Samenvatting:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf![]()
Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.
60 a 80 miljoen surewaarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".
Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.
Bij deze dus![]()
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online en wordt opgepakt:quote:Op zondag 29 juni 2008 11:08 schreef Adolecens het volgende:
24 juni: Miljoenenhacker wordt opgepakt.
27 juni: Bericht in de Media
FOK!user blijkt de hacker MaddoxX te zijn.
Maikuuul bevestigt dat Jasper aka MaddoxX opgepakt is.\
Depax beweert dat MaddoxX echt de hacker is, en geeft aan zelf "dingen" met hem gedaan te hebben.
Pezu en Weasel bewereren dat er niks aan de hand is en dan MaddoxX in Frankrijk op vakantie is.
MaddoxX's laatste post:quote:
Relevante plaatjesquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door WeLoveMaddoxX op 04-07-2008 20:46:55 ]
Ehm, als ie nu in de bak zit, stel in nederland, heb je altijd een computer en tv. Ook heb je toegang tot de sauna, spa, zwembad, je krijgt ontbijt op bed etc...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef cygnusx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar maddoxx is 18 uur geleden nog online geweest:
zie hier: MaddoxX
Allemaal een dikke hoax?
sssssssstquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef cygnusx het volgende:
Allemaal een dikke hoax?
Wat, geen PS3 en full HD tv?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ehm, als ie nu in de bak zit, stel in nederland, heb je altijd een computer en tv. Ook heb je toegang tot de sauna, spa, zwembad, je krijgt ontbijt op bed etc...
Als hij weer thuis is, heeft hij in ieder geval wat te lezen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:27 schreef Qwea het volgende:
Weasel, waarom zeg je eerst dat jasper weer thuis is, edit je dat dan, om vervolgens te zeggen dat je niet meer info geeft maar dat je blij bent dat het goed gekomen is.
Mij edit je er niet uit hoor
Sure, jij hebt zeker nog nooit een gevangenis van binnen gezien?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ehm, als ie nu in de bak zit, stel in nederland, heb je altijd een computer en tv. Ook heb je toegang tot de sauna, spa, zwembad, je krijgt ontbijt op bed etc...
Eigenlijk is de gevangenis in nederland niet meer dan een kleine kamer, met verder alle luxe (op een strandwandeling met je geliefde na)
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef cygnusx het volgende:
Allemaal een dikke hoax?
Dikke kans dat ie gewoon thuis zit zolang het onderzoek loopt, da's niet ongebruikelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef cygnusx het volgende:
Allemaal een dikke hoax?
Zou kunnen ja, of ze zijn onder zijn account aan het kijken naar PBtjes enzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:15 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Dikke kans dat ie gewoon thuis zit zolang het onderzoek loopt, da's niet ongebruikelijk.
idd, veel meer dan een tv en een Ps1 heb je ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:51 schreef Anniie het volgende:
[..]
Sure, jij hebt zeker nog nooit een gevangenis van binnen gezien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:03 schreef remlof het volgende:
swarmahoer en MaddoxX vervuilen KLB, de laatste met een kloon, allebei 48 uur.
lollersquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een PM van weaselof ik even mn post wil aanpassen
ehm, neen.
Dat online ding in het profiel klopt vaker niet dan wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef cygnusx het volgende:
Allemaal een dikke hoax?
quote:
Als hij volledige bekentenis heeft afgelegd dan wel ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:15 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Dikke kans dat ie gewoon thuis zit zolang het onderzoek loopt, da's niet ongebruikelijk.
Je post klopt gewoon met wat Weasel voor de edits er had staan dus.......quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:48 schreef Qwea het volgende:
ik heb weasel op mn geadd met 2 mail adressen van hem, alstie me nou ook eens zou accepten, dan zou die me misschien eens kunnen vertellen waarom die post wegmoeten. Met een goeie reden wil ik dat best doen namelijk.
Hmmm, dat wordt dus ff KLB afspeuren.quote:
.MaddoxX, je bent de A en de Z vergeten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt dus ff KLB afspeuren.
Verwijderd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:57 schreef Qwea het volgende:
sorry, maar ik snap hem niet. Ik kan nergens de topics van .maddoxx vindenik = dom?
Hij heeft geen PC meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
nou, dus hijs blijkbaar weer thuis. Misschien voelt hij zich geroepen om ons van onze nieuwsgierigheid af te helpen en e.a uit te leggen?
laatste bezoek: 20 uur, 45 minuten geleden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef Hyman het volgende:
die OP klopt niet, iets verderop in die thread heeft ie nog 2 plaatjes gequote.
en in zn profiel staat dat ie vandaag nog is ingelogd
nee hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef Hyman het volgende:
die OP klopt niet, iets verderop in die thread heeft ie nog 2 plaatjes gequote.
en in zn profiel staat dat ie vandaag nog is ingelogd
Ze hebben gewoon z'n wachtwoord gevraagd... je weet hoe dat gaat, denk wel dat het de Politie is... dat moet wel..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:50 schreef Fireblast het volgende:
Kan een of andere admin dat niet adhv IP's zien? Lijkt me niet dat die PC dan nog bij MaddoxX thuis staat als het de pliesie is, dus dat kun je mooi zien dan.
Knap hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:03 schreef remlof het volgende:
swarmahoer en MaddoxX vervuilen KLB, de laatste met een kloon, allebei 48 uur.
Gezien zijn haxx0r skills om zijn identiteit te bewaren denk ik nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:20 schreef rakotto het volgende:
Hij krijgt toch uiteindelijk een baan voor de geheime dienst, zo gaat het atlijd met hackers.
Tja in Nederland zal hij er geen moeite mee hebben, hier verliest men USB-sticks enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gezien zijn haxx0r skills om zijn identiteit te bewaren denk ik niet
PC's langs de straat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Tja in Nederland zal hij er geen moeite mee hebben, hier verliest men USB-sticks enzo.
Bij nader inzien zou ik mijn TVP graag in willen trekken.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een PM van weaselof ik even mn post wil aanpassen
ehm, neen.
Hehe, dat zie ik nog gebeuren ook.quote:
Goed en slecht speurwerkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:10 schreef kraakvandaal het volgende:
Na nog wat speuren op de eerder genoemde Solidox nog wat info gevonden.
http://isohunt.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=69365&sid=
De user Solidox heeft als msn reneo8@hotmail.com
En wat een toeval, hetzelfde mailadres staat in een post van MaddoxX moeder.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?t=8793&sid=24025d627c7e70bb080b85c7bbd9db84
doe geen moeite, weinig bruikbare informatie en maddoxx zit al weer thuis na 9 dagen voorrarrest.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 06:31 schreef Xebber het volgende:
Deel 1 tot en met 8 heb ik geinteresseerd gevolgd.
Morgen ga ik deel 9 tot en met dit zeventiende deel lezen. Een TVP dusch!
Iemand met MaddoxX' account is wel online geweest heur.quote:je bedoelt deze post zeker:
Katten en poesjeshumor # 13 - Why Dutch loozed
dat is niet DE MaddoxX, maar MaddoxX.
MaddoxX.
http://forum.fok.nl/user/history/220116
bovendien zat hij op dat tijdstip waarschijnlijk ergens anders
Tja, als ik in de bak zou zitten en iemand zet m'n PC aan, dan ben ik ook online geweest hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:41 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Iemand met MaddoxX' account is wel online geweest heur.
MaddoxX
Auto-login is IP verbonden dmv cookies. De AIVD heeft dan ze pc op de kantoor en kan dus geen toegang krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Tja, als ik in de bak zou zitten en iemand zet m'n PC aan, dan ben ik ook online geweest hier.
Dus wellicht heeft iemand van de AIVD Maddox z'n PC aangezet..![]()
Hij KAN verbonden zijn aan de IP. Da's een vinkje.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:47 schreef rakotto het volgende:
[..]
Auto-login is IP verbonden dmv cookies. De AIVD heeft dan ze pc op de kantoor en kan dus geen toegang krijgen.
Misschien niets, misschien heel veel..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:55 schreef Apache4U het volgende:
wat heeft de AIVD hier nu weer mee te maken?
mijne niet hoor. Althans, op school niet. Daar hebben ze wisselende IP's, en toch ben ik daar gewoon ingelogd. Ook nadat ik hem uit heb gezet. Pas als ik echt uitlog of mn cookies wegpleur ben ik niet meer auto login. En verder wat Qtel zegtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:47 schreef rakotto het volgende:
[..]
Auto-login is IP verbonden dmv cookies. De AIVD heeft dan ze pc op de kantoor en kan dus geen toegang krijgen.
das maikuulquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik 'm alweer op z'n hendig sjieke brommertje hier door de buurt zien scheuren?
Er was dinsdag of woensdag een berichtje op zijn hyves gepost door deze meneer:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Solidox = iemand die onder de naam MaddoxX mother post
denk niet dat het echt zijn moeder is..
En die is nu vreemd genoeg weer verwijderd, nadat enkele fokkers kritische vragen over hem begonnen te stellen in het vorige topic:quote:"respect!
Groetjes, je oude maat Solidox"
danielvanrens@hotmail.comquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:00 schreef hooligun het volgende:
[..]
Goed en slecht speurwerk
Het is het oude mail adresNiet de nieuwe, de oude is al jaren niet meer in gebruik
![]()
Dus solidox vind je niet
idd, bovendien was MaddoxX donderdag om 23:30 online op hyves!:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef cygnusx het volgende:
Allemaal een dikke hoax?
ik deed 't tenminste in één keer goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:37 schreef DomMAXx het volgende:
EDIT: TVP
http://fotoboek.fok.nl/hooligunquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:36 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Er was dinsdag of woensdag een berichtje op zijn hyves gepost door deze meneer:
[..]
En die is nu vreemd genoeg weer verwijderd, nadat enkele fokkers kritische vragen over hem begonnen te stellen in het vorige topic:
[..]
danielvanrens@hotmail.com![]()
[..]
idd, bovendien was MaddoxX donderdag om 23:30 online op hyves!:
[ afbeelding ]
EN: 2 vrienden hadden hem verwijderd (waaronder die Solidox), toen stond hij op 106, nu zijn het er opeens weer 108?
Aangezien MaddoxX dus op zowel fok als hyves online is geweest gisteren volgens zijn profiel, lijkt het me dat iemand zijn wachtwoord heeft, de vraag is alleen wie is de dader
Prachtig hoe die mensen zich aanmelden, er mee bemoeien en geheimzinnig doen en vervolgens op zo'n stomme manier door de mand vallen, met uiteindelijk alle gegevens, foto's erbij.quote:
kies maar uitquote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef Koalabier het volgende:
Waar is je profiel met je picca's en je scootert Solidox?
mijn god.. hoe dom.. hoe dom..quote:Op zondag 6 juli 2008 00:43 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
kies maar uit:
http://limbo21.hyves.nl
http://members.lycos.nl/terrorwaussie
http://nl.netlog.com/XtremeTech
http://nl.netlog.com/Lowryderman
http://forum.i3d.net/members/hellraiserr.html
danielvanrens@hotmail.com
nl_psycho_nl@hotmail.com
reneo8@hotmail.com

geen idee, maar die hardcore nummer is : Outblast & Korsakoff - unleash the beastquote:Op zondag 6 juli 2008 00:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat is dat lied van die terror dingens zn intro? die is wel tof
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef hooligun het volgende:
Al zijn er geen foto's Maddoxx heeft de source verkregen van steam, door keyloggers etc in de systemen van Valve te zetten. Elke tik wat die maakten, kreeg maddoxx binnen. Hoe meen je dat hij half life 2 gekraakt heeft voor de release? HIj wist precies wat Valve deed.
Games waar ze mee bezig waren wist Maddoxx direkt voorbeeld: DOD SOURCE <--- Hij was er al mee bezig toen valve ermee bezig was!!! Test servers wist hij te vinden, dat hebben we toen reported naar Valve, toeval dat daarna de Test servers verdwenen waren(door die report)
Valve is nog lang niet klaar met maddoxx, zoals activision dat ook niet is. Al zal Valve meer willen proberen omdat ze de hele community achter zit hebben tegen Maddoxx. Dit verhaal krijgt nog een Staartje. En ik weet zeker dat als je MaddoxX vraagt wie is Solidox... dan weet hij genoeg.
hij is een hackx0r mattie van maddoxquote:Op zondag 6 juli 2008 01:09 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wat heeft die solidox dan met het hele verhaal te maken, afgezien dat jullie weer Sherlock kunnen spelen?
Dat is een goede vraag,hij is zeer goed op de hoogte, wat zijn rol precies is dat blijft nog wat onduidelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:09 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wat heeft die solidox dan met het hele verhaal te maken, afgezien dat jullie weer Sherlock kunnen spelen?
Da's een andere want die woont in noord-Limburg, en onze haxxort-mattie woont in Heerlenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:22 schreef hmmmz het volgende:
iets met het kopen van een fret![]()
http://216.239.59.104/search?q=cache:k9Yal7wFTyUJ:members.lycos.nl/ferretgang/+daniel+heerlen+mr.psychopath&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl&lr=lang_nl
en deze incl. postcode
http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=16395
http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=31554&st=20
Dat wordt dus een extra aanklacht: leiding geven aan een criminele organisatiequote:Could you do that without UnDeadPatch? No. So you have to give a credit to h3llboss (who got the idea from cintx and y-error) and turned out to be the same person who worked for maddoxx.
h3llboss also posted under the alias SteamRipper.
Whaha wat een vuile naaierquote:Steam-Down is over. Maddoxx gave Valve H3llBoSS's IP and other stuff forcing H3llBoSS to leave.
Mooi speurwerk weer.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:39 schreef Pwn_zoon het volgende:
Het wordt steeds interressanter!
[..]
Dat wordt dus een extra aanklacht: leiding geven aan een criminele organisatie![]()
[..]
Whaha wat een vuile naaier![]()
Nu snap ik ook dit plaatje:
[ afbeelding ]
Netjes gedaan manquote:Op zondag 6 juli 2008 02:39 schreef Pwn_zoon het volgende:
Het wordt steeds interressanter!
[..]
Dat wordt dus een extra aanklacht: leiding geven aan een criminele organisatie![]()
[..]
Whaha wat een vuile naaier![]()
Nu snap ik ook dit plaatje:
[ afbeelding ]
Lol wat moet je nu met mij? Maddoxx is puur een oude vijand van mij. Dus ik heb hier totaal niks mee te maken, ik ken solidox wel. En solidox kan er alleen om lachen dat MaddoxX gepakt is p.s ik heb niks verwijderd van hyvesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:36 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Er was dinsdag of woensdag een berichtje op zijn hyves gepost door deze meneer:
[..]
En die is nu vreemd genoeg weer verwijderd, nadat enkele fokkers kritische vragen over hem begonnen te stellen in het vorige topic:
[..]
danielvanrens@hotmail.com![]()
[..]
idd, bovendien was MaddoxX donderdag om 23:30 online op hyves!:
[ afbeelding ]
EN: 2 vrienden hadden hem verwijderd (waaronder die Solidox), toen stond hij op 106, nu zijn het er opeens weer 108?
Aangezien MaddoxX dus op zowel fok als hyves online is geweest gisteren volgens zijn profiel, lijkt het me dat iemand zijn wachtwoord heeft, de vraag is alleen wie is de dader
Ja maddoxx pwnd,quote:
Ik ben solidox niet LOLLLLquote:
Dan ben jij Daniel dus niet..quote:Op zondag 6 juli 2008 12:10 schreef hooligun het volgende:
[..]
Ik ben solidox niet LOLLLL
Solidox zelf gebruikt die naam ook niet eens meer, en kraakt niks meer.![]()
Snappen de meeste nu ook waarom hij e-vijanden heeft zoals ik al zei, zelfde met six-team !!quote:
Dat ben ik wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dan ben jij Daniel dus niet..
Of begrijp ik nou alles verkeerd
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:19 schreef hooligun het volgende:
[..]
Snappen de meeste nu ook waarom hij e-vijanden heeft zoals ik al zei, zelfde met six-team !!
En kap met mijn gegevens, want je hebt niks aan mij. Ken solidox persoonlijk ook niet, dus zijn msn heb ik en die krijgt niemand.
Ik ga hier echt om lachen. Solidox kan er zelfs ook om lachen. Jullie zijn allemaal de kluts kwijt. Doordat ik iets zeg over solidox(van vroeger) Denken jullie dat ik er iets mee te maken heb?quote:Op zondag 6 juli 2008 12:20 schreef DomMAXx het volgende:
hooligan, waarschijnlijk denk jij dat we net zulke n00bs zijn als jij en je bende maar dat is niet....
+ je eerst reactie heb je weer helemaal aangepast, OP was "ik ben solidox niet (ontkenning), ik heb niets verwijderd op zijn hyves account (dubbele ontkenning wtf?).... u got pwnd neem het nou maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |