Dat online ding in het profiel klopt vaker niet dan wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef cygnusx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar maddoxx is 18 uur geleden nog online geweest:
zie hier: MaddoxX
Allemaal een dikke hoax?
quote:
Als hij volledige bekentenis heeft afgelegd dan wel ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:15 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Dikke kans dat ie gewoon thuis zit zolang het onderzoek loopt, da's niet ongebruikelijk.
Je post klopt gewoon met wat Weasel voor de edits er had staan dus.......quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:48 schreef Qwea het volgende:
ik heb weasel op mn geadd met 2 mail adressen van hem, alstie me nou ook eens zou accepten, dan zou die me misschien eens kunnen vertellen waarom die post wegmoeten. Met een goeie reden wil ik dat best doen namelijk.
Hmmm, dat wordt dus ff KLB afspeuren.quote:
.MaddoxX, je bent de A en de Z vergeten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt dus ff KLB afspeuren.
Verwijderd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:57 schreef Qwea het volgende:
sorry, maar ik snap hem niet. Ik kan nergens de topics van .maddoxx vindenik = dom?
Hij heeft geen PC meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
nou, dus hijs blijkbaar weer thuis. Misschien voelt hij zich geroepen om ons van onze nieuwsgierigheid af te helpen en e.a uit te leggen?
laatste bezoek: 20 uur, 45 minuten geleden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef Hyman het volgende:
die OP klopt niet, iets verderop in die thread heeft ie nog 2 plaatjes gequote.
en in zn profiel staat dat ie vandaag nog is ingelogd
nee hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef Hyman het volgende:
die OP klopt niet, iets verderop in die thread heeft ie nog 2 plaatjes gequote.
en in zn profiel staat dat ie vandaag nog is ingelogd
Ze hebben gewoon z'n wachtwoord gevraagd... je weet hoe dat gaat, denk wel dat het de Politie is... dat moet wel..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:50 schreef Fireblast het volgende:
Kan een of andere admin dat niet adhv IP's zien? Lijkt me niet dat die PC dan nog bij MaddoxX thuis staat als het de pliesie is, dus dat kun je mooi zien dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |