abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59923382
je hebt er genoeg mee te maken jezweetzelf
ga nu maar LEKKER die nerd game op je ge0wnde servertje spelen
pi_59923405
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:46 schreef DomMAXx het volgende:
Heb er niks mee te maken, weet er genoeg van. That's all
ge0wnde servertje spelen <-- lol heb tenminste spelers

@ DomMAXx

wie weet heb jij er wel iets mee te maken. Nou goed

[ Bericht 7% gewijzigd door hooligun op 06-07-2008 12:53:53 ]
  zondag 6 juli 2008 @ 12:58:47 #153
137826 Xizer
I 0wn n00bs for fun!
pi_59923598
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:46 schreef DomMAXx het volgende:
Hij post in ieder geval wel gewoon met zijn eigen naam.. Kunnen we niet van iedereen zeggen. Er zijn namelijk ook mensen die menen nieuwe namen aan te moeten maken om zo een beetje de popi jopi uit te hangen..
pi_59923678
IK heb er gewoon niks mee te maken, heb ook niks te verbergen. Ik kraak niks, kan ik ook niet. Dus waarom al mijn gevens opzoeken nodig is, of sherloc holmes spelen over mij. Je verdoet je tijd. Ik weet gewoon genoeg van die oude tijd over maddoxx. Lange tijd niks over hem gehoord tot dat nieuws bericht over hem op Brein site 27 juni Daar stond het als eerste. Daarna vond ik fok. Maarja zoek maar verder over mij, je bereikt er niks mee. En kan ook niet meer vertellen erover. Ik ken maddoxx niet persoonlijk, en solidox ook niet.
pi_59923700
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:41 schreef hooligun het volgende:
lol @ dit alles
Heb er totaal niks mee te maken !
En allemaal gegevens opzoeken en sherloc holmes spelen voor niks?
En waarom ik iets zei over solidox
Over "vraag maddoxx maar over solidox, dan weet hij genoeg"

Dan weet maddoxx idd genoeg, maar solidox heeft totaal niks ermee te maken wat er nu gebeurt is. Dus al die speculaties en al mijn gegevens openbaar maken word wel lol hier. Payback is a bitch
Ik heb hier niks mee te maken, maar nogmaals payback is a bitch

Zo kansloos... Voor je eigen bestwil, stop alsjeblieft met ontkennend posten.. Je maakt het er niet echt overtuigender mee.
pi_59923720
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zo kansloos... Voor je eigen bestwil, stop alsjeblieft met ontkennend posten.. Je maakt het er niet echt overtuigender mee.
Ik hoef niks te ontkennen! En ook niet te overtuigen. Jullie hebben gewoon een waan in je kop.
pi_59923721
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:48 schreef hooligun het volgende:

[..]

@ DomMAXx

wie weet heb jij er wel iets mee te maken. Nou goed
ja, klopt. nou goed lollers
nah zo te lezen ben jij gewoon zo'n fxp kiddie en zat je in die lame ass release group van maddox
pi_59923734
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

+1
pi_59923758
Nou suc-6 ermee ik lees wel verder later tvp .. Kansloos al die verhalen hier. .. typisch fok
pi_59923765
tvp
pi_59924009
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:58 schreef Xizer het volgende:

[..]

Hij post in ieder geval wel gewoon met zijn eigen naam.. Kunnen we niet van iedereen zeggen. Er zijn namelijk ook mensen die menen nieuwe namen aan te moeten maken om zo een beetje de popi jopi uit te hangen..
ga buiten spelen teringkloon
  zondag 6 juli 2008 @ 13:25:18 #162
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59924058
hehe ow ow ow.... wat een Maddox is die hooligun ook he! hij zit nu zenuwachtig dit topic te F5en en maar roepen dat hij er niets mee te maken heeft "HELEMAAL NIETS HOREN JULLIE!"

Well done sherlocks! ik blijf het weer volgen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_59924097
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ow ow ow.... wat een Maddox is die hooligun ook he! hij zit nu zenuwachtig dit topic te F5en en maar roepen dat hij er niets mee te maken heeft "HELEMAAL NIETS HOREN JULLIE!"

Well done sherlocks! ik blijf het weer volgen!
Ik steek me nog een sigaar op, dit blijft lol

Net zoals jullie vele andere verdenken, en het niks opleverd. Zelfs over familie en vrienden in een topic naam zetten. How low can you go. MaddoxX maakt akties, en jullie verdenken iedereen.
pi_59924336
maar niemand van die familie/vrienden ging hier verdacht lopen doen...jij maakt speciaal een account aan om mede te delen dat jij wel wat weet en dat je solidox toch niet vind....
pi_59924402
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef DomMAXx het volgende:
..jij maakt speciaal een account aan
En jij dan.. Kutkloon !
pi_59924481
hallo ik ben kloontje niet
  zondag 6 juli 2008 @ 13:53:38 #167
137826 Xizer
I 0wn n00bs for fun!
pi_59924544
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:22 schreef DomMAXx het volgende:

[..]

ga buiten spelen teringkloon
Teringkloon? Je moeder met een biljartkeu in dr reet, kankerzak.
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:50 schreef DomMAXx het volgende:
hallo ik ben kloontje niet
Nee idd.. je bent nog minder dan dat. Slechts één van de velen.
pi_59924568
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef DomMAXx het volgende:
maar niemand van die familie/vrienden ging hier verdacht lopen doen...jij maakt speciaal een account aan om mede te delen dat jij wel wat weet en dat je solidox toch niet vind....
Als ik het toch leuk vind dat maddoxx gepakt word na al die jaren hoog doen in zijn hoofd? Mag ik dat toch posten of is er soms censuur?

Ik ben blij dat maddoxx gepakt is, en hoop dat hij lang bromt. En als ik zeg bijv dat vraag aan maddoxx wie solidox is weet hij genoeg. Betekend dat , dat ik iets met dat hacken te maken heb?

Maddoxx zal zijn naam nog wel kennen. Alleen om uit te drukken, dat diegene die hij altijd genaaid heeft nu de grootse lol hebben.

1 ander voorbeeld is h3llboss <--- Waar een een plaatje van had gepost!!!

Zó'n aktie heeft maddoxx bij solidox ook geflikt! Dus einde six-steam
Einde steam-down
En nu het einde van hemzelf na al die jaren onderdrukking van anderen. Als iemand iets had, maakte hij het weer kapot. Die anderen hebben dat puur gemaakt zodat mensen de games konden spelen + online. Omdat valve gewoon absurde bedragen vroeg, en nog steeds vraagt voor dat buggy steam.

Kan me goed voorstellen dat een van die hem veraden heeft. Maar ik heb totaal niks te maken met deze hele zaak.

En nu merk ik op dat users van dit forum opeens rond hangen op me website.
Als we info gaan exposen. Zal ik die ip's ook eens even online gooien + andere gevens die ik kan loggen.. Kunnen jullie sherloc holmes spelen op jullie zelf.

En nog wat ik maakte geen speciaal account aan voor DIT. Jullie maken dat ervan

Maar nogmaals die sigaar smaakt heerlijk met al die verhalen. FF eten
tvp
pi_59924574
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:53 schreef Xizer het volgende:

[..]

Teringkloon? Je moeder met een biljartkeu in dr reet, kankerzak.
grote bek achter het hek mongeaul
pi_59924647
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:02 schreef hooligun het volgende:
IK heb er gewoon niks mee te maken, heb ook niks te verbergen. Ik kraak niks, kan ik ook niet. Dus waarom al mijn gevens opzoeken nodig is, of sherloc holmes spelen over mij. Je verdoet je tijd. Ik weet gewoon genoeg van die oude tijd over maddoxx. Lange tijd niks over hem gehoord tot dat nieuws bericht over hem op Brein site 27 juni Daar stond het als eerste. Daarna vond ik fok. Maarja zoek maar verder over mij, je bereikt er niks mee. En kan ook niet meer vertellen erover. Ik ken maddoxx niet persoonlijk, en solidox ook niet.
Lijkt me genoeg voor de politie om even bij je op bezoek te komen nadat je dit hebt gezegd
pi_59924677
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:59 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Lijkt me genoeg voor de politie om even bij je op bezoek te komen nadat je dit hebt gezegd
Oude tijden van het kraken van steam ja. Hoelang is dat geleden? Ik speel allang geen steam meer.
Diepgaande info heb ik niet, weet wel wat hij iedere keer op zijn kerfstok heeft, maar dat is ook algemeen bekend.. Dus de politie kan ik ook niet meer vertellen. Wat een onzin allemaal zeg.
pi_59924696
ik zeg het je, dit gaat uitlopen tot een nerd rel.

"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_59924711
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef roburt het volgende:
ik zeg het je, dit gaat uitlopen tot een nerd rel.

[ afbeelding ]
Ja de nerds die hier verhalen lopen te verzinnen over mij denkend dat ik solidox ben, of er iets mee te maken heb.
  zondag 6 juli 2008 @ 14:02:42 #174
137826 Xizer
I 0wn n00bs for fun!
pi_59924732
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:55 schreef DomMAXx het volgende:

[..]

grote bek achter het hek mongeaul
Zoek even op google.com naar mijn username. Er is genoeg over te vinden en als je goed genoeg je best doet vind je zelfs mijn adres. Ik zie je graag verschijnen!
pi_59924824
ik lees niks als ik op google zoek alleen dat je een fagget bent en je kontje zelfs weggeeft aan je eigen vader kk
zieke homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')