abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61627737
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef SCH het volgende:
Nee, woensdag een van de slechtsten bij Oranje en nu ook weer matig. Vormcrisis?
Hij is bijna altijd één van de slechtsten van het veld, maar dan pist hij er ééntje in en is hij toch weer de held van de natie. Hij mist ook wel vaker grote kansen, en voetballend kon het er vandaag nog mee door, voor zijn doen dan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_61628797
Vandaag had Klaasie echt wel 3 goals moeten maken, ik heb het idee dat hij geen zin meer heeft om bij Ajax te spelen.
Multis Periculis Supersum
pi_61628873
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:32 schreef steeze het volgende:
Vandaag had Klaasie echt wel 3 goals moeten maken, ik heb het idee dat hij geen zin meer heeft om bij Ajax te spelen.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61629436
Hij was heel gretig, maar helaas was het net niet vandaag. Die dagen zitten erbij.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61631570
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef BB-boy het volgende:
Hij was heel gretig, maar helaas was het net niet vandaag. Die dagen zitten erbij.
hij is gewoon niet in de supervorm waar hij vorig seizoen in verkeerde. Dat komt nog wel, zou me er niet al te druk om maken.
pi_61631719
Dat komt zeker nog wel, volgende week speelt hij tegen zijn favoriete tegenstander
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61643031
Ik vond Huntelaar gisteren eigenlijk heel goed spelen. Hij mist een aantal kansen ja, maar hij voetbalde heel erg goed mee. Een aantal geweldige steekballetjes, enorme werklust, keer op keer was hij aanspeelbaar en trok hij de gaten voor met name Sulejmani. En dat hij nu een paar wedstrijdjes niet scoort, maakt me niet zoveel uit. Dat komt vanzelf wel weer.
pi_61643544
Dat zeg je wel goed, het zag er gewoon goed uit wat hij liet zien.
That's all folks!
pi_61643642
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Huntelaar gisteren eigenlijk heel goed spelen. Hij mist een aantal kansen ja, maar hij voetbalde heel erg goed mee. Een aantal geweldige steekballetjes, enorme werklust, keer op keer was hij aanspeelbaar en trok hij de gaten voor met name Sulejmani. En dat hij nu een paar wedstrijdjes niet scoort, maakt me niet zoveel uit. Dat komt vanzelf wel weer.
Inderdaad al dat gelul over vorm. Hij speelde gewoon goed. Scoorde niet maar hij was goed. Dat scoren komt vanzelf wel en dan is dat gezeik over die vorm ook de wereld uit. Ze proberend ie jongen altijd in een crisis te lullen.
pi_61806689
Of Ajax nu bestolen is of niet, hoe hij vandaag na de wedstrijd tekeerging over Braamhaar vond ik toch wel wat sneu. Zeker als je bedenkt dat ie aanvoerder is.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61806787
Op zijn woorden is geen speld tussen te krijgen.
pi_61806834
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Als eerste naar anderen kijken is erg makkelijk.
  zondag 21 september 2008 @ 20:02:12 #188
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61806860
Terecht dat hij vindt dat Braamhaar er helemaal niets van bakte. Maar dat was 85 minuten in het voordeel van Ajax. Hij moet er niet te veel over praten inderdaad. Daar ben je professional voor.
pi_61806909
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef Blawh het volgende:

[..]

Huntelaar zei ook duidelijk dat Ajax niet goed speelde.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61806913
quote:

[..]

Huntelaar zei ook duidelijk dat Ajax niet goed speelde. En hand in eigen boezem steken enzo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61806946
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus moet het allemaal maar gezegd worden?

Hij zei na de wedstrijd tegen Willem II vast ook niet dat Van Basten wel erg slecht had gewisseld.
pi_61806959
quote:

[..]

Volgens mij gaf hij toch ook aan dat hij en Ajax slecht speelden?
Althans dat lees ik in een artikel heb namelijk geen beelden ervan terug gezien dus het kan zijn dat ik er helemaal naast zit.

Als aanvoerder zou je best kritiek mogen geven op de scheids ben het alleen wel met Gordon eens dat je als aanvoerder ook een voorbeeldfunctie hebt (althans ik neem aan dat Gordon dat met zijn laatste zin bedoelt)
pi_61807023
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als aanvoerder zou je best kritiek mogen geven op de scheids ben het alleen wel met Gordon eens dat je als aanvoerder ook een voorbeeldfunctie hebt (althans ik neem aan dat Gordon dat met zijn laatste zin bedoelt)
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Maar ook als je geen aanvoerder bent zou je niet moeten zeggen 'dat je totaal niet weet waar de scheids vandaag mee bezig was' dat zei ie niet letterlijk, maar wel zoiets

Het is jammer, want ik vind het gewoon niet bij Huntelaar passen.
pi_61807042
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Terecht dat hij vindt dat Braamhaar er helemaal niets van bakte. Maar dat was 85 minuten in het voordeel van Ajax. Hij moet er niet te veel over praten inderdaad. Daar ben je professional voor.
Was die actie met Timmer ook na de 85ste minuut?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61807051
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens mij gaf hij toch ook aan dat hij en Ajax slecht speelden?
Althans dat lees ik in een artikel heb namelijk geen beelden ervan terug gezien dus het kan zijn dat ik er helemaal naast zit.

Hij begon met zeuren over de scheids, pas toen de verslaggever begon over het feit dat Ajax ook niet veel kansen wist te creëren gaf hij dat wel toe, om vervolgens weer over de scheidsrechter te beginnen.
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat was geen rood, ten eerste speelde Timmer de bal en ten tweede stond er nog een verdediger tussen Leonardo en de goal.
  zondag 21 september 2008 @ 20:09:01 #196
123545 DatMeenJeNiet
pi_61807076
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat heb je net in de samenvatting nog een keer goed kunnen zien? Lucius stond 2 meter achter Leonardo en Timmer. Niet doorgebroken dus. En ook geen 300 % goal.
pi_61807109
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat heb je net in de samenvatting nog een keer goed kunnen zien? Lucius stond 2 meter achter Leonardo en Timmer. Niet doorgebroken dus. En ook geen 300 % goal.
Lucius was alleen nooit meer bij de pal gekomen. Leonardo had die bal anders zeker op doel kunnen schieten en een heel goede scoringskans gehad.
pi_61807133
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij begon met zeuren over de scheids, pas toen de verslaggever begon over het feit dat Ajax ook niet veel kansen wist te creëren gaf hij dat wel toe, om vervolgens weer over de scheidsrechter te beginnen.
[..]
Oke, dat had ik dus niet gezien en plaatst het wel in een andere context.
  zondag 21 september 2008 @ 20:13:35 #199
123545 DatMeenJeNiet
pi_61807224
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Lucius was alleen nooit meer bij de pal gekomen. Leonardo had die bal anders zeker op doel kunnen schieten en een heel goede scoringskans gehad.
Lucius stond gewoon in het pad van Leonardo en de bal. Ik geef toe dat het waarschijnlijk een goal was geweest, maar het was terecht geel.
pi_61807269
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat was geen rood, ten eerste speelde Timmer de bal en ten tweede stond er nog een verdediger tussen Leonardo en de goal.
Speelde ie nou echt de bal? Heb het gewoon op tv gezien, maar dacht echt dat ie de bal volledig miste.

Overigens vond ik het dus geen rood, door de verdediger die echt nog wel had kunnen ingrijpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')