Wat een debiel volk er hier toch ook in Nederland...quote:Agent geslagen door horecaroker
Twee mannen zijn in Vlissingen gearresteerd nadat zij een café hadden opgeruid. Zij waren het niet eens met het rookverbod en bedreigden de eigenaar van het café. Bij de aanhouding kreeg één agent een elleboog in zijn gezicht, zo meldt Novum.
De bedrijfsleider van de kroeg had het tweetal op straat geschopt nadat een van hen binnen een sigaret probeerde op te steken. De eigenaar zei hier wat van, waarop de mannen zich opruiend begonnen te gedragen. Ze trapten herhaaldelijk tegen de deur en uitten bedreigingen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:09 schreef santax het volgende:
Inderdaad ja, welke kutmongool held komt er dan ook met zo een rookverbod aanzetten?
Een kutmongool die niet zo'n asociale klootzak is dat die anderen met zijn afval stoffen op wil zadelen. Of zal ik jouw voortaan ook maar in je bek schijten, kijken of jij tegen mijn afvalstoffen ook geen bezwaar hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:09 schreef santax het volgende:
Inderdaad ja, welke kutmongool komt er dan ook met zo een rookverbod aanzetten.
Aldus een biatch voordat ze in haar auto stapte op weg naar haar doel.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:28 schreef Sakura het volgende:
[..]
Een kutmongool die niet zo'n asociale klootzak is dat die anderen met zijn afval stoffen op wil zadelen. Of zal ik jouw voortaan ook maar in je bek schijten, kijken of jij tegen mijn afvalstoffen ook geen bezwaar hebt.
Asociale teringrokers altijd![]()
![]()
![]()
Ik vraag die profiterend meerokers altijd om een bijdrage. Asociale meerokers altijdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:28 schreef Sakura het volgende:
[..]
Een kutmongool die niet zo'n asociale klootzak is dat die anderen met zijn afval stoffen op wil zadelen. Of zal ik jouw voortaan ook maar in je bek schijten, kijken of jij tegen mijn afvalstoffen ook geen bezwaar hebt.
![]()
![]()
Geen probleem hoor, ik schijt ook wel jouw ff in de bek.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vraag die profiterend meerokers altijd om een bijdrage. Asociale meerokers altijd![]()
![]()
![]()
Die roken zonder te betalen.
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens, dat moet echt een not-done zijn, geweld tegen een agent. Ze kunnen mij dat niet zwaar genoeg bestraffen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ze moeten geweldpleging tegen agenten gewoon extra hard bestraffen. In andere landen hebben ze het daar ook niet op en daar heeft de politie ook iets meer gezag.
In Nederland zijn het in vergelijking met andere landen maar watjes
het is EU wetgeving en heeft weinig met ons land te maken. Het is ook voor onze regering verplicht en den rokers mogen blij zijn dat we het niet, zoals sommige landen, 4 jaar geleden al ingevoerd hebben. Ik meen dat NL één van de laatste landen is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:20 schreef Latz het volgende:
Tja dat hele verbod vraagt om problemen, zou me niet verbazen als er nog dode gaan vallen voor een sigaret. Achterlijk land
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:52 schreef GizartFRL het volgende:Oeh roken in de horeca, das dodelijk
Het gebeurd ook niet al zo'n 500 jaar
Nederlanders moet gewoon gezond leven en eten volgens de regering, zodat men tot zijn 75ste door kan werken.
Ik zou er bijna van beginnen met roken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:50 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
het is EU wetgeving en heeft weinig met ons land te maken. Het is ook voor onze regering verplicht en den rokers mogen blij zijn dat we het niet, zoals sommige landen, 4 jaar geleden al ingevoerd hebben. Ik meen dat NL één van de laatste landen is.
Het zal allemaal wel los lopen. Tis even wennen en sommige hebben nu eenmaal meer moeite met veranderingen dan anderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:20 schreef Latz het volgende:
Tja dat hele verbod vraagt om problemen, zou me niet verbazen als er nog dode gaan vallen voor een sigaret. Achterlijk land
Hoe meer mensen stoppen door het rookverbod in de horeca, hoe minder doden door sigaretten ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:20 schreef Latz het volgende:
Niet ieder besluit is unaniemquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:54 schreef GizartFRL het volgende:
re·ge·ring (dev; regeringen; regerinkje)
1 het staatshoofd en de gezamenlijke ministers
2 wijze waarop geregeerd wordt
3 regeerperiode
4 (taalkunde) beheersing, rectie
De EU regels verschijnen uiteraard ook spontaan zonder dat een lidstaat daar toestemming voor geeft.
Tering hee, heb je een lekker nat kutje, pisnicht?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:28 schreef Sakura het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja, hoe meer mensen stoppen met de straat oversteken, hoe minder verkeersdoden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe meer mensen stoppen door het rookverbod in de horeca, hoe minder doden door sigaretten ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |