ja, wegtyfen en fatsoenlijke nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
En maar meteen een vraagje:
De (standaard-)oordopjes van mijn iPod zijn aan het slijten, de rubbertjes rondom het speakertje laten los. Ik heb ze nog geen jaar, een maand of 9 denk ik zo. Kan ik hier iets mee, en hoe?
Wellicht bij een APR. Bij Apple zelf moet je je creditcard gegevens opgeven zodat ze het bedrag kunnen afschrijven als je de oude niet opstuurt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
En maar meteen een vraagje:
De (standaard-)oordopjes van mijn iPod zijn aan het slijten, de rubbertjes rondom het speakertje laten los. Ik heb ze nog geen jaar, een maand of 9 denk ik zo. Kan ik hier iets mee, en hoe?
Ja zover was ik ook al gekomen, maar als het gratis kanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, wegtyfen en fatsoenlijke nieuwe kopen.
Will try that!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:08 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wellicht bij een APR. Bij Apple zelf moet je je creditcard gegevens opgeven zodat ze het bedrag kunnen afschrijven als je de oude niet opstuurt.
TVP.
Is dat al online? Ik wacht even de ervaringen wat de snelheid betreft af en dan kijk ik of ik het waard vind.quote:
Half juli als het goed is. Een week of 2 dus. Hier staat het al in de bestelling.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat al online? Ik wacht even de ervaringen wat de snelheid betreft af en dan kijk ik of ik het waard vind.
Je kunt tegen die tijd vast ook een twee maanden trail aanvragen en er zelf achter komenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat al online? Ik wacht even de ervaringen wat de snelheid betreft af en dan kijk ik of ik het waard vind.
Gisteren had ik de mijne op de kop af negen maanden: wat vliegt de tijd met zo'n heerlijke phone.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:54 schreef super-muffin het volgende:
De iPhone is jarig vandaag.
[ afbeelding ]
Gelukt, thxquote:
Wat heeft een iMac te maken met mobileme ?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:57 schreef Tomasso het volgende:
Helaas heb ik op dit moment geen ene zak aan MobileMe, met maar 1 laptop. Pas als ik ook een iPhone of een iMac zou hebben zou ik het waard vinden
Omdat ik geen windows pc wilquote:Op zondag 29 juni 2008 11:36 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Gelukt, thx
[..]
Wat heeft een iMac te maken met mobileme ?
Inderdaad. Plastic , wat een domper.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gisteren had ik de mijne op de kop af negen maanden: wat vliegt de tijd met zo'n heerlijke phone.
Je zult hem maar weg doen/hebben gedaan voor zo'n nieuwe van plastic
Bronquote:I am sorry to inform you that BrokenStones is permanently offline.
On 6/27/2008 around 8 AM GMT BrokenStones' server was suspended by the host. The server has been quarantined so BrokenStones will not be returning
Onzin, een iBook is al snappie. Een MBP, zelfs vervuild, zal altijd snappie zijn.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
Zeau. Wat te doen onder een voetbal finale? Een versche OSX install op m'n MBP zetten. Toch wel een hoop rommel verzameld in anderhalf jaar, is het straks weer lekker snappie hopelijk.
Heb jij ook maar enig idee hoe het is om 17" dwars door je ribbenkast te jagen?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zeggen vrouwen ook over piemels.
AUquote:Op zondag 29 juni 2008 22:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb jij ook maar enig idee hoe het is om 17" dwars door je ribbenkast te jagen?
Zegt Geks met z'n 24" Dell ..quote:Op zondag 29 juni 2008 21:56 schreef Geqxon het volgende:
Die 24" iMac compensatie apparaten zijn onzin. 17" is meer dan zat om op te werken.
Ah, the love in this topic..quote:Op zondag 29 juni 2008 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
En jij blijft een kakzak, kakzak.
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand interesse in een groen G3 cube (oldschool model, niet geschikt voor Leopard)? Ik doe 'm weg omdat het hier alleen maar plaats vreet. Zo niet dan gaat het richting sloop, maar als ik er iemand blij mee kan maken, why not
Lol is dit nu de 3de keer ?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb zojuist een update geinstalleerd op mijn Macbook. Echter nu kan ik Hotmail niet meer in. De pagina blijft verversen. Heb dit al eerder gehad na zon update. Toen heeft iemand op fok me geholpen om iets aan de instellingen te veranderen waardoor het weer werkte.
Echter ben vergeten wat het ook alweer was..
Dus misschien kan iemand me nogmaals helpen zodat ik weer kan hotmailen
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lol is dit nu de 3de keer ?
Je moet ff je live cookies deleten (teminste als je safari gebruikt)
Safari -> prefs -> security -> show cookies
Hotmail is ook niet meer van deze tijd..quote:Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Sssst
Maarehhhh hij deed het alweer na een herstart.Toch suf dat dat elke keer gebeurt.
Eerder in deze reeks Apple SC#218quote:Op maandag 30 juni 2008 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
Ik kan niet meer knippen, cmd+x en zelfs rechter muisknop kan ik niet meer mee knippen. Bij systeemvoorkeuren kon ik onder toetsenbord ook niks vinden. Iemand enig idee? Ben nu alles naar een externe harde schijf aan het kopieren. Duurt me weer veel te lang!
Nah, het is de cube, maar als er geen interesse is is het hammertime.quote:
Hij zou prima dienst doen in je kever, als een soort van middenconsole in het dashboard of zoquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:15 schreef Maravilla het volgende:
Dat heeft geen enkele zin. Heb ik althans van iemand hierboven in het topic, iets met snappier ofzo.
Ah, verdinkt die zo'n beest ook?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Voor elke kapotte G3 slacht God een kitten.
Dé cube?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, het is de cube, maar als er geen interesse is is het hammertime.
NOU DAT IS DAN FOUT WANT EEN CUBE HEEFT EEN G4quote:Op maandag 30 juni 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ja, vast. Vaak zie ik ze zie ik ze cube icm G3 noemen
/Carequote:Op maandag 30 juni 2008 21:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
NOU DAT IS DAN FOUT WANT EEN CUBE HEEFT EEN G4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K, zal er eens kijken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gewoon op tweedehandsmac.nl zetten: zal vast een gek 50 euro voor geven, zelfs met ophalen. Zonde om te slopen.
Het is Lime voor de felgroene of Sage voor de mattere groene kleur. Tenzij je eigenlijk blauw/groen bedoelt, dan is het Bondi Blue.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
G3 groen is het toch, nou raak ik verward
Ik vind het wel mee vallen. Als je eens naar het middelste abonnement kijkt, 44,95 per maand voor:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone-prijzen voor Nederland zijn bekend: http://tweakers.mobi/nieuws/54277. Zoals te verwachten: goedkoop toestel, duur maandbedrag.
Het scheelt inderdaad dat je veel sneller mobiel internet krijgt. Maar ik bestelde telefoons sowieso al zelden bij de provider zelf. Bij gsmweb ben je 39,50 kwijt voor een 300 min / 1000 sms / mobiel internet abo, met gratis toestel. Ik betwijfel echter of de iPhone ook bij gsmweb en co terecht komtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind het wel mee vallen. Als je eens naar het middelste abonnement kijkt, 44,95 per maand voor:
-300 belminuten
-300 SMS
-2 megabit internet
Als ik naar een Nokia N95 bij T-Mobile kijk met deze opties:
-Relax 300
-Relax SMS 250
-Pocket Internet Totaal + (350 kilobit)
Dan kost mij dat 66,50 euro per maand. Makkelijke keuze.
Nog even en ze vinden het wiel uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:07 schreef Geqxon het volgende:
Overigens heerlijk hoe de Tweakertjes driftig op hun calculatoren aan het rammen zijn, en tot de conclusie zijn gekomen dat de iPhone veel en veel te duur is.
Maar het was toch maar een stukje plastic?quote:
Dat is het zeker. Maar dat neemt niet weg dat het een goede deal is .. ondanks de 52 euro activering.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar het was toch maar een stukje plastic?
Je tekst wordt gecheckt op typefouten terwijl je typt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef Dunckie het volgende:
Ik zit al tijden over een mac te denken maar ik vindt ze schoftig duur. Waarom zou ik het toch doen?
Te duur .. wat doe je dan hier. Koop een Acerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef Dunckie het volgende:
Ik zit al tijden over een mac te denken maar ik vindt ze schoftig duur. Waarom zou ik het toch doen?
Adobe Lightroom?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:33 schreef Xilantof het volgende:
Hmm....
Ik ben nu al een paar dagen druk opzoek naar een progje dat makkelijk watermerken/m'n naam in een foto kan zetten. Vind veel voor Windows maar weinig voor de Mac.
Ik had er net wel 1 gevonden, maar de kwaliteit was bedroevend slecht.
Iemand tips?
Ach, voor de eerste generatie titanium PowerBook kon je 10K neertellen. Als je dat vergelijkt met de huidige prijzen, is het belachelijk cheap. Kwestie van referentiekaderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef Dunckie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |