Heb er niks mee te maken, weet er genoeg van. That's allquote:Op zondag 6 juli 2008 12:46 schreef DomMAXx het volgende:
je hebt er genoeg mee te maken jezweetzelf
ga nu maar LEKKER die nerd game op je ge0wnde servertje spelen
Hij post in ieder geval wel gewoon met zijn eigen naam.. Kunnen we niet van iedereen zeggen. Er zijn namelijk ook mensen die menen nieuwe namen aan te moeten maken om zo een beetje de popi jopi uit te hangen..quote:Op zondag 6 juli 2008 12:46 schreef DomMAXx het volgende:
je hebt er genoeg mee te maken jezweetzelf
ga nu maar LEKKER die nerd game op je ge0wnde servertje spelen
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:41 schreef hooligun het volgende:
lol @ dit alles![]()
Heb er totaal niks mee te maken !
En allemaal gegevens opzoeken en sherloc holmes spelen voor niks?
En waarom ik iets zei over solidox
Over "vraag maddoxx maar over solidox, dan weet hij genoeg"
Dan weet maddoxx idd genoeg, maar solidox heeft totaal niks ermee te maken wat er nu gebeurt is. Dus al die speculaties en al mijn gegevens openbaar makenword wel lol hier. Payback is a bitch
Ik heb hier niks mee te maken, maar nogmaals payback is a bitch
Ik hoef niks te ontkennen! En ook niet te overtuigen. Jullie hebben gewoon een waan in je kop.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Zo kansloos... Voor je eigen bestwil, stop alsjeblieft met ontkennend posten.. Je maakt het er niet echt overtuigender mee.
ja, klopt. nou goed lollersquote:Op zondag 6 juli 2008 12:48 schreef hooligun het volgende:
[..]
@ DomMAXx
wie weet heb jij er wel iets mee te maken. Nou goed![]()
+1quote:Op zondag 6 juli 2008 13:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Zo kansloos... Voor je eigen bestwil, stop alsjeblieft met ontkennend posten.. Je maakt het er niet echt overtuigender mee.
ga buiten spelen teringkloonquote:Op zondag 6 juli 2008 12:58 schreef Xizer het volgende:
[..]
Hij post in ieder geval wel gewoon met zijn eigen naam.. Kunnen we niet van iedereen zeggen. Er zijn namelijk ook mensen die menen nieuwe namen aan te moeten maken om zo een beetje de popi jopi uit te hangen..
Ik steek me nog een sigaar op, dit blijft lolquote:Op zondag 6 juli 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ow ow ow.... wat een Maddox is die hooligun ook he!hij zit nu zenuwachtig dit topic te F5en en maar roepen dat hij er niets mee te maken heeft "HELEMAAL NIETS HOREN JULLIE!"
Well done sherlocks! ik blijf het weer volgen!
Teringkloon? Je moeder met een biljartkeu in dr reet, kankerzak.quote:
Nee idd.. je bent nog minder dan dat. Slechts één van de velen.quote:
Als ik het toch leuk vind dat maddoxx gepakt word na al die jaren hoog doen in zijn hoofd? Mag ik dat toch posten of is er soms censuur?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef DomMAXx het volgende:
maar niemand van die familie/vrienden ging hier verdacht lopen doen...jij maakt speciaal een account aan om mede te delen dat jij wel wat weet en dat je solidox toch niet vind....
grote bek achter het hek mongeaulquote:Op zondag 6 juli 2008 13:53 schreef Xizer het volgende:
[..]
Teringkloon? Je moeder met een biljartkeu in dr reet, kankerzak.
Lijkt me genoeg voor de politie om even bij je op bezoek te komen nadat je dit hebt gezegdquote:Op zondag 6 juli 2008 13:02 schreef hooligun het volgende:
IK heb er gewoon niks mee te maken, heb ook niks te verbergen. Ik kraak niks, kan ik ook niet. Dus waarom al mijn gevens opzoeken nodig is, of sherloc holmes spelen over mij. Je verdoet je tijd. Ik weet gewoon genoeg van die oude tijd over maddoxx. Lange tijd niks over hem gehoord tot dat nieuws bericht over hem op Brein site 27 juni Daar stond het als eerste. Daarna vond ik fok. Maarja zoek maar verder over mij, je bereikt er niks mee. En kan ook niet meer vertellen erover. Ik ken maddoxx niet persoonlijk, en solidox ook niet.
Oude tijden van het kraken van steam ja. Hoelang is dat geleden? Ik speel allang geen steam meer.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:59 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Lijkt me genoeg voor de politie om even bij je op bezoek te komen nadat je dit hebt gezegd
Ja de nerds die hier verhalen lopen te verzinnen over mij denkend dat ik solidox ben, of er iets mee te maken heb.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef roburt het volgende:
ik zeg het je, dit gaat uitlopen tot een nerd rel.
[ afbeelding ]
Zoek even op google.com naar mijn username. Er is genoeg over te vinden en als je goed genoeg je best doet vind je zelfs mijn adres. Ik zie je graag verschijnen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |