Hij KAN verbonden zijn aan de IP. Da's een vinkje.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:47 schreef rakotto het volgende:
[..]
Auto-login is IP verbonden dmv cookies. De AIVD heeft dan ze pc op de kantoor en kan dus geen toegang krijgen.
Misschien niets, misschien heel veel..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:55 schreef Apache4U het volgende:
wat heeft de AIVD hier nu weer mee te maken?
mijne niet hoor. Althans, op school niet. Daar hebben ze wisselende IP's, en toch ben ik daar gewoon ingelogd. Ook nadat ik hem uit heb gezet. Pas als ik echt uitlog of mn cookies wegpleur ben ik niet meer auto login. En verder wat Qtel zegtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:47 schreef rakotto het volgende:
[..]
Auto-login is IP verbonden dmv cookies. De AIVD heeft dan ze pc op de kantoor en kan dus geen toegang krijgen.
das maikuulquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik 'm alweer op z'n hendig sjieke brommertje hier door de buurt zien scheuren?
Er was dinsdag of woensdag een berichtje op zijn hyves gepost door deze meneer:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Solidox = iemand die onder de naam MaddoxX mother post
denk niet dat het echt zijn moeder is..
En die is nu vreemd genoeg weer verwijderd, nadat enkele fokkers kritische vragen over hem begonnen te stellen in het vorige topic:quote:"respect!
Groetjes, je oude maat Solidox"
danielvanrens@hotmail.comquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:00 schreef hooligun het volgende:
[..]
Goed en slecht speurwerk
Het is het oude mail adresNiet de nieuwe, de oude is al jaren niet meer in gebruik
![]()
Dus solidox vind je niet
idd, bovendien was MaddoxX donderdag om 23:30 online op hyves!:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef cygnusx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar maddoxx is 18 uur geleden nog online geweest:
zie hier: MaddoxX
Allemaal een dikke hoax?
ik deed 't tenminste in één keer goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:37 schreef DomMAXx het volgende:
EDIT: TVP
http://fotoboek.fok.nl/hooligunquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:36 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Er was dinsdag of woensdag een berichtje op zijn hyves gepost door deze meneer:
[..]
En die is nu vreemd genoeg weer verwijderd, nadat enkele fokkers kritische vragen over hem begonnen te stellen in het vorige topic:
[..]
danielvanrens@hotmail.com![]()
[..]
idd, bovendien was MaddoxX donderdag om 23:30 online op hyves!:
[ afbeelding ]
EN: 2 vrienden hadden hem verwijderd (waaronder die Solidox), toen stond hij op 106, nu zijn het er opeens weer 108?
Aangezien MaddoxX dus op zowel fok als hyves online is geweest gisteren volgens zijn profiel, lijkt het me dat iemand zijn wachtwoord heeft, de vraag is alleen wie is de dader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |