Oké, als Federer morgen wint krijg je van mij duizend euro en als hij verliest krijg ik honderd euro van jou. Dat durf ik wel aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ik wed dat fed wint morgen, indien ongelijk . . . . [zelf invullen]
Verpest het nou niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef anon57 het volgende:
[..]
Morgen zal Federer geen partijen winnen
Ik heb hetzelfde gevoel, ik hoop echt dat Federer zijn zesde Wimbledon titel kan pakken maar ik denk toch dat Nadal gaat winnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop op Fed maar denk toch toch echt dat Rafa hem gaat pakken zondag.
Ik schat net5, Sporza & BBCquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef JJasperO het volgende:
Heb geen enkele match gezien, maar zondag is de mannen finale dus? En morgen (vandaag) de vrouwen? Hoe laat en op welke zender, ik zie niks bij Nederland 1.
Daar heeft 'ie nog wel genoeg tijd voor, kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:41 schreef Kontiki het volgende:
Ik gun het ze allebei wel, alleen lijkt het me zo leuk als Federer het aantal GS van Sampras overtreft. Daarom hoop ik dat Federer wint.
Ja, op de BBC begreep ik dat Federer nog vijf en misschien nog wel tien jaar (op Wimbledon) wil doorspelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie nog wel genoeg tijd voor, kwestie van tijd.
Je vindt Federer veel sympathieker? Da's natuurlijk persoonlijk, maar heb je Nadals interviews van vlak na de wedstrijden gezien? Ik ken niemand die meer oprecht bescheiden overkomt dan hij.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat Federer wint, omdat ik hem veel sympathieker vind dan Nadal, maar Nadal speelt dit jaar zo sterk, dat ik denk dat hij toch gaat winnen. Het is eigenlijk hetzelfde als met Sampras/Agassi, Sampras gunde ik een Grand Slam van harte, maar Agassi was uiteindelijk degene die het wel haalde.
Het is inderdaad persoonlijk, kan het ook niet echt goed onderbouwenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vindt Federer veel sympathieker? Da's natuurlijk persoonlijk, maar heb je Nadals interviews van vlak na de wedstrijden gezien? Ik ken niemand die meer oprecht bescheiden overkomt dan hij.
Als je hoe hij nu op de baan doet, vergelijkt met hij hij tot een jaar of twee geleden op de baan doet, verschilt dat behoorlijk. Hij is nu veel minder uitbundig met zijn reacties.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is inderdaad persoonlijk, kan het ook niet echt goed onderbouwen
Nadal vind ik op de baan van die irritante, arrogante maniertjes hebben, wat als sportman natuurlijk een goede kwaliteit is, maar als karaktertrek niet echt. Dan kan hij buiten de baan nog wel zo bescheiden zijn, maar ik zie hem toch vooral op de baan
Vergeet ook niet dat Nadal dit jaar qua spel beter is: betere service en nog dwingendere groundstrokes.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:30 schreef Kadafi het volgende:
Ik denk dat Nadal dan toch ook op Wimbledon de finale van Federer gaat winnen morgen. Het was vorig jaar al spannend genoeg met die 5setter! + Op Roland Garros was Federer dit jaar kansloos tegen Nadal. En Nadal oogt zoveel gedrevener dan eerst. VB: Met 5-3 vóór tegen Shuettler in de 3e set, op Shuettlers opslag 0-40 voor Nadal (3 Bp's dus) en uiteindelijk toch game point Shuettler. Nadal werd echt kwaad op zichzelf, terwijl hij de partij ook gewoon simpel uit kon serveren op 5-4.
Oké, ik zag thuis op de bank. Was ik vergeten om er eerder bij te vermelden.quote:Trouwens. Ik heb op het vliegveld in Faro genoten van de woedeuitbarstingen van Safin.
Me eens.quote:Prachtig hoe die man woede omzet in gebroken rackets. Zolang alles mentaal goed gaat bij Safin is er niks aan de hand met z'n spel. Maar, het kwam niet zozeer door z'n eigen fouten dat hij pissig werd, die woede kwam van de machteloosheid die hij voelde toen hij zag hoe Federer de services allemaal precies op de zijlijnen van het servicevak plantte. Hij zag geen mogelijkheid om Federers opslag te breken.
Ik gun de titel beide spelers. Laat het opnieuw net als vorig jaar een 5-setter worden!
Als Federer morgen op Wimbledon verliest heb je kans dat Nadal nog een inhaalrace in gaat zetten. Als Nadal hier kan winnen, kan hij dat overal. En Nadal heeft al een flinke voorsprong, want hij staat op 4 op een leeftijd waar Federer er nog geen een had.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie nog wel genoeg tijd voor, kwestie van tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |