zomg ÉN hij rijdt waarschijnlijk ook nog eens een dikke vette auto!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:59 schreef floris.exe het volgende:
Stoere reacties hoor hier. Dat jullie tot op heden nog niets hebben bereikt. Hij is pensioendeskundige, draagt netjes een pak èn is op tv.
proest, 3 en 4 zijn nu fok topicsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:42 schreef pberends het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22Dennis+van+Ek%22&btnG=Google+zoeken&meta=
Hij zal iig blij zijn met zijn nieuwe Google-notering.
Sneu idd, maar wat doe je eraan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
proest, 3 en 4 zijn nu fok topics
arme vent
STERF!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:10 schreef Dennis_van_Ek het volgende:
wat, geloggf je m e niet? ik heb typkanker, kan ik er wat aan doen?
Weet je wel wat ik van het periodiek bepalen van het strattegisch beleggingsbeleid vindt? Zulke denkpatronen he, dat brengt een man succes.
[hap]tekst[/hap]quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:47 schreef Dennis_van_Ek het volgende:
inderdaad, wat hij zei. dat is gewoon mijn mening en dathebben zij destijds van mij overgenomen, woord voor woord. En ik ben behalve een man met een dikke Maybach onder mn kont bovendein een man met een ijzersterk geheugen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:19 schreef Dennis_van_Ek het volgende:
Het is vooral een communicatieemiddel geworden. tot de eeuwwisseling streefden pensioen fondsen nog eenvoudig naar een beleggingsbeleid waarbij ze zwel aan volledige inflatiecompensatee konden voldoen als de premies zo laag mogelijk wilden houden.....
Na de krach staan de verhoudingen tussen gepensioneerden, werkneemers en werkgeevers op scherp. De pr emie zijn verhoogt, geppensioneerden zijn op hun inlfatiecompensatie gekort en werkgeevers zagen hun winst door hogere pp[ensioenlasten dalen., Tegenwoordig moet de strattegische beleggingskeuze en de verwachtte uitkomsten hiervan deze groepen belangrijk inzicht verschaffen in de toekomstige prijs en kwalit eit van het pensioen.
Dat vindt ik er van. Dennis van Ek motherfucker.
Ja JA dat is hetquote:
Dat is mn neef uit limburg, hij zit in de mijnsector.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |