Vandaag heb ik een vrije dagquote:
Dan loop je iig lekker binnen!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag heb ik een vrije dag![]()
Straks naar Muckie toe.
Vanaf maandag ga ik 4 weken lang full-time slaai pwnen
Ma t/m Do nachtdienst en de zaterdag dagdienst
Absoluut.quote:
A demain.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:59 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ga naar de familie Muckie.
Tot morgen ofzo![]()
.
Doeidoeiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:59 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ga naar de familie Muckie.
Tot morgen ofzo![]()
.
MEt extra sambal bittequote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:21 schreef Klonk het volgende:
Genki desu, okaga samade
Ik heb ook geen idee waar dat over gingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:57 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit op ruisrock, iemand een samenvatting van die rel rond laffer?
Heb jij al een open solli gestuurd voor MEN eigenlijk? Lijkt me wel wat voor jou!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar dat over ging
Kreator opende topic dat hij vriendin van beste vriend zwanger heeft gemaakt. Laffer kent die beste vriend en gaf dat in niet mis te verstane woorden aan. Wat bedreigingen over en weer, Kreator een afkoelban en Laffer op zwart.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:57 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit op ruisrock, iemand een samenvatting van die rel rond laffer?
Draag me aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij al een open solli gestuurd voor MEN eigenlijk? Lijkt me wel wat voor jou!
In je nieuwe auto?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Satuatie rapport: Verloopkabel en radio in Volvo, geluid aanwezig. Nog 2e paar speakers installeren en een gat zoeken voor de voedingskabel van mijn 12 jaar oude subwoofer. Ik ben bang dat ik een gat moet boren
als het niet past dan maken we het pasquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Satuatie rapport: Verloopkabel en radio in Volvo, geluid aanwezig. Nog 2e paar speakers installeren en een gat zoeken voor de voedingskabel van mijn 12 jaar oude subwoofer. Ik ben bang dat ik een gat moet boren
ken je niet zwemmen danquote:
grrrr..... nr 2.quote:
quote:
quote:
Dus je hebt een stekkertje?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |