Hij heeft in ieder geval gympies onder een pak aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:36 schreef Ambrosius het volgende:
Mac loopt de studio binnen waar Henman zit, kijken of 'ie wat te zeggen heeft.
C'est moiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:09 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
het was simpeler, als die mof meer dan 9 games zou halen ging er iemand naakt de mount everest op
daar wil ik hem aan houden, desnoods via een ban
edit: fuck het was 15
Nu is de vraag, als we spreken van een weddenschap, wat is jouw tegenprestatie ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef N.i.c.k het volgende:
voor alle games boven het aantal van 15 dat Schuetler morgen haalt trotseer ik naakt de Mount everest.
ik wed dat fed wint morgen, indien ongelijk . . . . [zelf invullen]quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:47 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
C'est moi
[..]
Nu is de vraag, als we spreken van een weddenschap, wat is jouw tegenprestatie ?
Ik wed van niet, indien ongelijk krijg ik 100 euro van jou, indien je gelijk hebt krijg je er 10.000.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ik wed dat fed wint morgen, indien ongelijk . . . . [zelf invullen]
Oeh, gewaagd hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wed van niet, indien ongelijk krijg ik 100 euro van jou, indien je gelijk hebt krijg je er 10.000.
Morgen zal Federer geen partijen winnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Oké, als Federer morgen wint krijg je van mij duizend euro en als hij verliest krijg ik honderd euro van jou. Dat durf ik wel aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Verpest het nou niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef anon57 het volgende:
[..]
Morgen zal Federer geen partijen winnen
Ik heb hetzelfde gevoel, ik hoop echt dat Federer zijn zesde Wimbledon titel kan pakken maar ik denk toch dat Nadal gaat winnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop op Fed maar denk toch toch echt dat Rafa hem gaat pakken zondag.
Ik schat net5, Sporza & BBCquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef JJasperO het volgende:
Heb geen enkele match gezien, maar zondag is de mannen finale dus? En morgen (vandaag) de vrouwen? Hoe laat en op welke zender, ik zie niks bij Nederland 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |