Hij heeft in ieder geval gympies onder een pak aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:36 schreef Ambrosius het volgende:
Mac loopt de studio binnen waar Henman zit, kijken of 'ie wat te zeggen heeft.
C'est moiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:09 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
het was simpeler, als die mof meer dan 9 games zou halen ging er iemand naakt de mount everest op
daar wil ik hem aan houden, desnoods via een ban
edit: fuck het was 15
Nu is de vraag, als we spreken van een weddenschap, wat is jouw tegenprestatie ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef N.i.c.k het volgende:
voor alle games boven het aantal van 15 dat Schuetler morgen haalt trotseer ik naakt de Mount everest.
ik wed dat fed wint morgen, indien ongelijk . . . . [zelf invullen]quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:47 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
C'est moi
[..]
Nu is de vraag, als we spreken van een weddenschap, wat is jouw tegenprestatie ?
Ik wed van niet, indien ongelijk krijg ik 100 euro van jou, indien je gelijk hebt krijg je er 10.000.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ik wed dat fed wint morgen, indien ongelijk . . . . [zelf invullen]
Oeh, gewaagd hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wed van niet, indien ongelijk krijg ik 100 euro van jou, indien je gelijk hebt krijg je er 10.000.
Morgen zal Federer geen partijen winnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Oké, als Federer morgen wint krijg je van mij duizend euro en als hij verliest krijg ik honderd euro van jou. Dat durf ik wel aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Verpest het nou niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef anon57 het volgende:
[..]
Morgen zal Federer geen partijen winnen
Ik heb hetzelfde gevoel, ik hoop echt dat Federer zijn zesde Wimbledon titel kan pakken maar ik denk toch dat Nadal gaat winnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop op Fed maar denk toch toch echt dat Rafa hem gaat pakken zondag.
Ik schat net5, Sporza & BBCquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef JJasperO het volgende:
Heb geen enkele match gezien, maar zondag is de mannen finale dus? En morgen (vandaag) de vrouwen? Hoe laat en op welke zender, ik zie niks bij Nederland 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |