abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60069942
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geen probleem want dan hebben ze een spits die er wel staat in grote wedstrijden
Whehehehe. Huntelaar is opzich geen slechte spits, maar de goals die hij maakt, maakt iedereen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60069944
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is alleen een onbetrouwbare Amsterdammer en die hoef ik niet in het mooiste rot-witte shirt van Nederland te zien
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60069963
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Whehehehe. Huntelaar is opzich geen slechte spits, maar de goals die hij maakt, maakt iedereen
Ik heb liever gewoon een spits die nooit belangrijke wedstrijden wint in de basis en de betere spits die wegrot op de bank of mag voetballen op een plek waar hij niet goed tot zijn recht komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 juli 2008 @ 09:25:09 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60070993
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is alleen een onbetrouwbare Amsterdammer en die hoef ik niet in het mooiste rot-witte shirt van Nederland te zien
Dat dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60216497
Ajax haalt Aissati, terwijl ook zo goed als zeker is dat Oleguer komt.

Feyenoord was bezig met een linksbuiten en Arnautovic, maar beiden komen toch niet. Ook Krul lijkt Heerenveen te kiezen boven Feyenoord.

AZ en PSV hebben zich niet echt meer geroerd op de markt, terwijl je ook nog wel transfers zou verwachten van Twente en Heerenveen.

Bij Heerenveen circuleert dat Krul dus komt, maar dat Bradley en Pranjic toch ook nog weg zullen gaan.

Zijn de teams al klaar voor het nieuwe seizoen?
pi_60221041
PSV schijnt nog wel bezig te zijn met een aanvaller.
  zondag 20 juli 2008 @ 16:12:56 #107
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60226925
quote:
Op zondag 20 juli 2008 10:24 schreef Urquhart het volgende:
Ook omdat Reis geblesseerd is
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 juli 2008 @ 17:12:02 #108
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60227896
Ben benieuwd of Utrecht nog een leuke voetballer kan aantrekken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60637520
Ik vind het toch wel verrassend dat er weinig gebeurd bij de verschillende clubs. Ajax is nog steeds druk bezig met een verdediger, maar ik had zeker nog wel aankopen verwacht bij Heerenveen en Twente, terwijl PSV ook nog steeds een spits moet.

Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren in de komende drie weken.
pi_60637889
De aanval van PSV is zeker wel een beetje karig bezet nu.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60637922
quote:
Op zondag 20 juli 2008 10:24 schreef Urquhart het volgende:
Het is te hopen ja.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60637952
Die Lazovic win je echt de oorlog niet mee...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:48:32 #113
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60638048
psv blijft een beetje achter met aankopen, net als twente

ik hoop nog steeds dat krul naar een leuke club in NL gaat
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60638395
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het toch wel verrassend dat er weinig gebeurd bij de verschillende clubs. Ajax is nog steeds druk bezig met een verdediger, maar ik had zeker nog wel aankopen verwacht bij Heerenveen en Twente, terwijl PSV ook nog steeds een spits moet.

Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren in de komende drie weken.
Heerenveen is klaar lijkt me. Hebben met Janmaat het gat van Zuiverloon opgevuld, Elyounoussi voor Sulejmani, in de winterstop nog Elm voor op 10, Kopic in de verdediging erbij etc.

Yme Kuiper zei volgens mij ook dat de selectie zoals hij nu staat, dat ze het daarmee moeten doen. Stijnen zie ik niet meer komen om eerlijk te zijn.
pi_60638825
Ook bij Twente verwacht ik weinig meer. Verdedigend in ieder geval genoeg opties als Wielaert blijft, op het middenveld zijn Janssen en Tioté al gehaald als vervangers van Engelaar en El Ahmadi. Verder een aantal contracten verlengd.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:56:46 #116
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60645727
Arnautovic is de grootste aanwinst van Twente denk ik, ik verwacht zijn doorbraak dit jaar. Tiote is ook weer een pareltje.

En verder, van Heerenveen is bekend dat ze gierig zijn, want op papier zouden ze nu iets van 40 miljoen moeten hebben. En Ajax is uiteraard de "winnaar", maar dat kan ook niet anders met zoveel geld. PSV vind ik overigens het team dat het het beste heeft gedaan met de middelen die zij hebben.

Feyenoord is inmiddels klaar op de transfermarkt, lijkt het.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:11:05 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60650525
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic is de grootste aanwinst van Twente denk ik, ik verwacht zijn doorbraak dit jaar. Tiote is ook weer een pareltje.

En verder, van Heerenveen is bekend dat ze gierig zijn, want op papier zouden ze nu iets van 40 miljoen moeten hebben. En Ajax is uiteraard de "winnaar", maar dat kan ook niet anders met zoveel geld. PSV vind ik overigens het team dat het het beste heeft gedaan met de middelen die zij hebben.

Feyenoord is inmiddels klaar op de transfermarkt, lijkt het.
Tenzij de Guzman alsnog verkocht wordt, al ga ik daar niet vanuit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61018193
Ajax blijft doorgaan met aankopen doen: Vandaag werd Evander Sno van Celtic gehaald.
Bij de andere clubs blijft het relatief rustig al werden aan PSV de spitsen Milevskyi, Odemwingie en Jovanovic gelinkt.

Nog maar een paar dagen tot de sluiting.

Is er al een winnaar op de transfermarkt of barst echt alles nog los in de laatste week?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:12:15 #119
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61018620
PSV heeft zich voorlopig het beste versterkt met de middelen die zij hebben. (13 miljoen uitgegeven aan 7 versterkingen) De grootste kwaliteitsimpuls is bij Ajax uiteraard, maar dat is niet moeilijk met zoveel geld.
pi_61092167
TT aangepast. Hier kunnen alle clubs besproken worden, niet alleen de top zes.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61092376
Heracles
Bij mijn eigen club ben ik het meest tevreden met Maertens, Bajer en Steur. Ik denk dat ze alle 3 echt iets gaan toevoegen aan Heracles. Met het aantrekken van Maertens zijn we eindelijk verlost van het probleem dat we geen goede rechter centrale verdediger konden aantrekken de afgelopen seizoenen. Steur zal mits hij fit blijft enorm gevaarlijk worden in de aanval en Bajer is een nuttige speler die vooral het elftal beter laat functioneren.

Dost is een jongen die goed kan voetballen, maar niet al teveel druk op zijn schouders moet krijgen. In de voorbereiding heeft hij teveel kansen gemist, maar voor de toekomst misschien wel een hele goede aankoop.

Fledderus twijfel ik over, een degelijke speler met veel loopvermogen en een goed schot. Toch vind ik hem voetballend een klasse minder dan bijvoorbeeld een Schilder en soms heb ik het gevoel dat hij zich te graag wil opdringen als dragende speler en daardoor een beetje geforceerd en slordig speelt.

Topclubs
Ajax en PSV hebben zich redelijk goed versterkt in mijn ogen. PSV heeft een heel solide achterhoede en Manco schijnt ook een leuke voetballer te zijn, hopelijk weet Doedelzak zijn vorm van de eerste weken bij PSV te herpakken. Amrabat verwacht ik niet zo heel erg veel van eigenlijk, denk dat hij na een basisplaats in het begin genoegen moet gaan nemen met een plek op de bank.

Ajax heeft aanvallend goed ingekocht, maar ik vraag me af of ze in plaats van de dure Sulejmani niet beter een echt toptalent voor de verdediging hadden kunnen kopen (Douglas voordat hij een nieuw contract tekende in Enschede bijvoorbeeld). Als Ajax de titel niet wint dan komt dat denk ik omdat PSV een betere verdediging heeft.

Feyenoord heeft nog altijd te kampen met de naweën van jaren wanbeleid, hierdoor is de selectie niet al te breed. De beste transfer van Feyenoord is denk ik het aanstellen van Verbeek, onder hem zullen een aantal jongens een verrassend goede ontwikkeling doormaken.

Normaal gesproken de middenmoot
Heerenveen heeft vooral weer jonge, onbekende talenten ingekocht. Een echt oordeel kan ik er nog niet over geven.

FC Twente heeft toch kwaliteit ingeleverd op het middenveld. Tiote is een goede aankoop, maar bij Theo Janssen heb ik toch een beetje mijn twijfels ondanks dat ik in eerste instantie wel had verwacht dat hij bij Twente weer zou gaan opbloeien. Heeft hij toch te lang stil gestaan in zijn ontwikkeling bij Vitesse?

FC Groningen heeft zich niet met veel spelers versterkt, maar de versterkingen die gehaald zijn hebben denk ik allemaal een meerwaarde voor de club. Femi liet aardige dingen zien op de OS, Granqvist schijnt een beer van een verdediger te zijn en Garcia is gewoon een geweldenaar die vrijheid gaat krijgen van Jans en dat zal hij uitbetalen met goals en assists.

FC Utrecht heeft een goede slag geslagen op de transfermarkt. Het begin van een betere periode zal dit seizoen ingezet worden, er staat gewoon een heel aardig elftal dat volgens mij keurig in balans is.

Vitesse heeft zich aardig versterkt en gaat een aardig seizoen draaien, huren is alleen niet de manier om aan de lange termijn te werken.

NEC gaat zich waarschijnlijk nog wel op enkele posities versterken, nu hopen dat Olsson niet alsnog vertrekt. Er staat een belangrijke week voor de deur in Nijmegen die een groot deel van de prestaties van komend seizoen gaan bepalen.

NAC heeft zich niet spectaculair versterkt, als ze Schilder alsnog weten te strikken hebben ze er een goede middenvelder bij. Een seizoen als vorig seizoen is haast niet te evenaren, zeker niet als je spelers als Reuser aantrekt.

AZ heeft zich ook niet echt versterkt vind ik. Ik verwacht dan ook niet meer dan de middenmoot voor AZ, de spitsen zijn te matig en de achterhoede vind ik niet altijd even zeker overkomen. Het middenveld is echter met de teruggekeerde spelers wel ijzersterk en daar zal AZ de wedstrijden mee moeten proberen te winnen.

Ik vrees een moeilijk jaar voor Roda JC, echt veel spelers zijn er niet gehaald en in vergelijking met vorig seizoen is er wel wat kwaliteit verloren gegaan.

Normaal gesproken de clubs onderin
Willem II gaat het moeilijk krijgen, ik ben niet kapot van de aankopen en verwacht ook niet dat er nog veel bij gaat komen in Tilburg.

Sparta is denk ik te afhankelijk van de wisselvallige Poepon, verder hebben ze met Touzani een speler in huis gehaald die wel erg vaak geblesseerd is geweest de afgelopen jaren. Knol lijkt me wel een redelijke aankoop, van Gessel ben ik niet echt kapot van en de andere jongens zijn voor mij te onbekend om een oordeel over te geven.

FC Volendam lijkt me te zwak om zich te handhaven.

De Graafschap heeft veel jonge jongens gehaald, ik hoop dat deze zich goed weten te ontwikkelen.

Tenslotte ADO, daar kan ik weinig over zeggen. Veel spelers zijn totaal onbekend voor mij.

Heracles heb ik als eerste behandeld.
pi_63277164
Bijna winterstop en kunnen we onze meningen al bijstellen?
Wel grappig dat vooral de verdedigende aankopen van PSV worden geroemd.
  maandag 17 november 2008 @ 00:29:16 #123
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_63278470
Het lijkt erop dat de kwaliteit van AZ boven komt drijven.
Ik heb Groningen wat in de voorbereiding gevolgd maar dat was echt dramatisch, net zoals Cambuur overigens, maar beiden staan ze erg goed voor.
pi_63278503
AZ heeft niet heel veel erbij gekocht, ja die van der Velde maar dat is alleen maar een leuke voetballer als het team draait voor de rest brengt hij echt niets extra
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63278658
Als ik voor Groningen spreek: Granqvist en Andersson zijn toptransfers!
Femi gaat steeds beter zijn draai vinden, maar heeft iets meer tijd nodig.
Garcia zit voorlopig op de bank..

Ik ben zeer tevreden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')