slechts een seizoen ervaring?
pi_60068331
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voldoende spelers die voor 8 miljoen te halen zijn en die minimaal het dubbele op gaan leveren
Kom dan met namen.
  zondag 13 juli 2008 @ 00:28:51 #75
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60068336
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Op bewezen spelers valt meestal geen winst te behalen. Zie Feyenoord met Timmer, Landzaat, Vn Brockhorst, Makaay, De Cler en Tomasson. Die gaan gratis of voor heel weinig weg, of ze stoppen.
Het doel is ook niet om winst op die spelers te behalen. Daar is het jonge talent voor en dat loopt er genoeg rond bij Feijenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60068344
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar Sulejmani heeft zich al min of meer bewezen in de Nederlandse Competitie terwijl Pelle alleen maar voor marginale clubjes in de Serie B speelde.
Sulejmani heeft een paar leuke acties laten zien bij SCH, maar Ajax speelt toch echt op een andere manier dan SCH. Vat me niet verkeerd op, het is een goede voetballer, en voor de spanning in de competitie hoop ik ook dat hij het goed gaat doen, maar ik moet het nog zien. Net als Amrabat bij PSV...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60068352
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Noem eens een speler op die deze zomer van 16 miljoen is verkocht met slechts een seizoen ervaring?
Babel had wel iets meer ervaring, maar speelde pas 1 seizoen goed door het vertrouwen van HtC.
Wat was zijn verkoopprijs ook alweer?
pi_60068358
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Het doel is ook niet om winst op die spelers te behalen. Daar is het jonge talent voor en dat loopt er genoeg rond bij Feijenoord.
Alleen denk ik dat het gat te groot is.
Of het zijn talenten of "oude rottten" , niets daar tussen in.
pi_60068385
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Sulejmani heeft een paar leuke acties laten zien bij SCH, maar Ajax speelt toch echt op een andere manier dan SCH. Vat me niet verkeerd op, het is een goede voetballer, en voor de spanning in de competitie hoop ik ook dat hij het goed gaat doen, maar ik moet het nog zien. Net als Amrabat bij PSV...
Amrabat is een kromme vergelijking. Die speelde toch echt een niveau lager dan bv Sulejmani.
pi_60068408
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:31 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Amrabat is een kromme vergelijking. Die speelde toch echt een niveau lager dan bv Sulejmani.
Tsja, hij maakte de acties toch ook tegen dezelfde ploegen als Ajax
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60068410
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Kom dan met namen.
Douglas
Escudero
Piatti
Acosta
Henrique
Cavaleri
Amrabat
Manco
Suarez
Cvitanich
Thiago Silva
Valeri
Matteu
Agusto Fernandez
Falcao
Buannotte
Alexis
Datolo
pi_60068427
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Babel had wel iets meer ervaring, maar speelde pas 1 seizoen goed door het vertrouwen van HtC.
Wat was zijn verkoopprijs ook alweer?
Appels en peren en je moet echt leren lezen
pi_60068430
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:31 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

bij Amrabat is het grote nadeel dat die jongen niet weet wat afspelen is.
Tevens had VVV het geld nodig en had niet veel keus en Heerenveen had het geld niet echt zo dringend nodig en kost dus vragen wat ze wilden.
pi_60068447
Af spelen is te leren. Kiijk maar naar Robben bij PSV
pi_60068461
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen denk ik dat het gat te groot is.
Of het zijn talenten of "oude rottten" , niets daar tussen in.
Ik vind Hofland, De Cler, Lucius en misschien wel Bahia in die tussengroep horen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60068463
Reus lukte het zelfs om in zijn laatste 4 seizoenen 3 keer 24 goals of minder tegen te krijgen
pi_60068499
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:36 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik vind Hofland, De Cler, Lucius en misschien wel Bahia in die tussengroep horen.
Hofland is 29, De Cler bijna 30 en Lucius is 31.

Ik had het meer over spelers in de categorie 24-27.
Die heb je dan alleen met Slory en Bahia.
  zondag 13 juli 2008 @ 00:41:59 #88
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60068527
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hofland is 29, De Cler bijna 30 en Lucius is 31.

Ik had het meer over spelers in de categorie 24-27.
Die heb je dan alleen met Slory en Bahia.
Komt wel goed. Het is nog geen 31 augustus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Happel op 13-07-2008 00:42:25 ( ) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60068555
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Komt wel goed. Het is nog geen 31 augustus.
Ow, en ik vergeet El Ahmadi natuurlijk!
Wat ik een zeer goede aanwinst voor Feyenoord vind.
pi_60068570
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ow, en ik vergeet El Ahmadi natuurlijk!
Wat ik een zeer goede aanwinst voor Feyenoord vind.
Vorig jaar was iedereen zo blij met Van Bronckhorst en Makaay...heb toch erg weinig van ze gezien
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60068838
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Vorig jaar was iedereen zo blij met Van Bronckhorst en Makaay...heb toch erg weinig van ze gezien
Van Bronckhorst hoor je ook niet veel te zien. Makaay is zeker wel gezien, buiten zijn blessure (wat voor hem een zeldzaamheid is naar ik heb begrepen).
pi_60069229
Ik denk dat Feyenoord Ooijer koopt, weer een speler van ruim in de dertig
  zondag 13 juli 2008 @ 02:45:09 #93
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60069784
Sulejmani is een garantie voor succes naast Suarez en Huntelaar, maar het blijft een idioot hoog transferbedrag.

Er is hier btw al een beter topic over van BliksemSchigt.

En Amrabat was toch iets van 2,5 miljoen?
pi_60069805
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat Feyenoord Ooijer koopt, weer een speler van ruim in de dertig
Er gaan geruchten dat PSV Ooijer terug wil
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60069828
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sulejmani is een garantie voor succes naast Suarez en Huntelaar, maar het blijft een idioot hoog transferbedrag.

Er is hier btw al een beter topic over van BliksemSchigt.

En Amrabat was toch iets van 2,5 miljoen?
2,8

Met Suarez - Huntelaar - Leonardo/Kennedy/Luque/Rommedahl/Mandinges scoor je genoeg

Als Huntelaar weg gaat heb je met Cvitanich ook genoeg goals en hoef je maar 2 van Luque, Kennedy, Rommedahl, Mandinges of Leonardo op te ruimen en ziet je salarisbudget een stuk gezonder eruit
pi_60069833
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Er gaan geruchten dat PSV Ooijer terug wil
Ik ga liever gewoon dood
pi_60069844
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

2,8

Met Suarez - Huntelaar - Leonardo/Kennedy/Luque/Rommedahl/Mandinges scoor je genoeg

Als Huntelaar weg gaat heb je met Cvitanich ook genoeg goals en hoef je maar 2 van Luque, Kennedy, Rommedahl, Mandinges of Leonardo op te ruimen en ziet je salarisbudget een stuk gezonder eruit
Ik zie Huntelaar nog wel weggaan voor het volgende seizoen. Dan moet ik ook nog zien hoe de offensie van Ajax dat op gaat vangen....
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60069851
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ga liever gewoon dood
Ooijer is opzich wel een goede verdediger hoor. Hij moet alleen de ruimte krijgen zoals hij die ook kreeg in Oranje
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60069936
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik zie Huntelaar nog wel weggaan voor het volgende seizoen. Dan moet ik ook nog zien hoe de offensie van Ajax dat op gaat vangen....
Geen probleem want dan hebben ze een spits die er wel staat in grote wedstrijden
pi_60069939
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ooijer is opzich wel een goede verdediger hoor. Hij moet alleen de ruimte krijgen zoals hij die ook kreeg in Oranje
Is alleen een onbetrouwbare Amsterdammer en die hoef ik niet in het mooiste rot-witte shirt van Nederland te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')