Je probeert je er aardig uit te lullen, laten we het erop houden dat dit wel degelijk in het voordeel van Feyenoord was en niet zo'n beetje ook. Dus hou op met te zeggen tot de 85ste minuut......quote:Op zondag 21 september 2008 20:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat heb je net in de samenvatting nog een keer goed kunnen zien? Lucius stond 2 meter achter Leonardo en Timmer. Niet doorgebroken dus. En ook geen 300 % goal.
Hij raakte de bal iets met de buitenkant van zijn voet.quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Speelde ie nou echt de bal? Heb het gewoon op tv gezien, maar dacht echt dat ie de bal volledig miste.
Overigens vond ik het dus geen rood, door de verdediger die echt nog wel had kunnen ingrijpen
Leuke discussies dit altijd.quote:Op zondag 21 september 2008 20:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lucius stond gewoon in het pad van Leonardo en de bal. Ik geef toe dat het waarschijnlijk een goal was geweest, maar het was terecht geel.
Kom op zeg. Dit is de meest beladen duel van het jaar waarbij de emoties hoog oplopen. Als een scheidsrechter de gehele wedstrijd zo erbarmelijk fluit dan mag een speler zijn onvrede uiten. Niks mis mee in mijn ogen, zeker niet als het op waarheid berust.quote:Op zondag 21 september 2008 20:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dus moet het allemaal maar gezegd worden?
Dan was het dus een blunder van de Scheids dat hij hem geel gaf?quote:Op zondag 21 september 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij raakte de bal iets met de buitenkant van zijn voet.
Het is gewoon terecht geel.quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je probeert je er aardig uit te lullen, laten we het erop houden dat dit wel degelijk in het voordeel van Feyenoord was en niet zo'n beetje ook. Dus hou op met te zeggen tot de 85ste minuut......
Maar niet op de manier van Huntelaar. Eerst beginnen met zeuren over de scheidsrechter en pas als de verslaggever terecht opmerkt dat ze ook niet zo sterk speelden geeft ie pas toe dat ze wel erg slecht speelden.quote:Op zondag 21 september 2008 20:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dit is de meest beladen duel van het jaar waarbij de emoties hoog oplopen. Als een scheidsrechter de gehele wedstrijd zo erbarmelijk fluit dan mag een speler zijn onvrede uiten. Niks mis mee in mijn ogen, zeker niet als het op waarheid berust.
Inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Toch gewoon 3 goals in 4 wedstrijden dit seizoen. Netjes zoals gewoonlijk.
Joepie, en Ajax loopt weer veel puntverlies op met Huntelaar die 1 op 1 loopt, maar dat doet er natuurlijk niet toe.quote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Donderdag utrecht en zondag Vitesse en hij loopt weer 1 op 1
Nee, één van de schuldigen. Het punt is dat je er niks voor koopt op de manier waarop hij 1 op 1 loopt. Nu niet en in het verleden niet.quote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jij vindt Huntelaar de hoofdschuldige van het puntverlies van gisteren?
Doelpunten zijn toch redelijk essentieel in het voetbal.quote:Op maandag 22 september 2008 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, één van de schuldigen. Het punt is dat je er niks voor koopt op de manier waarop hij 1 op 1 loopt. Nu niet en in het verleden niet.
Precies, dat het aantal doelpunten in een seizoen door één speler gemaakt daarom ook belangrijk zou zijn is echter een fabeltje. Als je nou een speler hebt die echt bijna elke wedstrijd scoort terwijl je verdedigend speelt en het achterin goed dicht houdt dan is dat heel waardevol. Als je een speler hebt die bovenop zijn normale werk er ook nog eens heel veel inschiet in verhouding tot zijn positie dan is dat ook van grote waarde.quote:Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doelpunten zijn toch redelijk essentieel in het voetbal.
Voor Huntelaar ging het met de punten praktisch net zo hard, en je hebt niet het nadeel dat je door de wijze van spelen zo van hem afhankelijk bent dat je helemaal geen vuist kunt maken als een verdediger hem weer eens in zijn zak heeft of hij zijn dag niet heeft. Dus waarschijnlijk een stuk hoger, ik zou deze spelers wel eens willen zien met een technische en goed combinerende spits en zonder al zijn balverlies.quote:En nu zal je wel komen met het argument dat Ajax ook de afgelopen seizoenen met Huntelaar geen kampioen is geworden, maar je kunt het ook omdraaien. Waar zou Ajax staan als ze de goals van Huntelaar niet hadden?
Droplul, hij beaamde gewoon dat het allereerst bij de club zelf begint (weliswaar nadat de commentator hem daarop attenteerdequote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef SCH het volgende:
Zijn analyse achteraf was om te huilen. Een goede aanvoerder legt niet alle schuld bij de scheidsrechter neer en gaat al zeker niet zeggen dat zijn club zo vaak benadeeld wordt.
Misschien past die aanvoerdersband hem toch niet zo.
Hij begon er dus niet zelf over, over zijn eigen spelers.quote:Op maandag 22 september 2008 18:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Droplul, hij beaamde gewoon dat het allereerst bij de club zelf begint (weliswaar nadat de commentator hem daarop attenteerde) Het was toch ook overduidelijk dat de scheids fouten maakte, dat heeft zelfs de coach van Feyenoord in dienst van Heerenvene wel is naar buiten gebracht.
Hij begon over de scheids inderdaad, toen attendeerde de verslaggever hem op het feit dat Ajax zelf ook niet denderend speelde. Daar was hij het mee eens, direct daarna begon hij weer over de scheids.quote:Op maandag 22 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij begon er dus niet zelf over, over zijn eigen spelers.
En of de scheids fouten maakte, is nog maar de vraag. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Met dat laatste van Sarpong ben ik het niet eens want volgens mij had niemand dat kunnen opmerken.quote:Op maandag 22 september 2008 18:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij begon over de scheids inderdaad, toen attendeerde de verslaggever hem op het feit dat Ajax zelf ook niet denderend speelde. Daar was hij het mee eens, direct daarna begon hij weer over de scheids.
Huntelaar vergeet dat Makaay ook een penalty moest krijgen en dat Sarpong rood had moeten hebben voor natrappen.
Dat is allemaal achteraf natuurlijk. Tijdens de wedstrijd hoorde je er niemand over.quote:Op maandag 22 september 2008 18:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
en dat Sarpong rood had moeten hebben voor natrappen.
Ajax had er gewoon nog 2 in moeten prikken, kansen zat. Dan had niemand het meer over de scheids gehad.quote:Op maandag 22 september 2008 18:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij begon over de scheids inderdaad, toen attendeerde de verslaggever hem op het feit dat Ajax zelf ook niet denderend speelde. Daar was hij het mee eens, direct daarna begon hij weer over de scheids.
Huntelaar vergeet dat Makaay ook een penalty moest krijgen en dat Sarpong rood had moeten hebben voor natrappen.
Het is toch het Huntelaar Topic. En vorige week kon hij nog niks goed doen en nu scoort hij er weer 3 in 2 wedstrijden. Dit doet hij toch weer erg goed. Wat totaal niks van het feit afdoet dat Ajax al 5 verliespunten in de competitie heeft.quote:Op maandag 22 september 2008 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Joepie, en Ajax loopt weer veel puntverlies op met Huntelaar die 1 op 1 loopt, maar dat doet er natuurlijk niet toe.
Wat doet hij toch weer erg goed? Hij staat daar om wedstrijden te winnen, en dat gaat weer niet erg goed.quote:Op maandag 22 september 2008 19:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het is toch het Huntelaar Topic. En vorige week kon hij nog niks goed doen en nu scoort hij er weer 3 in 2 wedstrijden. Dit doet hij toch weer erg goed.
Zo hoort datquote:
Hou toch op man, Verbeek heeft hetzelfde gezegt en daar hoor je niets meer over, zegt Huntelaar moet er meteen een onderzoek worden gestart.quote:
Volgens mij is Verbeek al eerder geschorst en twee keer beboet, dus ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hou toch op man, Verbeek heeft hetzelfde gezegt en daar hoor je niets meer over, zegt Huntelaar moet er meteen een onderzoek worden gestart.
Niet voor dat incident als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Volgens mij is Verbeek al eerder geschorst en twee keer beboet, dus ik weet niet waar je het over hebt.
Van jullie supporterswebsite:quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Volgens mij is Verbeek al eerder geschorst en twee keer beboet, dus ik weet niet waar je het over hebt.
Dus als er niet voor die achterlijke penalty gefloten was, had Klaas het wel goed gedaan? Want dan was hij matchwinner geworden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat doet hij toch weer erg goed? Hij staat daar om wedstrijden te winnen, en dat gaat weer niet erg goed.
Omdat je emotie niet uit het voetbal kunt verdringen. Scheidsrechters mogen best een beetje beschermd worden, maar de KNVB gaat daar wel een beetje heel erg ver mee. Als een scheids een fout maakt dan kan daar nu eenmaal een emotionele reactie op volgen, als de scheids zelf ergens verdacht van wordt (van Hulten) dan wordt hij uiteindelijk vrijgesproken.quote:
het was ook sarrcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hou toch op man, Verbeek heeft hetzelfde gezegt en daar hoor je niets meer over, zegt Huntelaar moet er meteen een onderzoek worden gestart.
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het toch ook wel goed dat hier naar gekeken wordt. Juist om de heftige sfeer rond het voetbal en de kwetsbare positie van scheidsen. De KNVB moet ze absoluut in bescherming nemen. En spelers die nog eens olie op het vuur gooien en op deze manier bijdragen aan een agressieve sfeer richting scheidsen. Eigenlijk vind ik dat de club zelf zo'n speler moet berispen, dat zou veel beter zijn. Nu doet Ajax er nog een schepje bovenop, dat is jammer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat je emotie niet uit het voetbal kunt verdringen. Scheidsrechters mogen best een beetje beschermd worden, maar de KNVB gaat daar wel een beetje heel erg ver mee. Als een scheids een fout maakt dan kan daar nu eenmaal een emotionele reactie op volgen, als de scheids zelf ergens verdacht van wordt (van Hulten) dan wordt hij uiteindelijk vrijgesproken.
Ik vond de reactie van Huntelaar ook erg triest, hij had wel iets meer naar het spel van Ajax kunnen kijken in plaats van alleen over de scheids te beginnen. Maar als een speler zowel naar zijn eigen prestatie kijkt en vervolgens over de fouten van de scheids begint dan vind ik dat niet zo onlogisch als je net genaaid bent in de wedstrijd van het jaar.
Ik zou een forse boete, in de richting van 50.000 euro of zo wel goed vinden. Dan laten spelers het voortaan wel.quote:[b]Op dinsdag 23 september 2008 18:47
En de KNVB is heel zielig bezig. Ondanks dat kan ik me niet voorstellen dat Klaas geschorst wordt.
De Cler vond ook dat hij genaaid is door Braamhaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het toch ook wel goed dat hier naar gekeken wordt. Juist om de heftige sfeer rond het voetbal en de kwetsbare positie van scheidsen. De KNVB moet ze absoluut in bescherming nemen. En spelers die nog eens olie op het vuur gooien en op deze manier bijdragen aan een agressieve sfeer richting scheidsen. Eigenlijk vind ik dat de club zelf zo'n speler moet berispen, dat zou veel beter zijn. Nu doet Ajax er nog een schepje bovenop, dat is jammer.
Emotionele reacties kun je niet altijd voorkomen d.m.v. een geldboete natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou een forse boete, in de richting van 50.000 euro of zo wel goed vinden. Dan laten spelers het voortaan wel.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou een forse boete, in de richting van 50.000 euro of zo wel goed vinden. Dan laten spelers het voortaan wel.
Als, als, als... Hij speelt een draak van een wedstrijd tegen Willem II, hij speelt een tenenkrommend slechte eerste helft tegen een Servisch bierelftal en tegen Feijenoord kan hij geen indruk maken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus als er niet voor die achterlijke penalty gefloten was, had Klaas het wel goed gedaan? Want dan was hij matchwinner geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |