abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:01:44 #41
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59896333
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

ik wed dat fed wint morgen, indien ongelijk . . . . [zelf invullen]
Oké, als Federer morgen wint krijg je van mij duizend euro en als hij verliest krijg ik honderd euro van jou. Dat durf ik wel aan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:02:24 #42
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59896344
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef anon57 het volgende:

[..]

Morgen zal Federer geen partijen winnen
Verpest het nou niet. Had ik even de kans om makkelijk wat geld te verdienen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_59897974
De gewenste, voorspelde en onvermijdelijke finale komt er
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:18:36 #44
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59898045
Federer gaat dus wel naar de Olympische Spelen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:11:12 #45
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59899164
Wie denken jullie dat er gaat winnen zondag? Ik zou mijn geld op Federer zetten omdat het toch wel zijn ondergrond is, maar het lijkt me erg spectaculair als Nadal wint.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:17:21 #46
27454 InTrePidIvity
pi_59899307
Ik hoop dat Federer wint, omdat ik hem veel sympathieker vind dan Nadal, maar Nadal speelt dit jaar zo sterk, dat ik denk dat hij toch gaat winnen. Het is eigenlijk hetzelfde als met Sampras/Agassi, Sampras gunde ik een Grand Slam van harte, maar Agassi was uiteindelijk degene die het wel haalde.
pi_59900623
Ik hoop op Fed maar denk toch toch echt dat Rafa hem gaat pakken zondag.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59901773
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop op Fed maar denk toch toch echt dat Rafa hem gaat pakken zondag.
Ik heb hetzelfde gevoel, ik hoop echt dat Federer zijn zesde Wimbledon titel kan pakken maar ik denk toch dat Nadal gaat winnen
pi_59902419
Heb geen enkele match gezien, maar zondag is de mannen finale dus? En morgen (vandaag) de vrouwen? Hoe laat en op welke zender, ik zie niks bij Nederland 1.
pi_59902474
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef JJasperO het volgende:
Heb geen enkele match gezien, maar zondag is de mannen finale dus? En morgen (vandaag) de vrouwen? Hoe laat en op welke zender, ik zie niks bij Nederland 1.
Ik schat net5, Sporza & BBC
NOS heeft niet de rechten, voor begintijden moet je even naar de wimbledon-site gaan
(of net 5, of sporza etc.)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_59902547
Ik gun het ze allebei wel, alleen lijkt het me zo leuk als Federer het aantal GS van Sampras overtreft. Daarom hoop ik dat Federer wint.
pi_59902701
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:41 schreef Kontiki het volgende:
Ik gun het ze allebei wel, alleen lijkt het me zo leuk als Federer het aantal GS van Sampras overtreft. Daarom hoop ik dat Federer wint.
Daar heeft 'ie nog wel genoeg tijd voor, kwestie van tijd.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:16:26 #53
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59904379
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:49 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja, op de BBC begreep ik dat Federer nog vijf en misschien nog wel tien jaar (op Wimbledon) wil doorspelen.

Wat ik wel leuk vind voor het geval Federer wint, is dat zijn winning streak op gras van 64 in stand blijft. Zou mooi zijn als hij die 81 van Nadal kon inhalen. Maar doordat Federer per jaar redelijkerwijs maar twee grastoernooien kan spelen kan hij dat record pas in 2010 breken. Zelfs als Federer ditjaar Wimbledon wint en volgend jaar Wimbledon en Halle staat hij op 78 overwinningen op gras op rij.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:17:52 #54
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59904383
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat Federer wint, omdat ik hem veel sympathieker vind dan Nadal, maar Nadal speelt dit jaar zo sterk, dat ik denk dat hij toch gaat winnen. Het is eigenlijk hetzelfde als met Sampras/Agassi, Sampras gunde ik een Grand Slam van harte, maar Agassi was uiteindelijk degene die het wel haalde.
Je vindt Federer veel sympathieker? Da's natuurlijk persoonlijk, maar heb je Nadals interviews van vlak na de wedstrijden gezien? Ik ken niemand die meer oprecht bescheiden overkomt dan hij.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:25:01 #55
27454 InTrePidIvity
pi_59905007
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 08:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je vindt Federer veel sympathieker? Da's natuurlijk persoonlijk, maar heb je Nadals interviews van vlak na de wedstrijden gezien? Ik ken niemand die meer oprecht bescheiden overkomt dan hij.
Het is inderdaad persoonlijk, kan het ook niet echt goed onderbouwen
Nadal vind ik op de baan van die irritante, arrogante maniertjes hebben, wat als sportman natuurlijk een goede kwaliteit is, maar als karaktertrek niet echt. Dan kan hij buiten de baan nog wel zo bescheiden zijn, maar ik zie hem toch vooral op de baan

Die bescheidenheid komt trouwens voornamelijk door z'n oom, ik denk dat hij zonder hem bij lange na niet zo'n goede tennisser geweest zou zijn.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:27:09 #56
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59905025
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het is inderdaad persoonlijk, kan het ook niet echt goed onderbouwen
Nadal vind ik op de baan van die irritante, arrogante maniertjes hebben, wat als sportman natuurlijk een goede kwaliteit is, maar als karaktertrek niet echt. Dan kan hij buiten de baan nog wel zo bescheiden zijn, maar ik zie hem toch vooral op de baan

Als je hoe hij nu op de baan doet, vergelijkt met hij hij tot een jaar of twee geleden op de baan doet, verschilt dat behoorlijk. Hij is nu veel minder uitbundig met zijn reacties.
pi_59905057
Ik denk dat Nadal dan toch ook op Wimbledon de finale van Federer gaat winnen morgen. Het was vorig jaar al spannend genoeg met die 5setter! + Op Roland Garros was Federer dit jaar kansloos tegen Nadal. En Nadal oogt zoveel gedrevener dan eerst. VB: Met 5-3 vóór tegen Shuettler in de 3e set, op Shuettlers opslag 0-40 voor Nadal (3 Bp's dus) en uiteindelijk toch game point Shuettler. Nadal werd echt kwaad op zichzelf, terwijl hij de partij ook gewoon simpel uit kon serveren op 5-4.

Trouwens. Ik heb op het vliegveld in Faro genoten van de woedeuitbarstingen van Safin. Prachtig hoe die man woede omzet in gebroken rackets. Zolang alles mentaal goed gaat bij Safin is er niks aan de hand met z'n spel. Maar, het kwam niet zozeer door z'n eigen fouten dat hij pissig werd, die woede kwam van de machteloosheid die hij voelde toen hij zag hoe Federer de services allemaal precies op de zijlijnen van het servicevak plantte . Hij zag geen mogelijkheid om Federers opslag te breken.

Ik gun de titel beide spelers. Laat het opnieuw net als vorig jaar een 5-setter worden!
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_59905792
Vooralsnog regent het nog op Wimbledon, maar in de middag zijn de vooruitzichten wel beter.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:02:46 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59906246
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:30 schreef Kadafi het volgende:
Ik denk dat Nadal dan toch ook op Wimbledon de finale van Federer gaat winnen morgen. Het was vorig jaar al spannend genoeg met die 5setter! + Op Roland Garros was Federer dit jaar kansloos tegen Nadal. En Nadal oogt zoveel gedrevener dan eerst. VB: Met 5-3 vóór tegen Shuettler in de 3e set, op Shuettlers opslag 0-40 voor Nadal (3 Bp's dus) en uiteindelijk toch game point Shuettler. Nadal werd echt kwaad op zichzelf, terwijl hij de partij ook gewoon simpel uit kon serveren op 5-4.
Vergeet ook niet dat Nadal dit jaar qua spel beter is: betere service en nog dwingendere groundstrokes.
quote:
Trouwens. Ik heb op het vliegveld in Faro genoten van de woedeuitbarstingen van Safin.
Oké, ik zag thuis op de bank. Was ik vergeten om er eerder bij te vermelden.
quote:
Prachtig hoe die man woede omzet in gebroken rackets. Zolang alles mentaal goed gaat bij Safin is er niks aan de hand met z'n spel. Maar, het kwam niet zozeer door z'n eigen fouten dat hij pissig werd, die woede kwam van de machteloosheid die hij voelde toen hij zag hoe Federer de services allemaal precies op de zijlijnen van het servicevak plantte . Hij zag geen mogelijkheid om Federers opslag te breken.

Ik gun de titel beide spelers. Laat het opnieuw net als vorig jaar een 5-setter worden!
Me eens.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:04:19 #60
67205 Colplay
How you doin??
pi_59906266
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:49 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Als Federer morgen op Wimbledon verliest heb je kans dat Nadal nog een inhaalrace in gaat zetten. Als Nadal hier kan winnen, kan hij dat overal. En Nadal heeft al een flinke voorsprong, want hij staat op 4 op een leeftijd waar Federer er nog geen een had.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')