- Zoeken @ (bijv.) http://www.binsearch.info/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
usenet?
ik vind 't allemaal prima maar geen idee waar ik het vandaan moet halen
/Unison instellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Zoeken @ (bijv.) http://www.binsearch.info/
- NZB downloaden bij zoekresultaten
- Unison downloaden
- NZB-bestand openen met Unison
Done.
http://www.binaries4all.nl/beginners/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kan het misschien in volzinnen, ik begrijp niet zoveel van al die afkortingen. Of met plaatjes.
Nog steeds hetzelfde macbookje met problemen? het heeft bij ons 5 reparaties (gehele vervanging alle onderdelen dus uiteindelijk) gekost om het nu werkend te krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef Q. het volgende:
Nee, ze moeten hem eerst opsturen (AppleCare) en ik krijg pas een nieuwe als ze die binnenkrijgen. Deden ze ook nog moeilijk over, ze wilden bij A-Mac mn hele MacBook inleveren maar die vent van AppleCare had echt gezegd dat ik alleen het serienummer hoefde mee te nemen. Kostte nog flink wat overtuigingskracht om dat aan die A-Maccers duidelijk te maken.
Yep. Nou ja, inmiddels is er echt helemaaaaaaaal geen enkel onderdeel aan dat ding meer origineel...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde macbookje met problemen?
Sorry maar dat vind ik echt bezopen. Als winkel leg je toch een paar van die adapters in een grabbelbak voor klanten die 'm een tijdje moeten missen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef Q. het volgende:
Nee, ze moeten hem eerst opsturen (AppleCare) en ik krijg pas een nieuwe als ze die binnenkrijgen. Deden ze ook nog moeilijk over, ze wilden bij A-Mac mn hele MacBook inleveren maar die vent van AppleCare had echt gezegd dat ik alleen het serienummer hoefde mee te nemen. Kostte nog flink wat overtuigingskracht om dat aan die A-Maccers duidelijk te maken.
Ik mag hopen dat ze dat na 3 jaar wel opgelost hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is de kwaliteit van de nieuwere Macbooks nou beter of is het nog steeds huilen met de pet op?
Gelukkig ben ik door al het gezeik met mn MacBook flink van dat ding afgekicked.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik echt bezopen. Als winkel leg je toch een paar van die adapters in een grabbelbak voor klanten die 'm een tijdje moeten missen?
't Is dat zo'n ding 89 euro kost anders zou je zeggen haal lekker een nieuwe ipv dit gedoe.
Maar heb jij dan ook zo'n 1e generatie ding? En zijn die echt zo slecht? Ik heb echt nog nooit iets met m'n MB gehad en dat ding wordt dagelijks meerdere uren gebruikt (wel thuis).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik door al het gezeik met mn MacBook flink van dat ding afgekicked.
Die dingen hebben er voor gezorgd dat ik niet meteen naar de winkel ren voor bv een MacBook Air. laat de kinderziektes maar eerst ontdekt wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar heb jij dan ook zo'n 1e generatie ding? En zijn die echt zo slecht? Ik heb echt nog nooit iets met m'n MB gehad en dat ding wordt dagelijks meerdere uren gebruikt (wel thuis).
Ja, eerste generatie, twee dagen nadat de MacBook uitkwam besteld. Wel blij dat ik nog AppleCare er bij heb genomen. Ik gebruik hem ook alleen maar thuis, hij is misschien 10x buiten mijn appartement geweest. Waarvan 5x bij A-Mac.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar heb jij dan ook zo'n 1e generatie ding? En zijn die echt zo slecht? Ik heb echt nog nooit iets met m'n MB gehad en dat ding wordt dagelijks meerdere uren gebruikt (wel thuis).
Mja, dat is wel een beetje standaard he bij Apple. Alhoewel, met de iPhone hebben ze puik werk afgeleverd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die dingen hebben er voor gezorgd dat ik niet meteen naar de winkel ren voor bv een MacBook Air. laat de kinderziektes maar eerst ontdekt worden
Het is niet eens het ergste, als het dan ook in 1x goed opgelost wordt, geef een tweede of derde generatie dan. Nee, inleveren, weken kwijt en dan nog bagger terug krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een beetje standaard he bij Apple. Alhoewel, met de iPhone hebben ze puik werk afgeleverd.
Hehe.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Nou ja, inmiddels is er echt helemaaaaaaaal geen enkel onderdeel aan dat ding meer origineel....
Ik volg Goldmember altijd in deze and he's from Hollandquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
In het Engels is het gewoon the Netherlands.
Dit plaatje is wel duidelijk :
[ afbeelding ]
Dat heb ik inderdaad ook wel een beetje. Met de G4 iMacs is dat een stuk minder, maar die zijn dan ook nog lekker duur op marktplaats.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:48 schreef Jarno het volgende:
Haha, grappig, vroeger (...) vond ik zo'n G4 Pro echt ultiem mooi en geil qua computer maar kon ik ze never nooit niet betalen. Nu staan ze voor vanaf een euro of 150 te koop op Marktplaats en heb ik zoiets van tsjah.
Dit ontwerp gaat al best een tijdje mee, sinds de eerste G5 uit 2003. De G4 kreeg zo'n beetje iedere twee jaar wel wat aanpassingen, en zelfs de recentste komt nu inderdaad wat gedateerd over. Maar de Mac Pro ziet er eigenlijk nog gewoon hetzelfde uit als die eerste G5. En is eigenlijk nog steeds 'modern'.quote:Benieuwd of dat over een paar jaar met de huidige Mac Pro's net zo is.
Cardservices snapt gelukkig wel hoe het moet. Ik heb trouwens een reserve magsafe... MIj pakken ze nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik echt bezopen. Als winkel leg je toch een paar van die adapters in een grabbelbak voor klanten die 'm een tijdje moeten missen?
't Is dat zo'n ding 89 euro kost anders zou je zeggen haal lekker een nieuwe ipv dit gedoe.
Hehe. Gelukkig heb ook ik alles dat kapot kan vervangen voor gen 2.0 spul, dat werkt wel wat beter.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:39 schreef JoMo0 het volgende:
De CoreDuo MacBooks zijn van uitstekende kwaliteit uiteraard .. !
tvp.
12" PowerBook > iBookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:13 schreef Tomasso het volgende:
iBook > MacBook
Nog maar 2 problemen mee gehad
Ik dacht 'wreed'.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:44 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Oeps, typte te snel, moest vreemd zijn natuurlijk.
Virus op de mac ?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet limewire herinstalleren want ik heb er een virus mee binnengehaald
kan ik het gewoon in de prullenbak gooien of moet er nog iets meer gebeuren
Ja dat verhaal klopt, maar het maakt je machine ook zo traag. Gewoon opletten werkt vaak beter. Weet je het naam van het virus zo ? (is het namelijk niet dat die virus scanner toevallig ook windows virussen er uit vist ? )quote:Op zondag 6 juli 2008 12:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
jeps. die bestaan
norton had hem gespot (je moet wel een goede virusscanding hebben. ik heb er drie of zo. de meeste zien maar 95% van de virussen oid.) en hoe weet ik datm'n vader "doet iets met computers" dus die heeft alles al heel goed beveiligd en zo..
Jups, er hangen apples aan het netwerk maar ook een paar windows machines. (En 1 of meerdere met linux of unixquote:Op zondag 6 juli 2008 15:22 schreef Geqxon het volgende:
Virusscanner op een Mac zijn als virusscanner op Linux. Simpelweg om er voor te zorgen dat je een virus niet verspreid, al dan niet per ongeluk. In het geval van PF heeft hij zijn werk goed gedaan.
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:20 schreef nietzman het volgende:
Het is dan een Windowsvirus, dus who cares.
Daarnaast verdien je natuurlijk een kapotte computer als je Limewire gebruikt.
Draai een goede virusscanner op die windows machine. Waarom de moeite van een scanner op de rest.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jups, er hangen apples aan het netwerk maar ook een paar windows machines. (En 1 of meerdere met linux of unix)
Volgens mij (kan het hier niet testen) in een Video_TS map stoppen en branden?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
En hoe brand ik hem tot afspeelbare dvd? Gaat dat gewoon met idvd?
App-zapper downloaden dan.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het kost meer moeite om het er af te halen dan het lekker te laten zitten..
Wat zal er met een reden opzitten? Die virusscanner is nutteloos.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
app-zapper??
het zal er vast met een reden opzitten, niet?
Toast.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Je Mac wordt er alleen maar trager van ..quote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het kost meer moeite om het er af te halen dan het lekker te laten zitten..
Als het andere systeem al een virusscanneer heeft , ga je toch zelf ook niet nog eens een virusprogramma gebruiken ..quote:Op zondag 6 juli 2008 16:26 schreef Geqxon het volgende:
De virusscanner nutteloos? Nogmaals, om de verspreiding van virri tegen te gaan is het toch verrekte makkelijk. Zo ook de rede dat 99% van de linux mailserver een virusscanner heeft.
Wanneer je met P2P aan de slag gaat, is het wel zo sociaal dat je niet besmette bestanden rond gaat sturen.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als het andere systeem al een virusscanneer heeft , ga je toch zelf ook niet nog eens een virusprogramma gebruiken ..
Daar heb je het al..quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wanneer je met P2P aan de slag gaat, is het wel zo sociaal dat je niet besmette bestanden rond gaat sturen.
Nee, moppie: dat Limewire zou ik snel eraf slopen en overstappen op torrent of usenet. Veel sneller met downloaden ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan nemen jullie er geen, en ik wel. Ik zie het probleem niet.
Moet ik dan NU per se die scanner er afslopen? Omdat m'n computer anders te traag is?
Met VisualHub naar DVD omzetten en in je advanced settings video en audio passthrough selecteren.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is een Windows oplossing. Slepen naar Toast en branden maar.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:12 schreef dottinator het volgende:
[..]
Met VisualHub naar DVD omzetten en in je advanced settings video en audio passthrough selecteren.
3rd party software moeten gebruiken is een Windows oplossing. Slepen naar iDVD en branden maar.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:17 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat is een Windows oplossing. Slepen naar Toast en branden maar.Daarnaast is een VOB bestand in principe een DVD.
Ik gebruik iLife verder niet maar als het daarmee ook kan is dat natuurlijk ook prima.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
3rd party software moeten gebruiken is een Windows oplossing. Slepen naar iDVD en branden maar.
Converteert Toast het bestand niet eerst? Anders maakt het geen reet uit natuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2008 18:17 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat is een Windows oplossing. Slepen naar Toast en branden maar.Daarnaast is een VOB bestand in principe een DVD.
Converteren naar wat?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:02 schreef dottinator het volgende:
[..]
Converteert Toast het bestand niet eerst? Anders maakt het geen reet uit natuurlijk
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:58 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik gebruik iLife verder niet maar als het daarmee ook kan is dat natuurlijk ook prima.
Je kunt beter Toast gebruiken voor dat gare Vista ..![]()
Oh oké.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Garp, Vista DVD boven het kampvuur houden..
KB2 uit Tweaks 1.1.1 in de Installer installeren , en dan in Settings onder General > Keyboard komt er een knop zodat je het aanvullen uit kan zetten.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Vagere_Hein het volgende:
Iemand een idee hoe ik die automatische woordenaanvuller op mijn iPhone uitzet? Heb geen Nederlands geinstalleerd (had geen zin in geklooi en een slecht gelokaliseerde interface), maar hij loopt mijn sms'jes nu constant aan te vullen met nonsenssuggesties.
Thanks, dat was makkelijk. Had die hele installer nog niet eens gecheckt.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
KB2 uit Tweaks 1.1.1 in de Installer installeren , en dan in Settings onder General > Keyboard komt er een knop zodat je het aanvullen uit kan zetten.
Ik heb al 15 jaar een eigen apple,quote:Op zondag 6 juli 2008 17:44 schreef JoMo0 het volgende:
Dan is het maar verstandig dat je een Mac hebt en geen Windows gebruikt ..
Het ligt aan jou, Tijn..quote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef Tijn het volgende:
WTF is dit nou weer. Ik rip een film van DVD met HandBrake, open dit bestand met QuickTime (waarin 'ie in combinatie met Perian prima in afspeelt), maar als ik vervolgens via "export" kies voor "audio to wave" of "audio to aif" dan krijg ik alleen stilte
600-700 euro?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:55 schreef .Pas het volgende:
Wat is een goed prijs voor een zwarte MacBook 2,2 Ghz met 1 of 4 GB ram?
Incl. larobe sleeve en nog 9 maanden garantie.
Ik wil liever een iMac aangezien ik niet meer mobiel hoef te zijn. Even kijken of het verkopen de moeite waard is.
Qua performance zit je met een Macbook Pro echt prima. Als je nu de 2,4 ghz neemt en daar 4gb ram in zet, hoef je voorlopig niks anders meer. Alleen qua scherm als je thuiswerkt is 15 inch wat krap, maar dan biedt een mooi 24 inch flatpanel uitkomst.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:48 schreef flashermx het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik een imac of macbook pro wil aanschaffen.
ik heb nu namelijk een pc uit 2001 en die begint echt aan zijn einde te raken.
en daarom wil ik ene nieuwe pc of laptop aanschaffen en aan gezien ik een studie volg in de richting van grafisch en video design, lijkt mij de overstap op een apple de juiste keuze alleen welke??
opzich wil ik graag een laptop (voor het makkelijk meenemen van je pc). Maar wil niet te veel performance verlizen met betrekking tot photoshoppen, illustrator, flash en video design (aftereffects).
welke van de twee zouden jullie mij adviseren een imac of macbookpro?
Hmmz, ik mis een helebelangrijke functie, die mis ik ook in Coda en alle andere Text Editors.quote:
Zo uit mijn hoofd is het iets van CMD + [ of CMD + {quote:Op maandag 7 juli 2008 20:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hmmz, ik mis een helebelangrijke functie, die mis ik ook in Coda en alle andere Text Editors.
Als ik op een PC met Notepad++ een paar regels selecteer en dan [TAB] in druk dan verspringen alle regels, het tegengestelde met [SHIFT] + [TAB].
Met Coda, Textmate en alle andere texteditors die ik geprobeerd heb doet hij dat niet.
700 maar? Ik kreeg voor m'n Cor2Duo 2,0 GHz dus de-niet Santa Rosa al 850 euro. Dat was 3 maanden terug.quote:
Heuj, ik werk al 16 jaar met pc, vind je het gek dat ik een klein beetje overstap probleempjes heb?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef nietzman het volgende:
Haha Brein kan er niet mee omgaan en moet het onding maar aan mij geven.
Daar staat dat iTunes 7.7 ook rond die tijd verwacht wordt. Da's mooi, dat geeft de hackers wat extra tijd om te kijken naar die nieuwe iTunes voordat de nieuwe firmware uitkomt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:39 schreef De_Hertog het volgende:
MobileMe Launching on July 9th Between 6pm-12am PT
Je wordt op je wenken bediend
Ja, bezopen. Ik poste het net ook al in dat andere iPhone-klaagbaak-topic. In KLB dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Geqxon het volgende:
http://www.vodafone.co.nz/iphone/plans.jsp#expander1
Helemaal zelf gevonden : http://www.ofzenandcomputing.com/zanswers/148quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:22 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vraagje.
Ik heb een iPod Classic die ik altijd op mijn Windows pc aangevuld en bijgewerkt heb.
Nu ben ik echter overgestapt op een Mac, en wil ik mijn iPod zodoende dus ook op de Mac bijhouden. Echter, als ik de iPod aansluit op mijn Mac, geeft iTunes aan dat de iPod ingesteld staat op het Windows formaat. Er wordt dan een optie gegeven om alle muziek te wissen en zegmaar overnieuw te beginnen(Geen optie ;`).
Maar hoe neem ik de muziek van de oude Windows pc mee, en kan ik voortaan mijn iPod op mijn Mac bijhouden?
Ze zijn echt helemaal fucking gestoord gewordenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Geqxon het volgende:
.co.nz dat zijn vast geen US Dollars!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze zijn echt helemaal fucking gestoord geworden
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Geqxon het volgende:
250 New Zealand dollars = 187.07500 U.S. dollars. Per maand, voor 600 minuten & smsjes, en 1 gigabyte aan data.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
.co.nz dat zijn vast geen US Dollars!
Je kunt Smultron 's proberen? Die heeft in ieder geval wel die functie met de tabsquote:Op maandag 7 juli 2008 20:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hmmz, ik mis een helebelangrijke functie, die mis ik ook in Coda en alle andere Text Editors.
Als ik op een PC met Notepad++ een paar regels selecteer en dan [TAB] in druk dan verspringen alle regels, het tegengestelde met [SHIFT] + [TAB].
Met Coda, Textmate en alle andere texteditors die ik geprobeerd heb doet hij dat niet.
ok thanks.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij werkt het in combinatie met Dual Core niet optimaal. Het werkt wel, maar goed is anders. Je kan beter een extra reepje van 2GB kopen nu, die dingen kosten ook geen ruk meer...
Bij een MacBook kun je niet een bankje leeghalen omdat je GMA geheugen gebruikt. Dus erin laten zitten of nog een groter reepje aanschaffen.quote:
ik heb er nu 1 reepje in en hij doet hetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bij een MacBook kun je niet een bankje leeghalen omdat je GMA geheugen gebruikt. Dus erin laten zitten of nog een groter reepje aanschaffen.
GMA heeft met je video-kaart te maken?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Het werkt prima hoor. Maar met twee identieke reepjes heb je dual-channel, wordt de snelheid van je verbeterd. En aangezien de GMA van je RAM geheugen snoept is dat aan te raden.
Je zou ook voor 7200rpm schijf kunnen kijken, dat scheelt behoorlijk kwa snelheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:13 schreef tim. het volgende:
Ik wil een grotere HD voor mijn MacBook kopen. Is de Western Digital Scorpio een goede vervanging? Bestaan er tegenwoordig al HD's met een hogere opslagcapaciteit dan 320 GB voor de MacBook?
Inderdaad. Met 700 Euro had ik meer dan 20 reacties binnen een uur. "Ik kom hem gelijk ophalen." Dan weet je genoeg.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:07 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
700 maar? Ik kreeg voor m'n Cor2Duo 2,0 GHz dus de-niet Santa Rosa al 850 euro. Dat was 3 maanden terug.
Oh, ergens anders las ik dat het juist weinig verschil maaktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:10 schreef hoj het volgende:
[..]
Je zou ook voor 7200rpm schijf kunnen kijken, dat scheelt behoorlijk kwa snelheid.
Ik heb een Fujitsu MHZ2320BH 320GB nu in me MacBook zitten. Die heb ik een paar maandjes geleden geinstaleerd. En heb er verder geen problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:13 schreef tim. het volgende:
Ik wil een grotere HD voor mijn MacBook kopen. Is de Western Digital Scorpio een goede vervanging? Bestaan er tegenwoordig al HD's met een hogere opslagcapaciteit dan 320 GB voor de MacBook?
Zolang ze 9.5mm zijn is er weinig aan de hand. Let alleen op bij het installeren goed op hoe je de oude disk eruit haalt, want zo moet hij er ook in. Anders kan je een de rubberen zijkant misschien losduwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:19 schreef tim. het volgende:
Oh, ergens anders las ik dat het juist weinig verschil maakt. Weet je ook voorbeelden waar de afmetingen goed van zijn zodat het wel past?
Bedankt voor de info, ik zal binnenkort eens wat prijzen vergelijken en een keuze maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:25 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb een Fujitsu MHZ2320BH 320GB nu in me MacBook zitten. Die heb ik een paar maandjes geleden geinstaleerd. En heb er verder geen problemen mee gehad.
Verder ken ik alleen deze Samsung Spinpoint M HM500LI van 500GB.
[..]
Zolang ze 9.5mm zijn is er weinig aan de hand. Let alleen op bij het installeren goed op hoe je de oude disk eruit haalt, want zo moet hij er ook in. Anders kan je een de rubberen zijkant misschien losduwen.
Een dagje verder 03:00 in de nacht oid?quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:51 schreef Jarno het volgende:
Hoe laat is 6PM PT eigenlijk hiero?
Morgen doe je toch een ritje naar de T-Mobileshop in R'dam voor de Midnightsale?quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:51 schreef Jarno het volgende:
Hoe laat is 6PM PT eigenlijk hiero?
Neenee, het ging me meer om de MobileMe launch (en iTunes 7.7 en firmware 2.0).quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Morgen doe je toch een ritje naar de T-Mobileshop in R'dam voor de Midnightsale?
Nieuw zeeland.... iTunes 7.7 zal hoe dan ook om 0:00 GMT+12 uitkomen. En dat is 2:00 PM in Amsterdam.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neenee, het ging me meer om de MobileMe launch (en iTunes 7.7 en firmware 2.0).
Nou, ik las net op GoT dit:quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nieuw zeeland.... iTunes 7.7 zal hoe dan ook om 0:00 GMT+12 uitkomen. En dat is 2:00 PM in Amsterdam.
Vandaar.quote:What will I need for my iPhone or iPod touch to use MobileMe?
You will need to update to software version 2.0 or later to enable push mail, push contacts, push calendar, and push bookmarks. This software update will be available when MobileMe launches.
Hopen dan maar dat 2.0 snel gekraakt wordt, voor alle 1.0-gebruikers die MobileMe willen hebben...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ik las net op GoT dit:
[..]
Vandaar.
Nee hoor. Je krijgt gewoon een code die je kan gebruiken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:45 schreef DaMook het volgende:
is de amerikaanse .mac / mobileme hetzelfde als dat ik hem hier aanschaf ? Geeft dit geen problemen met apple ofzo ?
I-Spy?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
zit je verdomme in de first class lounge, vraag je om een tweede wifivoucher (van 1 uurtje) "Normally you have to pay, but for now it is promotional."
Alsof je bij een vlucht van een uurtje voor 650 euro nog dankbaar moet zijn voor een uurtje internet
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan je werknemers ook natuurlijk 2e klas Easyjet laten vliegen..
Niet, want alle 'fijne' adressen zijn automagisch overgezet van .mac naar een MobileMe account en zijn dus direct weer bezet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:24 schreef dottinator het volgende:
Zeg he, wanneer kan je zo'n @me.com adres registreren? Aangezien alle fijne adressen nu nog vrij zijn
De rest zat vol. Maar troost je, ze proppen je gewoon in een fokker 50. De eerste 3 rijen betaal je alleen 30 euro meer voorquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:05 schreef Svyatagor het volgende:
Binnen Europa eerste klas vliegen is sowieso lame.
Hoe vaak vlieg je uberhaupt voor je werk?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van eerste klas op korte vluchten is wat mij betreft echt nul. Ja, je zit iets ruimer, je krijgt wat beter eten en je hoeft niet tussen de massa te wachten. Maar dat is het prijsverschil echt niet waard. Zakelijk intercontinentaal vliegen vind ik een heel ander verhaal.
Dat had je beter kunnen roepen toen ik op HK airport zat te fokken.quote:
Gewoon effe wachten tot morgen is geen optie? Kun je meteen met MobileMe aan de slag..quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:40 schreef super-muffin het volgende:
Die kun je nu al registreren.Gewoon een .Mac (proef) account aanmaken.
Wat dan? wil je fuck@me.com registreren..quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:24 schreef dottinator het volgende:
Zeg he, wanneer kan je zo'n @me.com adres registreren? Aangezien alle fijne adressen nu nog vrij zijn
Heb ik nu idd ook gedaan en ik moet zeggen dat ik dit toch wel prettig vind werken in combi met mijn iphonequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee hoor. Je krijgt gewoon een code die je kan gebruiken.Heb ik ook onlangs gedaan, gewoon een .Mac code gekocht voor ongeveer 50 euro. Kreeg de code gewoon gemaild.
Dat hangt er van af. Ik denk niet dat iemand pleasetakealook@mac.com wilde hebben, maar morgen heb je dan ineens pleasetakealook@me.com. Overigens is dit voorbeeld te koop op eBay.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet, want alle 'fijne' adressen zijn automagisch overgezet van .mac naar een MobileMe account en zijn dus direct weer bezet.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:09 schreef Geqxon het volgende:
Kan je trouwens met een iPhone gebruik maken van meerdere iTunes bronnen? Dus mijn Windows teef voor muziek, en mijn Macbook voor iCal & Address Book?
Dat is weer een reden op mijn iTunes muziek weer op de Macbook te gooien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Maar ik ben dan ook niet zo heel betrouwbaar
En logisch gezien je eerdere aanvaring met virusmeuk en andere toestanden...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp. vanaf september ook macbookpro gebruiker
lol, dat niet alleen, maar ik zoek een mobiele oplossing waar ik ook Lightroom en Adobe Creative Design op kan laten draaien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En logisch gezien je eerdere aanvaring met virusmeuk en andere toestanden...
Uhm, volgens mij hebben de MBP in september nog geen Blu-Ray drives, daar kun je nog wel even op wachten..quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
lol, dat niet alleen, maar ik zoek een mobiele oplossing waar ik ook Lightroom en Adobe Creative Design op kan laten draaien.
en in september komen de nieuwe versies uit met BluRay toepassingen en dan worden de oude tegen een gunstigere prijs gedumpt.
Gaaf, kun je ook even posten wanneer de iPod Touch geupdate gaat worden? Mijn glazen bol is een beetje wazig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
lol, dat niet alleen, maar ik zoek een mobiele oplossing waar ik ook Lightroom en Adobe Creative Design op kan laten draaien.
en in september komen de nieuwe versies uit met BluRay toepassingen en dan worden de oude tegen een gunstigere prijs gedumpt.
..en zo heel af en toe even online.quote:
Waar kun je eigenlijk inloggen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
..en zo heel af en toe even online.
Overigens is het me al wel gelukt een me.com adres te registreren. Bij .mac moest een naam langer dan 6 karakters zijn, maar dat hoeft nu niet meer. Tot slot heb je nu een credit card nodig om de trail aan te vragen, en moet je zelf opzeggen anders schrijven ze het automatisch af.
Normaal gesproken dus op me.com, maar zoals gezegd werkt die af en toe heel even, en de rest van de tijd wordt je doorgestuurd naar apple.com/mobileme waar een guided tour en zo staat.quote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
volgens mijn inside info wel(althans, de nieuwe versies komen zeker in september uit)
maar die bluray shit heb ik nog nergens voor nodig, zeker niet mobiel, maar die prijsdump is wel handig (naast -20%).
Handigquote:
zal ook om afspelen gaan en niet om branden. (komt vast ook wel een nieuwe MacPro). HD videokaart is er al, dus afspelen gaat ook al, zeker gezien de 17" nu al native 1920x1080p aankan (de upgrade versie van februari)quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Als er überhaupt een Bluray drive in een Mac komt , is het eerst in een Mac Pro. Daarnaast is er geen software voor. Alleen kun je branden in de Finder. Toast 9 werkt niet i.c.m. Bluray drive. Daarnaast kun je het ook nog niet afspelen.
Bij een Nokia ben je meestal 5 tot 6 dagen bezig het menu uit te vogelen, dan maakt die extra dag wachten niet uit. Bij de iPhone daarentegen....quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch is Apple het weer gelukt om als enige, de gekte en hype om een fucking telefoon te creėeren, waardoor mensen als een stel primitieve apen voor de winkel gaan camperen met hun tong uit hun mond gerold alsof ze naar een stel boobs staan te kijken...
Doen mensen dat voor een Nokia? Absoluut niet...
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gaat er iemand nog een foto's plaatsen van die Malloten bij de T-Mobileshop in R'dam vannacht?
Dat laatste... zij zijn een iPhone rijker en jij een paar minuten van je leven armerquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik vraag mij af wat erger is, dat er mensen naar de midnight sale gaan, of dat ik het via mijn computer volg.
Er is ook een livestreamquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gaat er iemand nog een foto's plaatsen van die Malloten bij de T-Mobileshop in R'dam vannacht?
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tof was natuurlijk geweest, als ie em open had gemaakt, op de grond had geflikkerd en kei hard kapot had gestampt voor de camera's
Dat dus. Ik zag het net op het nieuws. Terwijl de iPhone toch echt zijn gebreken kent volgens wat reviews die ik las, maar ach, het ding is nu zo gehyped dat mensen het gewoon willen hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch is Apple het weer gelukt om als enige, de gekte en hype om een fucking telefoon te creėeren, waardoor mensen als een stel primitieve apen voor de winkel gaan camperen met hun tong uit hun mond gerold alsof ze naar een stel boobs staan te kijken...
Doen mensen dat voor een Nokia? Absoluut niet...
Waarschijnlijk na de USA launch, Pwnage tool is er trouwens al, alleen nog niet publike <3. 1.1.4 applicaties draaien er gewoon op.iquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Wanneer is de 2.0 software beschikbaar voor de iPod Touch? En, de iTunes store is niet beschikbaar. Komt natuurlijk omdat nu iedereen met z'n iPhone 3G nieuwe meuk binnen aan het halen is?
Wat gaat er nu fout?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil iemand mij helpen met die nieuwsgroepen?
SABnzb is simple ! (en goed) maar heb je al een usenet provider (eweka iod)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb nu SABnzbd+ want dat is nog beter![]()
Al snap ik er nog steeds vrij weinig van
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben nu tot hier
en nu?
Kijk eens even op www.binaries4all.nl, daar staat alles heel goed uitgelegd.quote:
Retentie maximale dagen dat een bestand op de server staat... na die tijd kan je hem niet meer downloaden...quote:
Ik heb het al gelezenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kijk eens even op www.binaries4all.nl, daar staat alles heel goed uitgelegd.
Bedankt voor de uitleg! Nemen we mee voor de vrouw! 20 hondenbrokjes voor jouww!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Retentie maximale dagen dat een bestand op de server staat... na die tijd kan je hem niet meer downloaden...
OpenFTD is een programma dat het makkelijk maakt om dingen te downloaden... Het is langzaam en iedereen die reageert in de comments zijn mongolen maar het is wel makkelijk
http://openftd.signalrunn(...)al/OpenFTD-1.1.1.zip
Zit die mooie bug er nog in dat je soms het menu moet aanklikken omdat anders geen enkele knop meer werkt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
OpenFTD is een programma dat het makkelijk maakt om dingen te downloaden... Het is langzaam en iedereen die reageert in de comments zijn mongolen maar het is wel makkelijk
Kan dat niet gewoon met iPhoto?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:32 schreef ElizabethR het volgende:
Bon Giorno Jarno of Swets,
Excuseer dat ik inbreek in een SC topic waar ik normaal helemaal niet kom, maar ik zit met een probleempje. Ik ben op zoek naar Photofiltre voor MAC, of een manier om in PS CS3 de exif uit foto's te slopen. Op de PC deed ik dat dus gauw effe met Photofiltre omdat ik het in PS nooit heb kunnen vinden. Maar nu heb ik werkelijk alles doorzocht, denk ik, in PS CS3 en krijg het niet gevonden hoe ik dat doe in Photoshop. Dus ik dacht, ik download Photofiltre wel weer effe. Kan ik niet vinden voor MAC.
Hebben jullie enig idee??
Je moet je gewoon registreren bij ftd... zie je al een lijst met dingen die je kunt dowloaden?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb ftd gedownload
maar wat moet ik waar invullen?
eerst bij gebruikersnaam en w8woord gewoon van die eweka gedaan
en daarna een eigen username en eigen w8woord
Ze heeft wel msnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien kan je beter iChat opstarten...
Mr Dutch mss is het eerst ff handig dat ze SABnzb werkend krijgt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet je gewoon registreren bij ftd... zie je al een lijst met dingen die je kunt dowloaden?
[ link | afbeelding ]
Dat dus
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
dat heb ik volgens mij niet
MSN, dan..quote:
Had ze toch alquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mr Dutch mss is het eerst ff handig dat ze SABnzb werkend krijgt...
Hmm, in eerste instantie vond ik daar niets, maar ik zal het nog eens nakijken, dank je.quote:
Jeej!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
woei ik heb gedaan wat je zei en volgens mij werkt het
helden!
Hier geen last van, maar ik heb Coversutra niet als nieuwste versie maar nog de 2.0.1 versie (vond het nieuwe icoontje lelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jegh, iTunes 7.7 heeft m'n CoverSutra verneukt, via de CoverSutra search kan ik nu geen nummers meer starten...
Meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |