Nee, dat is leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Salarisonderhandelingen, wat een gezeik is dat.
Alleen als je krijgt wat je wilt.quote:
Hem pijn zien lijden is altijd een genot. Hoe meer en hoe langer pijn hoe beter.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:18 schreef Monolith het volgende:
Giel Beelen
Als hij gaat aantonen dat vierendelen zeer pijnlijk is, dan kijk ik wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Picchia het volgende:
Al voert Giel Beelen de meest spectaculaire actie uit de geschiedenis van de mensheid uit, dan kijk ik nog niet naar zijn vervelende kop..
Chinese watermarteling live webcam. Uren kijkplezier.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:37 schreef Monolith het volgende:
Als hij gaat aantonen dat vierendelen zeer pijnlijk is, dan kijk ik wel.
Daar onderhandel je niet over. Je noemt een prijs. Graag of niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is gewoon zeiken over wat burengerucht dat heb je helaas overalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:46 schreef sneakypete het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)e-flessen-spelen.ece
Je zou je milieuNSB buren toch afschieten?
Dat weten jij en ik, maar dat weten zij niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar onderhandel je niet over. Je noemt een prijs. Graag of niet.
Dan is het dus niet. Tot ziens.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik, maar dat weten zij niet.
Ben je al wel wezen rondvragen? Succesvol onderhandelen wil beter als je inderdaad daad bij het woord voegt als ze je niet voldoende tegemoet komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik, maar dat weten zij niet.
Jij doet iets verkeerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:02 schreef sneakypete het volgende:
Die rijke IT'ers ook, de tering. Bietje betaald computeren, schande.
quote:NED 2
21:15 - 22:00 Documentaire, Informatief
Profiel
Afl.: Derk Sauer. De maoïst die multimiljonair werd, aan de vooravond van de Russische verkiezingen. Op bezoek bij Nederlands opvallendste mediamagnaat.
Zat op je nachtzoen te wachten, goed weekend baby.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 05:33 schreef sigme het volgende:
Hoi Henri. Ik bekijk je linkjes niet hoor, ik kan weer eens geen filmpjes bekijken.
En weltrusten alvast.
quote:
http://www.deondernemer.n(...)neller_na_rookverbodquote:LONDEN/ALEM - Het aantal pubs in Engeland slinkt sneller dan gedacht. De schatting dat in 2012 tweeduizend kroegen over de kop zijn gegaan is door onderzoekers van accountantskantoor PriceWaterhouseCoopers (PWC) bijgesteld naar vijfduizend.
De faillissementen zijn volgens de accountants met name te wijten aan het rookverbod dat op 1 juli - de datum waarop de Nederlandse horeca rookvrij werd - een jaar van kracht was. In 2006 gingen 700 pubs in Engeland failliet, een jaar later 1200 en dit jaar komt dat aantal waarschijnlijk uit op tweeduizend.
De verwachting is dat in de komende vijf jaar nog eens zesduizend pubs de deuren moeten sluiten. "Dat is echt schrikken", reageert Wiel Maessen, voorzitter van de Stichting Red de Kleine Horeca-ondernemer, dat een kort geding tegen de Staat heeft aangespannen met als inzet ontheffing van het rookverbod in Nederland.
De kleine kroegbazen hebben óf geen personeel in dienst, dat volgens het rookverbod beschermd moet worden tegen meeroken, óf ze hebben geen geld of ruimte voor een apart rookhok.
Maessen: "De cijfers in Engeland, die uit een onafhankelijke hoek komen, bevestigen de vrees van de kroegbazen hier die we ook in de rechtszaal naar voren hebben gebracht. In Engeland zijn de pubs zich meer gaan richten op voedsel. Snelle maaltijden. Maar daar was het ook al meer cultuur om iets te eten in de kroeg met die fish and chips."
Die trend ziet Maessen niet gauw overwaaien naar Nederland. "Hier gaat men naar de kroeg voor een drankje en om te roken. En hooguit een bitterballetje. Ik zou niet weten wat het alternatief is dat het omzetverlies door het verbod kan compenseren."
Zure bom.quote:
Dat stuk was interessant, maar ook hoe hij al die Glossy magazines in Rusland van de grond heeft weten te krijgen. Het lijkt een doodgewone kerel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:26 schreef Klopkoek het volgende:
Derk Sauer leuke man. Schatrijk maar trouw SP-stemmer.
Er moet helemaal niets. Je betaalt maar lekker voor je eigen naar-dwazen-op-een-fiets-kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:26 schreef Klopkoek het volgende:
Er moet gewoon meer geld naar de PO, dan kun je tenminste leuk TDF kijken.
Smeets was gisteren te gast op De Belg. Ergerlijk was dat.
Wanneer ben jij eigenlijk uit protest meeloper geworden?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:20 schreef Aoristus het volgende:
Uit protest ben ik vandeweek mee gaan roken met collegae
Meer is beter. Cash boven onzinnige extra`s. Structureel boven incidenteel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |