abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:05:27 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59904359
quote:
Agent geslagen door horecaroker

Twee mannen zijn in Vlissingen gearresteerd nadat zij een café hadden opgeruid. Zij waren het niet eens met het rookverbod en bedreigden de eigenaar van het café. Bij de aanhouding kreeg één agent een elleboog in zijn gezicht, zo meldt Novum.

De bedrijfsleider van de kroeg had het tweetal op straat geschopt nadat een van hen binnen een sigaret probeerde op te steken. De eigenaar zei hier wat van, waarop de mannen zich opruiend begonnen te gedragen. Ze trapten herhaaldelijk tegen de deur en uitten bedreigingen.
Wat een debiel volk er hier toch ook in Nederland...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_59904368
Inderdaad ja, welke kutmongool komt er dan ook met zo een rookverbod aanzetten.
pi_59904408
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 08:09 schreef santax het volgende:
Inderdaad ja, welke kutmongool held komt er dan ook met zo een rookverbod aanzetten?
pi_59904411
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 08:09 schreef santax het volgende:
Inderdaad ja, welke kutmongool komt er dan ook met zo een rookverbod aanzetten.
Een kutmongool die niet zo'n asociale klootzak is dat die anderen met zijn afval stoffen op wil zadelen. Of zal ik jouw voortaan ook maar in je bek schijten, kijken of jij tegen mijn afvalstoffen ook geen bezwaar hebt.

Asociale teringrokers altijd
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:29:54 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59904418
Hebben die agenten minder rechten dan het horeca personeel?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_59904438
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 08:28 schreef Sakura het volgende:

[..]

Een kutmongool die niet zo'n asociale klootzak is dat die anderen met zijn afval stoffen op wil zadelen. Of zal ik jouw voortaan ook maar in je bek schijten, kijken of jij tegen mijn afvalstoffen ook geen bezwaar hebt.

Aldus een biatch voordat ze in haar auto stapte op weg naar haar doel.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:43:59 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_59904455
quote:

[..]

Ik vraag die profiterend meerokers altijd om een bijdrage. Asociale meerokers altijd Die roken zonder te betalen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 09:04:31 #8
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59904531
Ze moeten geweldpleging tegen agenten gewoon extra hard bestraffen. In andere landen hebben ze het daar ook niet op en daar heeft de politie ook iets meer gezag.

In Nederland zijn het in vergelijking met andere landen maar watjes
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_59904553
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 08:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik vraag die profiterend meerokers altijd om een bijdrage. Asociale meerokers altijd Die roken zonder te betalen.
Geen probleem hoor, ik schijt ook wel jouw ff in de bek.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_59904561
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 09:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ze moeten geweldpleging tegen agenten gewoon extra hard bestraffen. In andere landen hebben ze het daar ook niet op en daar heeft de politie ook iets meer gezag.

In Nederland zijn het in vergelijking met andere landen maar watjes
Helemaal mee eens, dat moet echt een not-done zijn, geweld tegen een agent. Ze kunnen mij dat niet zwaar genoeg bestraffen.
Net als die voorvallen dat er iemand met een mes een agent bedreigt, gewoon neer schieten zo'n gast, je hebt gewoon niet met een mes een agent te bedreigen.
pi_59904606
Tja dat hele verbod vraagt om problemen, zou me niet verbazen als er nog dode gaan vallen voor een sigaret. Achterlijk land
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:50:00 #12
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_59905256
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 09:20 schreef Latz het volgende:
Tja dat hele verbod vraagt om problemen, zou me niet verbazen als er nog dode gaan vallen voor een sigaret. Achterlijk land
het is EU wetgeving en heeft weinig met ons land te maken. Het is ook voor onze regering verplicht en den rokers mogen blij zijn dat we het niet, zoals sommige landen, 4 jaar geleden al ingevoerd hebben. Ik meen dat NL één van de laatste landen is.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:52:38 #13
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_59905287
Oeh roken in de horeca, das dodelijk
Het gebeurd ook niet al zo'n 500 jaar

Nederlanders moet gewoon gezond leven en eten volgens de regering, zodat men tot zijn 75ste door kan werken.

Ik zou er bijna van beginnen met roken.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:53:34 #14
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_59905299
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:52 schreef GizartFRL het volgende:
Oeh roken in de horeca, das dodelijk
Het gebeurd ook niet al zo'n 500 jaar

Nederlanders moet gewoon gezond leven en eten volgens de regering, zodat men tot zijn 75ste door kan werken.

Ik zou er bijna van beginnen met roken.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:50 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

het is EU wetgeving en heeft weinig met ons land te maken. Het is ook voor onze regering verplicht en den rokers mogen blij zijn dat we het niet, zoals sommige landen, 4 jaar geleden al ingevoerd hebben. Ik meen dat NL één van de laatste landen is.
pi_59906012
Stelletje zeikers. Je kan bijna overal op aarde roken, alleen in een paar kleine hokjes die ze horeca noemen niet. En zelfs daar hebben ze soms rookhokken, evenals op het werk, waar rokers ook de enigen zijn die een eigen cabine hebben voor hun verslaving en rokers ook drie keer zo veel pauze hebben. Niks te klagen dus, wat mij betreft.
Sanity is (not) statistical
pi_59906067
quote:
Het zal allemaal wel los lopen. Tis even wennen en sommige hebben nu eenmaal meer moeite met veranderingen dan anderen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:54:42 #17
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_59906158
re·ge·ring (dev; regeringen; regerinkje)
1 het staatshoofd en de gezamenlijke ministers
2 wijze waarop geregeerd wordt
3 regeerperiode
4 (taalkunde) beheersing, rectie

De EU regels verschijnen uiteraard ook spontaan zonder dat een lidstaat daar toestemming voor geeft.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_59906201
Ben benieuwd of er komende nacht veel protest is en relletjes zijn.
pi_59906219
quote:
Hoe meer mensen stoppen door het rookverbod in de horeca, hoe minder doden door sigaretten ja.
pi_59907279
In sommige kroegen werd gisteren nog gewoon gerookt. Dat verbod kunnen ze lekker gaan doorslikken!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:15:37 #21
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_59907331
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:54 schreef GizartFRL het volgende:
re·ge·ring (dev; regeringen; regerinkje)
1 het staatshoofd en de gezamenlijke ministers
2 wijze waarop geregeerd wordt
3 regeerperiode
4 (taalkunde) beheersing, rectie

De EU regels verschijnen uiteraard ook spontaan zonder dat een lidstaat daar toestemming voor geeft.
Niet ieder besluit is unaniem
  zaterdag 5 juli 2008 @ 15:43:59 #22
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59909474
quote:

[..]

Tering hee, heb je een lekker nat kutje, pisnicht?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:15:01 #23
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59909866
De media verrechtst!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:15:53 #24
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59909877
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe meer mensen stoppen door het rookverbod in de horeca, hoe minder doden door sigaretten ja.
Tja, hoe meer mensen stoppen met de straat oversteken, hoe minder verkeersdoden.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:17:46 #25
28033 Pek
je moet wat
pi_59909893
Als een agent al klappen krijgt, wat kunnen die arme ambtenaartjes dan verwachten die het verbod moeten handhaven?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')