- Zoeken @ (bijv.) http://www.binsearch.info/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
usenet?
ik vind 't allemaal prima maar geen idee waar ik het vandaan moet halen
/Unison instellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Zoeken @ (bijv.) http://www.binsearch.info/
- NZB downloaden bij zoekresultaten
- Unison downloaden
- NZB-bestand openen met Unison
Done.
http://www.binaries4all.nl/beginners/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kan het misschien in volzinnen, ik begrijp niet zoveel van al die afkortingen. Of met plaatjes.
Nog steeds hetzelfde macbookje met problemen? het heeft bij ons 5 reparaties (gehele vervanging alle onderdelen dus uiteindelijk) gekost om het nu werkend te krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef Q. het volgende:
Nee, ze moeten hem eerst opsturen (AppleCare) en ik krijg pas een nieuwe als ze die binnenkrijgen. Deden ze ook nog moeilijk over, ze wilden bij A-Mac mn hele MacBook inleveren maar die vent van AppleCare had echt gezegd dat ik alleen het serienummer hoefde mee te nemen. Kostte nog flink wat overtuigingskracht om dat aan die A-Maccers duidelijk te maken.
Yep. Nou ja, inmiddels is er echt helemaaaaaaaal geen enkel onderdeel aan dat ding meer origineel...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde macbookje met problemen?
Sorry maar dat vind ik echt bezopen. Als winkel leg je toch een paar van die adapters in een grabbelbak voor klanten die 'm een tijdje moeten missen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef Q. het volgende:
Nee, ze moeten hem eerst opsturen (AppleCare) en ik krijg pas een nieuwe als ze die binnenkrijgen. Deden ze ook nog moeilijk over, ze wilden bij A-Mac mn hele MacBook inleveren maar die vent van AppleCare had echt gezegd dat ik alleen het serienummer hoefde mee te nemen. Kostte nog flink wat overtuigingskracht om dat aan die A-Maccers duidelijk te maken.
Ik mag hopen dat ze dat na 3 jaar wel opgelost hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is de kwaliteit van de nieuwere Macbooks nou beter of is het nog steeds huilen met de pet op?
Gelukkig ben ik door al het gezeik met mn MacBook flink van dat ding afgekicked.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik echt bezopen. Als winkel leg je toch een paar van die adapters in een grabbelbak voor klanten die 'm een tijdje moeten missen?
't Is dat zo'n ding 89 euro kost anders zou je zeggen haal lekker een nieuwe ipv dit gedoe.
Maar heb jij dan ook zo'n 1e generatie ding? En zijn die echt zo slecht? Ik heb echt nog nooit iets met m'n MB gehad en dat ding wordt dagelijks meerdere uren gebruikt (wel thuis).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik door al het gezeik met mn MacBook flink van dat ding afgekicked.
Die dingen hebben er voor gezorgd dat ik niet meteen naar de winkel ren voor bv een MacBook Air. laat de kinderziektes maar eerst ontdekt wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar heb jij dan ook zo'n 1e generatie ding? En zijn die echt zo slecht? Ik heb echt nog nooit iets met m'n MB gehad en dat ding wordt dagelijks meerdere uren gebruikt (wel thuis).
Ja, eerste generatie, twee dagen nadat de MacBook uitkwam besteld. Wel blij dat ik nog AppleCare er bij heb genomen. Ik gebruik hem ook alleen maar thuis, hij is misschien 10x buiten mijn appartement geweest. Waarvan 5x bij A-Mac.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar heb jij dan ook zo'n 1e generatie ding? En zijn die echt zo slecht? Ik heb echt nog nooit iets met m'n MB gehad en dat ding wordt dagelijks meerdere uren gebruikt (wel thuis).
Mja, dat is wel een beetje standaard he bij Apple. Alhoewel, met de iPhone hebben ze puik werk afgeleverd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die dingen hebben er voor gezorgd dat ik niet meteen naar de winkel ren voor bv een MacBook Air. laat de kinderziektes maar eerst ontdekt worden
Het is niet eens het ergste, als het dan ook in 1x goed opgelost wordt, geef een tweede of derde generatie dan. Nee, inleveren, weken kwijt en dan nog bagger terug krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een beetje standaard he bij Apple. Alhoewel, met de iPhone hebben ze puik werk afgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |